Kirjoittelee täällä ihmisten nimiä.
Mitä sitten tapahtuukaan kun lähteekin rikosilmoitus kunnianloukkaamisesta?
Sitten tulee tukkapöllyt kun selviää tekijän nimi.
Kannattaisi miettiä pari kertaa ennenkuin rupeaa itseään tapattamaan.
Maailma on kylmä paikka kynäniskoille ja luomurunkuille jotka uskaltavat lässyttää netin suojissa.
OIkeasti kovat jätkät hoitavat asiansa livenä, eivät täällä.
Täällä pyörivät vain nörtit.
Vielä yksi kerta nimeni näkymisestä täällä ja sen jälkeen asia eteenpäin ja ovellesi tullaan sopimaan asioista kunhan se ovi ensin saadaan tietää.
Ja ei pelota sitten yhtään.
Ne pojat jotka tänne osoitteensa pistää, potkivat vaikka äitiänne v*ttuun.
P*skahousu-kynäniskat
20
123
Vastaukset
- ....................
harva laiha p*skapää täällä miettii että mitä jos tuleekin oikeasti turpaan kun liikaa suutaan soittelee toisten nimillä?
turha kuvitella olevansa kovempi mitä joku läskiksi kutsumanne voisi olla.
Kun osaa autoa ajaa ja on tarpeeksi ovela niin laiha p*skapää tietää mitä on tullut sanottua ennen pitkää.
Kirjoitelkaa lisää vaan ihmisten nimillä niin lupaan että asian selvittämiseen ei kauan mene ja sen jälkeen ei anteeksi anneta mitään. - 174cm / 104 kg
Niin ja noista teidän viesteistä ei siis kukaan voisi nostaa kunnianloukkaussyytettä? HAH!
- 174cm / 104 kg
Lisäksi Kouvolan mies jakelee näköjään täällä tappouhkauksia, pankaapa mieleen!
- 174cm / 104 kg
174cm / 104 kg kirjoitti:
Lisäksi Kouvolan mies jakelee näköjään täällä tappouhkauksia, pankaapa mieleen!
Eiköhän se Kouvolan mies ole kuule niin, että sinä täältä vamkilaan lähdet ennemmin kun noi nuoret, jotka on suivaantunnu tosta sun vittui''''a!
- Vittu, tulen kohta!!
Eiköhän se Kouvolan mies ole kuule niin, että sinä täältä vamkilaan lähdet ennemmin kun noi nuoret, jotka on suivaantunnu tosta sun vittui''''a!
Vitun egopellet ja persejalka-Mikki Hiiret, teidät sais kaikki pieksää siniseksi!
- Jaska.
"Eiköhän se Kouvolan mies ole kuule niin, että sinä täältä vamkilaan lähdet ennemmin kun noi nuoret, jotka on suivaantunnu tosta sun vittui''''a! "
No katsotaan lähdenkö.
Tulepa sinä pelle aukomaan sitä turpaas ihan ensimmäistä kertaa vaikka mun luokse niin jutellaan lisää. Ei tarvitse rääkyä kuin pikkutytöt täällä.
V*tut mä siitä mitä pikkulapset musta on mieltä. Saahan mielipiteen sanoa vai joutuuko siitä vankilaankin nykyään.
Sen ainakin tiedän että jos nimillä alat täällä herjaamaan niin sakkoa on tulossa ja sen jälkeen sun nimes näkyy täällä vastedes eli pidähän turpas kiinni vaan ja lopeta p*skanjauhaminen.- 174cm / 104 kg
Minä en ole ainakaan nimillä kirjoittanut, mutta kyllä kait nuo sun tappouhkaukset voi aikatosissaan jo ottaa!
- Jaska.
"Niin ja noista teidän viesteistä ei siis kukaan voisi nostaa kunnianloukkaussyytettä? HAH! "
Rupesiko pikku p*skahousua pelottamaan jo ettei vaan tule rapsuja?
Itseasiassa mun viesteistä periaatteessa EI voi nostaa mitään syytettä.
Jos haukut henkilöä sen oikealle nimellä niin löytyy pykälä siihen ainakin että syyllistyt kunnianloukkaukseen.
Minä en tänne sinun nimeäsi ole laittanut mutta voin sanoa sinulle tässä nyt vaikka näin että tulen ja potkin pääsi tohjoksi ja sanonpa vielä perään että haista v*ttu k*rvänimijä.
Sanotaan sekin vielä perään että teinit on p*rseestä ja sietäisivät saada turpiinsa joka iikka.
heh heh.
Koitapa saada noista syyte aikaiseksi?
Sinä kyllä joudut edesvastuuseen omista pelleilyistäsi jos nimiä herjaat.
No en tällä kertaa tee asialle nyt mitään, eli saat rauhan, ole huoleti.
Mutta älä jatkossa enää herjaile nimiä. Hauku ilman nimeä niin et kohdista mitään tunnistettavasti kehenkään.
Omalla nimellään kirjoittaminen on sallittua jos sen haluaa tehdä. - 174cm / 104 kg
Minä en ole ainakaan nimillä kirjoittanut, mutta kyllä kait nuo sun tappouhkaukset voi aikatosissaan jo ottaa!
Noista sun tappouhkauksista ei taida tullakaan enää pelkästään sakkoa!
- Jaska.
Jaska. kirjoitti:
"Niin ja noista teidän viesteistä ei siis kukaan voisi nostaa kunnianloukkaussyytettä? HAH! "
Rupesiko pikku p*skahousua pelottamaan jo ettei vaan tule rapsuja?
Itseasiassa mun viesteistä periaatteessa EI voi nostaa mitään syytettä.
Jos haukut henkilöä sen oikealle nimellä niin löytyy pykälä siihen ainakin että syyllistyt kunnianloukkaukseen.
Minä en tänne sinun nimeäsi ole laittanut mutta voin sanoa sinulle tässä nyt vaikka näin että tulen ja potkin pääsi tohjoksi ja sanonpa vielä perään että haista v*ttu k*rvänimijä.
Sanotaan sekin vielä perään että teinit on p*rseestä ja sietäisivät saada turpiinsa joka iikka.
heh heh.
Koitapa saada noista syyte aikaiseksi?
Sinä kyllä joudut edesvastuuseen omista pelleilyistäsi jos nimiä herjaat.
No en tällä kertaa tee asialle nyt mitään, eli saat rauhan, ole huoleti.
Mutta älä jatkossa enää herjaile nimiä. Hauku ilman nimeä niin et kohdista mitään tunnistettavasti kehenkään.
Omalla nimellään kirjoittaminen on sallittua jos sen haluaa tehdä."Minä en ole ainakaan nimillä kirjoittanut, mutta kyllä kait nuo sun tappouhkaukset voi aikatosissaan jo ottaa! "
No silloin niissä pitäisi olla selvä kohde ja jonkun pitäisi oikeasti pelätä henk.turvallisuutensa puolesta.
Mitä se auttaa jos se kohde on anonyymi?
Ei mitään.
Eri asia jos puhelimessa uhkailet niin se riittää kertomaasi. Sama suullisesti kaupungilla mutta tarvii olla silminnäkijä.
Voithan sä sanoa mullekin tässä että " tapan sut läski-runkku ".
En usko että kukaan kiinnostuisi.
heheh. - 174cm / 104 kg
Jaska. kirjoitti:
"Minä en ole ainakaan nimillä kirjoittanut, mutta kyllä kait nuo sun tappouhkaukset voi aikatosissaan jo ottaa! "
No silloin niissä pitäisi olla selvä kohde ja jonkun pitäisi oikeasti pelätä henk.turvallisuutensa puolesta.
Mitä se auttaa jos se kohde on anonyymi?
Ei mitään.
Eri asia jos puhelimessa uhkailet niin se riittää kertomaasi. Sama suullisesti kaupungilla mutta tarvii olla silminnäkijä.
Voithan sä sanoa mullekin tässä että " tapan sut läski-runkku ".
En usko että kukaan kiinnostuisi.
heheh.Oot kohdistanut tappouhkauksesi selkeästi täällä ns. pieniin nostajiin! Aika moni on kuulemma kohdistanut kirjoituksesi itseensä. PISTE!
- 174cm / 104 kg
Kyllä kuulee:
"Ne pojat jotka tänne osoitteensa pistää, potkivat vaikka äitiänne v*ttuun. "
"Kun osaa autoa ajaa ja on tarpeeksi ovela niin laiha p*skapää tietää mitä on tullut sanottua ennen pitkää.
Kirjoitelkaa lisää vaan ihmisten nimillä niin lupaan että asian selvittämiseen ei kauan mene ja sen jälkeen ei anteeksi anneta mitään. "
Noin aluksi, muut kynisten tappamiseen yllyttämiset ym. tällä palstalla!- JEPJEP
Eiköhän tuo Kouvolan mies tiedä mitä tosta voi seurata kun hän niin täällä avoimesti yllyttää tappamaan kyniksiä! Ylyytämisestä on moni lähtenyt istumaan!
- JaskaTattinen
Vai kunnianloukkaus tulee nimellä kirjoittamisesta. hohohoho salli mun nauraa.
Karppauspalstalla omalla nimellä kirjoittavasta Kari J. Mattilasta esitettiin pedofiilisyytteitä ja mies meni poliisilaitokselle tekemään kunnianloukkauksesta tutkintapyyntö, niin poliisit sanoi, että eivät ota edes juttua tutkiakseen ja ei kannattaisi esiintyä netissä omalla nimellään.
Haluaisin kyllä nähdä poliisien ilmeen, kun menet tekemään jotain tutkintapyyntöä jostain vastaavasta. Etenkin siinä vaiheessa kun tulee ilmi, miten uhkailet hakata/ampua teinejä, miten kutsut poliiseja paskalakeiksi ja mitä milloinkin. Voisi siinä olla poliiseilla naurussa pitelemistä ja makkarat niskassa alkais punottamaan.
Tää oli kyllä vuosisadan vitsi, vai että oikein poliisitutkintaa. Minäkin voin esiintyä millä nimellä vain netissä, ei siitä mitään kunnianloukkaussyytettä tule. Olisiko taas pieni häpeäloman paikka? - Jaska.
"Oot kohdistanut tappouhkauksesi selkeästi täällä ns. pieniin nostajiin! Aika moni on kuulemma kohdistanut kirjoituksesi itseensä. PISTE! "
Entä sitten? Ei se minua kiinnosta. Ihan oikein räkänokille.
Ongelmana on vaan se ettei kukaan näistä räkänokista omannut mitään nimeä.
heheh.
"Vai kunnianloukkaus tulee nimellä kirjoittamisesta. hohohoho salli mun nauraa."
Naura pois vaan.
Ihan omalla kokemuksella olen tehnyt ilmoituksen nimeni loukkaamisesta ja siitä on vastapuoli sakkonsa hoitanut. Asia menee eteenpäin, sitä on turha epäillä ja on kuulema hyvin yleistäkin.
Kyllä poliisi ottaa tutkiakseen jos ilmoitus asiasta tehdään.
Se on sitten uutta tietoa sinullekin.
MIkset sitten laita omaa nimeäsi tänne esille ja mitä tekisit jos nimeäsi alettaisiin herjaamaan täällä? Ei mitään väliä vai?
Sanoit minua eilen tyhmäksi täällä, mutta nyt näyttäisi siltä että sinä olet se tyhmä.
Kokeilepa kirjoitella jostakin ihmisestä vaikka julkkiksesta p*skaa tänne tarpeeksi niin voit olla varma että perästä kuuluu.
"niin poliisit sanoi, että eivät ota edes juttua tutkiakseen ja ei kannattaisi esiintyä netissä omalla nimellään. "
Tottakai sanovat niin, mutta kyllä ne jutut otetaan tutkittavaksi. Voit vaikka itse kokeilla. Sitten sinunkin turpasi saadaan sen jälkeen uusille lukemille kun perästä kuuluu minunkin kauttani.
Nythän sinä olet vielä anonyymi räkänokka. Parempi että pysytkin.
"Haluaisin kyllä nähdä poliisien ilmeen, kun menet tekemään jotain tutkintapyyntöä jostain vastaavasta. Etenkin siinä vaiheessa kun tulee ilmi, miten uhkailet hakata/ampua teinejä, miten kutsut poliiseja paskalakeiksi ja mitä milloinkin. Voisi siinä olla poliiseilla naurussa pitelemistä ja makkarat niskassa alkais punottamaan. "
Kuten sanoin niin olen tehnyt ilmoituksen aiemmin ja teen sen uudelleenkin jos tarvetta ilmenee. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä olen ketäkin kutsunut, teini on teini, mutta se ei ole kukaan tunnistettava henkilö.
"Tää oli kyllä vuosisadan vitsi, vai että oikein poliisitutkintaa. Minäkin voin esiintyä millä nimellä vain netissä, ei siitä mitään kunnianloukkaussyytettä tule. Olisiko taas pieni häpeäloman paikka? "
Luepa googlesta tietoa saatko herjata toisen nimellä täällä ja toki voit sitä kokeilla käytännössäkin. Yritätkö saada porukkaa harhaan eli yllyttää heitä rikokseen? Siitä voisi ip:si selvittää ensin suomi24, sitten poliisi. Se toimisi periaatteessa kyllä, koska yllytät porukkaa herjaamaan oikeaa henkilöä nimellä.
Mistähän niitä kunnianloukkauksia sitten satelee yleensä?
Ja minulla ei ole mitään häpeälomia.
En tänne enää pian kirjoittele ikinä. Lupaan sen.- Jaska.
"Eiköhän tuo Kouvolan mies tiedä mitä tosta voi seurata kun hän niin täällä avoimesti yllyttää tappamaan kyniksiä! Ylyytämisestä on moni lähtenyt istumaan!"
sama pelle puhuu eri nimimerkillä.
V'ttu sinä olet säälittävä. Luuletko olevasi nyt joku nettikiusaaja vai?
Sovitaanko treffit oikeasti jonnekin poju niin siiten tiedät että sinunlaisesi tiukka hinaripelle saa turpaansa oikelta roinaajalta ?
etkös sinä ollut kuusaalta?
Kokeillaanko tänään vaikka?
todista mulle että se sixpack auttaa tässä asiassa?
Sitten se sun lihas tummuu, usko pois.
- Janne.
Ei se sirkuttaja uskalla minnekään tulla tapaamaan.
Pidä sitten mölyt mahassa.
Joko nyt uskot ettet mahda mitään isommillesi lihaville ja vahvemmille miehille?
Tulipa viimein tämäkin asia painettua sun kaaliisi. - JaskaTattinen
"Ihan omalla kokemuksella olen tehnyt ilmoituksen nimeni loukkaamisesta ja siitä on vastapuoli sakkonsa hoitanut. Asia menee eteenpäin, sitä on turha epäillä ja on kuulema hyvin yleistäkin.
Kyllä poliisi ottaa tutkiakseen jos ilmoitus asiasta tehdään.
Se on sitten uutta tietoa sinullekin.
MIkset sitten laita omaa nimeäsi tänne esille ja mitä tekisit jos nimeäsi alettaisiin herjaamaan täällä? Ei mitään väliä vai?"
Sehän on sitten ihan oma moka, jos kirjoittaa sellaisesta liittymästä ja koneesta, joka pystytään jäljittämään.
Miksi sinä sitten laitat nimesi, jos et kestä kritiikkiä. Itsehän sinä täällä mesoat ja provosoit. Sitten itket ja uhkaat poliisitutkinnalla, kun saat palautetta. - Janne J.
"Sehän on sitten ihan oma moka, jos kirjoittaa sellaisesta liittymästä ja koneesta, joka pystytään jäljittämään. "
Eikö pikku p*ska uskalla kirjoittaa edes omalta läppäriltään?
Sieltäkö kirjaston koneelta se meidän pikku six-pack pojumme isotteleekin? tunnen myötähäpeää hahhahha!
"Miksi sinä sitten laitat nimesi, jos et kestä kritiikkiä. Itsehän sinä täällä mesoat ja provosoit. Sitten itket ja uhkaat poliisitutkinnalla, kun saat palautetta. "
Ei tunnu missään. V*ttuillakseni vaan teen ilmoituksen niin saadaan taas yksi typerä kynäniska makselemaan, hehheh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048