Kokeilen puolipaastoa

Ladypinkspider

Olen tässä 2päivää kokeillut puolipaasto tai miksi tätä nyt kutsuisin? Marja/mehu paasto?
Tarkoitus oisi olla tämän tyylisellä ruokavaliolla viikon verran ja saada n.5 kiloa tippumaan.
Joku sanoo ettei paasto ole hyvä laihdutus menetelmä, mutta tiedoksenne haluan sanoa että olen tässä 3kk sisään laihduttanut n.7kiloa ja nyt vain paino on junnannut tuossa 70-71kg'n kieppeillä noin.kuukauden.. ja alkaa jo pikkuhiljaa nyrppimään kun ei vain tipu.. eikä kyllä nousekkaan.
Liikun paljon päivässä, töidenpuolesta olen paljon ulkona kävelyillä yms. ja koiran kanssa käyn 3kertaa päivässä kävelyllä, satunnaisesti olen harrastanut kuntopyöräilyä ja jumppaa, mutta nyt ovat jääneet työväsymyksen takia vähemmälle, joten tuskin paaston aikana tulee harrastettua moisia.
Mutta tosiaan, nyt tällä parinpäivän paastolla on tippunut 70kilosta 68kiloon.. eli kaipa ei ole ihan mahdoton tuo viiden kilon pudotus?
Kirjoittelen ruokapäiväkirjaa ja laitankin tähän mitä olen popsinut nämä 2päivää.

14.8.2012 Tiistai Marja Paaston aloitus päivä
Punnitus aamulla: 71.5 kg (tämä paino siis loman jälkeen kun olen ollut turvoksissa kaikista mätöistä ja pullista)
Aamupala: Kupillinen punaviinimarjoja ja mustikoita (n.200g), 2 kuppia kahvia maidolla
Päivällinen: Kupillinen punaviinimarjoja ja mustikoita(n.250-300g),
Välipala: Loput marjat mitä lounaalta jäi ja 1 kuppi kahvia
Illallinen: Lasi itse puristettua greippi-appelsiini mehua hedelmälihalla (1 appelsiini ja puolikas greippi) ja kupillinen viinimarjoja(n.100g)

15.8.2012 Keskiviikko
Aamupala: Kupillinen mustikoita
Päivällinen: kupillinen punaviinimarjoja ja mustikoita(n.200g), 2 kuppia kahvia maidolla
Välipala: kupillinen mustikoita(n.100g), ja 1 kuppi kahvia maidolla
Punnitus päivällä: 69.7 kg
Illallinen: Lasi itse puristettua greippi-appelsiini mehua hedelmälihalla
Iltapala: kupillinen mustikoita (n.200g)
Punnitus illalla: 69.1 kg

16.8.2012 Torstai
Punnitus aamulla: 68.8 kg
Aamupala: 2 kuppia kahvia maidolla ja kupillinen mustikoita (n.150-200g)

niin ja siis aloitus paino on ollut sitä 70-71kg ja pituuteni on 160 ja ikä 23, jos ketä kiinnostaa..
toivotaan että jaksaisin loppuun asti tällä.. nyt jo hyvä fiilis kun kahdessa päivässä tapahtunut jotain! :)

1

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi vierailija

Paino ei tipu viikossa 5 kiloa. muuten kuulostaa hyvältä, tosin ei paastolta. tsemppiä sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe