Haluaisin ostaa miehelleni syntymäpäivälahjaksi punaiset kontiot kun mustat on jotenkin synkät pimeässä syyssateessa.Mitä mieltä olette sopiiko miehelle punaiset kontiot vai tyydynkö vaan ostamaan mustat.
Punaiset kontiot miehelle
32
2719
Vastaukset
- Miksei :)
Jos miehelle itselleen ei ole ongelma laittaa jalkaa punaisia, niin siitä vaan! Kiva ja piristävä väri syksyssä. :)
- I like black ;)
Riippuu punaisesta. Jos se on kirkas lapsellinen punainen niin en ostaisi, ellei sitten vaan mökille osta niitä. Kaupungissa en kuljeskelisi kumisaappaissa saatika värikkäissä sellaisissa.
- I like red
Sinä pidät mustasta, joku toinen pitää punaisesta.
- Mieti ennenkuin sano
I like red kirjoitti:
Sinä pidät mustasta, joku toinen pitää punaisesta.
Jos itse pitää mustasta, niin mitä se sinulle kuuluu mitä väriä toinen pitää.
Kontiot nyt vaan taitavat olla ennemmin miehille kuin naisille, sen verran maskuliiniset ne ovat, väristä riippumatta.
Köpiksessä kesällä kiinnitti muuten huomiota se, että nuorilla naisilla oli kenkätyylinä pitkät kumpparit mallia Hunter. Tällaisia naisia tuli vastaan satoja. Sen sijaan kellään miehellä ei kumppareita näkynyt.- Kontiot ovat hienot
Olen mies ja minulla on punaiset kontiot. Ne saavat varmasti jotkut sotajalle ja toiset eivät välitä mitään. Rohkeutta vaatii, mutta kontio on Unisex jalkine ja siitä vaan kauppaan.
- Raippep
Vaatii mieheltä melkoista pokkaa lompsia punaisissa kontioissa kauppaan tai kaupunkireissulle. Mustat kontiot miehellä ei sen sijaan herätä minkäänlaista kummeksuntaa sadepäivänä. Aurikoisena päivänä mustatkin kumpparit keräävät katseita kaupungissa.
Jos miehesi käyttää kumisaappaita esimerkiksi mökillä ja marjareissuilla, ehkä hänellä on todennäköisemmin pokkaa käyttää niitä, kuin ns. kaupunkisaappaina. Riippuu paljon miehestä.
Varmempi ratkaisu on ostaa perinteiset mustat ja piristää syyspimeitä muilla keinoin.- Anonyymi
Totta mustia Kontioita voi käyttää huomiota herättämättä missä ja milloin vain. Kukaan ei niihin kiinnitä sen kummemmin huomiota ellei nyt joku fettari satu kohdalle. Minullakin on punaiset Kontiot, mutta ne ovat toistaiseksi vain sisäkäytössä. Vaatisi melkoista pokkaa mennä lähikauppaan punaisissa Kontioissa saatikka kaupungille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta mustia Kontioita voi käyttää huomiota herättämättä missä ja milloin vain. Kukaan ei niihin kiinnitä sen kummemmin huomiota ellei nyt joku fettari satu kohdalle. Minullakin on punaiset Kontiot, mutta ne ovat toistaiseksi vain sisäkäytössä. Vaatisi melkoista pokkaa mennä lähikauppaan punaisissa Kontioissa saatikka kaupungille.
Minä hommasin aikoinaan itselleni limenkeltaiset Kontiot kun ne tulivat markkinoille. Olivat entisiin mustiin verrattuna jotenkin vain niin hienon väriset, että ne oli ihan pakko saada. Alkuun kyllä mietin minäkin riittääkö pokka käyttää niitä julkisilla paikoilla, mutta sitten päätin ylittää kynnyksen ja pidin niitä kauppareissuilla ja muuallakin, jos oli kumpparikeli. En muista että kukaan olisi niihin kiinnittänyt kummempaa huomiota, paitsi yksi työkaveri, joka piti niitä kovasti hienoina. Hänelle oli uutinen, että Kontioita on saatavana muissakin väreissä kuin mustana. Nykyisin minulla on uudet punaiset, kun nuo keltaiset kuluivat loppuun. Kaupungilla ja kauppareissulla käytän nykyään kuitenkin mieluummin Hai-saappaita. Niitä löytyy minulta sekä keltaiset että punaiset. Olen nykyään ihan värikkäiden kumpparien koukussa, mustiin ei ole paluuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu minullakin. Olisi varmaa kiva kokea tämä hyppy tuntemattomaan ja ylittää tosiaan se kynnys ja vaan mennä?!Samanhenkisen kaverin kanssa se voisi olla helpompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on mustat ja tummanvihreät Kontiot. Molemmat ovat uuden veroisessa kunnossa ja kiiltävät komeasti. Käytän niitä aina kun on tarvetta kumisaappaille esim. kaupassa, kirjastossa, parturissa jne. Kukaan niihin tuskin kiinnittää huomiota ellei sitten ole kyseessä joku kumisaappaista vähän enemmän kiinnostunut. Tänäänkin kävin pitkällä lenkillä tumman vihreillä Kontioilla. Siinä saapastellessa tuli mieleen punaisten Kontioiden hankinta jota olen pyöritellyt vuosia. Tarkoitus olisi mennä oikeaan kenkäkauppaan jossa myyjän kanssa pohtisimme sopiiko miehelle punaiset kumisaappaat. Toinen asia olisi sitten niiden käyttäminen julkisesti esim. kaupassa. Vielä ei ole rohkeus riittänyt tämän toteuttamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on mustat ja tummanvihreät Kontiot. Molemmat ovat uuden veroisessa kunnossa ja kiiltävät komeasti. Käytän niitä aina kun on tarvetta kumisaappaille esim. kaupassa, kirjastossa, parturissa jne. Kukaan niihin tuskin kiinnittää huomiota ellei sitten ole kyseessä joku kumisaappaista vähän enemmän kiinnostunut. Tänäänkin kävin pitkällä lenkillä tumman vihreillä Kontioilla. Siinä saapastellessa tuli mieleen punaisten Kontioiden hankinta jota olen pyöritellyt vuosia. Tarkoitus olisi mennä oikeaan kenkäkauppaan jossa myyjän kanssa pohtisimme sopiiko miehelle punaiset kumisaappaat. Toinen asia olisi sitten niiden käyttäminen julkisesti esim. kaupassa. Vielä ei ole rohkeus riittänyt tämän toteuttamiseen.
Ei muuta kuin hopi hopi saapasostoksille. Itse ylitin punaisten kontioiden kynnyksen jo vuosia sitten enkä ole katunut hetkeäkään. Kertakaikkisen kiva ja piristävä saappaan väri. Enkä ole huomannut että niitä olisi kukaan sen ihmeemmin tuijotellut. Muutama tuttu on päinvastoin niitä ihan avoimesti ihastellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin hopi hopi saapasostoksille. Itse ylitin punaisten kontioiden kynnyksen jo vuosia sitten enkä ole katunut hetkeäkään. Kertakaikkisen kiva ja piristävä saappaan väri. Enkä ole huomannut että niitä olisi kukaan sen ihmeemmin tuijotellut. Muutama tuttu on päinvastoin niitä ihan avoimesti ihastellut.
Miten tuon kynnyksen ylitit? Minulla on aikomus mennä kauppaan ja sanoa myyjälle että ostan nuo punaiset Kontiot itselleni enkä "vaimolle" kuten varmaan useimmat sanovat. Sitten voisin keskustella myyjän kanssa enemmänkin kumisaappaista. Sitten tuo tuijottelu, koska itse bongailen ahkerasti kumisaappaita niin minulla on koko ajan tunne että minua ja kumisaappaitani tuijotetaan. Toisaalta haluaisin pysyä huomaamattomana mutta toisaalta olisi upeaa jos kumisaappaani herättäisivät huomiota. Ehkä jonain päivänä rohkaisen itseni ja käyn ostamassa punaiset Kontiot, sitten pitäisi vielä käyttää niitä julkisesti esim. kaupassa käydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuon kynnyksen ylitit? Minulla on aikomus mennä kauppaan ja sanoa myyjälle että ostan nuo punaiset Kontiot itselleni enkä "vaimolle" kuten varmaan useimmat sanovat. Sitten voisin keskustella myyjän kanssa enemmänkin kumisaappaista. Sitten tuo tuijottelu, koska itse bongailen ahkerasti kumisaappaita niin minulla on koko ajan tunne että minua ja kumisaappaitani tuijotetaan. Toisaalta haluaisin pysyä huomaamattomana mutta toisaalta olisi upeaa jos kumisaappaani herättäisivät huomiota. Ehkä jonain päivänä rohkaisen itseni ja käyn ostamassa punaiset Kontiot, sitten pitäisi vielä käyttää niitä julkisesti esim. kaupassa käydessä.
Oltiin vaimon kanssa Etolassa kumisaapasostoksilla. Vaimo etsi itselleen lyhytvartisia, joissa olisi kukkakuvioita. Minä katselin Kontioita ja päätin sitten sovittaa punaisia. Kysyin sitten vaimolta, mitäs tuumaat, jos ostaisinkin tällaiset punaiset, kun on niin pirteä väri. Vaimo siihen, että osta ihmeessä jos noista tykkäät. Minä menin sitten kassalle punaisten Kontioiden kanssa ja vaimo omiensa kanssa ja tehtiin kaupat. Ei siinä sen kummempaa. Siitä lähtien olen punaisissa Kontioissa tallustellut. Nykyään minulla on kaupunkikäyttöön myös punaiset Hait. Kontioita käyttelen enimmäkseen mökkireissuilla, pihapuuhissa ja metsässä. Kontiot alkavat olla jo loppusuoralla, pitää vielä kesän aikana käydä hankkimassa uudet. Ja tietysti punaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin vaimon kanssa Etolassa kumisaapasostoksilla. Vaimo etsi itselleen lyhytvartisia, joissa olisi kukkakuvioita. Minä katselin Kontioita ja päätin sitten sovittaa punaisia. Kysyin sitten vaimolta, mitäs tuumaat, jos ostaisinkin tällaiset punaiset, kun on niin pirteä väri. Vaimo siihen, että osta ihmeessä jos noista tykkäät. Minä menin sitten kassalle punaisten Kontioiden kanssa ja vaimo omiensa kanssa ja tehtiin kaupat. Ei siinä sen kummempaa. Siitä lähtien olen punaisissa Kontioissa tallustellut. Nykyään minulla on kaupunkikäyttöön myös punaiset Hait. Kontioita käyttelen enimmäkseen mökkireissuilla, pihapuuhissa ja metsässä. Kontiot alkavat olla jo loppusuoralla, pitää vielä kesän aikana käydä hankkimassa uudet. Ja tietysti punaiset.
Etolasta minäkin kävin ostamassa uusimmat Kontioni. Heti ovelta iloinen nuori myyjätär tervehti että kuinka voin auttaa, vastasin että tarvitsisin uudet kumisaappaat. Selvä, täällähän näitä, minkälaisia olit ajatellut. Sanoin että Kontioita olen ikäni käyttänyt ja koko on jo pitkään ollut 42. Hän otti hyllystä laatikon jossa oli mustat 42 kokoiset ja otti ne esille ja antoi samalla villasukat jotta voin sovittaa saappaita. Vedin saappaat jalkaani ja myyjä sanoi että koetapa vähän kävellä niillä että miltä tuntuu. Kävelin liikkeen lattialla edestakaisin ja pysähdyin suuren peilin eteen. Myyjä totesi että vähän ne hölskyy kävellessä mutta se johtuu siitä kun minulla oli sortsit jalassa ja sääret paljaana. Totesin että muuten tuntuvat oikein hyviltä, otan nämä. Kassalla myyjä totesi että mustathan sinä halusit, pyysi anteeksi ettei ollut maininnut muita värejä. Miehet ostavat silloin tällöin punaisia ja luumun värisiä Kontioita. Vastasin että musta oli kyllä ollut mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen sitten kävin päivittämässä punaiset Kontioni uusiin ja ehjiin. Pienoinen kiusaus oli ostaa punaisten sijaan vaihteeksi keltaiset, mutta päätin sitten kuitenkin pysyä tutussa ja turvallisessa punaisessa. Samalla osastolla oli saappaita sovittamassa keski-ikäinen rouva. Hänkin arpoi punaisten ja keltaisten Kontioiden välillä, kummatko ottaisi. Meillä oli kiva keskustelu Kontioiden väristä. Kumpikin olimme samaa mieltä, että perinteiset mustat ovat tylsät. Minä otin punaiset Kontiot mukaan ja läksin kassalle. Rouva jäi vielä sovittamaan vuoron perään punaisia ja keltaisia. En tiedä kummatko hän sitten valitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen jos punaisissa kumisaappaissa on miesten kokoja, eli sanotaan nyt koosta 44 ylöspäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen jos punaisissa kumisaappaissa on miesten kokoja, eli sanotaan nyt koosta 44 ylöspäin.
Nokian jalkineiden verkkokaupasta löytyy Hai-saappaita monessa värissä aina kokoon 46 asti. Myös punaisena. Kontioita ei valitettavasti saa punaisena isommassa koossa kuin 43.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokian jalkineiden verkkokaupasta löytyy Hai-saappaita monessa värissä aina kokoon 46 asti. Myös punaisena. Kontioita ei valitettavasti saa punaisena isommassa koossa kuin 43.
Citymarketeista sai joku vuosi sitten oransseja Kontioita ainakin kokoon 45 asti. Hommasin silloin semmoiset itselle. Oli vissiin jokin erikoiserä, kun nyttemmin ei ole sellaisia näkynyt. Olisi kyllä kiva jos punaisiakin saisi isossa koossa. Tai keltaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etolasta minäkin kävin ostamassa uusimmat Kontioni. Heti ovelta iloinen nuori myyjätär tervehti että kuinka voin auttaa, vastasin että tarvitsisin uudet kumisaappaat. Selvä, täällähän näitä, minkälaisia olit ajatellut. Sanoin että Kontioita olen ikäni käyttänyt ja koko on jo pitkään ollut 42. Hän otti hyllystä laatikon jossa oli mustat 42 kokoiset ja otti ne esille ja antoi samalla villasukat jotta voin sovittaa saappaita. Vedin saappaat jalkaani ja myyjä sanoi että koetapa vähän kävellä niillä että miltä tuntuu. Kävelin liikkeen lattialla edestakaisin ja pysähdyin suuren peilin eteen. Myyjä totesi että vähän ne hölskyy kävellessä mutta se johtuu siitä kun minulla oli sortsit jalassa ja sääret paljaana. Totesin että muuten tuntuvat oikein hyviltä, otan nämä. Kassalla myyjä totesi että mustathan sinä halusit, pyysi anteeksi ettei ollut maininnut muita värejä. Miehet ostavat silloin tällöin punaisia ja luumun värisiä Kontioita. Vastasin että musta oli kyllä ollut mielessä koko ajan.
Aikaa on kulunut tästäkin, mutta joskus vaimoni pyysi minua hakemaan kenkäkaupasta itselleen uudet punaiset kontiot, kun itse ei kerinnyt. Nuori tyttö kenkäkaupassa vastasi pyyntööni ja haki ko saappaat kaupan varastosta. Siinä saappaita ihmetellen totesin että pitäisiköhän ostaa itsellenikin uudet saappaat .Myyjä tiedusteli koon ja kysyi, että mustat tai punaiset. Vastasin, että en oikein tiedä, Tyttö poistui myymälän varastoon ja toi laatikon kassalle. Maksoin saappaat ja lähdin kotiin. Kotona avasin oman saapaslaatikon ja kuinka ollakaan, laatikossa oli punaiset kontiot. Poikkesin myöhemmin ko liikkeessä ja mainitsin myyjälle asiasta, johon hän totesi että punaiset on paljon kivammat kuin mustat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaa on kulunut tästäkin, mutta joskus vaimoni pyysi minua hakemaan kenkäkaupasta itselleen uudet punaiset kontiot, kun itse ei kerinnyt. Nuori tyttö kenkäkaupassa vastasi pyyntööni ja haki ko saappaat kaupan varastosta. Siinä saappaita ihmetellen totesin että pitäisiköhän ostaa itsellenikin uudet saappaat .Myyjä tiedusteli koon ja kysyi, että mustat tai punaiset. Vastasin, että en oikein tiedä, Tyttö poistui myymälän varastoon ja toi laatikon kassalle. Maksoin saappaat ja lähdin kotiin. Kotona avasin oman saapaslaatikon ja kuinka ollakaan, laatikossa oli punaiset kontiot. Poikkesin myöhemmin ko liikkeessä ja mainitsin myyjälle asiasta, johon hän totesi että punaiset on paljon kivammat kuin mustat.
No myyjähän oli tuossa täysin oikeassa. Oletkos käyttänyt punaisia Kontioitasi ahkerasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No myyjähän oli tuossa täysin oikeassa. Oletkos käyttänyt punaisia Kontioitasi ahkerasti?
Kyllä niitä tuli ahkerasti käytettyä, vaikka alku vähän vaikeaa olikin. Tänä päivänäkin löytyy samanlaiset kaapista.
- yst. huom.
Onko miesten kokoja punaisina?
- Kengät kuin kengät
Riippuu jalasta, suurin on 42. Tosin tiedän naisia joilla on suurempi jalka.
- Anonyymi
Nykyään punaisia Kontioita on saatavana myös koossa 43.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään punaisia Kontioita on saatavana myös koossa 43.
Ei ole pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pöljä.
Kylläpä on. Ks Nokian jalkineiden verkkokauppa tai Kärkkäinen.
- kj41
Kyllä meitä punaisissa kontioissa käveleviä miehiä on jonkin verran, vaikka ei tietysti kovin hirveästi. Joten minusta punaiset kontiot sopivat ihan hyvin miehelle; sitä paremmin mitä enemmän ne yleistyvät :)
- Redkontio42
Juuri niin, koska itsekkin kävelen sellaisissa. Eihän naisillakaan suvaittu housuja vielä 40-luvulla.
- Anonyymi
Punaiset kontiot on hienot miehenkin jalassa.
- Anonyymi
Menee vähän otsikon ohi, mutta ainakin Citymarketeista saa taas keltaisia Kontioita. Hieno vaihtoehto mustille saappaille ja sopii kyllä miehellekin.
- Anonyymi
Kirkkaan punaiset kontiot ovat ihanat. Tuntuu kuin olisi pikkupoika, kun ne jalassa kävelee sateisella kadulla vesilätäköiden läpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814