Laiha nainen EI ole kaikkien miesten mieleen!

Laa Laa

Esimerkiksi tunnen tapauksen,jossa pyöreä mies jätti hoikan tyttöystävänsä ja tilalle tuli pyöreä hyllyvä neitokainen.Kaikki miehet eivät piittaa niistä laihoista/hoikista vaan pitää olla puristeltavaa.Kyseinen pari rakastaa syömistä yhdessä ja ruoka on heille elämän kohokohtia.

22

303

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinhän se menee

      Kukin elää tyylillään...yksi tykkää yhdestä ja toinen
      toisesta. Itse en kyllä ottaisi muhkua miestä.

    • Tykkään
    • mies32

      Olipa jännä juttu.

    • eroja on

      Tuossa iltasanomat linkissä on nainen jolla on vielä vyötärö. Entäs kun vyötäröä ei ole ja koko nainen on kuin pyöreä taikinapallero, eli selvästi ja kaunistelematta läski?

      • :D

        Tuo Coco on oikeasti hoikka.Hänellä on tekotissit ja tekoperse, tunnetuin jälkimmäinen varmaan maailmassa. Eli luonnostaan tuollaista vartaloa ei ole.


      • Jos sulla ei ole ei.
        :D kirjoitti:

        Tuo Coco on oikeasti hoikka.Hänellä on tekotissit ja tekoperse, tunnetuin jälkimmäinen varmaan maailmassa. Eli luonnostaan tuollaista vartaloa ei ole.

        Nyt on ristiriita! Jos aloituksessa mies jätti hoikan/laihan kun ei ollut puristeltavaa ja sanot Cocoa laihaksi.

        Mutta nyt tärkein, ota asioista selvää ennen kuin puhut kateellisena omiasi. Cocon perse on nimittäin aito!

        http://blisstree.com/live/coco-austin-ice-t-wife-doesnt-have-butt-implants-203/

        Minun mielestäni laiha nainen on esim. calista flockhart


      • ...

    • Mitä uutta tuossa asiassa nyt on? Kun on se munkin mielestä ilo silmälle jos nainen on pyöreän rehevä. Olis kyllä mukava jos pitäis myös herkuista jne. niin vois yhdessä syöpötellä niitä vaikka sohvalla...

      • ...

        Olet stressaantunut.


      • ... kirjoitti:

        Olet stressaantunut.

        Vai semmosta veikkaat... voihan sekin olla mahdollista tai sitten isolla todennäköisyydellä on vaan mieltymys.


    • dgsg

      Pitkä mies EI ole kaikkien naisten mieleen!

    • ...

      Tuntemasi mies on stressaantunut.

    • carambola87a

      Makuja on monia. Jos lihavuus ei johdu lääkityksestä tms. johon itse ei voi vaikuttaa (mitään lihavuusgeeniä ei muuten ole) siitä voi päätellä jotakin naisen kyvystä huolehtia ja hillitä itseään.

      Kuten tupakoinnista voi päätellä jotakin, niin voi lihavuudestakin.

    • Reipas Mies

      Juttuhan on niin että miehen tulee olla edes "pitkä" ja tarpeeksi hoikka jotta täyttää minimikriteerit että sitä tahtovat naiset alkavat edes harkita miestä.

      Se että vetäisi stereoideja ja treenaisi aamuin illoin rankasti tuskin tuo mitään naista miehelle jos siihen ei ole muita edellytyksiä miehellä. Plösöt miehetkin iskevät luonteellaan ja charmillaan naisensa, ei taikina vatsalla tai nopealla uimisella.

      Se että nainen on "vain hoikka" ei riitä kyllä mielestäni tasoa nostavasti naisella mihinkään.

      • sdggaq

        "Se että nainen on "vain hoikka" ei riitä kyllä mielestäni tasoa nostavasti naisella mihinkään."

        Kyllä se useimpien miesten mielestä riittää.


    • nhfqae

      Tuo AP:n tapaus nyt ei kovin yllättävä ole. Kyseessä oleva pyöreä mies siis rakasti syömistä ja kun hoikka vaimo ei tykännyt syödä, niin mies otti pyöreän vaimon.
      Ihmetyttää tosin miten hänellä alkujaankaan oli hoikka tyttöystävä, kun naiset yleisesti ottaen kammoksuvat pyöreitä miehiä.
      Ehkä tämä hoikka nainen oli naamansa puolesta ruma? Ehkä se pyöreä nainen oli jopa kauniimpi? En yhtään ihmettelisi.

      Miehet yleisesti ottaen etsivät itselleen oman tasoista kumppania, eli pyöreälle pyöreä, hoikalle hoikka jne... Toisin kuin naiset, jotka kaikki yleensä haluavat saman miehen omasta tasostaan riippumatta.

    • Mr Groove

      Kaikki eivät pidä laihoista, mutta näyttäisi siltä että ylipainoisista naisista pitävistä miehista on hieman vajetta. Olisi aika paljon helpompaa, jos kykenisi viehättymään pyöreistä naisisa, mutta itse en siihen kykene.

      • Citynainen

        Kuulut varmasti enemmistöön.


    • Ei laulata

      Ei pidä paikkaansa. Aivan tasan mies valitsee hoikan naisen ennemmin kuin hyllyvän. Ainoastaa siinä tapauksessa tyytyy hyllyvään jos itse jää ilman hoikkien naisten huomiota. Kun ei itse kelpaa..

    • oh

      Pitkä, tumma, lihaksikas, rikas, sosiaalinen supliikkimies ei ole kaikkien mieleen!

    • Jack Jones

      Ehkä ap:n tilanne on voinut johtua myös luonne-eroista. Mies on ollut röyhkeä toisten tunteista piittaamaton ja nainen taas ei ole hyväksynyt käytöstä. Mies ei hyväksy että häntä kyseenalaistetaan, joten tyttöystävä vaihdettu helpompaan vaikkakin pullerompaan.

    • byereähkö blondi

      aloitettaisko vaikka ihan itsestään ja yritettäis pudottaa painoo oman terveyden vuoksi ja sit mietittäis mitä korvien välis.itse olen hieman pullukka,enkä tyytyväinen itseeni joka heijastuu parisuhteisiin.silti olen usein kauniiksi kehuttu, minulle se ei vaan riitä..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2327
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1540
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1494
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      339
      1308
    5. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      58
      1265
    6. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      27
      1228
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1174
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1066
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1059
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      1021
    Aihe