miten punainen väri pois hiuksista?

epätoivoinen

Värjäsin hiukseni pinkiksi ja väri on nyt haalistunut vaaleanpunaiseksi ja haluaisin sen pois. Olen värjännyt vaalealla päälle jo kaksi kertaa, mutta se ei ole auttanut yhtään mitään! Olisiko kenelläkään mitään neuvoja millä saisin värin pois kokonaan?

12

21295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suza

kokeile värinpoistoainetta. Sen pitäis poistaa entinen väri ja sitten voit laittaa sen blondiaineen sen jälkeen.. mullaki on ollut useesti ongelmia just punaisen värin kans, se on kaikista pirullisin jos sen haluu pois..

• Lilac

Mä värjäsin hiuksia punaseksi muutaman vuoden, (siis en pinkiksi vaan punaseksi) ja nyt olenkin kasvatellut väriä pois kohta vuoden päivät. ei se lähde, ei kerta kaikkiaan millään. ainut vaihtoehto on varmaankin musta väri päälle. mulle tehtiin värinpoisto, mutta hiuksista tuli oranssit ja kun ne värjättiin ruskeaksi tulos oli *yllätys yllätys* punaruskea. en tiedä oliko kiinni kampaajasta vai mistä, mutta ei lähtenyt punainen pois. ja värinpoistoa en todellakaan suosittele, varsinkin jos haluat pitää hiuksesi pitkinä (jos sulla on pitkät hiukset..). mun hiukset oli ennen värinpoistoa tosi hyvässä kunnossa, mutta ei enää sen jälkeen. eikä siinä oikein kosteuttavat hiusnaamiotkaan auta :) onneksi hiukset on kuitenkin uusiutuva luonnonvara ;)

• Eevuska
        Lilac kirjoitti:

Mä värjäsin hiuksia punaseksi muutaman vuoden, (siis en pinkiksi vaan punaseksi) ja nyt olenkin kasvatellut väriä pois kohta vuoden päivät. ei se lähde, ei kerta kaikkiaan millään. ainut vaihtoehto on varmaankin musta väri päälle. mulle tehtiin värinpoisto, mutta hiuksista tuli oranssit ja kun ne värjättiin ruskeaksi tulos oli *yllätys yllätys* punaruskea. en tiedä oliko kiinni kampaajasta vai mistä, mutta ei lähtenyt punainen pois. ja värinpoistoa en todellakaan suosittele, varsinkin jos haluat pitää hiuksesi pitkinä (jos sulla on pitkät hiukset..). mun hiukset oli ennen värinpoistoa tosi hyvässä kunnossa, mutta ei enää sen jälkeen. eikä siinä oikein kosteuttavat hiusnaamiotkaan auta :) onneksi hiukset on kuitenkin uusiutuva luonnonvara ;)

moi! mä oon värjänny monesti punaseks, mut en pinkiks. mulla on ollu kevytväri ja se on lähteny ihan pesuissa pois. jos sulla on kestoväri niin se lähtee kai vaan kulumalla ja kasvamalla pois? en tiiä? mut kevytvärin kyl pitäis lähtee ihan helposti pois. täst ei varmaan ollu apuu, mut kirjotin nyt kummiski..

• Tane
        Eevuska kirjoitti:

moi! mä oon värjänny monesti punaseks, mut en pinkiks. mulla on ollu kevytväri ja se on lähteny ihan pesuissa pois. jos sulla on kestoväri niin se lähtee kai vaan kulumalla ja kasvamalla pois? en tiiä? mut kevytvärin kyl pitäis lähtee ihan helposti pois. täst ei varmaan ollu apuu, mut kirjotin nyt kummiski..

Juu se vaikuttaa aikas paljon onko kyseessä miten kestävä väri. Mutta yleensä ottaen punainen on oikea perkele väriksi, koska sitä ei todellakaan saa hiuksesta välttämättä pois edes usealla värinpoistolla, jos alla on riittävän monta värikerrosta. Aina voi tosin yrittää päälle värjätä jollain toisella vivahteella.
        Oletko käynyt kysäsemässä jostain kampaamosta vinkkiä?Suosittelen..
        Jokatapauksessa ihan vaaleaksi tuskin kovin pian hiuksiasi takasin saat jos on tullut värjäiltyä niitä enemmänkin. Pikkuhiljaa ainakin.
        Mutta tosiaan, kampaamosta voi ja kannattaa aina käydä kysymässä neuvoa..

• PUNANEN

ongelma. siis mulla on ollut nyt elokuusta asti tää XXL intesive red väri schwarzkopflta, ja mietin miten saisin tän pois, koska ajattelin vetää sinivihreät hiukset helmikuussa. En halua tehdä värinpoisto koska muutenki herkkä päänahka. Mutta pitäisikö vetää tähän blondi hiusväri päälle, koska tarttisin blondin pohjan tähän, ja juurikasvua on tosi paljon, ja hiukset ovat todella lyhyet. mites nyt saisi tämän pois? pitäisikö vetää blondaus ennen joulua, tai joulun jälkeen, niin siitä tulisi vaaleanpunaisensekoitus. Hmmm, vinkkejä?

• älä värjää vaaleaksi

tummia hiuksia ei saa värjäämällä vaaleiksi - vaalentaminen tai värinpoisto ovat käsittelyt jotka tarvitset

• PUNANEN

minkälainen väri tulee jos värjää punaisten päälle blondin, ja hiukset ovat täynnä ruskeahtavaa juurikasvua? eikai siitä tule oranssi? ;o jos vetäisi lorealin glossy blondilla päälle vain..

• kojhfjgdörlgkd

ei vaikuta luultavasti mitenkää

• redshockrock

mulla oli punaset shokki värillä värjätyt hiukset kauan, puol vuotta ja kolme värin poistoa vaati ennenku sain sellaset oljen väriset hiukset edes.. mut rock henkinen ku oon kyllästyin pliisuihin hiuksii ja takas on se shokki vedetty:) mul on aika pitkät hiukset mut meni tosi huonoon kuntoon ton värinpoiston takia..:(

• the glambert

Siis ostin ton Colour B4 tuotteen, joka poistaa värisävyjä, koska hiuksissani on blondia, ruskeata mutta enimmikseen punasta. Poistaakohan se hyvin tuon värin. Myyjä ainakin sano että mielummin se kuin tuo tummille tarkoitettu, koska hiukseni ovat orannsinpunaisenvaaleanruskeat, eli sekaväriset. Ja päälle verän shokkivärin turkoosin, jossa ei ole ammoniakkia tai vetyperoksidia. Vedänkö siihen värinpoiston päälle sen suoraan, vai annanko hiusten levätä vähän?

• tulevapinkki

Koita askorbiinihappoa! Netistä löytyy lisää tietoa!

• fdghdfghfdh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe