järjestelyt epäonnistuneet täysin 5 tuntia meni 1 tunnin matkaan esiintyjät jäi näkemättä ja rahat meni tuskin saadaan takaisin HUIJAREITA JA ROSVOJA KAIKKI TYYNI
weekend festarit
7
320
Vastaukset
- niinpä!
jep! Äitini tuli töistä kotiin niin kesti 2 tuntia, vaikka normisti 20min. Ja me siis asutaan luukissa.....ei mikää hyvä ajatus noi festarit, ainakaan tänne luukkiin! Ja kun ei voi nukkuakkaan kun toi mökä vaan häiritsee..... :(
- 25v kokemus
Festarithan loppui liian aikaisin muutenkin, yöllähän festareilla hauskinta on.
- kepukka
ja tää äijä vaan vittuilee meitsille
http://miesenergiaa.vapaavuoro.uusisuomi.fi/vapaa-aika/114350-paluu-woodstockiin- Ferty
en tajua sun juttua eli mitenniin?
- äiskä67
Pahinta tässä on se että me huolestuneet vanhemmat ei saada puhelinyhteyttä lapsiin kun verkot siellä on poikki runsaasta osanottajista johtuen enkä tässä vaan omista lapsistani ole huolissani siellä on diabeetikkoja enkä tiedä saavatko ruokaa ja muuta tarvikehuoltoa sairaanhoitoa turvallista laukkusäilytystä vessoja vettä sun muuta ollenkaan
Enkä paasaa tässä vain omista lapsistani vaan muistakin naapurin sukulaisten muksuista olen huolissani- r
Festareilla tytyy ottaa se riski aina että puhelin yhteydet eivät toimi tämä on surullista mutta totta.
- heh4897
http://www.bat.org/community/blogs?blogid=56765
jälkikäteen arvioiden päästiin vähäl :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984