Elikkäs oon 17v ja oon suht hyvä laulamaan. Tarvisin vielä innokkaita hyviä soittajia. Elikkäs minulle voisitte ilmoitella,jos kiinnostaa. Olen kemin läheltä...ILMOITELKAAPAS NI SAADAAN ASIA ETEENPÄIN. kiitos:)
Vastaukset 6
- werrty
riippuu mikä genre tai tyylisuunta....räppäreille tai millekkää vastaaville en soita mitää
- laulajapoeka
pop-dance,...? ja silt välilt mut ei räppii, ja eikä hewiii....:D
- laulajapoeka
Eikö muka soittajii löyvy?....ilmotelkaasvainrohkeesti.com:D
- tummatume
okka voin tullakki sun bändiin ku ite soitan bassoo mut haittaako et oon 14v ja pistä s-postia ja s-posti o [email protected] eli siis pistä viestiä jos kinostaa basso mul on jo ja en oo oikeesti musta ku lempinimi o tummatume ku olin sillo aika hyvin ruskettunu
- tere4
jokos on bändi kasassa? täällä ois 16-vuotias kitaristi kemistä.
- tummatume
tere4 pistä mulle s-postia siitä kitaristi hommasta ku mulla on tuo oma bändi nii voit tulla kitaristiks ja sähköposti osote [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392371
- 47823
- 59804
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää224661Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7569- 47548
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16534- 62532
- 42530