Elikkäs oon 17v ja oon suht hyvä laulamaan. Tarvisin vielä innokkaita hyviä soittajia. Elikkäs minulle voisitte ilmoitella,jos kiinnostaa. Olen kemin läheltä...ILMOITELKAAPAS NI SAADAAN ASIA ETEENPÄIN. kiitos:)
Bändi pystyyn?
6
207
Vastaukset
- werrty
riippuu mikä genre tai tyylisuunta....räppäreille tai millekkää vastaaville en soita mitää
- laulajapoeka
pop-dance,...? ja silt välilt mut ei räppii, ja eikä hewiii....:D
- laulajapoeka
Eikö muka soittajii löyvy?....ilmotelkaasvainrohkeesti.com:D
- tummatume
okka voin tullakki sun bändiin ku ite soitan bassoo mut haittaako et oon 14v ja pistä s-postia ja s-posti o [email protected] eli siis pistä viestiä jos kinostaa basso mul on jo ja en oo oikeesti musta ku lempinimi o tummatume ku olin sillo aika hyvin ruskettunu
- tere4
jokos on bändi kasassa? täällä ois 16-vuotias kitaristi kemistä.
- tummatume
tere4 pistä mulle s-postia siitä kitaristi hommasta ku mulla on tuo oma bändi nii voit tulla kitaristiks ja sähköposti osote [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019