Saako nainen käyttää poikien vessan pisuaaria??

nainen ongelmissa!!

Moikka!Laitan tänne saman jutun kuin naisten puolelle koska ehkä miehet ymmärtävät myös tämän ongelman joka on ihan totta aiheuttanut paljon harmia.

Oon 17-vuotias tyttö vai pitäiskö jo sanoa nuori nainen.Mulla on vähän erikoinen ongelma.Harrastan erästä poikavoittoista joukkuelajia aika pienessä urheiluseurassa ja oon ainoa naispuolinen koko joukkueessa.Joukkueen pojat on mua kaksi vuotta nuorempia siis joudun siis pelaamaan nuorempien kanssa kun se on ainoa vaihtoehto.Tyttöjoukkuetta kun ei ole. Mulla on tietysti oma pukkari jos sitä nyt siksi voi kutsua.Enemmän se muistuttaa siivouskomeroa eli se on hiton ahdas ja epäsiisti.Se nyt vielä jotenkin menettelee mut kun siellä ei oo vessaa.Sitä ei ole suunniteltu pukkariksi eli siis se on kai joku normi huone johon on roudattu yks pitkä puinen penkkin ja seinään kiinnitetty naulakko.

No me sovittiin valmentajan kanssa että saan käyttää poikien vessaa silloin jos siellä ei oo sillä hetkellä muita asioillaan.Poikien vessassa on yksi vessakoppi ja kaksi pisuaaria.Mulle on kuitenkin koitunut ongelmaksi vessan likaisuus.Arvatenkaan ton ikäiset kundit ei juuri piittaa siisteydestä ja sihti on hakusessa.Vessanpönttö on jatkuvasti tukossa ja joka paikassa on kusta. Istuimelle on aina ruikittu samoin kuin lattialle ja jopa seinistä valuu joskus pissaa!! Ei tee mieli pyyhkiä istuinta eikä käyttää koko pönttöä kun en rupea muiden jälkiä siivoamaan enkä siinä kusenhajussa pysty edes kauaa olemaan. Sanoin tästä joukkueen aikuisille valmentajille ja ehdotin jopa että pojat toimittaisivat pienemmän hätänsä istuallaan.Naurettiin tietysti päin naamaa ja sanottiin että käytä sitten kahvion vessaa. No sinne on pukkarikäytävältä tosi pitkä matka ja usein siellä on kahvion ovet lukossa ettei sinne edes aina hädän tullen pääsisi.

Päätin sitten käyttää pisuaaria ja se onkin hyvä keksintö!Se on sopivan matalalla joten toista jalkaa nostamalla sihti osuu kohdilleen täydellisesti.Olen käynyt useamman kerran pissalla poikien pisuaarilla ja kerran oli vähällä jäädä kiinni kirjaimellisesti housut nilkoissa.SIlloin ajattelin ettei tämä voi olla mikään pitkä apu sillä mun tuurilla joku rientää laarille samaan aikaan ja sitten onkin selittelemistä. Nyt oonkin myöhemmin tehnyt niin että oon asettunu peräpää edellä siihen astialle eli istunut siihen päälle mut en tieteskään koko painolla :D. Siitä asennosta on vähän helpompi ja nopeempi vetää pöksyt ylös jos joku meinaa yllätää.

Mut oonko teidän mielestä oikeutettu käyttämään pisuaaria ja mitä voi oikein tehdä kun kaikki tuntuu kuittaavan tämän vaan huumorilla!? :(

15

1666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Saat, jos osaat.

    • no jos ne muut sen wc:n käyttäjät pissaa seinille ja lattialle, niin tuskin ne siitä suuttuu et sinä pissaat pisuaariin..

    • pisuaarityttö

      Joo en sitä meinaakaan.Aattelin lähinnä et onko se soveliasta et melkein täysi-ikäinen nainen hengailee teinipoikien vessassa pylly pisuaarissa ;D Kuvittelvat että mikähän pervo tuo on!Tuskin nää pojat siitä välittäis vaikka tietäisivät kun kuulun siihen porukkaan ja oon tavallaan yksi heistä.Mut miten seurassa tällaseen suhtaudutaan jos jään kiinni ja se menee vaikka valkun korville?Sehän on vähän niinku sääntö ettei vastakkaisen sukupuolen sosiaalitiloihin saa mielellään mennä kurkkimaan.

      • wc-siivoojatar

        Pysy kuule wc-pöntöllä vaan. Minä siivoan jälkesi!


      • no joo, ei mennä toisten tiloihin kurkkimaan sillon kun siellä on muita, mutta säähän olet yksin siellä vessassa ja sulle on sanottu että saat (joudut) sitä vessaa käyttämään. se, miten asiasi siellä toimitat ei pitäisi kuulua kenellekään ja jos joku siitä saa tietää ja alkaa napisemaan niin toteat vain et jatkossa sinäkin alat kusemaan lattialle kuten muutkin kys. vessan käyttäjät.

        voisit muuten pyytää lukkoa tai hakaa siihen koko wc-tilan oveen, koska ilmeisesti siinä ei sellaista nyt ole. kyllä jokaisen kuuluisi saada vessarauha niin halutessaan.


      • pisuaarityttö
        murriperkele kirjoitti:

        no joo, ei mennä toisten tiloihin kurkkimaan sillon kun siellä on muita, mutta säähän olet yksin siellä vessassa ja sulle on sanottu että saat (joudut) sitä vessaa käyttämään. se, miten asiasi siellä toimitat ei pitäisi kuulua kenellekään ja jos joku siitä saa tietää ja alkaa napisemaan niin toteat vain et jatkossa sinäkin alat kusemaan lattialle kuten muutkin kys. vessan käyttäjät.

        voisit muuten pyytää lukkoa tai hakaa siihen koko wc-tilan oveen, koska ilmeisesti siinä ei sellaista nyt ole. kyllä jokaisen kuuluisi saada vessarauha niin halutessaan.

        Oon ihan samaa mieltä itsekin.Mutta toisaalta mun on käsketty käyttää nimenomaan poikien vessan pyttyä mut käytänkin pisuaaria.Pisuaarihan on poikia varten eikä sitä tytöt tavallisesti käytä.Pisuaari on avoimessa tilassa eli kun vessan oven aukaisee niin pisuuarit on heti siinä.Eli jos joku pojista juoksee ovesta sisään ja mä oon pisuaarin päällä istumassa pöksyt nilkoissa tai nostamassa jalkaa niin kuin koira niin mitäpä siihen sitten sanoo?Vessakopissa on lukko mutta sinne en kyllä astu jalallakaan enne kuin se on siivottu kunnolla.


      • hygieenisesti!
        pisuaarityttö kirjoitti:

        Oon ihan samaa mieltä itsekin.Mutta toisaalta mun on käsketty käyttää nimenomaan poikien vessan pyttyä mut käytänkin pisuaaria.Pisuaarihan on poikia varten eikä sitä tytöt tavallisesti käytä.Pisuaari on avoimessa tilassa eli kun vessan oven aukaisee niin pisuuarit on heti siinä.Eli jos joku pojista juoksee ovesta sisään ja mä oon pisuaarin päällä istumassa pöksyt nilkoissa tai nostamassa jalkaa niin kuin koira niin mitäpä siihen sitten sanoo?Vessakopissa on lukko mutta sinne en kyllä astu jalallakaan enne kuin se on siivottu kunnolla.

        Pissaa wc-pönttöön seisaaltaan!


      • pisuaarityttö
        hygieenisesti! kirjoitti:

        Pissaa wc-pönttöön seisaaltaan!

        Arvaa onko käynyt mielessä!!?Se on vaan hyvin vaikeaa näin naisena.Kerran kokeilin ja kun pissa suihkusi yli reunojen ja jaloille niin en enää toiste kokeillut.EI se pimpin kanssa oo niin helppoa kusta koska asennon pitää olla oikea. Jos oot liian pystyssä niin kaikki valuu pöksyille ja lattialle.Ja siellä vessakopissa haisee ihan hirveästi kusi niin enpä sinne halua edes mennä.

        Mä oon ihan tyytyväinen pisuaariin.EN tiennyt aikaisemmin että se sopii myös naisille jos se vaan on oikealla korkeudella.Ainakin mun peppuni mahtuu sinne väliin hyviin.Ei sekään kai kovin hygieenista taida olla kun useasti ne reunat on täynnä munakarvoja mutta minkäs teet.


      • tuosta hommasta
        pisuaarityttö kirjoitti:

        Arvaa onko käynyt mielessä!!?Se on vaan hyvin vaikeaa näin naisena.Kerran kokeilin ja kun pissa suihkusi yli reunojen ja jaloille niin en enää toiste kokeillut.EI se pimpin kanssa oo niin helppoa kusta koska asennon pitää olla oikea. Jos oot liian pystyssä niin kaikki valuu pöksyille ja lattialle.Ja siellä vessakopissa haisee ihan hirveästi kusi niin enpä sinne halua edes mennä.

        Mä oon ihan tyytyväinen pisuaariin.EN tiennyt aikaisemmin että se sopii myös naisille jos se vaan on oikealla korkeudella.Ainakin mun peppuni mahtuu sinne väliin hyviin.Ei sekään kai kovin hygieenista taida olla kun useasti ne reunat on täynnä munakarvoja mutta minkäs teet.

        Saat pian virtsatietulehduksen!


      • pisuaarityttö
        tuosta hommasta kirjoitti:

        Saat pian virtsatietulehduksen!

        Kuinka niin muka?


    • pisuaarityttö

      No kuule mun jälkiä ei tartte siivota.Se kun on noitten kundien vessa ja tuntuu ettei siellä siivota ikinä!Siis se on se syy miksen sitä käytäkään.Ei vaan kiinnosta naisena istua kuselta haisevassa kopissa jossa jokapaikka on täynnä pissaa.Voi kun sinne saisikin siivoojan vähän useemmin.

      Miks ihmeessä pojat ei voi pissata istualtaan??Ei se sen vaikeampaa tai hitaampaa olis kun seisaalta kuseminen.Ja aina osuis varmasti pönttöön.Onks se joku miehuuden osoitus et saa pissata seisaaltaan vai mikä?Tai miksei sitten voida pitää siitä pippelistä kiinni ja ohjata nestettä sinne minne se kuuluu?!! Ja jos pukkarissa on kaksi pisuaaria niin miksei sitä heppiänsä voi tyhentää sinne, miksi pitää mennä pöntölle kuselle??!!

      • SIX juuur

        Merkataan reviiri!


    • Vinkki.fi

      Oon sitä mieltä että pisuaari on likanen koska ne kusee sinne pisuaarin reunalle.

      • Anonyymi

        Jotkut merkkaa reviirinsä ripulilla

        Daeg


    • Klimppipierux

      Fiinit flikat oppivat pian käymään paskalla ennen kamppaillaji treenejä

      Ku tatamille mätkhtäessä pääsee viikon pidätetty pieru

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe