Total-Detox (huijausta..?)

laihduttaja...

En suosittele tilaamaan Total-Detox pakkausta netistä. Kallis tuote ja käyttöohjeissa lukee, että valmistaja ei takaa, että tuote on tehokas. Eli luultavasti kyseiset detox-laastarit eivät auta painonpudotuksessa! Tilauksen irtisanominen on myös tehty erittäin haastavaksi.

REMOVYL KAPSELIT TOMIVAT. Aloitin niiden käytön ja jo kuukaudessa huomasin, että paino tippui melko hyvin ja lisäsin myös liikunnan määrää ruokavaliota muutin hieman terveellisemmäksi. Removyl kapselit sisältävät erilaisia yrttiyhdistelmiä. Toimii ja suosittelen!

42

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmitus suuri

      Todellakin olen samaa mieltä, että TILAUKSEN IRTISANOMINEN ON TEHTY ERITTÄIN HAASTAVAKSI :-( Yleensäkin harhaajohtava koko tilaussysteemi....tuli tilattua tämä ns. Trial Kit Facebookissa olleen kilpailun yhteydessä olleesta mainoksesta. Itselläni ei ole painonpudotuksesta varsinaisesti kyse vaan ihan mielenkiinnosta ajattelin kokeilla tämän kokeilupakkauksen verran... Jaa a, no toisin nyt sitten on käymässä:-( Kokeilupakkauksen mukana tullut lappunen /lasku toimituskuluista oli vasta erääntymässä kun jo lähettivät seuraavan ... Ja siinä sitten oli vasta ohjeet kirjautua sinne sivuille josta pystyy perumaan sen MUTTA KUITENKIN VAAN JOS ON ÄLYNNYT LÄHETTÄÄ TÄMÄN ALOITUSPAKKAUKSEN AJOISSA TAKAISIN....MUUTEN SEN VOI KATKAISTA VASTA KOLME LÄHETYSTÄ VASTAANOTETTUA. Nonni, tässä kävi nyt kohdallani niin, että olin sen Trial Kitin saatuani maksanut sen toimituskulun ja lähettänyt PERUUTUKSEN SIIHEN OSOITTEESEEN MIKÄ LASKUSSA OLI TÄLLE TOTAL DETOXille ilmoitettu!! Ja kun tämä seuraava lähetys nyt sitten kuitenkin sieltä lähetettiin niin marssin postiin ja pyysin lähettämään sen lähettäjälle...NONIIN, LÄHETTÄJÄLLE EI LÖYDY OSOITETTA SIITÄ ...joten posti ei sitä voinut ottaa lähetettäväksi palautuksena!? Nettisivustolta sitten löytyy osoite Tanskassa johon olisi voinut sen aloituspakkauksen lähettää jos olisi ollut ajoissa tieto siitä mahdollisuudesta (niin ja siinä tapauksessa kristallipallo josta sen osoitteenkin sitten olisi keksinyt....sitä kun ei siinä Trial Kitissä ole missään!!!
      Marssin tästä kuluttaja-asiamiehen juttusille ja kysyn miten pitäisi toimia. Postissa oli joku juuri ollut samoilla asioilla samaisen tuotteen kanssa...

      • KM

        Jouduin samanlaiseen tilanteeseen TOTAL DETOXin kanssa. Nyt en saa peruutetuksi tuotetta, vaan on pakko ostaa 3 normaalihintaista tuotetta 54,9e.
        Kirjoitin kuluttaja-asiamiehelle. Odotan sieltä vastausta. Kyllä harmittaa, kun ostin sen aloituspakkauksen. Kyllä laastarit tehosivat minuun, tosin olen normaalipainoinen.


      • lankaan mennyt

        Hei, kysyisin mitä kuluttaja-asiamies sanoi. Itse tein juuri ilmoituksen asiakaspalveluun tuotteen tilauksen lopettamisesta. Pitäisikö soittaa vielä
        laskutusfirmaan. Virusohjelma herjaa, että Total Detox firman sähköpostisivut sisältävät viruksia, joten omiin tietoihin en pääse.


      • höhööööö

        Mitä hiton haastavaa tossa on? Te olette tilanneet pelkän aloituspakkauksen ja teidän tilauksenne on siinä. Tehkää vaan rikosilmotus asiasta mikäli sieltä tulee teille mitään mitä te ette ole tilanneet.


      • PeeÄnnä

        Minäkin sorruin - harmi - tilaamaan jonkin kilpailun yhteydessä. MInä olen perunut monta kertaa, ja taas tänään tuli paketti (eikä tietenkään lähettäjän osoitetta). Kun maksoin ne aiemmat, niin viite oli väärä, joten panin viestikohtaan tiedot laskusta ja maininnan väärästä viitteestä. Sitten rupesi tulemaan karhukirjeitä, koska EI ole muka maksettu. Ihan hullua hommaa. Uhkasin ottaa yhteyden poliisin, jos homma ei lopu. saa nähdä, mitä tulee. Tuon paketin vien takaisin postiin.


      • ALAMAISSA.
        höhööööö kirjoitti:

        Mitä hiton haastavaa tossa on? Te olette tilanneet pelkän aloituspakkauksen ja teidän tilauksenne on siinä. Tehkää vaan rikosilmotus asiasta mikäli sieltä tulee teille mitään mitä te ette ole tilanneet.

        Hei! Minäkin menin samaan halpaan ja tarkoitukseni oli perua se saman tien kuitenkin,mutta ,kun muutakin elämää on,unohdin se 14 vrk kuluessa tehdä ja meni muutama päivä yli,eivätkä enää ottaneet vastaan peruutusta ja niitä pakkauksia alkoi tulla ja laskuja .Kirjeenvaihto ei tuota tulosta,vetoavat sopimukseen,jonka olen hyväksynyt! TOSI KAMALAA,ETTEI PÄÄSE MOKOMASTAKIN IRTI,VAIKKA HALUAISI JA SITTEN PERINTÄTOIMISTO LASKUTTAA KAIKENMAAILMAN LISÄT VIELLÄ! EI IKINÄ ENÄÄ MITÄÄN TILAUSIA NETISTÄ EIKÄ PUHELIMESTA!!!OTTAKAA OPIKSI.!


    • 10+1
    • hojohoj

      onko kuluttajavirastosta vastattu?? ja miten olette toiminut kun paketteja on tullut postissa, oletteko maksanut vai palauttanut ne?

    • epätoivoinen

      mielenkiinnolla kysynkin ? mitä mieltä asiasta oli kuluttajavirasto????

    • raivostuttaa

      erehdyin kanssa tilaamaan totaldetox trial paketin. Lähetin sen takaisin palautusajan puitteissa. Meni aikaa ja kas kas postista tuli maksumuistutus paketista! Laitoin viestiä totaldetoxiin ja lopulta asia meni perille ja lupasivat ilmoittaa laskutusfirmaan ettei laskua tarvitse maksaa..... No tänään tuli sitten uusi maksumuistutus ja summakin oli nousssut aika reippaasti!!
      Laitoinpa taas vihaista postia totalion asiakaspalveluun. Saas nähdä koska tulee vastaus??

    • help!!

      hei, miten teille kävi?? itsekkin samaan ansaan lankesin.. saitteko tilauksenne peruttua??? auttakaa olen todella ahdistunut ja peloissani.

      • ei oo totta

        Samassa liemessä ollaan. Juuri tänään tuli postissa toinen karhukirje Aros Kapitalilta Total Detox trial kitistä. Palautin aikanaan kokeilupakkauksen avaamattomana ja näin peruutin/lopetin tilaukseni. Luulin pääseväni eroon yrityksestä. Kyseisen firman asiakaspalvelu on sähköposteissaan luvannut hoitaa asian. Mitään ei ole tapahtunut. Kaksi karhukirjettä olen sen jälkeen saanut ja tänään lähti minulta vihainen sähköposti asiakaspalveluun. Maanantaina soitan kuluttaja-asiamiehelle.


      • Total-Detox on petos
        ei oo totta kirjoitti:

        Samassa liemessä ollaan. Juuri tänään tuli postissa toinen karhukirje Aros Kapitalilta Total Detox trial kitistä. Palautin aikanaan kokeilupakkauksen avaamattomana ja näin peruutin/lopetin tilaukseni. Luulin pääseväni eroon yrityksestä. Kyseisen firman asiakaspalvelu on sähköposteissaan luvannut hoitaa asian. Mitään ei ole tapahtunut. Kaksi karhukirjettä olen sen jälkeen saanut ja tänään lähti minulta vihainen sähköposti asiakaspalveluun. Maanantaina soitan kuluttaja-asiamiehelle.

        Ottakaa yhteyttä kuluttajavirastoon ja myös Aros Kapitalille, Itsekin olen ko. huijauksen kohteeksi joutunut ja toimin välittömästi huomattuani sen. Tapaustani on selvitelty kesäkuusta alkaen.Kuluttajavirasto selvittää asiaa tuon perintäyhtiön kanssa em. laskutuksista, ovat luvanneet selvityksen 30.9 mennessä. Tuon firman pääpaikka onkin Hong kong, vaikka ilmoittaa toimivansa pohjoismaissa. Tuotteen palautusosoite oli Tanskassa ja laskutuksen hoitaa ruotsalainen perintätoimisto, että mitenhän käynee?


      • Total-Detox on petos
        Total-Detox on petos kirjoitti:

        Ottakaa yhteyttä kuluttajavirastoon ja myös Aros Kapitalille, Itsekin olen ko. huijauksen kohteeksi joutunut ja toimin välittömästi huomattuani sen. Tapaustani on selvitelty kesäkuusta alkaen.Kuluttajavirasto selvittää asiaa tuon perintäyhtiön kanssa em. laskutuksista, ovat luvanneet selvityksen 30.9 mennessä. Tuon firman pääpaikka onkin Hong kong, vaikka ilmoittaa toimivansa pohjoismaissa. Tuotteen palautusosoite oli Tanskassa ja laskutuksen hoitaa ruotsalainen perintätoimisto, että mitenhän käynee?

        Hyvin kävi, Aros Kapital ilmoitti, että kaikki laskuni ja tilaukseni on mitätöity.


    • Raivostuttaa

      Milläs sinne Aros kapitaliin saa yhteyden? Kaikki sivut ruottiks ja mä en ainakaan osaa ruotsia :/ Kuluttajavirasto käski laittaa totaldetoxille viestiä ja sen olen tehnyt. Nyt odottelen edellleen heidän vastaustaan. Jos vielä tulee karhukirjeitä niin sit pitää taas ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen.

      • Täällä saman ongelman kanssa taisteleva..

        Minullekin jo toisen laskun laittanut aros kapitalin laskuissa on tällaiset osoitteet..

        [email protected] ja www.aroskapital.se

        Ajattelin nyt skannata kaikki postin kuitit palautetuista tuotteista (onneksi tälläkertaa otin sen as.pal.kuitin) tuohon sähköpostiosoitteeseen ja myös tuonne Totaldexotille..

        Harmittaa aivan suunnattomasti kun erehtyy tällaisiin ..=(


      • Epätoivoinen
        varattumuija kirjoitti:

        Täällä saman ongelman kanssa taisteleva..

        Minullekin jo toisen laskun laittanut aros kapitalin laskuissa on tällaiset osoitteet..

        [email protected] ja www.aroskapital.se

        Ajattelin nyt skannata kaikki postin kuitit palautetuista tuotteista (onneksi tälläkertaa otin sen as.pal.kuitin) tuohon sähköpostiosoitteeseen ja myös tuonne Totaldexotille..

        Harmittaa aivan suunnattomasti kun erehtyy tällaisiin ..=(

        Ei mene tuolla osoitteella Aros Kapitalille sähköposti vaan palautuu takaisin:( Ruotsia en osaa eli soittaminen turhaa. Minulle tuli lasku ja tuotetta ei edes ole tullut:( Uhataan ulosotolla ja siihen leikkiin myös en haluaisi...Kertokaa nyt mitä asialle voisi tehdä???? Huijaukselta kyllä tuntuu koko juttu ja niin myös tämä Aros Kapital...


      • Oikea sposti arokselle
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Ei mene tuolla osoitteella Aros Kapitalille sähköposti vaan palautuu takaisin:( Ruotsia en osaa eli soittaminen turhaa. Minulle tuli lasku ja tuotetta ei edes ole tullut:( Uhataan ulosotolla ja siihen leikkiin myös en haluaisi...Kertokaa nyt mitä asialle voisi tehdä???? Huijaukselta kyllä tuntuu koko juttu ja niin myös tämä Aros Kapital...

        Krav sanan tilalle sana info@.... Toimii.


      • Oikea sposti arokselle kirjoitti:

        Krav sanan tilalle sana info@.... Toimii.

        Ahaa...

        Ei nimittäin minunkaan viestit menneet perille, kun eilen yritin..
        Kiitos tiedosta, =) alankin HETI laittamaan uudelleen postia..


      • tuohtunut
        Oikea sposti arokselle kirjoitti:

        Krav sanan tilalle sana info@.... Toimii.

        yritin tänään lähettää viestiä ja viestissä kopiot maksamistani laskuista sekä aros kapitalille, että alektum finans perintäyhtiölle. Aros kapitalilta tuli reminder jossa englanniksi ja suomeksi uhkaus ja tilinnumero joka ei toimi. Aektum finans on
        ilmeisesti perintäyhtiö joka perii suomeksi, jo maksamiani laskuja. yhteydenotot pyydetään ottamaan Aros kapitaliin.

        Sähköposti pomppasi takaisin ja sähköpostissa tosiaan kolmas osapuoli ja siinä luki jotakin, että voi poistaa tämän lähettämäni sähköpostin. Tuntuu epäilyttävältä, onko kyseessä epärehellinen firma joka pakoilee sähköpostien takana osoitteettomina.

        Tänään en päässyt Total detox yrityksen sivustoilla ja omille asiakassivuilleni olleenkaan, onkohan sivut lopetettu ja yritys kadonnut, mutta laskut seuraavat?

        Voisiko joku kertoa mitä kuluttaja-asiamies on sanonut asiasta? entä poliisi?
        Pääseeko tuosta yrityksestä eroon edes kolmen kuukauden jälkeen? vai jatkuuko uhkailu perinnällä ja toteutuuko perintä ihan oikeasti?


        Turhautunut Total Detox ja Healthy livingtea asiakas. Tuotteita markkinoi sama firma.


      • Eräs asiakas
        tuohtunut kirjoitti:

        yritin tänään lähettää viestiä ja viestissä kopiot maksamistani laskuista sekä aros kapitalille, että alektum finans perintäyhtiölle. Aros kapitalilta tuli reminder jossa englanniksi ja suomeksi uhkaus ja tilinnumero joka ei toimi. Aektum finans on
        ilmeisesti perintäyhtiö joka perii suomeksi, jo maksamiani laskuja. yhteydenotot pyydetään ottamaan Aros kapitaliin.

        Sähköposti pomppasi takaisin ja sähköpostissa tosiaan kolmas osapuoli ja siinä luki jotakin, että voi poistaa tämän lähettämäni sähköpostin. Tuntuu epäilyttävältä, onko kyseessä epärehellinen firma joka pakoilee sähköpostien takana osoitteettomina.

        Tänään en päässyt Total detox yrityksen sivustoilla ja omille asiakassivuilleni olleenkaan, onkohan sivut lopetettu ja yritys kadonnut, mutta laskut seuraavat?

        Voisiko joku kertoa mitä kuluttaja-asiamies on sanonut asiasta? entä poliisi?
        Pääseeko tuosta yrityksestä eroon edes kolmen kuukauden jälkeen? vai jatkuuko uhkailu perinnällä ja toteutuuko perintä ihan oikeasti?


        Turhautunut Total Detox ja Healthy livingtea asiakas. Tuotteita markkinoi sama firma.

        Lue tämä:

        Euroopan kuluttajakeskus on saanut viime viikkoina käsiteltäväkseen kymmenittäin valituksia Total-detox-, SmileAway-, WinnerSmoke-, WaistWinner- ja Reducil-tuotenimillä Facebookissa mainostetuista tuotenäytteistä. Kuluttajat ovat luulleet tilanneensa ilmaisen näytepakkauksen, mutta näytteen mukana tulee tieto, että kuluttaja on sitoutunut kolmen maksullisen jatkolähetyksen vastaanottamiseen. Aiheetonta laskua ei tarvitse maksaa, vaikka laskuttaja uhkailisi ulosotolla, mutta reklamaatio pitää tehdä.
        Tyypillisesti kuluttaja kertoo tilanneensa nettimainoksen houkuttelemana ilmaisen näytepakkauksen edellä mainittuja laihdutus- tai hampaidenvalkaisutuotteita tai sähkötupakkaa. Näytepaketin mukana kuluttajat ovat saaneet laskun toimitusmaksusta ja tiedon, että he ovat sitoutuneet näytepakkauksen tilaamalla kolmen maksullisen jatkolähetyksen vastaanottamiseen.
        Ole tarkkana jo tilaushetkellä
        Näytepaketin mukana tulevien ehtojen mukaan kuluttaja voi peruuttaa ainoastaan näytepakkauksen tilauksen, ja tämäkin edellyttäen, ettei näytepakkausta ole avattu. Jatkolähetyksiä ei voi ehtojen mukaan peruuttaa lainkaan. Euroopan kuluttajakeskuksen mukaan lähtökohtana tulisi olla, että kuluttaja voi testata tutustumispakkausta ilman seuraamuksia. Testaamisen jälkeen kuluttaja voi harkita, haluaako hän vastaanottaa lisää samaa tuotetta. Nyt kuluttaja kuitenkin sidotaan saman tien kolmen jatkolähetyksen vastaanottamiseen.
        Tee kirjallinen valitus laskuttajalle
        Jos kuluttaja on saanut aiheettoman laskun tai sitoutunut tahtomattaan tilaukseen, hänen tulee tehdä mahdollisimman ripeästi kirjallinen reklamaatio eli valitus laskuttajalle esimerkiksi sähköpostitse. Kuluttajan kannattaa säilyttää itsellään kopio tekemästään reklamaatiosta vastaisuuden varalle.
        Valitukseen pitää kirjoittaa valituksen syy. Kuluttaja voi esimerkiksi mainita, että markkinointi oli harhaanjohtavaa, minkä vuoksi tuli tahtomattaan suostuneeksi sopimukseen. Valituksessa tulee kertoa, ettei halua jatkolähetyksiä. Jo saapuneet lähetykset voi palauttaa.
        Kyseisissä tapauksissa yhteydensaanti laskuttajaan on ollut hankalaa, koska asiakaspalvelua on vain ruotsiksi, vaikka mainokset olivat suomenkielisiä. Euroopan kuluttajakeskuksen mukaan tällöin riittää, että kuluttaja tekee valituksen laskuttajalle kirjallisesti suomeksi. Laskuttajan vastuulla on tässä tapauksessa selvittää suomalaiskuluttajan viestin sisältö. Jos vastausta valitukseen ei kuulu kohtuullisessa ajassa tai saatu vastaus ei ole tyydyttävä, kuluttajan kannattaa olla yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen.
        Kuluttajilla on ollut ongelmia myös laskujen maksamisessa. Laskujen viitenumero on ollut monen kohdalla virheellinen.
        Jos kuluttaja saa reklamaation teon jälkeen aiheettomasta laskusta muistutuslaskuja, joissa häntä uhataan ulosotolla, laskua ei tarvitse maksaa. Laskuttajalla on näyttövelvollisuus siitä, että lasku on perusteltu.
        Maksuhäiriömerkinnän voi saada vain, jos laskuttaja vie asian tuomioistuimen käsiteltäväksi ja tuomioistuin katsoo laskun aiheelliseksi.


      • Ikkkk
        Eräs asiakas kirjoitti:

        Lue tämä:

        Euroopan kuluttajakeskus on saanut viime viikkoina käsiteltäväkseen kymmenittäin valituksia Total-detox-, SmileAway-, WinnerSmoke-, WaistWinner- ja Reducil-tuotenimillä Facebookissa mainostetuista tuotenäytteistä. Kuluttajat ovat luulleet tilanneensa ilmaisen näytepakkauksen, mutta näytteen mukana tulee tieto, että kuluttaja on sitoutunut kolmen maksullisen jatkolähetyksen vastaanottamiseen. Aiheetonta laskua ei tarvitse maksaa, vaikka laskuttaja uhkailisi ulosotolla, mutta reklamaatio pitää tehdä.
        Tyypillisesti kuluttaja kertoo tilanneensa nettimainoksen houkuttelemana ilmaisen näytepakkauksen edellä mainittuja laihdutus- tai hampaidenvalkaisutuotteita tai sähkötupakkaa. Näytepaketin mukana kuluttajat ovat saaneet laskun toimitusmaksusta ja tiedon, että he ovat sitoutuneet näytepakkauksen tilaamalla kolmen maksullisen jatkolähetyksen vastaanottamiseen.
        Ole tarkkana jo tilaushetkellä
        Näytepaketin mukana tulevien ehtojen mukaan kuluttaja voi peruuttaa ainoastaan näytepakkauksen tilauksen, ja tämäkin edellyttäen, ettei näytepakkausta ole avattu. Jatkolähetyksiä ei voi ehtojen mukaan peruuttaa lainkaan. Euroopan kuluttajakeskuksen mukaan lähtökohtana tulisi olla, että kuluttaja voi testata tutustumispakkausta ilman seuraamuksia. Testaamisen jälkeen kuluttaja voi harkita, haluaako hän vastaanottaa lisää samaa tuotetta. Nyt kuluttaja kuitenkin sidotaan saman tien kolmen jatkolähetyksen vastaanottamiseen.
        Tee kirjallinen valitus laskuttajalle
        Jos kuluttaja on saanut aiheettoman laskun tai sitoutunut tahtomattaan tilaukseen, hänen tulee tehdä mahdollisimman ripeästi kirjallinen reklamaatio eli valitus laskuttajalle esimerkiksi sähköpostitse. Kuluttajan kannattaa säilyttää itsellään kopio tekemästään reklamaatiosta vastaisuuden varalle.
        Valitukseen pitää kirjoittaa valituksen syy. Kuluttaja voi esimerkiksi mainita, että markkinointi oli harhaanjohtavaa, minkä vuoksi tuli tahtomattaan suostuneeksi sopimukseen. Valituksessa tulee kertoa, ettei halua jatkolähetyksiä. Jo saapuneet lähetykset voi palauttaa.
        Kyseisissä tapauksissa yhteydensaanti laskuttajaan on ollut hankalaa, koska asiakaspalvelua on vain ruotsiksi, vaikka mainokset olivat suomenkielisiä. Euroopan kuluttajakeskuksen mukaan tällöin riittää, että kuluttaja tekee valituksen laskuttajalle kirjallisesti suomeksi. Laskuttajan vastuulla on tässä tapauksessa selvittää suomalaiskuluttajan viestin sisältö. Jos vastausta valitukseen ei kuulu kohtuullisessa ajassa tai saatu vastaus ei ole tyydyttävä, kuluttajan kannattaa olla yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen.
        Kuluttajilla on ollut ongelmia myös laskujen maksamisessa. Laskujen viitenumero on ollut monen kohdalla virheellinen.
        Jos kuluttaja saa reklamaation teon jälkeen aiheettomasta laskusta muistutuslaskuja, joissa häntä uhataan ulosotolla, laskua ei tarvitse maksaa. Laskuttajalla on näyttövelvollisuus siitä, että lasku on perusteltu.
        Maksuhäiriömerkinnän voi saada vain, jos laskuttaja vie asian tuomioistuimen käsiteltäväksi ja tuomioistuin katsoo laskun aiheelliseksi.

        Tuo edellinen viesti on kopioitu Euroopan kuluttajasuojan sivuilta ja sen mukaan ei tosissaan tarvitse maksaa!!

        "Jos kuluttaja saa reklamaation teon jälkeen aiheettomasta laskusta muistutuslaskuja, joissa häntä uhataan ulosotolla, laskua ei tarvitse maksaa. Laskuttajalla on näyttövelvollisuus siitä, että lasku on perusteltu.
        Maksuhäiriömerkinnän voi saada vain, jos laskuttaja vie asian tuomioistuimen käsiteltäväksi ja tuomioistuin katsoo laskun aiheelliseksi"

        Itsekkin olen repinyt laskuni ja noudatan tätä linjaa.


      • alketums?
        tuohtunut kirjoitti:

        yritin tänään lähettää viestiä ja viestissä kopiot maksamistani laskuista sekä aros kapitalille, että alektum finans perintäyhtiölle. Aros kapitalilta tuli reminder jossa englanniksi ja suomeksi uhkaus ja tilinnumero joka ei toimi. Aektum finans on
        ilmeisesti perintäyhtiö joka perii suomeksi, jo maksamiani laskuja. yhteydenotot pyydetään ottamaan Aros kapitaliin.

        Sähköposti pomppasi takaisin ja sähköpostissa tosiaan kolmas osapuoli ja siinä luki jotakin, että voi poistaa tämän lähettämäni sähköpostin. Tuntuu epäilyttävältä, onko kyseessä epärehellinen firma joka pakoilee sähköpostien takana osoitteettomina.

        Tänään en päässyt Total detox yrityksen sivustoilla ja omille asiakassivuilleni olleenkaan, onkohan sivut lopetettu ja yritys kadonnut, mutta laskut seuraavat?

        Voisiko joku kertoa mitä kuluttaja-asiamies on sanonut asiasta? entä poliisi?
        Pääseeko tuosta yrityksestä eroon edes kolmen kuukauden jälkeen? vai jatkuuko uhkailu perinnällä ja toteutuuko perintä ihan oikeasti?


        Turhautunut Total Detox ja Healthy livingtea asiakas. Tuotteita markkinoi sama firma.

        http://www.stralfors.fi/Case-tapauksia/Alektum/

        Voisiko kyseessä olla tämä firma???


    • Heips kohtalo toverit. Tilasin kanssa tutustumis paketin ja olinkin allerginen liimalapuille. ilmoitin meilitse että ei lähetä enää, kun en voi käyttää niitä. Ei käy täytyy ottaa 3 kk satsi ja maksaa. kun maksoin sen 9.90 laskun oli siinä väärä viitenumero joten laitoin viesti kenttään että viite ei toimi. En ole vastausta saanut. uusi satsi tuli taas mutta en meinaa maksaa sitä. Katsotaan mitä tapahtuu.

    • EPÄTOIVOINEN!

      Hei.
      Olen samaan "liemeen" joutunut :(
      Otin vastaan ko. aloituspaketin ja yritin maksaa, mutten saanut sitä tehdyksi. Laitoin viestiä ja sitten tuli neuvo kuinka se onnistuu. Noh, sain maksettua ja tulevat paketit olen lähettänyt postissa samantien takaisin. Yhtään en ole kotiin enää tuonut. Nyt sitten tuli karhua sekä aloituspaketista , että uudesta paketista. Kovin yritän peruuttaa asiakkuuttani, olen sen sähköpostitse yhteen osoitteeseen jo tehnyt. muttei taida olla oikein onnistunut...!??
      Kysyisinkin nyt, mitä olette kuluttaja-asiamiehelle kertoneet, että on asiaa lähtenyt selvittämään?
      En missään nimessä halua luottotietojeni menevän ko. yhtiön takia!!!
      Nimim. EPÄTOIVOINEN!

      • SUTKIA TOUHUA

        Hei

        Peruin kyseisen detox-paketin jo heinäkuussa. Maksoin ekan paketin ja ilmoitin etten voi käyttää koska sain ihottumaa. Sanoivat että tilaus jäädetetty ja piti lähettää jäljelläolevat laastarit takaisin. Olivat tietytsti ehtineet lähettää tokan paketin, jonka lähetin takisin: osoite ties mikä??

        No eka laskumuistustus tuli syyskuussa. Lähetin laskut ja e-mailit, missä luki, että tilaus peruttu Tanskaan...
        tänään oli toinen lasku 80 euroa tai ulosmittaus. Soitin aroskapitalille muutaman raivoisan puhelun ja lähetin e-mailit heille ja ihmettelin, että mistä tässä ollaan maksamassa??? Ei ole tullut vastausta... ihme firma. Ei saa enää sähköpostitse kiinni , ei puhelimitse, mutta laskut tulee, vaikka tuotteita ole.


      • Epätoivoinen
        SUTKIA TOUHUA kirjoitti:

        Hei

        Peruin kyseisen detox-paketin jo heinäkuussa. Maksoin ekan paketin ja ilmoitin etten voi käyttää koska sain ihottumaa. Sanoivat että tilaus jäädetetty ja piti lähettää jäljelläolevat laastarit takaisin. Olivat tietytsti ehtineet lähettää tokan paketin, jonka lähetin takisin: osoite ties mikä??

        No eka laskumuistustus tuli syyskuussa. Lähetin laskut ja e-mailit, missä luki, että tilaus peruttu Tanskaan...
        tänään oli toinen lasku 80 euroa tai ulosmittaus. Soitin aroskapitalille muutaman raivoisan puhelun ja lähetin e-mailit heille ja ihmettelin, että mistä tässä ollaan maksamassa??? Ei ole tullut vastausta... ihme firma. Ei saa enää sähköpostitse kiinni , ei puhelimitse, mutta laskut tulee, vaikka tuotteita ole.

        Miten sait yhteyden tonne aroskapitaliin kun sinne ei saa laitettua s-postia eikä puheluun vastata?? Enkä kyllä osaa kieliäkään kun suomea...please vastatkaa


      • kokenut saman

        minä olen kanssa just prikulleen saman joutunut kokemaan kun sinä. huomenna soitan kuluttaja neuvojalle ja kysyn apua. yritin soittaa laskussa olevaan numeroon ja vastaaja huonoa ruotsia puhuva vastas :/ minulla ei muutenkaan taivu toi ruotsi hyvin. no sitten laitoin sähköpostii sinne mistä aiemmin sain ohjeet kun pankkini herjas viitenumeroa ([email protected]) ...tulee takas viesti ettei voi kyseiseen laittaa viestejä...nyt laitoin sit postii osoitteeseen [email protected] tuolta ei ole tullut ainakaan ilmoitusta et ois evätty... no huomenna olen vähän fiksumpi asiaan. sähköpostit olemme käyneet englanniksi.

        Nimim. saman kohtalon kans kokenut


    • Petetty kuluttaja

      Heips!
      Mulle käynyt juuri näin, kuin täällä kirjoitellaan, eli tyhmä menin tilaamaan "näytepaketin", ymmärsin sen kuitenkin palauttaa tuolla katumisoikeudella. Kaikki meni siis juuri noin, että viitenro ei toiminut jne ja jäsenyys jäädytettiin ja irtisanottiin. Jne jne.

      Nyt sitten eilen tuli postissa maksumuistutus ja uhkaus ulosotosta. Ja juuri tuolta aroskapitalilta se muistutus tuli. Mitään tuotetta en todellakaan ole siis saanut, jotta ei kai sitä maksaakaan tarvitse? Ja tuotteen nimikin oli vaihtunut hieman erilaiseksi, mitä ihmettä?!?!

      Kun silloin aikaisemmin kyselin viitenumerosta heiltä tuolta aroskapitalilta sähköpostilla, tuli sieltä ruotsiksi vastaus, että olemme kiireisiä emmekä voi juuri nyt auttaa jne. Tänään sitten luin tuon sähköpostin uudelleen, niin huomasin, että se sähköposti oli lähetetty jonkun kolmannen osapuolen kautta. ELI käsittääkseni tää juttu ei nyt ihan mee puhtailla papereilla ja voin mahdollisesti jättää noi laskut unholaan murehtimatta luottotietojen menetystä?

      Se joka on ottanut kuluttajavirastoon yhteyttä ja saanut vastauksen, voisiko mahdollisesti valaista meitä muitakin kusetettuja, että miten tässä kannattaa toimia?

    • kaju

      mulla sama homma.. auttakaa miten saan aroskapitaliii yhteyden?????

      • Petetty kuluttaja

        Ei sinne näköjään enää saa yhteyttä sillä osoitteella, jolla laitoin heille viestiä siitä viitenumerosta silloin heinäkuussa. Palautui takaisin maili.

        Jos joku on saanut yhteyden tähän ko firmaan, niin voisitko ilmoittaa?


      • Petetty kuluttaja

        Etsin netistä kyseisen firman kotisivut, jossa oli seuraava osoite: [email protected]. Ainakaan se ei ole vielä tullut bumerangina takaisin, ja yritetään nyt ainakin silläkin osoitteella. Laitoin viestiä myös kolmella kielellä ja laskun tiedot, jotta jollain kielellä niiden on pakko vastata.!!

        Jos eivät vastaa, otan yhteyttyä kuluttajavirastoon, niin ehkä sitten sen kautta alkaa tapahtua.


      • sutkia touhua
        Petetty kuluttaja kirjoitti:

        Etsin netistä kyseisen firman kotisivut, jossa oli seuraava osoite: [email protected]. Ainakaan se ei ole vielä tullut bumerangina takaisin, ja yritetään nyt ainakin silläkin osoitteella. Laitoin viestiä myös kolmella kielellä ja laskun tiedot, jotta jollain kielellä niiden on pakko vastata.!!

        Jos eivät vastaa, otan yhteyttyä kuluttajavirastoon, niin ehkä sitten sen kautta alkaa tapahtua.

        Laitoin myös viestin ositteesees: [email protected]. En ole saanut mitään vastausta...laitoin laskun numeron ja liitteeksi sähköpostiosoitteet, jossa asiakkuuteni oli TotalDetoxin puolelta irtisanottu...

        Soitin kyllä kyseiseen firmaan,mutta en paljoa saanut irti: käskivät lähettää todisteete-mailista, mutten ole saanut mitään vastausta. Ikäänkuin olisivat olleet hieman huvittuneita kun meikäläinen kävi kuumana:(

        Mitäköhän tässä tehtävä. Ei huvita maksaa laskua kunnei ole tuotteitakaan...
        Kuluttaja-asiamiehelle kaiketi soitettava vai otettava yhteys poliisiin??


      • ERÄS HUIJATTU
        sutkia touhua kirjoitti:

        Laitoin myös viestin ositteesees: [email protected]. En ole saanut mitään vastausta...laitoin laskun numeron ja liitteeksi sähköpostiosoitteet, jossa asiakkuuteni oli TotalDetoxin puolelta irtisanottu...

        Soitin kyllä kyseiseen firmaan,mutta en paljoa saanut irti: käskivät lähettää todisteete-mailista, mutten ole saanut mitään vastausta. Ikäänkuin olisivat olleet hieman huvittuneita kun meikäläinen kävi kuumana:(

        Mitäköhän tässä tehtävä. Ei huvita maksaa laskua kunnei ole tuotteitakaan...
        Kuluttaja-asiamiehelle kaiketi soitettava vai otettava yhteys poliisiin??

        Älkää olko huolissanne!! Näitä huijauksia ovat monet käyneet läpi ja suomen kuluttaja-asiamieheen olen ottanut yhteyttä tästä, jolle olen kaikki liitteet ja muut skannannut sähköpostin liitteeseen. Myös kuluttaja-asiamies on ottanut yhteyttä Aros Kapitalille saamatta vastausta, joten kehotti minua ottamaan yhteyttä euroopan kuluttaja-asiamieheen. Siellä sivuilla oli 20.10.2012 päivätty viesti missä varoitettiin kuluttajia kyseisistä huijaus firmoista ja kopionkin tuon viestin tuonne ylemmäs. ÄLKÄÄ SIIS MISSÄÄN NIMESSÄ MAKSAKO PAKETTEJA. KENELLÄKÄÄN EI TOIMI NUO VIITENUMEROT, HUIJAUSTA KAIKKI.

        MINULLE VIESTEIHIN ON VASTATTU VÄLILLÄ VIIKONKIN VIIVEELLÄ, MUTTA AINA VAKUUTETTU ETTÄ LASKUT ON PERUTTU. AROS KAPITALILTA VASTAAJANA ON OLLUT JOKIN PAULIINA TOISESSA TAPAUKSESSA KAROLIINA.

        ALLA ON OLLUT NÄMÄ TIEDOT:

        Aros kapital Kundservice
        Tel: 031-83 36 70

        ELI VOIHAN TUOHON NUMEROON KOITTAA OTTAA YHTEYTTÄ?


      • sutkia touhua kirjoitti:

        Laitoin myös viestin ositteesees: [email protected]. En ole saanut mitään vastausta...laitoin laskun numeron ja liitteeksi sähköpostiosoitteet, jossa asiakkuuteni oli TotalDetoxin puolelta irtisanottu...

        Soitin kyllä kyseiseen firmaan,mutta en paljoa saanut irti: käskivät lähettää todisteete-mailista, mutten ole saanut mitään vastausta. Ikäänkuin olisivat olleet hieman huvittuneita kun meikäläinen kävi kuumana:(

        Mitäköhän tässä tehtävä. Ei huvita maksaa laskua kunnei ole tuotteitakaan...
        Kuluttaja-asiamiehelle kaiketi soitettava vai otettava yhteys poliisiin??

        Minä laitoin kanssa 21.10.12 viestiä tuohon [email protected] osoitteeseen ja lisäsin vielä, että jos tulee vielä laskuja ja uhkauksia ulosotolla, niin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
        Seuraavan päivän aamuna tuli seuraavanlainen viesti ja lähettäjä oli tuo Mustafi.. Kertaakaan aiemmin en ole saanut mitään vastauksia viesteihini, tämä oli ekä kerta ja olen laittanut viestejä menemään ainakin 5 eri kertaa...


        Özcan Mustafi [[email protected]]

        Hi there.

        We have received your email and will do our best to treat your case as soon as we can.

        With this we would like to apologize for any delay of response.

        Sincerely,
        Aros Kapital AB

        ja tässä googlen kääntäjällä käännetty versio....

        Hei siellä.

        Olemme saaneet sähköpostiosoitteesi ja teemme parhaamme hoitaa asian niin pian kuin voimme.

        Tämän haluaisimme anteeksi minkäänlaista viivytystä vastausta.

        Ystävällisin terveisin,
        Aros Kapital AB


    • tintsu721

      sama täällä...tilasin total-detox näytepakkauksen ja nyt niitä kalliita pakkauksia tulee vaikka olen peruuttanut sen niiden sivujen kautta jotka eivät nyt toimikkaan enään. Eli samssa veneessä ollaan...aros kapital laittaa maksu muistutukisa vaikka olen maksanut ensimmäisen laskun viitenumeron laitoin viestiin ku herjas viitettä. Sit tuli ilmoitus alektum Finans:ilta perintää samoista laskuista,soitin sinne ja sanoivat että 1.10 alken european Bathrooms on heille siirtänyt perinnän että sitä ei enään hoida aros kapital, mutta eivät kummiskaan pysty puuttumaan aros kapitaalin perintä juttuihin ja käskivät ottaa sinne yhteyttä...mutta turhaan sinne yritää mitään yhteyttä ottaa.Nyt 18.10 tuli alektum finansilta tiedote että on peruuttanut kaikki european bathrooms ilta saadut toimeksiannot eikä käsittele näihin liittyviä maksumuistutuksia.pahoittelivat tapahtunutta. Mihin voin ilmoittaa ns. että ole allerginen laastarin liimalle :) antakaa sähköpostiosoitetta tai jotain et voin PERUUTTAA ..nimittäin tänään kolahti postiluukusta uus pakkaus ajattelin jo et sain peruutettua.

    • ärsyyntynyt

      Itse haksahdin myös tilaamaan tutustumispaketin. Maksoin myös ensimmäisen kuukausierän ja sain siitä kuukauden päästä maksumuistutuksen. Olen yrittänyt epätoivoisesti saada asiaan selkeyttä lähettämällä monia sähköpostiviestejä, mutta mihinkään ei ole tullut vastausta. Tänään tuli taas yksi paketti noita lappusia ja viesti, että lasku lähetetään erikseen. Tietääkö kukaan palautusosoitetta noille??

    • EI KOSKAAN ENÄÄN

      minulla myös sama juttu. olen ilmoittanut että en halua saada enään jatkossa paketeita ja olen aikaisemmat lähettänyt takaisin avaamattomina, mutta laskuja tulee kuitenkin koska olen lähettänyt ne väärään paikkaan. maksamattakaan en uskaltais olla koska en halua luottotietojani menettää. nyt tuli taas uusi paketti ja lappunen että lasku tulee myöhemmin... miten tässä nyt toimia???

    • tintsu721

      Olin kuluttaja virastoon pe. yhteydessä ja sanoivat että viikko sitten he ja euroopan kuluttajakeskus ovat keskustelleet kyseisen firman kanssa asiasta.
      Kuluttajavirastosta sanottiin että jos postin kautta ei voi ilmaiseksi lähettää pakettia takaisin niin ei kannata itse maksaa paketin palautuksesta koska toden näköisesti paketti seilaa maailmalla eikä löydy palautusosoitetta...käskivät laittaa paketin hyllylle ja säästää kaikki reklamaatio mitä olen lähettänyt...ja myös lasku joka tulee paketista ei tarvitse maksaa...ja sanoi että kenenkään ei tarvitse menettää yöunia tällaisen firman takia...vaikka maksumuistutuksia tulee niin niistä ei tarvitse välittää koska ne eivät voi periä niitä ulosoton kautta. Nyt laitoin reklamaatiota tällaiseen osoitteeseen,josta eräs ystäväni sai myös vastauksen ja paketin palautusosoitteen.
      [email protected]

    • anonym1

      mulle tuli se kolmas maksullinen paketti, ja päätin tän keskustelun pohjalta olla maksamatta laskua. laskutus firma oli vaihtunut, mutta laskua en maksanut eikä tullut mitään muistutusta /yhtään mitään perintä juttua, eli ei oikeesti kannata maksaa =)

    • Minä

      Minäkin tilasin näytepakkauksen, mutta tulin toisiin ajatuksiin, olin yhteydessä Totaliin ja sain ohjeet avaamattoman paketin palautukseen. sain myös sähköpostiin kuittauksen että kaikki laskut hyvitetty, luulin että asia ok. Tämä tapahtui heinäkuussa 2012. Tuon jälkeen en saanut mitään paketteja tai muutakaan postia sieltä. Eilen sain karhulaskun Aros Kapitalilta maksamattomasta laskusta 9,90 €. Todella kannattaa olla kaikista palautuksista kuitit!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe