etäsuhde

HAS_

Tapasin helluni puolitoista kuukautta sitten kotipaikkakuntani baarissa. Olemme sen jälkeen viettäneet aikaa yhdessä ja päättäneetkin, että pidettäisiin yhtä. Asumme eri paikkakunnilla, ja välimatkaa meillä on hiukan alle sata kilometriä ja molemmilla on vakityöpaikat. Herralla töitä on ma-pe ja viikonloput vapaita. Itselläni taas on töitä vähän miten sattuu, joskus viikoilla on vapaata ja viikonloput olen kiinni. Olen kuitenkin saanut järkkäiltyä töitäni niin, että meillä on ollut mahdollisuutta nähdäkin. Ongelmana kuitenkin on yhteinen aikamme. Mikä aika etäsuhteessa on riittävästi? Herralla on tapana viikonlopun tullessa viettää aikaa ystävien kanssa rentoutua harrastusten parissa, joskus ilman alkoholia ja joskus taas alkoholin kera. Kysymykseni kuuluukin, pitäisikö minun loukkaantua siitä, kun viikonlopun tullessa jaan aina yhteisen aikamme herran ystävien kanssa? Vai päteekö se sanonta todella, että monesti naiset romanssin tullessa unohtavat ystävänsä ja takertuvat uuteen rakkauteen? Olen pohtinut tätä päässäni jo hetken aikaa, ja joskus hiukan suutuksissani maininnutkin asiasta. Kompromissina herra on tehnyt: yksi päivä-ilta minun kanssani ja toinen kavereiden. Minua tämä ei kuitenkaan tunnu tyydyttävän, kun kyseessä kuitenkin etäsuhde ja aikaa todellakin RAJOITETUSTI.

1

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lover~

      ymmärrän tilanteesi ja sen miksi sinua ärsyttää se että hän viettää aikaa myös kavereodensa kanssa. itsellänikin kaukosuhde nyt pari vuotta kestänyt. mieheni asuu ulkomailla ja kun hän sieltä tulee hän saattaa olla kanssani päivän ja lopun ajan kavereidensa kanssa. tämä rasittaa minuakin koska sen sijasta että voisimme olla yhdessä yöt on hän kavereidensa kanssa baarissa.

      olen kuitenkin pyrkinyt ajattelemaan niin että kun hän ulkomailma palaa kotiin suomeen haluaa hän viettää aikaa myös muiden rakkaiden ihmisten kanssa :) ei hän sinua unohda vaikka ei olisikaa kanssasi kokoajan! et voi olla hänen koko elämänsä vaa hänen pitää vaalia myös muita ihmissuhteita :) koittakaa vaikka järjestää yhteistä hauskaa te ja sinun ja hänen ystävät/kaverit :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe