jossa hän etsisi uutta kumppania, ja vielä täysin erilaista, kuin sinä olet?
Mitä tekisit jos löytäisit kumppanisi deitti-ilmoituksen,
35
230
Vastaukset
Noin käy aina. En tee yhtään mitään.
- :)
Jazulin vastausta odotetaan :)
NO vaikka etsisi täysin samanlaista, niin ensimmäinen hetki kun mulla ois kotona aikaa jotain tehdä yksinäni, niin pakkaisin kamani.
- hahamotelma
hahmotelma kirjoitti:
Ja paskat. En malttaisi olla sopimatta sen kanssa treffejä :P
Ah ma nauran.
- kertakaikkiaan?
hahamotelma kirjoitti:
Ah ma nauran.
Huumormiäs
hahamotelma kirjoitti:
Ah ma nauran.
Naura vaan tomppeli, kun se ei ollut vitsi... Mutta sinäpä oletkin tommonen simpelttoni niin. Mistäs sinä sen voisit tietää.
No valehtelisin siihen tietysti niillä spekseillä, mitä hän etsii ja pyrkisin treffeille. Jos pääsisin, niin siitähän sitä vasta riemu ratkeaisi. ;-)
hahmotelma kirjoitti:
Varo. Huvitat vielä jotakuta.
Varo vaan itse, kun olit samoissa aatoksissa jo puoli tuntia minua ennen. Sinne pitäisi tosin saada vielä piilokameramiehet paikalle amerikkalaisine taustanaurajineen.
Ratikkakuski kirjoitti:
Varo vaan itse, kun olit samoissa aatoksissa jo puoli tuntia minua ennen. Sinne pitäisi tosin saada vielä piilokameramiehet paikalle amerikkalaisine taustanaurajineen.
Tota... sitä minä en haluaisi :P
En mitään, koska ei tule tapahtumaan. :)
- Palstalaiset
Mene pois.
Palstalaiset kirjoitti:
Mene pois.
Mene itse, vaikka sinne deiteille etsimään itsellesi seuraa. :)
- määmy
Siitä tulis mielenkiintone juttutupa.
- puskalisko
he-hee! Loisin upean häntä kiinnostavan profiilin ja junailisin jonkun kauhean sotanorsun kohtauspaikalle :P
Tietysti menisin vähän sivummalle viihdyttämään itseäni ja seuraamaan tapahtumienkulkua.
Milloin aletaan? Ottaisin asian kumppanin kanssa puheeksi tietysti! Sen verran tuo vee-ituttaisi, että ennen sitä päästäisin ensimmäiset höyryt pihalle itsekseni, jotenkuten.
- xzr
juoksemalla jäämereen?
har! xzr kirjoitti:
juoksemalla jäämereen?
har!Tuskin se kauhean tehokas tapa olisi päästää ärräpäät pääkopasta.
- ;)
alruna kirjoitti:
Tuskin se kauhean tehokas tapa olisi päästää ärräpäät pääkopasta.
Muistatko kuka juoksi takiasi jäämereen?
- rakastuttaa
alruna kirjoitti:
En tiedä juoksiko mutta kyllä.
Oletteko vielä yhteyksissä?
rakastuttaa kirjoitti:
Oletteko vielä yhteyksissä?
En ole kenenkään palstalaisen kanssa yhteyksissä.
- Skele.
Vaihtoon vaan, olen vain sellaisten kanssa jotka on mun kanssa ja viimeisenä kunnioituksenosoituksena juuri tullutta exääni kohtaan vapautan hänet omasta puolestani etsimään omaa todellista onneaan, ja itse keskityn karvasteluun ja pettymyksen käsittelyyn.
Voi olla että ns. oikeaan suhteeseen pitäisi kuulua jonkinlainen yhteinen läpikäyminen ja koottujen selitysten kuunteleminen - mutta jaa. Mä en vaan jaksa sellaista, joten ottaisin vaikka sitten sen riskin etten itse eläkään ns. "vakavan suhteen" periaatteidn mukaisesti ja elä parisuhdetta pilkulleen niinkuin periaatteesa kuuluisi.
Jälkihoitona koittaa hokee itselleen että se oli vain toi yksilö-tyhmä ämmä ja vaikka minulla ei olekaan selvästikään taipumusta poimia niitä laatuyksilöitä joukosta niin ehkä seuraava - jos sellainen tulee - on ihan okei - ja ellei tule niin pärjään vaikka sitten tumputtamalla loppuelämäni.
Good enuff?- Krysanteemi
Mikä siinä naisessa oli sitten vikana?
Riemulla ei olis rajaa, mutta riippuen tilanteesta oon aika kostonhimoinen tapaus. Mun kanssa ei kannata olla riidoissa ;D
- tulinen luonne
sopisit laritolle tyttöystäväksi, sekin on bi.
- kumalista
tulinen luonne kirjoitti:
sopisit laritolle tyttöystäväksi, sekin on bi.
Mistä tuo biyden tietää?
Ihmettelisin meidän kummankin huonoa arvostelukykyä parinvalinnassa. Sen jälkeen niska-perse-ote, jota olen aina halunnut kokeilla mutta kukaan ei ole antanut aihetta.
- mitä sitten?
Olisin mustasukkainen ja vetäytyisin nurkkaan itkemään..niin ettei kukaan huomaisi.
- Kysyisin,
etteikö muualta seuraa löydä.
- Kiittäisin ja
Panisin pihalle.
- tuttua-
Olen niitä paljon löytänyt. Yksi lähti itse pois luotani.
- hoho-hoh-hoo
Vastaisin ilmoitukseen ja nauraisin.
- zisel
No jos tää tapahtuis sen asunnossa niin ettei se olis kotona niin luultavasti jättäisin sen sivun siihen tietokoneelle auki, ottaisin jokaisen tavarani mukaan ja lähtisin ja menisin R-kioskin kautta kotiin. Ärrältä uus prepaid-liittymä. Mutta jos se olis paikalla niin sitten en yhtään tiedä mitä tekisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392