virolainen mies

riinusta

olen saanut virolaisen miehen rinnalleni ja olen mitä onnelisin nyt.
Hän opettelee suome parhaansa mukaan ja minä viroa. Ja yhteis kielemme on nykyään suomi,viro ja enkku sekaisin mutta enimmäkseen elekielet. Ymmärämme kaiken mitä toinen haluaa sanoa vaikka emme välttämättä pysty puhumaan kaikkea haluumaamme.=) ensin olin aivan ihmeissäni kun mies baarissa juttelun jälkee pyysi numeroa ja viikkoa sen jälkee pyysi ulos. Ja pian hän jo kertoi tunteistaa. Olin hämilläni että onko aivan normaalia "rakastaa" näin pienen ajan jälkeen kun eihän suomalainen mies ainakaan harvemmin kertoisi näin tunteistaan. Päätin ottaa selvää olin hieman etäinen en vastannut rakkauden tunnustuksiin juuri mitään. tapailtiin ja nukuttiin samassa vuoteessa yökyläilytkin olivat outoja mies oli joka kerralla menossa lattialle nukkumaan jotta minä saisin koko sängyn jouduin aina pyytämään hänet vierelleni ja käytöstavat aivan ihanat kantoi tavarani, avasi ovet. Ja sanoi että ei hän minusta pelkästää seksiä halua joten otin tästäkin selvää. eihän hän halunnutkaan!

olen aivan taivaissa vieläkin! miten näin ihana mies meren tuolta puolen voi vain kävellä elämääni ja viedä sydämeni.Olemme vieläkin kuin vasta rakastuneet:)

onko muilla kokemuksia virolaisen kanssa parisuhteesta?

65

6542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

      Jäipä suomalaisen miehen haukkuminen ihmeen vähälle. Etkö nyt vähän enemmän löytäisi vertailukohtia, joiden perusteella virolainen on suomalaista parempi?

      • raaka peli

        On teillä niin outoja juttuja täällä että ei voi kuin hämmästellä. En pysty käsittämään tätä vertailua suomalaisen ja virolaisen miehen kesken, kun kummastakaan ei kertakaikkiaan ole mitään stereotyyppiä.

        Olen ollut aikaisemmin suomalaisen miehen kanssa naimisissa parikymmentä vuotta ja hän on kertakaikkiaan hyvä tyyppi, olemme ystäviä edelleen, elämä nyt vaan meni niin että totesimme olevamme hyvät ystävät mutta ei hyvä aviopari. Nyt olen jo useita vuosia ollut parisuhteessa (avoliitossa) virolaisen miehen kanssa ja hänkin on ihan mahtava tyyppi. Nyt vaan on niin että kummankaan hyvyys miehinä ei johdu siitä kansalaisuudesta vaan ihan omasta persoonallisuudesta ja varmaankin jonkin verran kotikasvatuksesta.

        Onhan toki suomalaisilla ja virolaisilla tiettyjä tapoihin ja asenteisiin liittyviä eroavaisuuksia, mutta eroavaisuudet ovat sekä negatiivisia että positiivisia.
        Minua huvittaa ihan hirveästi se, kun mieheni esim nyt kesällä sanoi miten hieno piirre suomalaisissa on se, että jokainen kiloihin katsomatta uskaltaa olla uimarannalla jne avoimesti ja sanoi että on jotenkin noloa että heillä virolaisilla on niin huono itsetunto ettei kehtaa näyttäytyä ilman huippuvartaloa näin kuin suomalaiset tekevät. Vähän pisti hymyilemään kun lueskelen näitä juttuja täällä ja suurin haukkumisen aihe suomalaisilla miehillä tuntuu olevan se naisten rupsahtaminen...eli se siitä suomalaisesta itsetunnosta.


      • mies32
        raaka peli kirjoitti:

        On teillä niin outoja juttuja täällä että ei voi kuin hämmästellä. En pysty käsittämään tätä vertailua suomalaisen ja virolaisen miehen kesken, kun kummastakaan ei kertakaikkiaan ole mitään stereotyyppiä.

        Olen ollut aikaisemmin suomalaisen miehen kanssa naimisissa parikymmentä vuotta ja hän on kertakaikkiaan hyvä tyyppi, olemme ystäviä edelleen, elämä nyt vaan meni niin että totesimme olevamme hyvät ystävät mutta ei hyvä aviopari. Nyt olen jo useita vuosia ollut parisuhteessa (avoliitossa) virolaisen miehen kanssa ja hänkin on ihan mahtava tyyppi. Nyt vaan on niin että kummankaan hyvyys miehinä ei johdu siitä kansalaisuudesta vaan ihan omasta persoonallisuudesta ja varmaankin jonkin verran kotikasvatuksesta.

        Onhan toki suomalaisilla ja virolaisilla tiettyjä tapoihin ja asenteisiin liittyviä eroavaisuuksia, mutta eroavaisuudet ovat sekä negatiivisia että positiivisia.
        Minua huvittaa ihan hirveästi se, kun mieheni esim nyt kesällä sanoi miten hieno piirre suomalaisissa on se, että jokainen kiloihin katsomatta uskaltaa olla uimarannalla jne avoimesti ja sanoi että on jotenkin noloa että heillä virolaisilla on niin huono itsetunto ettei kehtaa näyttäytyä ilman huippuvartaloa näin kuin suomalaiset tekevät. Vähän pisti hymyilemään kun lueskelen näitä juttuja täällä ja suurin haukkumisen aihe suomalaisilla miehillä tuntuu olevan se naisten rupsahtaminen...eli se siitä suomalaisesta itsetunnosta.

        Älä nyt ala noin kypsäksi, tuo on tylsää.


      • raaka peli
        mies32 kirjoitti:

        Älä nyt ala noin kypsäksi, tuo on tylsää.

        Tässä iässä on väkisinkin kypsä, joskus tuntuu että suorastaan ylikypsä :D


      • katoavaa kansaa?

        Kertokaa te joilla on enempi kokemusta, itsellä vain yhdestä virolaisesta miehestä.

        Hän katoaa toisinaan johonkin pitkäksi aikaa eikä ilmoita mitään, palaa sitten taas ja ottaa yhteyttä. Emme asu yhdessä emmekä seurustele vakavasti vaan tapailemme. Olen harkinnut koko asian laittamista jäihin kun ottaa päähän tuollaiset katoamiset ja toinen ei ilmoita mitään. Lähtee yleensä omien sanojensa mukaan kotimaahansa. En tiedä onko vaimoa tai perhettä eikä kiinnostakaan, kuten sanottu emme seurustele vakavasti mutta voisi sitä sentään sanansa pitää... vai onko liikaa vaadittu?

        Emme kysele toistemme menoista emmekä elämistä mutta sanansa pitämistä toivoisin. Tai sitten löytää jonkun paremman naisen ja kun hän heivaa miehen pois, otetaan meikätyttöön yhteys :(


      • Ei mitään väliä
        katoavaa kansaa? kirjoitti:

        Kertokaa te joilla on enempi kokemusta, itsellä vain yhdestä virolaisesta miehestä.

        Hän katoaa toisinaan johonkin pitkäksi aikaa eikä ilmoita mitään, palaa sitten taas ja ottaa yhteyttä. Emme asu yhdessä emmekä seurustele vakavasti vaan tapailemme. Olen harkinnut koko asian laittamista jäihin kun ottaa päähän tuollaiset katoamiset ja toinen ei ilmoita mitään. Lähtee yleensä omien sanojensa mukaan kotimaahansa. En tiedä onko vaimoa tai perhettä eikä kiinnostakaan, kuten sanottu emme seurustele vakavasti mutta voisi sitä sentään sanansa pitää... vai onko liikaa vaadittu?

        Emme kysele toistemme menoista emmekä elämistä mutta sanansa pitämistä toivoisin. Tai sitten löytää jonkun paremman naisen ja kun hän heivaa miehen pois, otetaan meikätyttöön yhteys :(

        Voi olla että naimisissa kysy suoraan! Mutta mitä väliä jos vaan tapailette ja pidät hauskaa.. Älä harrasta suojaamatonta seksiä. Mun tuttava piirissä yksi esimerkki että huh.. Huh..


      • katoavaa kansaa
        Ei mitään väliä kirjoitti:

        Voi olla että naimisissa kysy suoraan! Mutta mitä väliä jos vaan tapailette ja pidät hauskaa.. Älä harrasta suojaamatonta seksiä. Mun tuttava piirissä yksi esimerkki että huh.. Huh..

        Mulle on se ja sama onko hän naimisissa. Mutta en pidä tuosta, että hän katoaa eikä pidä sovituista esim. tapaamisistamme kiinni. Itselläni on myös muuta elämää, ja lapsenhoitajatkin pitää ottaa jos järjestetään tapaaminen.. eli ei kiinnostaisi odotella tyhjää kun toinen ei voi edes ilmoittaa ettei pääsekään.

        Mitä sun tuttavallesi tapahtui? Kumia tottakai täytyy käyttää ihan jokaisen kanssa, mutta suuseksissähän taudit leviävät kyllä :(

        Harkitsen koko satunnaistapailun katkaisemista koska ei huvita tuollainen että hän kohtelee kuin ilmaa minua. Vakavaa suhdetta en ole etsinytkään hänestä.

        Onko se normaalia heikäläisten suhteen,että kadotaan kuin pieru saharaan, eli luottamus puuttuu.


    • riinusta

      toki virolaisissakin miehissä on niitä "mätiä puita" kuten suomalaisissakin. Monet suomalaiset miehet ovat kyllä todella mukavia mutta minun kokemuksillani erittäin sulkeutuneita ja varovaisia. Riippuu ihmisestä jokainen on omanlaisensa :)

    • rakastunutjellona

      Itsekkin seurustelen virolaisen miehen kanssa ja sanoi myös minulle alussa viikon tai 2 viikon sisällä, että on rakastunut minuun. Sitten sanoin hänelle, että et noin alussa voi rakastua minuun ja sen jälkeen hän sanoi, että oikeesti rakastaa minua ja voi sanoa sen saman puolen vuodenkin jälkeen :) nyt olemme olleet yli vuoden yhdessä ja olemme vieläkin, kuin silloin kuin tavattiin! Olemme onnellisia ja rakastuneita. Tapasin itse mieheni täällä suomessa, kun käy täällä töissä ja on aivan ihana mies! Tuo kukkia, ostelee minulle jos tahdon jotain tai jos tarvitsen rahaa jne. on niin ihana, kun puhuu kaikkea ihanaa rakkaudesta minuun kohtaan ja ei pelkää näyttää sitä kavereiden tai ulkona, kun olemme.. hän on ihana lapsirakas ja tahtoo minun kanssani lapsia. ja virolaiset ovat ihania hyvännäköisiä, ruskettuneita, lihaksikkaita ja tatuointeja namm.. ja ovat todella, todella hyviä seksissä ;)

      Seurustelin itse yli 5v suomalaisen miehen kanssa ja en tahdo enään ikinä suomalaista!! Suomalaiset miehet eivät osaa pitää naista naisena ja eivät ole kohteliaita niinkuin virolaiset!!

      • mies32

        Hyvä, siinä alkaa jo olla paremmin tuota yleistämistä hyvistä virolaisista vs. huonot suomalaiset!
        Kuka vielä jatkaisi? Mainitsematta jäi suomalaisen alkoholismi, lyhyys, huono pukeutuminen jne..


      • viro-fani

        Voi vitsi, sä oot ihan ku mä! Me ollaan samikset! Munki mielest suomalaiset on ällöi ja virolaiset ihanii!!! Mä kerran meinasin seurustella yhen suomalaisen kans mut en sit seurustellukkaa ku se oli niin suomalainen. Siinä sen nyt näkee: sellasii ne suomalaiset on! Nyt mä meinaan alkaa seukata joku virolaisen kaa, ku ne on kaikki nii hyvännäkösii ja lihaksikkait ja ostaa kukkii ja tykkää lapsist ja kaikkee!!!! Ja hei: ei sit mitää necatiivisii vastauksii, rasistit!


      • Loistava viesti
        viro-fani kirjoitti:

        Voi vitsi, sä oot ihan ku mä! Me ollaan samikset! Munki mielest suomalaiset on ällöi ja virolaiset ihanii!!! Mä kerran meinasin seurustella yhen suomalaisen kans mut en sit seurustellukkaa ku se oli niin suomalainen. Siinä sen nyt näkee: sellasii ne suomalaiset on! Nyt mä meinaan alkaa seukata joku virolaisen kaa, ku ne on kaikki nii hyvännäkösii ja lihaksikkait ja ostaa kukkii ja tykkää lapsist ja kaikkee!!!! Ja hei: ei sit mitää necatiivisii vastauksii, rasistit!

        Mukavaa, että ylläpidolta ja suomalaisilta naisilta menee ohi tällainen suomalaisia naisia halventa satiirinen pissis-kommentti. Tässä pistetään naisia todella halvalla ja näköjään sallitusti, täydet pojot kirjoittajalle, moni asiallinen kommentti sensuroidaan, mutta nyt pistit naisia ja ylläpitoa täysillä.


      • 234423
        Loistava viesti kirjoitti:

        Mukavaa, että ylläpidolta ja suomalaisilta naisilta menee ohi tällainen suomalaisia naisia halventa satiirinen pissis-kommentti. Tässä pistetään naisia todella halvalla ja näköjään sallitusti, täydet pojot kirjoittajalle, moni asiallinen kommentti sensuroidaan, mutta nyt pistit naisia ja ylläpitoa täysillä.

        Ei kai siinä naisia halvalla pistetty. Vain typeryksiä.


      • olihan kokemus

        Eihän sun löytösi ole sama kun mitä minä tapasin? Kaikki tuntomerkit täsmää? Sanoi olevansa vapaa perheetön ihminen Tallinnassa, tiedä häntä. Lupaukset eivät aina pitäneet, mutta hyvät kyydit sain :D


      • Ragnar Padar

        "ja virolaiset ovat ihania hyvännäköisiä, ruskettuneita, lihaksikkaita ja tatuointeja namm.. ja ovat todella, todella hyviä seksissä ;)"

        No ei kyllä mun näkemät virolaiset rakennustyömailla olleet mitään ruskettuneita lihaksikkaita miehiä. Tupakkaa meni ainakin kaks askia päivässä, ja kaljaa ja viinaa päivittäin. Söivätkin epäterveellisesti, kaikki ruoat olivat melkein purkkiruokaa suoraan säilyketölkistä. Sianlihaa(säilyketölkistä) ym. makkaroita näyttivät pääasiassa syövän. Eli kunto ei ainakaan ollut mikään hyvä, ja aika kalpeita olivat jopa vaaleampia kuin suomalaiset yleensä.

        Mutta olen joskus sporttisiakin virolaisia nähnyt tietysti, en vaan pahemmin raksalla ja noita hommiahan he etupäässä tekevät Suomessa.


      • he he he
        Ragnar Padar kirjoitti:

        "ja virolaiset ovat ihania hyvännäköisiä, ruskettuneita, lihaksikkaita ja tatuointeja namm.. ja ovat todella, todella hyviä seksissä ;)"

        No ei kyllä mun näkemät virolaiset rakennustyömailla olleet mitään ruskettuneita lihaksikkaita miehiä. Tupakkaa meni ainakin kaks askia päivässä, ja kaljaa ja viinaa päivittäin. Söivätkin epäterveellisesti, kaikki ruoat olivat melkein purkkiruokaa suoraan säilyketölkistä. Sianlihaa(säilyketölkistä) ym. makkaroita näyttivät pääasiassa syövän. Eli kunto ei ainakaan ollut mikään hyvä, ja aika kalpeita olivat jopa vaaleampia kuin suomalaiset yleensä.

        Mutta olen joskus sporttisiakin virolaisia nähnyt tietysti, en vaan pahemmin raksalla ja noita hommiahan he etupäässä tekevät Suomessa.

        Melkoinen surkimus pitää olla jos johonkin virolaiseen luuseriin koskee. Tähänkin roskaketjuun tullut monen Suomessa asuvan virolaisen sossupummin vastauksia. Virolaiset ovat epärehellisiä, väkivaltaisia, päihteisiin taipuvaisia ja muuten roskasakkia.


      • kerrohan kulta
        he he he kirjoitti:

        Melkoinen surkimus pitää olla jos johonkin virolaiseen luuseriin koskee. Tähänkin roskaketjuun tullut monen Suomessa asuvan virolaisen sossupummin vastauksia. Virolaiset ovat epärehellisiä, väkivaltaisia, päihteisiin taipuvaisia ja muuten roskasakkia.

        onko ne aasialaiset pummeja sun mielestä jotka eivät käy töissä tai tulevat eurooppaan paremman elintason toivossa.. jos muuttaa sademetsästä tai pienestä kylästä tänne ihmisten ilmoille niin oletko siis samaa mieltä?


      • jaah a
        kerrohan kulta kirjoitti:

        onko ne aasialaiset pummeja sun mielestä jotka eivät käy töissä tai tulevat eurooppaan paremman elintason toivossa.. jos muuttaa sademetsästä tai pienestä kylästä tänne ihmisten ilmoille niin oletko siis samaa mieltä?

        Virolaiset, venäläiset ja muut aasialaiset on moraaliltaan melko saman tasoista porukkaa.


    • rakastunutjellona

      Oma mielipiteeni on se, että suomalaiset miehet näyttävät vammasilta eikä heillä ole tyylitajua, eivätkä osaa kohdella naisia naisina!!! Onhan virolaisiakin huonoja niitä, mutta en kyllä enään ikinä halua suomalaista miestä, koska virolaiset ovat paljon ihanempia

      • Antropoloogi

        Rakastunutjellona. Mikä siinä virolaisuudessa sitten on kun on noin hyvää. Ovatko kaikki 500 000 virolaista miestä tämän kaltaisia. Valitettavasti yhden otoksella 500 000 ei ole tilastollisesti mitään arvoa. Mutta, jos näin on niin löytyykö ero suomalaisiin perimästä onko se geeneissä ja jos on niin missä siellä? Koska esimerkiksi Itä-Suomalaisten ja Länsi-Suomalaisten ero geeneissä on valtava, virheellisesti luullaan, että suomalaiset olisivat homogeeninen geeni pooli. Mainitsemasi asiat kuten tyylitaju ja rusketus etc eivät välttämättä ole geneetisessä koodissa paitsi tietysti yimmaihoiset ruskettuvat paremmin.

        Ehkäpä ero löytyy historiasta. Viro on ollut pitempään Venäjän vallan alla sekä saksalaisen feodaali-aatelin. kun taas suomalaiset ovat olleet ruotsalaisen ja vähän aikaa puoli itsenäisenä venäjän suur-hertttuakuntana, jossa oli voimassa Ruotsin perustuslaki. Virolaiset olivat käytännössä maaorjia ja heidän ensimmäisen itsenäistymisen aikana suurin osa saksalaisista keskiaikaisesti hallinnesita maa-aatelisista deportattiin ensimmäisessä maailman sodassa hävineeseen tynkä-saksaan.

        Toinen ero historiassa on 50 vuotta kestänyt neuvostovalta, jolloin viro hävisi rautaesiripun taakse. Kaikki länsimainen hapatus oli kiellettyä klassista musiikia, tieteitä ja taiteita arvostettiin. ei ollut paljoa muuta tekemistä kuin urheilla, nussia ja harrastaa korkea kuorrutus, joka oli poliittisesti korrektia.

        Myöskin viro sai paljon uusia geenejä muilta neuvostokansoita joita muuttu sadoin tuhansi neuvosto eestiin. neuvostoihmistä kutsuttiin homo sovjetikukseksi ja tarkoituksena oli miksata se yhdeksi kansaksi. Geenipoolia on ollut rikastuttamassa mm se että feodaalinaatelisilla oli ns ensimmäisen yön oikeus sekä vuosisatoja Balttian läpi virtauksen vieraat sotajoukot ovat omalta osaltaan olleet rikastuttamassa geeniperimää.

        Eli summa summarum. virolaisista tekee ylivertaisia laajempi geenipooli sekä neuvostovalta. Edellisen kirjoittajan kannattaa tutustua muihin entisiin neuvostokansoihin joita on 140. Virolaiset olivat neuvostoliitossa omituisia koska heille oli hyvin paljon samanlaisia piirteitä kuin suomalaisilla, hiljaisia työtelijäitä, luterisen moraalin omaavia. kannatta tutustua esim kaukaasian entisiin neuvostokansoihin, heistä löytyy vielä enemmän arvostamasia piirteitä ja he ovat sen verran kauempana, ettei suomalaisten ikävät ominaisuudet ole päässyt heitä saastuttamaan. He ovat myöskin ruskettuneempi ja lihaksikkaampi ainakin olympialaisissa he voittavat kaikki paini ja painonnosto mitallit koska syövät niin paljon hunajaa ja jugurttia.


      • rakastunut jellona..
        Antropoloogi kirjoitti:

        Rakastunutjellona. Mikä siinä virolaisuudessa sitten on kun on noin hyvää. Ovatko kaikki 500 000 virolaista miestä tämän kaltaisia. Valitettavasti yhden otoksella 500 000 ei ole tilastollisesti mitään arvoa. Mutta, jos näin on niin löytyykö ero suomalaisiin perimästä onko se geeneissä ja jos on niin missä siellä? Koska esimerkiksi Itä-Suomalaisten ja Länsi-Suomalaisten ero geeneissä on valtava, virheellisesti luullaan, että suomalaiset olisivat homogeeninen geeni pooli. Mainitsemasi asiat kuten tyylitaju ja rusketus etc eivät välttämättä ole geneetisessä koodissa paitsi tietysti yimmaihoiset ruskettuvat paremmin.

        Ehkäpä ero löytyy historiasta. Viro on ollut pitempään Venäjän vallan alla sekä saksalaisen feodaali-aatelin. kun taas suomalaiset ovat olleet ruotsalaisen ja vähän aikaa puoli itsenäisenä venäjän suur-hertttuakuntana, jossa oli voimassa Ruotsin perustuslaki. Virolaiset olivat käytännössä maaorjia ja heidän ensimmäisen itsenäistymisen aikana suurin osa saksalaisista keskiaikaisesti hallinnesita maa-aatelisista deportattiin ensimmäisessä maailman sodassa hävineeseen tynkä-saksaan.

        Toinen ero historiassa on 50 vuotta kestänyt neuvostovalta, jolloin viro hävisi rautaesiripun taakse. Kaikki länsimainen hapatus oli kiellettyä klassista musiikia, tieteitä ja taiteita arvostettiin. ei ollut paljoa muuta tekemistä kuin urheilla, nussia ja harrastaa korkea kuorrutus, joka oli poliittisesti korrektia.

        Myöskin viro sai paljon uusia geenejä muilta neuvostokansoita joita muuttu sadoin tuhansi neuvosto eestiin. neuvostoihmistä kutsuttiin homo sovjetikukseksi ja tarkoituksena oli miksata se yhdeksi kansaksi. Geenipoolia on ollut rikastuttamassa mm se että feodaalinaatelisilla oli ns ensimmäisen yön oikeus sekä vuosisatoja Balttian läpi virtauksen vieraat sotajoukot ovat omalta osaltaan olleet rikastuttamassa geeniperimää.

        Eli summa summarum. virolaisista tekee ylivertaisia laajempi geenipooli sekä neuvostovalta. Edellisen kirjoittajan kannattaa tutustua muihin entisiin neuvostokansoihin joita on 140. Virolaiset olivat neuvostoliitossa omituisia koska heille oli hyvin paljon samanlaisia piirteitä kuin suomalaisilla, hiljaisia työtelijäitä, luterisen moraalin omaavia. kannatta tutustua esim kaukaasian entisiin neuvostokansoihin, heistä löytyy vielä enemmän arvostamasia piirteitä ja he ovat sen verran kauempana, ettei suomalaisten ikävät ominaisuudet ole päässyt heitä saastuttamaan. He ovat myöskin ruskettuneempi ja lihaksikkaampi ainakin olympialaisissa he voittavat kaikki paini ja painonnosto mitallit koska syövät niin paljon hunajaa ja jugurttia.

        lolzz virolaiset ei kyl syö jogurttiii tai mä en oo ainakaa ikinä nähnyt.. :D :D ja mitä sä tähä jotai tilastoi rupeet veteleeee, jos ei oo omaa kokemusta??!!! :D


    • Tervis!

      Minulle olisi ollut tarjolla tuttavien exiä, siispä tapasin eestin miehen ja olen onnellinen hänestä, maan läheinen, rauhallinen ja kultaisen sydamen omaava, ei turhia imelöi, jotenkin "vanhan ajan mies"...Tuo yllä oleva juttu oli hyvä lukea, asiaa.

    • Happy again

      Itse tapasin tossa vähän aikaa sitten eestiläisen miehen. Olen ollut aikaisemmin naimisissa kaksi kertaa suomalaisten miesten kanssa eli vertailukohtaa löytyy.
      Eroja mitä suomalaisessa ja eestiläisessä miehessä ovat puhumisen ja koskettamisen taito, hellyys, tunteiden näytäminen, naisena arvostaminen. Tässä nyt muutama.... Itseäni kosketti lähinnä se miten mies kohtelee minua: avaa ovet, kävelee käsikkäin, saattaa suukotta julkisella paikalla. Tässä kerran olimme rannalla ja mukaan oli varattu olutta tölkeissä ja kuinka ollakaan, yhtäkään tölkkiä en itse avannut. Mies huolehti tarpeistani kaikella tasolla.
      Sitä on periaatteessa vaikea kuvailla miten erilainen eestiläinen mies on. Ehkä suurin ero on se tapa jolla he kohtelevat naista. Nainen saa olla nainen ja PITÄÄ OLLA NAINEN! Eestiläinen mies vaatii myös tiettyjä asioita naiseltaan: käytös, ulkonäkö, tietynlainen miehensä palveleminen. No kukapa nainen ei miestään passaisi, jos mies kohtelisi häntä kuin kuningatarta!
      Olen minä passannut suomalaistakin miestä. Palkaksi sain haukkuja, turpaan ja pettämistä, monta kertaa. Jos Suomesta löytyisi suomalainen mies, jonka käytöstavat ja naisen kohteleminen olisivat lähellä eestiläisen miestä, ottaisin heti omakseni...

      • Happy again

        Sanoinko tarjonneeni olutta? Kerroin passanneeni ja palvelleeni (niin keittiössä kuin makuuhuoneessa) ja se ei riittänyt. Koska vastauksesi oli niin kärkäs niin oletan osuneeni jossain määrin oikeaan.
        Ja kuten tossa edellä mainitsin niin enemmän kuin mielelläni ottaisin suomalaisen miehen, joka kohtelee niin kuin nasta kohdellaan. Katsos kun minä olen niitä naisia, joka ajattelee vielä että on naisen tehtäviä kotona ja miesten tehtäviä. Mulle kuule riittäis ihan se, et mies elättää (kävisin myös itse töissä)ja sallii mun olla nainen ja kohtelisi sen mukaan!


      • Sensuuri on hauska
        Happy again kirjoitti:

        Sanoinko tarjonneeni olutta? Kerroin passanneeni ja palvelleeni (niin keittiössä kuin makuuhuoneessa) ja se ei riittänyt. Koska vastauksesi oli niin kärkäs niin oletan osuneeni jossain määrin oikeaan.
        Ja kuten tossa edellä mainitsin niin enemmän kuin mielelläni ottaisin suomalaisen miehen, joka kohtelee niin kuin nasta kohdellaan. Katsos kun minä olen niitä naisia, joka ajattelee vielä että on naisen tehtäviä kotona ja miesten tehtäviä. Mulle kuule riittäis ihan se, et mies elättää (kävisin myös itse töissä)ja sallii mun olla nainen ja kohtelisi sen mukaan!

        Näköjään sensuuri toimii (poistettu erään vakkarin kommentti välistä), suomalainen nainen on pyhä Maria, mutta suomalaiset miehet likaisia idiootteja, muuta palstalla ei saa sanoa. Mutta jatkan: 2 miehen otoksella syyllistät koko suomalaisen miessukukunnan! Vai provoiletko?

        No, otan minäkin kaksi deittikumppaniani kaikista (eivät ole samat kaksi näissä mutta yhdistelen, koska se on sallittua), näiden perusteella väitän suomalaisesta naisesta:
        - he eivät tunne suihkua
        - hampaiden pesu on idiooteille
        - Siideri on ainoa sallittu juoma
        - 'Kurvikas' on seksikäs, no ton kurvikkaan jokainen voi ymmärtää tavallaan, kun on heittomerkit


    • ero aikeissa,,

      Erotaanko eestissä helposti vai jatketaan liittoa??

      • hkhf

        Suomessa oli aikaisemmin myös tapakulttuuria, mutta se tuhottiin 70-luvulta lähtien, onneksi se on palaamassa.


    • on, huonoja

      On kokemusta, ja ei kiitos enää yhtään virolaista miestä. Huijaksen makuvain jäänyt heistä.

      Suurimmaksi osaksi halusi vain seksiä , toiseksi osaksi hyväksikäyttää talouttasi ja viedä rahasi. Täysillä vielä valehtehteli lähes kaikesta.

      • no mutta...

        Itsestähän se on kiinni, alkaako pankkiiriksi vai muusaksi. Kyllä hyväksikäyttäjät siitä liukenee jo alkumetreillä.


      • Anonyymi

        Rahan ahneita paskiaisia selvisi 1,5v olin ,huolehti kyllä ulkonäöstä tarkoitusperät.
        Kieroili selän takana yritti asuntokaupoista saada 50% sijoittamatta mitään nilkki.'
        Oli aluksi kohtelias ja kukkia jne... mut totuus tuli ilmi. No Thanks!
        Pienimunasiakin ovat vironmiehet.


    • että näin täälllä..

      Voisiko joku täällä kertoa miksi Virolaiset miehet pettävät vaimojaan. Ovat täällä töissä ja hakevat kokoajan seuraa itselleen , nään tätä touhua jatkuvasti töissäni.
      Erotaanko Virossa samalla tavalla kuin Suomessa???

      • 21+15

        Tilaisuus tekee varkaan, eli matkatyö tekee huoripukin. Ulkomailla on helppo harrastaa kevyitä kenttäsuhteita, kun kiinnijäämisen riski on pienempi ja muutenkin vieraan maan kamaralla henkinen etäisyys omaan "siviiliminään" ja perhe-elämään suurempi. Ja tietysti asiaan vaikuttaa se, että ulkomaalaisuus on täällä selkeästi yksi valttikortti, jos piparia haluaa saada. Rivimieskin muuttuu joidenkin suomijunttien silmissä staraksi, jos on ulkkis.


      • toinenkin vaihtoehto
        21+15 kirjoitti:

        Tilaisuus tekee varkaan, eli matkatyö tekee huoripukin. Ulkomailla on helppo harrastaa kevyitä kenttäsuhteita, kun kiinnijäämisen riski on pienempi ja muutenkin vieraan maan kamaralla henkinen etäisyys omaan "siviiliminään" ja perhe-elämään suurempi. Ja tietysti asiaan vaikuttaa se, että ulkomaalaisuus on täällä selkeästi yksi valttikortti, jos piparia haluaa saada. Rivimieskin muuttuu joidenkin suomijunttien silmissä staraksi, jos on ulkkis.

        Jospa virolainen vaimo tietää sen, koska kotiin kannettu raha tarvitaan perheelle ja asumiseen. Jospa se on sallitumpaa Virossa tai ainakin pakkopullaa hyväksyä.


      • globetrotter....
        toinenkin vaihtoehto kirjoitti:

        Jospa virolainen vaimo tietää sen, koska kotiin kannettu raha tarvitaan perheelle ja asumiseen. Jospa se on sallitumpaa Virossa tai ainakin pakkopullaa hyväksyä.

        On, kyllä. Itä Euroopassa, naiset ovat pragmaattisempia. Esimerkiksi venäläiset naiset ovat todella suvaitsevaisia, kun mies tulee kotiin ryyppyreissulta/ naisista, he ottavat miehn vastaan iloiten siitä että tuli takaisin eikä jäänyt sille tielle. Vähänkään varakkaammilla itä eurooppalaisilla miehillä on erittäin yleistä jalkavaimon pitäminen, nämä naiset ovat yleensä opiskelijoita, yh äitejä tai naispuolisia alaisia. Kyseessä on lähinnä taloudellinen järjestely. Mitä idemmäksi mennään sitä räikeämpää tämä on esim Kazakstanissa tämä on normaalia.


    • kokeilkaa :)

      Minä Virolaisen salarakas olen niin tyytyväinen elän elämäni onnellisempaa aikaa tapasimme vuosi sitten.
      Asuu pitkiä aikoja luonani auttaa tosi paljon minua kaikenlaisissa töissä täällä kotona korjaa ja remontoi :)
      Tuo aina kaikkea minulle viihdymme hyvin yhdessä seksi aivan jumalaista!!! On aina viikon pois luotani, silloinkin soittelee ja viestittelee paljon:)silloin elän oaa omaa elämääni tapaan ystäviäini, käyn ulkona, urheilen paljon yms..
      Aivan ihana mies, en haluaisi että eroisi, näin elämä todella loistavaa! Itselläni pitkä liitto takana, en halua miestä kokoajaksi elämääni, en ole koskaan edes kysynyt mieheltä eroaisiko, se ei ole se juttu..että näin meillä :))

      • Unelmamies

        Onhan se selvästikin ihana mies, kun vaimoaankin ihanasti pettää. Oikea unelmayksilö. Mutta kriteerinsä kullakin.


      • n.24.hki

        kyllä minäkin opettelisin käyttämään vasaraa, jos vuokraa ei tarvitsisi maksaa


    • minnis

      Hohhoijaa mitä juttua, ite en sen kummemmin aattele suomalainen vai virolainen. Viimeisin kohta viisivuotta on sattumalta virolainen. Ja sekin todella sattumaa, olisihan paikalle voinut osua kuka tahansa suomalainenkin. Kyllä se on luonteesta, persoonallisuuden piirteistä, käytöstavoista ja jopa kotikasvatuksesta sekä muuten vaan taustoista kiinni. Ihana urheilullinen maalaispoika vieraassa maassa töissä. Itse olen ihana urheilullinen maalaistyttö, ollunna vieraassa maassa töissä. Kyllä ne siitä alkumetrit on lähtenyt yhteisistä kokemuksista, arvoista, viihtymisestä yhdessä hengenheimoleisen kanssa, kyntiläilallinen toinen toistaan seurannut.

    • jlkjljjjpjpio

      Onpa inhottavia kirjoituksia. Tässä ketjussa on haukuttu suomalaiset miehet, suomalaiset naiset, virolaiset miehet ja virolaiset naiset... huhhuh.

      Itse en tunne yhtään virolaista miestä, mutta voisin kuvitella että ihan mukavia ovat. Varmaan löytyy hyviä virolaisia miehiä, ja kulttuurierotkaan eivät taida kovin suuria olla, joten mikäs siinä.

    • Sydän ratkaisee

      Kyllä se on ihmisestä kiinni millainen on , oli sitten nainen taikka mies!
      Ei synnyinmaa kyllä sitä tee...

      Kokemusta on Suomalaisista ja Virolaisista.

      Nykyinen kumppanini on todella huomioon ottava, kotitöistä saan tehdä vaan itse pyykinpesun (tosin hän on pyytänyt että opettaisin miten sekin hoidetaan, mutta en ole halunnut sitä hänelle kertoa).

      Hän tekee ruuat, siivoaa, kantaa ruoka.kassit kun käymme kaupassa (on kuulemma liian raskaita naiselle).
      Hoitaa lapsiani ja pitääkin heitä omanansa-> (sanookin aina että lapset ovat hänen eikä minun... )
      Hauskinta siinä on että lapseni uskovat miestäni paremmin kun minua (mieheni antaa helpommin periksi).
      Lapset eivät halua edes mennä biologisen isänsä luokse ja en ole heitä pakottanut koska tiedän että biologiselle isälle on paljon tärkeämpää juoda itsensä humalaan kun olla lapsiensa kanssa.

      Mieheni antaa minulle kaiken työstään ansaitsemansa rahansa eli hän ei pidä minua ns;rahakkaana vaan rakastaa minua ja lapsiamme sellaisenaan kun olemme.

      Hän ei pidä siitä että meikkaisin ja luojan kiitos sillä en ole meikki naisia!
      Lapsieni biologinen isä aina valitti että minun pitäisi meikata mutta Virolainen mieheni haluaa että olen luomu, hänestä nainen on silloin kauneimmillaan eikä kuulemma tarvitse miettiä mikä hirviö aamulla sängystä herää ilman meikkejä.

      Kukkia olen saanut häneltä kerran mutta mansikoita taas kesällä joka päivä koska minulla on matala hemoglobiini...
      Täytyy sanoa että mieheni on todella huolehtivainen, hoitaa lapsiamme ja minua ja viimeiseksi vasta itseänsä.


      Olemme menossa naimisiin ja sanon vielä että hänen synnyinmaa ei ole "se jokin" vaan se mitä hän on ja mitä hänen sydämmensä näyttää!

      Se että olisiko nykyinen mieheni, Suomalainen, Eestiläinen taikka vaikka Japanilainen ei ole minulle millään tavalla väliä , koska tärkeintä on millainen ihminen on sisältä, vaan sillä on merkitystä (ainakin minulle ja lapsilleni).

      Ok; Mieheni on Eestiläinen mutta mitä siitä?

      • true finn nainen

        Toivottavasti elämänne on yhtä auvoista papin aamenenkin jälkeen. Nämä ulkkikset kun monesti osaavat suomimiestä paremmin sen siirapin valuttamisen, kunnes pappi on aamenen sanonut. Sori jos loukkasin mutta varansa kannattaa pitää, toki myös perusfinskimiestenkin kanssa!

        Lisäksi moni on täällä vain kansalaisuusasian takia.


    • haluaa kans

      Mistä olette löytäneet nämä ihanuudet?

      • kokemus Hämeestä

        Etsin, löysin, tapailin ja hukkasin - ravintolasta.

        Pelimies mutta hyvin pelitti :)


      • onko kunnollisia ?
        kokemus Hämeestä kirjoitti:

        Etsin, löysin, tapailin ja hukkasin - ravintolasta.

        Pelimies mutta hyvin pelitti :)

        On kai siellä meille kunnollisille kunnollisiakin miehiä ?


      • täälläkin on jo
        onko kunnollisia ? kirjoitti:

        On kai siellä meille kunnollisille kunnollisiakin miehiä ?

        Löytyy kuule jo täältä Suomesta. Pieni toive niille kyllä olis, että korjais vähän noita leegoja. Olis kivempi suudella.


      • toivoa sopii
        täälläkin on jo kirjoitti:

        Löytyy kuule jo täältä Suomesta. Pieni toive niille kyllä olis, että korjais vähän noita leegoja. Olis kivempi suudella.

        Toivoisin myös saippuan käyttöä ja suihkun käyttöä enempi jokapäiväiseen elämään ja etenkin jos on treffit tiedossa...

        Luotettavuudessa on myös parantamisen varaa.


    • astrepp

      Minä olen pari vuotta ollut avoliitossa virolaisen naisen kanssa. Olen sen myötä käynyt useasti Eestissä nähnyt ja tutustunut sekä naisiin että miehiin. Alkoholin käyttö on suomalaisilla naisilla huomattavasti runsaampaa. Onhan sekin tietysti mahdollista että minulle ois sattunu tavallista enemmän näitä finassi-ja alko- ongelmaisia. Ja älköön nyt kukaan sanoko et Eestin mies jois vähemmän kun suomalainen.

      • valehtelet

        Tilastojen mukaan virolaiset käyttävät kaksi kertaa suomalaisia enemmän päihteitä. Valehtelu ja pettäminen kuuluu keskeisesti virolaiseen kulttuuriin, koska eestiloiset ovat itäeurooppalaisia.


      • Hienoa yleistystä...
        valehtelet kirjoitti:

        Tilastojen mukaan virolaiset käyttävät kaksi kertaa suomalaisia enemmän päihteitä. Valehtelu ja pettäminen kuuluu keskeisesti virolaiseen kulttuuriin, koska eestiloiset ovat itäeurooppalaisia.

        "Valehtelu ja pettäminen kuuluu keskeisesti virolaiseen kulttuuriin, koska eestiloiset ovat itäeurooppalaisia."

        Eli kaikki tai suurinosa itäeurooppalaisista valehtelee ja pettää? Eipä suomalaiset ole mitään uskollisia itsekään tai eivät valehtelisi. Itsellä juuri tuollaisia kokemuksia suomalaisista, ja olen itse sitäpaitsi suomalainen.

        Ps. Oma vaimoni on noin sanoen "itäeurooppalainen" mutta vähän etelämmästä päin kotoisin. Olemme olleet 10 vuotta naimisissa, ja rehellisempää naista en ole juuri Suomessa tavannut/nähnyt. Harvan suomalaisen suhde kestää nykyään viittä vuotta enempää. Olimme tosi nuoria myös mennessämme naimisiin. Vaimo oli 20-v ja minä 24-v


      • he he he
        Hienoa yleistystä... kirjoitti:

        "Valehtelu ja pettäminen kuuluu keskeisesti virolaiseen kulttuuriin, koska eestiloiset ovat itäeurooppalaisia."

        Eli kaikki tai suurinosa itäeurooppalaisista valehtelee ja pettää? Eipä suomalaiset ole mitään uskollisia itsekään tai eivät valehtelisi. Itsellä juuri tuollaisia kokemuksia suomalaisista, ja olen itse sitäpaitsi suomalainen.

        Ps. Oma vaimoni on noin sanoen "itäeurooppalainen" mutta vähän etelämmästä päin kotoisin. Olemme olleet 10 vuotta naimisissa, ja rehellisempää naista en ole juuri Suomessa tavannut/nähnyt. Harvan suomalaisen suhde kestää nykyään viittä vuotta enempää. Olimme tosi nuoria myös mennessämme naimisiin. Vaimo oli 20-v ja minä 24-v

        Stalin ja Molotov pettivät virolaiset kesällä 1940. Siitä lähtien on ollut petos varsin yleinen käytöntö siellä. Suomi kyllä piti kiinni tiukasti kaikista idän ihmisten kanssa solmituista sopimuksista pilkulleen.


      • ho ho ho
        he he he kirjoitti:

        Stalin ja Molotov pettivät virolaiset kesällä 1940. Siitä lähtien on ollut petos varsin yleinen käytöntö siellä. Suomi kyllä piti kiinni tiukasti kaikista idän ihmisten kanssa solmituista sopimuksista pilkulleen.

        Tuon sukupolven suomalaiset olivat mielestäni varsin eri jakoa kuin tämän päivän pullamössö porukka. Isöisäni oli vielä mies toisin kuin isäni.


      • tyhmä olet
        ho ho ho kirjoitti:

        Tuon sukupolven suomalaiset olivat mielestäni varsin eri jakoa kuin tämän päivän pullamössö porukka. Isöisäni oli vielä mies toisin kuin isäni.

        Et tietenkään tajua idioottina idän ja lännen eroja. Virolaisilla on erilainen moraali. Pettäminen, valehtelu ja väkivalta on siellä OK venäläisen vaikutuksen takia.


      • Vai niin
        tyhmä olet kirjoitti:

        Et tietenkään tajua idioottina idän ja lännen eroja. Virolaisilla on erilainen moraali. Pettäminen, valehtelu ja väkivalta on siellä OK venäläisen vaikutuksen takia.

        Käytöksestäsi näkyy kuinka sivistymätön olet. Tuo on juuri sitä perussuomalaista nykyajan käytöstä, eli ei omata minkäänlaisia käytöstapoja. Turha muita ihmisiä arvostella kun itse käyttäytyy noin huonosti. Puhuin yleisesti itäeurooppalaisiin kohdistuneesta yleistyksestä enkä ainoastaan virolaisista. Mutta ethän sinä taida poika tällaisia asioita ymmärtää, sama kuin seinälle puhuisi.

        Pettäminen, valehtelu, ja väkivalta on myös Suomessa arkipäivää nykyaikana. Puukot heiluu harvasen päivä, ja bussikuskeja hakataan työpaikalla, sekä valehdellaankin jatkuvasti. Kaljaa kitataan nuorison toimesta ja haistatellaan ihmisille jotka huomauttavat jostain asiasta, sitten vielä ryöstellään mummojakin. Että älä viitti jätkä soittaa suutasi siellä tietokoneen ruudun takana.


      • astrepp
        valehtelet kirjoitti:

        Tilastojen mukaan virolaiset käyttävät kaksi kertaa suomalaisia enemmän päihteitä. Valehtelu ja pettäminen kuuluu keskeisesti virolaiseen kulttuuriin, koska eestiloiset ovat itäeurooppalaisia.

        Niinhän sanoin että Eestin miehet juovatkin enemmän mutta naiset vastaavasti vähemmän. Loisimista en oikein usko, ulkomaalaisista Eestiläiset kuitenkin työllistyneet parhaiten. Vai löytyikö sinulta joku muu tilasto?m Käytkö itse töissä?


      • tehdään asia selväks
        astrepp kirjoitti:

        Niinhän sanoin että Eestin miehet juovatkin enemmän mutta naiset vastaavasti vähemmän. Loisimista en oikein usko, ulkomaalaisista Eestiläiset kuitenkin työllistyneet parhaiten. Vai löytyikö sinulta joku muu tilasto?m Käytkö itse töissä?

        Tarkoitit tomppeli ilmeisesti nuoria virolaisia naisia. Tämähän ei ollenkaan pidä paikkaansa, että 90-luvulla kasvaneet narkkareiden, huorien, juoppoje, sossupummien ja essti luuserien kakarat joisivat vähemmän. Viron nuoriso on itseasiassa asukaslukuun suhteutettuna maailman sairainta. Tämä on yksi keskeinen ongelma siellä. Työkykyisistä virolaisista nuorista enemmistö on jo muuttanut Suomeen.


      • astrepp
        tehdään asia selväks kirjoitti:

        Tarkoitit tomppeli ilmeisesti nuoria virolaisia naisia. Tämähän ei ollenkaan pidä paikkaansa, että 90-luvulla kasvaneet narkkareiden, huorien, juoppoje, sossupummien ja essti luuserien kakarat joisivat vähemmän. Viron nuoriso on itseasiassa asukaslukuun suhteutettuna maailman sairainta. Tämä on yksi keskeinen ongelma siellä. Työkykyisistä virolaisista nuorista enemmistö on jo muuttanut Suomeen.

        Mitä se paviaani tekee selväksi, mistä löytyy tilasto? Lopeta loisiminen ja mene töihin.


    • kondomi large

      Ihme hehkutusta ulkomaalaisista.
      Normaaleja tampioita kaikki maailman ihmiset.

      • ei ole

        Yhden ja saman hullun kirjoittamia puolet kaatopaikkaketjun viesteistä.


    • Minäämiii

      Lähe hemmetin pian siitä suhteesta. Se odottaa sulta jotain,odottaa otollista hetkeä vain! Mulla ittellään oli virolainen mies,baarista minut bongasi ja viikkoa myöhemmin käytiin kahvilla yms ja siitä sit alko vuoden mittanen seurustelu. Ja raskaaksi tulin tässä viimisellä etapilla hänen kanssaan ja yksin jätti ja kämpästä vei kaikki huone kalut. ja pahoinpiteli minkä kerkis ja aina piti viroon päin laittaa rahaa kun itse ei voinu. näin jälkeen päin vasta avasin silmäni ja en halua kenellekkään samaa! älkää siis retkahtako niihin virolaisiin vaikka kuinka ihania olisivat. ne aina haluaa jotakin meiltä hölmöiltä suomalaisilta naisilta,ja nauravat selän takana saavutuksillaan. ja ottakaa huomioon se että monella on myös siellä virossa nainen ja lapset..

    • fiksu3

      " Puukot heiluu harvasen päivä, ja bussikuskeja hakataan työpaikalla, sekä valehdellaankin jatkuvasti."

      Tätä tapahtuu, kiitos monikulttuurisuuden.

      • fiksu4

        Niin ne on ne pohjanmaan puukkojunkkarit. Täällä Itä-Helsingissäkin aika paljon noita pellavapäisiä Pekkoja ja Kareja jotka riehuvat puukkojen kanssa baari-illan päätteeksi. Pitäis jonnekkin noikin saada lähetettyä kun pilaa suomalaisten maineen täysin. Onhan se monikulttuurisuutta kun on savolaisia, hämäläisiä, kemiläisiä ja pohjanmaalaisia puukkohippasilla. Kaikki vaa takasin sinne landelle stadista.


      • he he he
        fiksu4 kirjoitti:

        Niin ne on ne pohjanmaan puukkojunkkarit. Täällä Itä-Helsingissäkin aika paljon noita pellavapäisiä Pekkoja ja Kareja jotka riehuvat puukkojen kanssa baari-illan päätteeksi. Pitäis jonnekkin noikin saada lähetettyä kun pilaa suomalaisten maineen täysin. Onhan se monikulttuurisuutta kun on savolaisia, hämäläisiä, kemiläisiä ja pohjanmaalaisia puukkohippasilla. Kaikki vaa takasin sinne landelle stadista.

        Olet siis taas nähnyt harhoja lääketokkurassa.


    • jajjshsbsb

      Mulla vaan hyviä kokemuksia miehistä, ex aviomies (suom) oli hyvä hellä mies. 15 vuoden jälkeen vaan rakkaus hiipii, ja rupesin seurustelemaan virolaisen miehen kanssa. Alku ei ollut helppo, uusioperhe, lapsia ja exiä. Mieheni on hyvin hellä, urheilullinen, miehekäs ja tekee kotona valtavasti. Ei tulisi mieleen että hän pettäisi minua. En voisi ikinä kiinnostua miehestä joka juo tai ei kohtelisi minua kunniotuksella. Mutta tämän virolaisen kanssa intohimo kukoistaa, mutta se on kemiaa...Olen myös tavannut monta tosi hulttiovirolaismiehia, mut hei onhan suomenkin lähiöt täynnä työttömiä luusereita..joka maasta löytyy niitä unelmamiehia, ja niitä pask... ja suomestakin löytyy huippuhienoja miehiä, superkauniita naisia sekä tatuoituja ryhävalaita..

      • jepppphh

        Kai nyt nainen joka hieman kunnioittaa itseensä tajuaa ettei baari tuttavuus joka väittää rakastansa ehkä ole ihan selvillä vesillä itsekään. Se ei nyt koske sen enempää virolaisia ku suomalaisia tai turkkilaisia miehiäkään..turha väittää et virolaiset ovat just sellaisia. Mun ja mun virolaisen stoori alkoi urheilun ja kahvittelun merkeissä. Kesti puoli vuotta ennen ku pusailtiin vaikka oli tosi vahvat tunteet...sit seurusteltiin vielä toinen vuosi, ja sit muutettiin yhteen ja nyt oltu jo 11 v naimisissa. Väsyttää tällaiset jutut, meillä ihan normi suhde, mun ihanan eestimehega...ei ne virolaiset sen kummempia oo ku soomemehet, jotkut ihania, jotkut huijareita. Ja jos ite on joku läskilähiömuija, tuskin saa silloin komeata, fiksua ja koulutettua miestä vaikka olisi mistä maasta. Valitettavasti näin.


    • Anonyymi

      Minullakin virolainen mies. Erittäin huomaavainen naista kohtaan. Kohtelias ja kunnioittava. Seksi aivan mahtavaa. Ja ruroopan suurin kyrpä!
      Suomalaisen kanssa 3 kertaa olen ollut naimisissa. Tutpaan tuli mennen tullen, vaikka kuinka koitti olla hyvä vaimo. Suomalaista en enää ikinä ota.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe