Hömppäkysely :)

Madame Monday

Eli siis lempituoksusi tai mitä käytät yleensä? Onko joku tuoksu mikä aiheuttaa inhoreaktion?

36

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennen100

Mennen original on tuoksujen #1 jo vuodesta 1931.

• .....

Ei mutta kainaloni saattavat joskus tuoksua mustaltamakkaralta ja mietin pitäisikö käydä suihkussa. Mutta en tietenkään käy koska haihtuuhan se.

• Tapolan mustaa

Älä ihmeessä pese, Mervi on sinkkutyttö nykyään, voi toimia hyvinkin häneen. Pääsisit Matin paikalle. Jotenkin tuntuu että olisitte sopiva pari.

• Ei mulla ole lempituoksua... No joidenkin naisten hiukset tuoksuu sen verran hyvältä, että sanotaan naisten päät sitten...

Mitä itse käytän... Mulla on tuolla yksi Bossin... mutta en oikeen pidä siitä... Ihan liian pehmeä. Mieluummin käyttäsin Tabacia, mutta kun se ei nuoriin naisiin tapaa toimia. Ei mulla oikein ole lempituoksua jota käyttäsin, nykyään lähinnä Gilleten after shave voide haisee jos joku.

• 30

Axen dödöt aiheuttaa inhoreaktion.

• Citynainen

Monen moiset tuoksut ok, jos sitä ei ole liikaa. MYSKI tuoksuna on kuvottavinta mitä tiedän.

• snif snif

Omat tuoksut: Guerlain Insolence ja Kenzon flower.

Insolencen annostelun kanssa on oltava erittäin varovainen. On todella voimakasta jo Eau de Toilettenakin.

Miesten sarjasta paras (huumaava suorastaan) on Jean Paul Gaultierin Le Male.

• ?

Minkä ikäinen olet? Se on näissä aina mielenkiintoista.

• snif snif
        ? kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Se on näissä aina mielenkiintoista.

37. Insolence on ollut yksi suosikeistani viimeiset viisi vuotta. Selvä iltatuoksu. Flower päivisin. Le Male on ollut suosikki aivan yhtä pitkään.

• ?
        snif snif kirjoitti:

37. Insolence on ollut yksi suosikeistani viimeiset viisi vuotta. Selvä iltatuoksu. Flower päivisin. Le Male on ollut suosikki aivan yhtä pitkään.

Eli ei välttämättä nuoren miehen kannata le malea? Siis jos niillä tulee isä tai muu vanhempi mies mieleen.

• *
        ? kirjoitti:

Eli ei välttämättä nuoren miehen kannata le malea? Siis jos niillä tulee isä tai muu vanhempi mies mieleen.

Siis jos niillä nuorilla naisilla tulle isä...*

• heh heh
        * kirjoitti:

Siis jos niillä nuorilla naisilla tulle isä...*

Ei todellakaan tule. :D

Tietty, jos pidät jo kolmikymppistä isähahmona, niin...

anyways, aivan melkein se ja sama, mitä tuoksua mies käyttää. Kunhan se ei vaikuta naisen tuoksulta tai ole pistävä.

• *
        heh heh kirjoitti:

Ei todellakaan tule. :D

Tietty, jos pidät jo kolmikymppistä isähahmona, niin...

anyways, aivan melkein se ja sama, mitä tuoksua mies käyttää. Kunhan se ei vaikuta naisen tuoksulta tai ole pistävä.

No just sitä kysyn. Haiseeko jo kolmekymppinen tai kaksikymppinen isältä, jos se käyttää sitä. Siis onko se vanhojen ukkojen haju?

• .................
        ? kirjoitti:

Tuoksuhan on enemmän nuorisoa kosiskeleva ylimakea (omasta mielestä lähinnä ällöttävä), vaikka kyseessä ei mikään uutuustuoksu olekaan. Omaan nenään kannattaa luottaa aika pitkälle, jos paikkakunnalta löytyy vain liike, missä voi käydä haistelemassa.

• ..................

Armanin ja Hermeksen tuoksuista löytyy pitkälle omat suosikit. Pyrin vaihtelemaan jonkin verran, ettei kyllästy yhteen. Naisille sopii yleensä sopivan kevyt kukkaistuoksu, synteettinen voimakas vanilja, ei kiitos.

• Vähän alan kallistua au naturel -linjalle, kun esim. julkisissa ja duunissa ei viitsi kiusata tuoksuille herkkiä... mutta ajattelin kyllä seuraavaksi vaihtaa partaveden Diorin Fahrenheitista (vähän 80-luvun dekandenssia) Burlgarin Aquaan.

Ja joskus pitäisi kyllä napata mukaan kaupasta vanha klassikko, Old Spice - lapsena kerran haistoin sitä ja iskostui mieleen jotenkin miellyttävänä tuoksuna, pitää testata...

• Aika kultaa muistot?

Pappa käytti tota Old Spicea :D

• Näin kesäisin

Escadan kesätuoksut on olleet kovassa käytössä. Rock n' Rio ja Taj Sunset ne parhaat.

Pitkään on ollut suosikkina myös Diorin Miss Dior. Samoin Beyoncén oma tuoksu Heat Rush.

• zxcvnbaf

Tuoksuja käyttävät miehet ovat lähes poikkeuksetta kauluspaitaisia pelimiehiä.

• Tuoksu = check. Kauluspaita = check. Pelimies... no, PS3 ja Nintendo Gameboy Advance löytyy, eli taitaa olla fakta homma - check!

• Takata

Lempi tuoksut laventeli ja freesia. Käytössä Burberryn London ja Anna Suin Glamour princess.

Inhokki döfö on patsuli ja se kaikkien mummujen hiuslakanhaju.

• sillitrooli

Mitä mieltä naiset ovat pappatuoksuista kuten Tabac, Fahrenheit, Kouros, Lagerfeld ja Old Spice?

(itse en käytä, mielestäni liian voimakkaita, mutta olen huomannut joidenkin nuorempienkin miesten pistävän näitä...)

• Dune (by Dior) oli lemppari, mutta sitä ei taida saada enää. Kenzo Pour Homme ollut käytössä paremmissa tilaisuuksissa Dunen jälkeen.

Kaikki voimakkaat tökkii, pahin taitaa olla Axe.

• ;)

Kauluspaitaa vaille pelimies!

• Nätti-tyttö

Suosikkituoksuni on Naomi Campellin nimikkotuoksu.

• 32vmies

Calvin kleinin man ja one suosikkeja tällä hetkellä, tosin jotain uutta pitäisi keksiä

• Ei mitään lempituoksua. Kunhan tuoksu sopii kantajansa omaan tuoksuun, ni se on pääasia.

Inhoreaktion aiheuttaa yleensä halvat hedelmäiset tuoksut joita lotrataan litratolkulla. ;P

• Ja lisäyksenä vielä, että itse en juuri koskaan käytä mitään tuoksua tai dödöä. Tällä pesytymismäärällä ei ole tarvetta/se olisi melko turhaa...

• No höh,
        TheOne kirjoitti:

Ja lisäyksenä vielä, että itse en juuri koskaan käytä mitään tuoksua tai dödöä. Tällä pesytymismäärällä ei ole tarvetta/se olisi melko turhaa...

Mä olin varma että sä käytät PacoRabannen 1 millionia :DD

• No höh, kirjoitti:

Mä olin varma että sä käytät PacoRabannen 1 millionia :DD

"olin varma että sä käytät PacoRabannen 1 millionia"

-Ikinä kuullutkaan tollasesta...

• Hih..

• Kyöstix

Oma valintani on Lagerfeld classic :)

• ikinuorix

Mul on edelleen samat suosikit kuin teininä: Tommy Girl ja YSL:n In love again.

• atm-haisuli

luuserius haisee pitkälle.

• trskele

Tämä kuulostaa hyvin pervolta mutta vastaan silti henkilön oma tuoksu. Miksi sitä kuuluisi aina peittää jollain voimakkaalla parfyymillä tai muulla? Silloinhan vaipuu pakkomielteeseen käyttää sitä, vaikka se ei ole ollenkaan pakko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      106
      3761
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      230
      2809
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2366
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1676
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18