Kysymys

jdikf

Sellasta kyselisin että kuinka pian olette sopineet treffit täällä netissä?

Tuntuu et täällä netissä loppuu tosi nopeasti sanottava kesken. Olen nyt jutellut viikon verran yhden neitokaisen kanssa, tosi mukavan oloinen ja näin, mut tuntuu tosiaan siltä et ei oikeen keksi mitään erikoista jutustelua enää. Livenä olis tosiaan paljon mukavanpi keskustella, mut toi kenen kanssa olen jutellut on vähän sen olonen et haluaisi ihan rauhassa edetä.

6

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koenasiannäin

Tässä on niin monta mielipidettä, kuin miestäkin (olen nainen). itse en
      halua suinpäin sukkelaan treffeille, vaan yritän luoda mielikuvaa viestein
      ekaksi. Tosin tässä taktiikassa on huonokin puoli, kun voi luoda ihan
      vääränlainen kuvitelman toisesta ja sitten pettyy, kun vastapuoli ei vastannut
      sitä milläänmuotoa.

• nimi ja Merkki

Hnnmm,jos on viikon verran viestitellyt eikä toinen osottaudu ihan kusipääksi,kannattaa jo tavata.Tietty,jos toinen hitaampaa sorttia niin sitten pitää vaan keksiä jutun aihetta.
        Itse olen puhelias ja kekseliäs ja saan jutun riittämään 3 viikkoa jos toinenkin on samanlainen.Tietty,jos vastaukset on lyhyitä ei ne myöskään synny uusia jatkokysymyksiä.Viesti per päivä tahdilla olen siis edennyt.

Ja tosiaan,sitä luo helposti toisesta vääränlaisen kuvan,itse loin aikoinaan sympaattisen ja iloisen kuvan toisesta niin olikin kauhea takertuja ja vähän mäkättävä luonne.Eli ihan päin peetä meni koko juttu.Mutta,sen jälkeen olenkin luonut aina oikeanlaisen.Tapaaminen on vain vahvistanut tapauksesta riippuen oikeaksi tai jopa paljon paremmaksi kuin osasin kuvitella.

• rjuhani67

Tapaamisen nopeus riippuu aina henkilöstä. Itse olen pyrkinyt siihen, että kuuntelen mitä nainen haluaa. Käytännössä olen tavannut kaikki varteenotettavat naiset viikon sisällä ensimmäisestä yhteydenotosta. Varteenotettava tarkoittaa sitä, että viestejä on tosiaan kirjoiteltu jopa useita päivässä ja sen jälkeen soiteltu ennen tapaamista. Naiset ovat itse myös sanoneet, etteivät halua pitkittää tapaamista. Se on sopinut minulle. Nopein tapaaminen taisi olla kahdessa päivässä ensimmäisestä viestistä.

• älöittäjä

Kiitti vastauksista. Olen ihan noviisi näissä nettideitti hommissa.

• Mr Groove

Mielestäni viikon sisällä kannattaa pyrkiä tapaamaan, ettei tule epärealistisia mielikuvia.

• Ainoilla netissä sopimillani treffeillä tavattiin n. viikon päästä ensimmäisestä viestistä ja hyvin toimi.
      Mun on hankala keksiä kirjotettavaa, jos ei ole tavannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      111
      3824
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      235
      2847
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2376
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18