Seuraa? :)

Surinasussu90

Hei vaan!

Täällä olisi yksi parikymppinen surinasussu Keski-Suomesta vailla saman henkistä seuraa. :) Aattelin tätä kautta kysellä josko teitä täältä löytyisi.

Itse olen vielä aika tuore tapaus rockabilly meiningeissä. Jenkki autot mua on pienestä pitäen kiinnostanu ja nyt kun reilu vuosi sitten saatiin tuo oma lotjake pihaan niin olen myös ruvennut enemmän tutustumaan fiftari henkeen ja tyyliin.

Pukeudun ihan normi kuteisiin arkena, mutta juhliin lähtiessä on tukka laitettava tötterölle ja yritettävä olla muutenkin nättinä. :) Musiikista sen verran, että kuuntelen ihan perus Elvistä, Ganesia, Stray Catsia yms. tämmöisiä tunnetuimpia, mutta sillon tällöin aina löydän uusia artisteja, joista en ole ennen kuullutkaan. Tällä hetkellä uusin löydökseni on Robert Gordon.

Olen rauhaa rakastava levoton sielu, joka etsii elämäänsä aina kaikkea uutta ja jännää. En halua vielä asettua aloilleni vaan haluan kokea ja nähdä, mitä maailmalla on annettavaa. :)

Tämä kesä minulta meni lähinnä kotona rockabillyä kuunnellen, mutta saisinko sinusta ensi kesäksi kaverin erilaisiin tapahtumiin tai jopa ihan oikean ystävän? Iälläsi, sukupuolellasi, ulkonäölläsi tai millään muullakaan ulkoisella seikalla ei ole väliä. Lätkäise vaikka tänne viestiä, jos olet kiinnostunut tutustumaan niin vaihdetaan vaikka aluksi sähköpostiosotteita. Kiitos ja kumarrus!

3

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maltais

      täällä ei ole kun hulluja, teeppä vaikka facebookiin tai googleen haku Roketsuvoorum. voit mahdollisesti tavata muitakin. rock on!

    • Surinasussu90

      Ooo, kiitti tiedosta!! :)

    • peräkylän elvis

      roketsuvoorumin ilmoitukseesi ei pysty vastaamaan. Ihan vaan tiedoksi, yritin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe