Hei vaan!
Täällä olisi yksi parikymppinen surinasussu Keski-Suomesta vailla saman henkistä seuraa. :) Aattelin tätä kautta kysellä josko teitä täältä löytyisi.
Itse olen vielä aika tuore tapaus rockabilly meiningeissä. Jenkki autot mua on pienestä pitäen kiinnostanu ja nyt kun reilu vuosi sitten saatiin tuo oma lotjake pihaan niin olen myös ruvennut enemmän tutustumaan fiftari henkeen ja tyyliin.
Pukeudun ihan normi kuteisiin arkena, mutta juhliin lähtiessä on tukka laitettava tötterölle ja yritettävä olla muutenkin nättinä. :) Musiikista sen verran, että kuuntelen ihan perus Elvistä, Ganesia, Stray Catsia yms. tämmöisiä tunnetuimpia, mutta sillon tällöin aina löydän uusia artisteja, joista en ole ennen kuullutkaan. Tällä hetkellä uusin löydökseni on Robert Gordon.
Olen rauhaa rakastava levoton sielu, joka etsii elämäänsä aina kaikkea uutta ja jännää. En halua vielä asettua aloilleni vaan haluan kokea ja nähdä, mitä maailmalla on annettavaa. :)
Tämä kesä minulta meni lähinnä kotona rockabillyä kuunnellen, mutta saisinko sinusta ensi kesäksi kaverin erilaisiin tapahtumiin tai jopa ihan oikean ystävän? Iälläsi, sukupuolellasi, ulkonäölläsi tai millään muullakaan ulkoisella seikalla ei ole väliä. Lätkäise vaikka tänne viestiä, jos olet kiinnostunut tutustumaan niin vaihdetaan vaikka aluksi sähköpostiosotteita. Kiitos ja kumarrus!
Seuraa? :)
Surinasussu90
3
183
Vastaukset
- Maltais
täällä ei ole kun hulluja, teeppä vaikka facebookiin tai googleen haku Roketsuvoorum. voit mahdollisesti tavata muitakin. rock on!
- Surinasussu90
Ooo, kiitti tiedosta!! :)
- peräkylän elvis
roketsuvoorumin ilmoitukseesi ei pysty vastaamaan. Ihan vaan tiedoksi, yritin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996