Seuraa? :)

Surinasussu90

Hei vaan!

Täällä olisi yksi parikymppinen surinasussu Keski-Suomesta vailla saman henkistä seuraa. :) Aattelin tätä kautta kysellä josko teitä täältä löytyisi.

Itse olen vielä aika tuore tapaus rockabilly meiningeissä. Jenkki autot mua on pienestä pitäen kiinnostanu ja nyt kun reilu vuosi sitten saatiin tuo oma lotjake pihaan niin olen myös ruvennut enemmän tutustumaan fiftari henkeen ja tyyliin.

Pukeudun ihan normi kuteisiin arkena, mutta juhliin lähtiessä on tukka laitettava tötterölle ja yritettävä olla muutenkin nättinä. :) Musiikista sen verran, että kuuntelen ihan perus Elvistä, Ganesia, Stray Catsia yms. tämmöisiä tunnetuimpia, mutta sillon tällöin aina löydän uusia artisteja, joista en ole ennen kuullutkaan. Tällä hetkellä uusin löydökseni on Robert Gordon.

Olen rauhaa rakastava levoton sielu, joka etsii elämäänsä aina kaikkea uutta ja jännää. En halua vielä asettua aloilleni vaan haluan kokea ja nähdä, mitä maailmalla on annettavaa. :)

Tämä kesä minulta meni lähinnä kotona rockabillyä kuunnellen, mutta saisinko sinusta ensi kesäksi kaverin erilaisiin tapahtumiin tai jopa ihan oikean ystävän? Iälläsi, sukupuolellasi, ulkonäölläsi tai millään muullakaan ulkoisella seikalla ei ole väliä. Lätkäise vaikka tänne viestiä, jos olet kiinnostunut tutustumaan niin vaihdetaan vaikka aluksi sähköpostiosotteita. Kiitos ja kumarrus!

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maltais

täällä ei ole kun hulluja, teeppä vaikka facebookiin tai googleen haku Roketsuvoorum. voit mahdollisesti tavata muitakin. rock on!

• Surinasussu90

Ooo, kiitti tiedosta!! :)

• peräkylän elvis

roketsuvoorumin ilmoitukseesi ei pysty vastaamaan. Ihan vaan tiedoksi, yritin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35