Canada Goose takit

Kanadanhanhi

Canada Goose on laadukas ja hintaisa merkki, kuten partioaitta sivustolla (http://www.partioaitta.fi/tuotehaku/canada goose), miten on mahdollista, että canadagoosetakki.com sivustolla samat takit maksavat n. 155 euroa? Onko tämä sivu täyttä potaskaa, vai luotettava (http://www.canadagoosestakki.com/)?

Kuulostaahan tuo sivun nimikin "canadagoosetakki.com" aika kusetukselta, mutta onko kellään kokemuksia?

11

4667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiitos

      ööö.. punainen pallo... huomaatko? linkin perässä... Ilm. olet köyhä niin ostat sieltä mistä saat halvalla pirattituotteen. :P

    • F.g

      Ei kannata ostaa meinasin maksaa western unionin kautta laskun . Näytin heille sähköpotin kautta miten ne oli vastannu nii se henkilö sano etttei suorita maksua, koska se oli kusetusta.

      Se sivu täyttä potaskaa ....

    • CANDA GOOSE FAKE

      Ei kannata ostaa ganada goose takkia ulkomailta jossa on alennuksia. Ovat väärennöksiä...Tilasin takin sivustolta: http://www.cheapcanadagooseuk.co.uk/
      Takki lähetettiin ensinnäkin Shanghaista vaikka sivusto kertoo tavaran tulevan briteistä. Takit jäivät tulliin ja näistä tuli maksaa vero. Firma lupasi kuittia vastaan palauttaa tullit ja verot ....Eipä ole kuulunut ja pytävät aina odottelemaan 20-30 päivää. Koot eivät täsmänneet ja laatu oli huono... Sen verran otti päähän, että hain aidot retkiaitasta.....

      PLEASE DO NOT BUY ANY PRODUCTS FROM CHEAPCANADAGOOSEUK.CO.UK
      ITS A SCAM....

    • jwoiegjreiogjo

      aina menee niin paljon tyhmiä hanhia ja kanoja retkuun että kannattaa naistenvaatekusetuksia järjestää, niillä tienaa hyvin...

      • goose

        Nyt joku voisi kertoa mulle mistä löydän canada goosen MONTEBELLO mallisen pinkin takin? :) ei taida löytyy mistään stadin liikkeistäkään enään.. mulle käy myös laadukas replica! Paa vinkkiä jos tiedät mistä saa!


      • Mother Goose
        goose kirjoitti:

        Nyt joku voisi kertoa mulle mistä löydän canada goosen MONTEBELLO mallisen pinkin takin? :) ei taida löytyy mistään stadin liikkeistäkään enään.. mulle käy myös laadukas replica! Paa vinkkiä jos tiedät mistä saa!

        Heh, noh ihminen on kyllä välillä aika typerä laumaeläin.


    • MVVV

      Canada Goose takit eivät ole ikinä alennuksessa -50%, silloin kyseessä feikkisivut.

    • huonolaatu

      Minulla on Partioaitasta ostettu aito Canada Goose Trillium parka, musta väriltään. Ensimmäinen ja viimeinen tuon merkin takki, jo vajaan 3 kk:n satunnaisen käytön jälkeen takissa näkyi vaaleita/ harmaita kuluneen näköisiä kohtia mm. Hihansuissa, edessä olevassa nappilistassa. Käytin takkia Partioaitassa ja sanoivat siellä, että se on normaalia kun takki on värjätty kuulemma kasviväreillä. Sanoivat, että voivat kyllä lähettää maahantuojalle, mutta eivät usko että sitä mitenkään tutkitaan tai korvataan. Tuollaiset merkit kuulemma ovat luonnollisia ja kuuluvat takin ominaispiirtesiin....mutta että vajaan 3 kk:n satunnaisen käytön jälkeen. Olin pettynyt ja harmissani koska hinta ei mielestäni tässä tapauksessa vastaa laatua. En enää ikinä osta saas merkkiä, enkö ole suositellut muillekaan jotka ovat olleet kiinnostuneita ko. efkin takeista.

      • ulkonäkö_paranee

        Olivatko hihansuut rispaantuneita kun sanot niiden olevan kuluneita, vai ainoastaan väri lähtenyt kuten farkuista käytön ja pesujen myötä?
        Ainahan tutkimusmatkailijoiden takit ovat kuluneen näköisiä, ja tuliterän näköinen tasavärinen vastaostettu takki ei ole yhtään katu-uskottava - ei näytä siltä että takilla oltaisiin ikinä käyty edes lapissa vaellusreissulla.


      • Entre

        Ihan samanlaisia kokemuksia! Ei ole hintansa väärtti takki. Meillä ei edes sellaisia pakkasia ole että tarviis tuota takkia. Toki kaikilla, jotka haluaa näyttää että mulla on massia täytyy olla 1000€ takki!


      • Anonyymi

        Heippa, mulla täsmälleen sama kokemus. 3 kk sitte ostettu ja hihassa jo pikku reikiä, ku kangas on kulunut ihan kiiltäväksi. Laitoin äskein Stockmanille reklamaation, saa nähdä, miten reagoivat. 😡😡😡


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe