lähdössä yhteiselle Finnhits-konserttikiertueelle. Kiinnostaako ko. musiikki ja konsertti?
Mielipiteitä vapaasti :)
Frederik,Danny,Tapani Kansa, Eini ja Vicky Rosti
46
166
Vastaukset
- Ei.
.
- -||-
Samat sanat.
- Kyöstix
He ovat Suomen kevyenmusiikin tähtiä :)
- Humppa-artistit
ei juuri kiinnosta. Hahmotelma voisi kyllä tuosta kiertueesta innostua.
- Missä siellä?
Konsertti Orimattilassako?
- Miksi sen pitäisi
Missä siellä? kirjoitti:
Konsertti Orimattilassako?
olla orimattilassa. Kyllä Topi noiden artistien perässä jaksaa matkustaa vaikka lappiin.
- pole pole
Miksi sen pitäisi kirjoitti:
olla orimattilassa. Kyllä Topi noiden artistien perässä jaksaa matkustaa vaikka lappiin.
Jopollako?
- Kuntopiikki
pole pole kirjoitti:
Jopollako?
Lahteen jopolla voisi on kyllä hahmotelmalle maximi. Kunto ei kestä pitemmälle.
- määmy
Tapsaa ja Rostii voin kuunnella livenä, loppuja en
- Kyöstix
Rosti: "hei tuolta saapuu charlie brown"...
Tapsa: "Kun tultiin Jakomäkeen"...
Tapsa ja Vicky hyviä artisteja :)
- mä näin ne
Olin vkl:na festareilla Lahdessa, jossa porukka esiintyi. Ihan hauskaa se oli, kornilla tavalla. Paikka ja järjestelyt tosin olivat Lahdessa kamalat. - Festarit sinänsä ajatuksena ok, ei tollasta porukkaa voi kuvitella konserttisalissa kuuntelevansa.
- Lahessa?
Sitten Hahmotelma on varmasti ollut paikalla.
- voopotin '
Lahessa? kirjoitti:
Sitten Hahmotelma on varmasti ollut paikalla.
Hillitse kateutesi Kyösti. :)
- Kyöstix
Itse kuuntelen vain Ruikonperän multakurkku Jaakko Teppoa :)
- Kyöstix
Muistaako kukaan Einiltä yhtäkään biisiä?
- mä näin ne
"Yes Sir, alkaa polttaa...", "Huone 105" ... ei me ihan dementoituneita olla!
- Kyöstix
mä näin ne kirjoitti:
Baccaran biisi?
- Huone 105:.!1%#+?!1
mä näin ne kirjoitti:
.
Eiks se ollu joku Kike Elomaa tai mikä nykänen senytoli
Har!
.
Musiikki kyllä, mutta olen äärettömän laiska menemään tilaisuuksiin, joissa on laumoittain ihmisiä.
Virve.
http://www.youtube.com/watch?v=DkZrMLa2j08
Tapani.
http://www.youtube.com/watch?v=kcAxbsTfW0M&feature=related
:)- Kyöstix
Uusi kuvapäivitys. Mistä päin maailmaa? :)
Kyöstix kirjoitti:
Uusi kuvapäivitys. Mistä päin maailmaa? :)
Kreikasta, vanhalta linnakkeelta. :)
Tämmöinen selin kuvaan ja pieni kuva on erittäin hyvä. Ei liian esiintuleva. ;)- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Kreikasta, vanhalta linnakkeelta. :)
Tämmöinen selin kuvaan ja pieni kuva on erittäin hyvä. Ei liian esiintuleva. ;)Aattelinkin ettei Suomesta ole, että jostain muusta maasta taitaa kuva olla.
Kyllän tuollaisilla kaduilla kiva tallustella ja nätti näyttää sää ja sääkin olevan :) Kyöstix kirjoitti:
Aattelinkin ettei Suomesta ole, että jostain muusta maasta taitaa kuva olla.
Kyllän tuollaisilla kaduilla kiva tallustella ja nätti näyttää sää ja sääkin olevan :)Joo oli liki 40 asteita tuolloin, hiki tuli päivän verran talsiessa ympäri ja ämpäri paikkoja katselemassa. Tuli kyllä käveltyä enemmän, kun koskaan kotimaassa tuon ko. loman aikana. Kilsoja kertyi paljon.
:)- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Joo oli liki 40 asteita tuolloin, hiki tuli päivän verran talsiessa ympäri ja ämpäri paikkoja katselemassa. Tuli kyllä käveltyä enemmän, kun koskaan kotimaassa tuon ko. loman aikana. Kilsoja kertyi paljon.
:)Tuolla sitä ei tainnu pauhata Frederikin musa :D
Ei kiinnosta, vaika joskus fanitin muita paitsi Einiä.
Näiden musa voi toimia bilemusiikkina promillehuuruissa kun joku Jean S. tai vastaava vetää. Muuten ei kyllä. Muna Caritan Anna Kulta anna on kuitenkin kaikkien aikojen suomalainen iskelmä.
Hyvää yötä. :)
Hafanana.
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=RMDrdUCQNqo&NR=1- Kyöstix
Hyvää yötä :)
- zisel
Eih... rupes pyörii heti se "yksi kaksi sulle tuli faksi...." - biisi päässä!
- kuuma yhtälö
zisel ja Reetu = ???
- HÖÖöömMM:.!1%#?+
.
Miksi faksiteknologia asetetaan jotenkin kyseenalaiseksi
Se on erittäin toimivaa teknologiaa edelleen!!!11!!!!!!1!!!1!!!!!
Har!
.
En menisi,ainakaan jos maksaisi jotain. Ilmaiseksi voisin mennä, jos siinä olisi joku juju. Parempi kyllä, että olis vaikka 70-bileet tai vastaavaa ja he laulaisi jossain taustalla (mieluiten kyl ehkä levyltä kuitenkin). En menis pönöttämään konserttiisalin tuolille varta vasten, jos en saisi siitä esim.palkkaa. Mää oon tyly :(
Sitä paitsi Menneisyyden vangit-han on jo olemassa. Se on parempi kokoonpano: Freeman
- Kyöstix
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Sitä paitsi Menneisyyden vangit-han on jo olemassa. Se on parempi kokoonpano: Freeman
Eikö Frederik vastaa Freemania :P
- y.b aika tuoht..
Kyöstix kirjoitti:
Pataan tulee tollukka :)
- Kyöstix
y.b aika tuoht.. kirjoitti:
Pataan tulee tollukka :)
Noi nimetkin soundaa melkein :D
- Teddy & The Tigers -
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
.
Pööh Teddy & The Tigers - Tiger Twist teki selvää jälkeä näistä Wigmaneista ja Vicky rosteista
http://youtu.be/PHMcVJQgq2o
Har!
. - Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Noi nimetkin soundaa melkein :D
Reetulla oikeen discobiisejä :P
- punk lives
Teddy & The Tigers - kirjoitti:
.
Pööh Teddy & The Tigers - Tiger Twist teki selvää jälkeä näistä Wigmaneista ja Vicky rosteista
http://youtu.be/PHMcVJQgq2o
Har!
.Muttei Miljoonan Pellestä :P
- Erkki Punkkarinen:.!
punk lives kirjoitti:
Muttei Miljoonan Pellestä :P
.
Sinne män Erkki punkkariset tai mitä doowoppia nenyt oli :)
. Kyöstix kirjoitti:
No EI! :D
http://www.youtube.com/watch?v=LIYRiNKQ7fk&feature=related
- lapin likka
oon samaa ikäluokka kuin virve.mutta en kertakaikkiaan jaksa enää kuunnella tuota samaa musaa.silloin aikoinaan ne oli in,mutta ei vanha enää jaksa kuunnella.Jotenkin säälittää koko laulajakaarti kun yrittävät olla nuoria jota ei ole.Pitäs uskoa että vanheneminen niillekin tulee.Vaatetuskin varsinkin Einillä voisi olla asiallisempi vaikka hyväkroppanen onkin.yli50v.naiset yrittää näyttää20v.en ole kateellinen!!!
- vanha eukko
Jos joku tietää niin onko Eini käyny silmän ympäristöä leikkauttamassa vai onko lehtikuvat niitä "parantaneet"?Aika tyhjänpäiväsiä esityksiä Einillä on,ei iske suoneen.Tai sitten oon vanhanaikainen,mutta tässä mun mielipiteeni.Reetu ja Danny on aina rautaa,Vicky 9- points:D
- diskokunkku
Reetu on junttidiskon kunkku ;)
- maalainen
diskokunkku kirjoitti:
Reetu on junttidiskon kunkku ;)
aivan ehdottomasti.reetua ei voi voittaa junttidiskossa!!!:D
- kylä näi o
maalainen kirjoitti:
aivan ehdottomasti.reetua ei voi voittaa junttidiskossa!!!:D
.
reetu on juntti-ikoni!!!!11!!1!!!!!1!!!!!!!!!!!!11!!
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392