Etsin melko vahvaa ja tietysti hyvän tuoksuista hajua kaulalleni. Mikä sellainen olisi? Sellainen,joka tuoksuisi kauan aikaa iholla. Kourosta olen ennen käyttänyt,mutta tylsistynyt siihen jo.
Vahva eau de toilette miehelle?
5
199
Vastaukset
- car-tier
Kokeile vaikka Cartierin Roadsteria. Aivan ihana ja pehmeä tuoksu.
- sables
Annick Goutalin miestentuoksu Sables. Lähin paikka missä sitä voi testata on Tallinnassa (sokos-hotellin viereisellä ostarilla Kauppamajassa).
Suihkautat ranteeseen, ja viikon päästä uudelleen Tallinnaan ostamaan pullo, kun tuoksua on vieläkin jäljellä.- 10+1
Oletteko ihan varmoja, että tuoksun kestävyys on hyvä asia?
Silloinhan se sekoittuu jatkuvasti kaikkiin muihinkin hajuihin ja tuloksena on oksettava kakofonia. Miksi se olisi kenenkään tavoite? - scentofalady
10+1 kirjoitti:
Oletteko ihan varmoja, että tuoksun kestävyys on hyvä asia?
Silloinhan se sekoittuu jatkuvasti kaikkiin muihinkin hajuihin ja tuloksena on oksettava kakofonia. Miksi se olisi kenenkään tavoite?Jos käytät noin vahvaa hajustetta, joudut myös nukkumaan siinä samassa hajussa.
Se ei ole pitkän päälle terveellistä, et saa koskaan puhdasta hengitysilmaa.
Etkä saa myöskään nauttia niistä feromoneista, jotka tulisivat kumppanisi ominaistuoksusta.
- JPGFTW
Eiköhän se Jean Paul Gaultier: Le Male ole juuri se, mitä etsit....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498