Tää sinkkuelämä on

Mr Groove

Jännää, kun ei koskaan tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi. Pää menee pyörälle.

Siitä huolimatta haluan vakautta ja aitoa rakkautta elämääni, sitten jonain päivänä, ei vielä.

24

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So many woman,

so little time? Onnea matkaan,et sinä kuitenkaan ehdi kauaa
      sinkkuna olla = ) = ),

• Mr Groove

Kiitos :) Puoli vuotta sinkkuna riittää mulle. Sitten elämisen sietämätön keveys alkaa tuntua tyhjältä.

• MIss ex
        Mr Groove kirjoitti:

Kiitos :) Puoli vuotta sinkkuna riittää mulle. Sitten elämisen sietämätön keveys alkaa tuntua tyhjältä.

Jos sinkkuilu venyy liian pitkäksi, alkaa viihtyä liian hyvin itsekseen. Huomaan ettei minua ainakaan enää kiinnosta etsiä suhdetta.

• Mr Groove
        MIss ex kirjoitti:

Jos sinkkuilu venyy liian pitkäksi, alkaa viihtyä liian hyvin itsekseen. Huomaan ettei minua ainakaan enää kiinnosta etsiä suhdetta.

Tuokin vaara siinä voi olla. Toisaalta olen elänyt koko elämäni parisuhteissa, joten se on jotenkin luontainen valinata minulle. Suhteet eivät ole tosin kestäneet koko elämää, mutta miksi kaiken pitäisi olla ikuista. Mulle sopisi viiden vuoden määräaikainen avioliitto :) Luin kerran parista, joka solmi sellaisen.

• Miss ex
        Mr Groove kirjoitti:

Tuokin vaara siinä voi olla. Toisaalta olen elänyt koko elämäni parisuhteissa, joten se on jotenkin luontainen valinata minulle. Suhteet eivät ole tosin kestäneet koko elämää, mutta miksi kaiken pitäisi olla ikuista. Mulle sopisi viiden vuoden määräaikainen avioliitto :) Luin kerran parista, joka solmi sellaisen.

Jos solmis sen vaan siihen asti, kun se ihastus luonnollisestikin katoaa. Semmonen parin vuoden pätkä sopis mulle.

• Mr Groove
        Miss ex kirjoitti:

Jos solmis sen vaan siihen asti, kun se ihastus luonnollisestikin katoaa. Semmonen parin vuoden pätkä sopis mulle.

Kuulostaa järkevältä. Ihmettelenkin, että miksi kaikille suhteille ladataan koko loppuelämän kestäviä odotusarvoja. Eikö olisi paljon reilumpaa sopia, että mennään pätkän matkaa samaa polkua ja arvioidaan sitten tilannetta uudelleen, sillä näinhän se todellisuudessa on. Olisi vaan paljon helpompaa, jos ero olisi sovittu jo etukäteen. Jos määräpäivänä kumpikin haluaa jatkaa suhdetta, niin ainahan voi sopia uudesta pätkästä.

• Miss ex
        Mr Groove kirjoitti:

Kuulostaa järkevältä. Ihmettelenkin, että miksi kaikille suhteille ladataan koko loppuelämän kestäviä odotusarvoja. Eikö olisi paljon reilumpaa sopia, että mennään pätkän matkaa samaa polkua ja arvioidaan sitten tilannetta uudelleen, sillä näinhän se todellisuudessa on. Olisi vaan paljon helpompaa, jos ero olisi sovittu jo etukäteen. Jos määräpäivänä kumpikin haluaa jatkaa suhdetta, niin ainahan voi sopia uudesta pätkästä.

Ei myöskään tule niitä ikäviä yllätyksiä, monesti saa lukea, kuinka ero tuli jollekin ihan puun takaa. Muutaman vuoden jaksaa varmaan ihan hyvin katsella samaa naamaa.

• Mr Groove
        Miss ex kirjoitti:

Ei myöskään tule niitä ikäviä yllätyksiä, monesti saa lukea, kuinka ero tuli jollekin ihan puun takaa. Muutaman vuoden jaksaa varmaan ihan hyvin katsella samaa naamaa.

Puun takaahan se tulle, jos sokeasti uskoo satuihin. Elämä ei vaan mee niin, vaikka kuinka tunkisi käärmettä pyssyyn. Herätit nyt kiinnostukseni entinen neiti.

• Miss ex .
        Mr Groove kirjoitti:

Puun takaahan se tulle, jos sokeasti uskoo satuihin. Elämä ei vaan mee niin, vaikka kuinka tunkisi käärmettä pyssyyn. Herätit nyt kiinnostukseni entinen neiti.

Mikä kiinnostaa?

• Mr Goove
        Miss ex . kirjoitti:

Mikä kiinnostaa?

Se, että et halua sokeasti uskoa parisuhteen pysyvyyteen. Aika moni nainen haluaa, mutta minä en enää kykene omilla kokemuksellan siihen uskomssn, mutta miksi suhde pitäisi pistää johonkin ikuisuuden muottiin. Susta en tiedä mitään muuta etkä sinä minusta, paitsi nämä kommenttimme täällä. Ois kivaa kuulla muutama muukin ajatuksesi..

• Sopivalla hetkellä

Taisi olla Augustinus tai joku joka rukoili jumalalta "anna minulle puhtautta ja siveyttä mutta älä vielä".

• sadfsdgsdgsd

Ei pidä paikkansa. ATM:n elämä on kellokortilleen aikataulutettu. Tai oikeestaan ATM:llä ei ole elämää ollenkaan. Ei luuseri ATM tee mitään muutakuin oo koneella tai käy hinkkaamas habaa puntilla.

• itmies

Ei tää mun mielestä mitenkään jännää ole... päivästä toiseen samaa rataa asiat menee (lukuunottamatta työ ja opiskelutilanteita), niin että missä se jännyys on? Ei missään.

• sexybeib1

Ihan samanlainen sika sinäkin olet kuin muutkin miehet..

• ...............

Onhan treffailussa ja toiseen tutustumisessa aina oma jännityselementti ja tulee esiin uusia asioita. Vaan, jos se kuvio alkaa toistamaan liikaa itseään, niin siihenkin kyllästyy. Senpä vuoksi suhde siinä välissä tekee hyvää. :)

• joskus kokeillut

Heh, kuinkahan kauan menee seuranhakupalstoilla pyöriessä kunnes muutut samanlaiseksi kuin useimmat muutkin sinkku- ja nettitreffipalstan miehet. Veikkaisin että kolmisen kuukautta on jännää, puolen vuoden jälkeen alkaa jo muutokset näkymään ja katkeruus hiipimään pintaan, jos vuoden kestää etkä hoksaa välillä jäähdytellä niin voi sitä vihan ja katkeuuden määrää. kyllä saa kylmät ja piittaamattomat naiset kuulla kunniansa.

• Öps

Onhan sinkkupalstalla sentään kivempi roikkua kuin parisuhdevalituspalstalla. Onko se sitten kiva pelätä työpäivän loppumista, kun on taas palattava keskelle valtataistelua ja pikkuilkeyksiä saati jotain pahempaa? Kyllä kotona pitää saada palautua eikä joutua välttelemään epäkypsän kumppanin hyökkäyksiä. Eihän se voi olla terveydellekään hyväksi olla jatkuvasfi inhontunteen vallassa, ja toinen esittäisi kuitenkin seksuaalisia vaatimuksia täysin tunnekokemuksesta irrallaan. Onneksi on sentään kuultu toisenkinlaisten miesten puheita, joten turha selittellä alkeellisuuttaan. Miehet tuntuvat muutenkin aina yrittävän manipuloida ja peitellä todellisia vaikuttimiaan - myös sitä, että ajattelevat ja tuntevat monessa asiassa aivan samalla lailla kuin naisetkin, heidän mielestään ei vain kannata tunnustaa. No, mitäpäs tuosta, kun ei ole pakko naida.

• Mr Groove

En nyt ole missään palstoilla, enkä taida mennä ihan heti. Voihan naista pyytää trefeille ihan livenäkin, vai voiko :o

• Mr Groove
        Mr Groove kirjoitti:

En nyt ole missään palstoilla, enkä taida mennä ihan heti. Voihan naista pyytää trefeille ihan livenäkin, vai voiko :o

Tei siis tarkoitin treffipalstoilla. Täällä roikun koska koen olevani sinkku, vaikka mulla on lapsi.

• ....................

Ei kaikki ole sellaisia, jotka siirtävät vastuun omasta onnellisuudestaan toisten harteille. Taikka päinvastoin naiset tässä suhteessa mitään puhtaita pulmusia. :) Suuri osahan näiden keskustelupalstojen aiheista oli sitten sinkkuja, parisuhdetta tai suhteen hakua koskevia sotivat suoraan sitä ainoaa universaalia totuutta vastaan, että lopulta voit muuttaa ainoastaan itseäsi ja omaa suhtautumistapaasi asioihin. :)

• nöösi_poika

Sinkkuelämä on upeaa. Istun sohvalla, syön hampurilaista ja katson p0rnoa.

Elämä ei tästä paljon voi enää paremmin mennä! Upea perjantai-ilta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      105
      6121
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      60
      5091
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      58
      4217
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3809
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      10
      3576
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      114
      3120
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2523
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2449
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      63
      2206
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      22
      1551
    Aihe