Jännää, kun ei koskaan tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi. Pää menee pyörälle.
Siitä huolimatta haluan vakautta ja aitoa rakkautta elämääni, sitten jonain päivänä, ei vielä.
Tää sinkkuelämä on
24
354
Vastaukset
- So many woman,
so little time? Onnea matkaan,et sinä kuitenkaan ehdi kauaa
sinkkuna olla = ) = ),- Mr Groove
Kiitos :) Puoli vuotta sinkkuna riittää mulle. Sitten elämisen sietämätön keveys alkaa tuntua tyhjältä.
- MIss ex
Mr Groove kirjoitti:
Kiitos :) Puoli vuotta sinkkuna riittää mulle. Sitten elämisen sietämätön keveys alkaa tuntua tyhjältä.
Jos sinkkuilu venyy liian pitkäksi, alkaa viihtyä liian hyvin itsekseen. Huomaan ettei minua ainakaan enää kiinnosta etsiä suhdetta.
- Mr Groove
MIss ex kirjoitti:
Jos sinkkuilu venyy liian pitkäksi, alkaa viihtyä liian hyvin itsekseen. Huomaan ettei minua ainakaan enää kiinnosta etsiä suhdetta.
Tuokin vaara siinä voi olla. Toisaalta olen elänyt koko elämäni parisuhteissa, joten se on jotenkin luontainen valinata minulle. Suhteet eivät ole tosin kestäneet koko elämää, mutta miksi kaiken pitäisi olla ikuista. Mulle sopisi viiden vuoden määräaikainen avioliitto :) Luin kerran parista, joka solmi sellaisen.
- Miss ex
Mr Groove kirjoitti:
Tuokin vaara siinä voi olla. Toisaalta olen elänyt koko elämäni parisuhteissa, joten se on jotenkin luontainen valinata minulle. Suhteet eivät ole tosin kestäneet koko elämää, mutta miksi kaiken pitäisi olla ikuista. Mulle sopisi viiden vuoden määräaikainen avioliitto :) Luin kerran parista, joka solmi sellaisen.
Jos solmis sen vaan siihen asti, kun se ihastus luonnollisestikin katoaa. Semmonen parin vuoden pätkä sopis mulle.
- Mr Groove
Miss ex kirjoitti:
Jos solmis sen vaan siihen asti, kun se ihastus luonnollisestikin katoaa. Semmonen parin vuoden pätkä sopis mulle.
Kuulostaa järkevältä. Ihmettelenkin, että miksi kaikille suhteille ladataan koko loppuelämän kestäviä odotusarvoja. Eikö olisi paljon reilumpaa sopia, että mennään pätkän matkaa samaa polkua ja arvioidaan sitten tilannetta uudelleen, sillä näinhän se todellisuudessa on. Olisi vaan paljon helpompaa, jos ero olisi sovittu jo etukäteen. Jos määräpäivänä kumpikin haluaa jatkaa suhdetta, niin ainahan voi sopia uudesta pätkästä.
- Miss ex
Mr Groove kirjoitti:
Kuulostaa järkevältä. Ihmettelenkin, että miksi kaikille suhteille ladataan koko loppuelämän kestäviä odotusarvoja. Eikö olisi paljon reilumpaa sopia, että mennään pätkän matkaa samaa polkua ja arvioidaan sitten tilannetta uudelleen, sillä näinhän se todellisuudessa on. Olisi vaan paljon helpompaa, jos ero olisi sovittu jo etukäteen. Jos määräpäivänä kumpikin haluaa jatkaa suhdetta, niin ainahan voi sopia uudesta pätkästä.
Ei myöskään tule niitä ikäviä yllätyksiä, monesti saa lukea, kuinka ero tuli jollekin ihan puun takaa. Muutaman vuoden jaksaa varmaan ihan hyvin katsella samaa naamaa.
- Mr Groove
Miss ex kirjoitti:
Ei myöskään tule niitä ikäviä yllätyksiä, monesti saa lukea, kuinka ero tuli jollekin ihan puun takaa. Muutaman vuoden jaksaa varmaan ihan hyvin katsella samaa naamaa.
Puun takaahan se tulle, jos sokeasti uskoo satuihin. Elämä ei vaan mee niin, vaikka kuinka tunkisi käärmettä pyssyyn. Herätit nyt kiinnostukseni entinen neiti.
- Miss ex .
Mr Groove kirjoitti:
Puun takaahan se tulle, jos sokeasti uskoo satuihin. Elämä ei vaan mee niin, vaikka kuinka tunkisi käärmettä pyssyyn. Herätit nyt kiinnostukseni entinen neiti.
Mikä kiinnostaa?
- Mr Goove
Miss ex . kirjoitti:
Mikä kiinnostaa?
Se, että et halua sokeasti uskoa parisuhteen pysyvyyteen. Aika moni nainen haluaa, mutta minä en enää kykene omilla kokemuksellan siihen uskomssn, mutta miksi suhde pitäisi pistää johonkin ikuisuuden muottiin. Susta en tiedä mitään muuta etkä sinä minusta, paitsi nämä kommenttimme täällä. Ois kivaa kuulla muutama muukin ajatuksesi..
- Sopivalla hetkellä
Taisi olla Augustinus tai joku joka rukoili jumalalta "anna minulle puhtautta ja siveyttä mutta älä vielä".
- sadfsdgsdgsd
Ei pidä paikkansa. ATM:n elämä on kellokortilleen aikataulutettu. Tai oikeestaan ATM:llä ei ole elämää ollenkaan. Ei luuseri ATM tee mitään muutakuin oo koneella tai käy hinkkaamas habaa puntilla.
Ei tää mun mielestä mitenkään jännää ole... päivästä toiseen samaa rataa asiat menee (lukuunottamatta työ ja opiskelutilanteita), niin että missä se jännyys on? Ei missään.
Täältä sitä unelmien naista hakemaan! http://www.flirtfair.fi
- sexybeib1
Ihan samanlainen sika sinäkin olet kuin muutkin miehet..
- ...............
Onhan treffailussa ja toiseen tutustumisessa aina oma jännityselementti ja tulee esiin uusia asioita. Vaan, jos se kuvio alkaa toistamaan liikaa itseään, niin siihenkin kyllästyy. Senpä vuoksi suhde siinä välissä tekee hyvää. :)
- joskus kokeillut
Heh, kuinkahan kauan menee seuranhakupalstoilla pyöriessä kunnes muutut samanlaiseksi kuin useimmat muutkin sinkku- ja nettitreffipalstan miehet. Veikkaisin että kolmisen kuukautta on jännää, puolen vuoden jälkeen alkaa jo muutokset näkymään ja katkeruus hiipimään pintaan, jos vuoden kestää etkä hoksaa välillä jäähdytellä niin voi sitä vihan ja katkeuuden määrää. kyllä saa kylmät ja piittaamattomat naiset kuulla kunniansa.
- Öps
Onhan sinkkupalstalla sentään kivempi roikkua kuin parisuhdevalituspalstalla. Onko se sitten kiva pelätä työpäivän loppumista, kun on taas palattava keskelle valtataistelua ja pikkuilkeyksiä saati jotain pahempaa? Kyllä kotona pitää saada palautua eikä joutua välttelemään epäkypsän kumppanin hyökkäyksiä. Eihän se voi olla terveydellekään hyväksi olla jatkuvasfi inhontunteen vallassa, ja toinen esittäisi kuitenkin seksuaalisia vaatimuksia täysin tunnekokemuksesta irrallaan. Onneksi on sentään kuultu toisenkinlaisten miesten puheita, joten turha selittellä alkeellisuuttaan. Miehet tuntuvat muutenkin aina yrittävän manipuloida ja peitellä todellisia vaikuttimiaan - myös sitä, että ajattelevat ja tuntevat monessa asiassa aivan samalla lailla kuin naisetkin, heidän mielestään ei vain kannata tunnustaa. No, mitäpäs tuosta, kun ei ole pakko naida.
- Mr Groove
En nyt ole missään palstoilla, enkä taida mennä ihan heti. Voihan naista pyytää trefeille ihan livenäkin, vai voiko :o
- Mr Groove
Mr Groove kirjoitti:
En nyt ole missään palstoilla, enkä taida mennä ihan heti. Voihan naista pyytää trefeille ihan livenäkin, vai voiko :o
Tei siis tarkoitin treffipalstoilla. Täällä roikun koska koen olevani sinkku, vaikka mulla on lapsi.
- ....................
Ei kaikki ole sellaisia, jotka siirtävät vastuun omasta onnellisuudestaan toisten harteille. Taikka päinvastoin naiset tässä suhteessa mitään puhtaita pulmusia. :) Suuri osahan näiden keskustelupalstojen aiheista oli sitten sinkkuja, parisuhdetta tai suhteen hakua koskevia sotivat suoraan sitä ainoaa universaalia totuutta vastaan, että lopulta voit muuttaa ainoastaan itseäsi ja omaa suhtautumistapaasi asioihin. :)
- nöösi_poika
Sinkkuelämä on upeaa. Istun sohvalla, syön hampurilaista ja katson p0rnoa.
Elämä ei tästä paljon voi enää paremmin mennä! Upea perjantai-ilta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427