Tää sinkkuelämä on

Mr Groove

Jännää, kun ei koskaan tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi. Pää menee pyörälle.

Siitä huolimatta haluan vakautta ja aitoa rakkautta elämääni, sitten jonain päivänä, ei vielä.

24

328

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So many woman,

      so little time? Onnea matkaan,et sinä kuitenkaan ehdi kauaa
      sinkkuna olla = ) = ),

      • Mr Groove

        Kiitos :) Puoli vuotta sinkkuna riittää mulle. Sitten elämisen sietämätön keveys alkaa tuntua tyhjältä.


      • MIss ex
        Mr Groove kirjoitti:

        Kiitos :) Puoli vuotta sinkkuna riittää mulle. Sitten elämisen sietämätön keveys alkaa tuntua tyhjältä.

        Jos sinkkuilu venyy liian pitkäksi, alkaa viihtyä liian hyvin itsekseen. Huomaan ettei minua ainakaan enää kiinnosta etsiä suhdetta.


      • Mr Groove
        MIss ex kirjoitti:

        Jos sinkkuilu venyy liian pitkäksi, alkaa viihtyä liian hyvin itsekseen. Huomaan ettei minua ainakaan enää kiinnosta etsiä suhdetta.

        Tuokin vaara siinä voi olla. Toisaalta olen elänyt koko elämäni parisuhteissa, joten se on jotenkin luontainen valinata minulle. Suhteet eivät ole tosin kestäneet koko elämää, mutta miksi kaiken pitäisi olla ikuista. Mulle sopisi viiden vuoden määräaikainen avioliitto :) Luin kerran parista, joka solmi sellaisen.


      • Miss ex
        Mr Groove kirjoitti:

        Tuokin vaara siinä voi olla. Toisaalta olen elänyt koko elämäni parisuhteissa, joten se on jotenkin luontainen valinata minulle. Suhteet eivät ole tosin kestäneet koko elämää, mutta miksi kaiken pitäisi olla ikuista. Mulle sopisi viiden vuoden määräaikainen avioliitto :) Luin kerran parista, joka solmi sellaisen.

        Jos solmis sen vaan siihen asti, kun se ihastus luonnollisestikin katoaa. Semmonen parin vuoden pätkä sopis mulle.


      • Mr Groove
        Miss ex kirjoitti:

        Jos solmis sen vaan siihen asti, kun se ihastus luonnollisestikin katoaa. Semmonen parin vuoden pätkä sopis mulle.

        Kuulostaa järkevältä. Ihmettelenkin, että miksi kaikille suhteille ladataan koko loppuelämän kestäviä odotusarvoja. Eikö olisi paljon reilumpaa sopia, että mennään pätkän matkaa samaa polkua ja arvioidaan sitten tilannetta uudelleen, sillä näinhän se todellisuudessa on. Olisi vaan paljon helpompaa, jos ero olisi sovittu jo etukäteen. Jos määräpäivänä kumpikin haluaa jatkaa suhdetta, niin ainahan voi sopia uudesta pätkästä.


      • Miss ex
        Mr Groove kirjoitti:

        Kuulostaa järkevältä. Ihmettelenkin, että miksi kaikille suhteille ladataan koko loppuelämän kestäviä odotusarvoja. Eikö olisi paljon reilumpaa sopia, että mennään pätkän matkaa samaa polkua ja arvioidaan sitten tilannetta uudelleen, sillä näinhän se todellisuudessa on. Olisi vaan paljon helpompaa, jos ero olisi sovittu jo etukäteen. Jos määräpäivänä kumpikin haluaa jatkaa suhdetta, niin ainahan voi sopia uudesta pätkästä.

        Ei myöskään tule niitä ikäviä yllätyksiä, monesti saa lukea, kuinka ero tuli jollekin ihan puun takaa. Muutaman vuoden jaksaa varmaan ihan hyvin katsella samaa naamaa.


      • Mr Groove
        Miss ex kirjoitti:

        Ei myöskään tule niitä ikäviä yllätyksiä, monesti saa lukea, kuinka ero tuli jollekin ihan puun takaa. Muutaman vuoden jaksaa varmaan ihan hyvin katsella samaa naamaa.

        Puun takaahan se tulle, jos sokeasti uskoo satuihin. Elämä ei vaan mee niin, vaikka kuinka tunkisi käärmettä pyssyyn. Herätit nyt kiinnostukseni entinen neiti.


      • Miss ex .
        Mr Groove kirjoitti:

        Puun takaahan se tulle, jos sokeasti uskoo satuihin. Elämä ei vaan mee niin, vaikka kuinka tunkisi käärmettä pyssyyn. Herätit nyt kiinnostukseni entinen neiti.

        Mikä kiinnostaa?


      • Mr Goove
        Miss ex . kirjoitti:

        Mikä kiinnostaa?

        Se, että et halua sokeasti uskoa parisuhteen pysyvyyteen. Aika moni nainen haluaa, mutta minä en enää kykene omilla kokemuksellan siihen uskomssn, mutta miksi suhde pitäisi pistää johonkin ikuisuuden muottiin. Susta en tiedä mitään muuta etkä sinä minusta, paitsi nämä kommenttimme täällä. Ois kivaa kuulla muutama muukin ajatuksesi..


    • Sopivalla hetkellä

      Taisi olla Augustinus tai joku joka rukoili jumalalta "anna minulle puhtautta ja siveyttä mutta älä vielä".

    • sadfsdgsdgsd

      Ei pidä paikkansa. ATM:n elämä on kellokortilleen aikataulutettu. Tai oikeestaan ATM:llä ei ole elämää ollenkaan. Ei luuseri ATM tee mitään muutakuin oo koneella tai käy hinkkaamas habaa puntilla.

    • Ei tää mun mielestä mitenkään jännää ole... päivästä toiseen samaa rataa asiat menee (lukuunottamatta työ ja opiskelutilanteita), niin että missä se jännyys on? Ei missään.

    • sexybeib1

      Ihan samanlainen sika sinäkin olet kuin muutkin miehet..

    • ...............

      Onhan treffailussa ja toiseen tutustumisessa aina oma jännityselementti ja tulee esiin uusia asioita. Vaan, jos se kuvio alkaa toistamaan liikaa itseään, niin siihenkin kyllästyy. Senpä vuoksi suhde siinä välissä tekee hyvää. :)

    • joskus kokeillut

      Heh, kuinkahan kauan menee seuranhakupalstoilla pyöriessä kunnes muutut samanlaiseksi kuin useimmat muutkin sinkku- ja nettitreffipalstan miehet. Veikkaisin että kolmisen kuukautta on jännää, puolen vuoden jälkeen alkaa jo muutokset näkymään ja katkeruus hiipimään pintaan, jos vuoden kestää etkä hoksaa välillä jäähdytellä niin voi sitä vihan ja katkeuuden määrää. kyllä saa kylmät ja piittaamattomat naiset kuulla kunniansa.

      • Öps

        Onhan sinkkupalstalla sentään kivempi roikkua kuin parisuhdevalituspalstalla. Onko se sitten kiva pelätä työpäivän loppumista, kun on taas palattava keskelle valtataistelua ja pikkuilkeyksiä saati jotain pahempaa? Kyllä kotona pitää saada palautua eikä joutua välttelemään epäkypsän kumppanin hyökkäyksiä. Eihän se voi olla terveydellekään hyväksi olla jatkuvasfi inhontunteen vallassa, ja toinen esittäisi kuitenkin seksuaalisia vaatimuksia täysin tunnekokemuksesta irrallaan. Onneksi on sentään kuultu toisenkinlaisten miesten puheita, joten turha selittellä alkeellisuuttaan. Miehet tuntuvat muutenkin aina yrittävän manipuloida ja peitellä todellisia vaikuttimiaan - myös sitä, että ajattelevat ja tuntevat monessa asiassa aivan samalla lailla kuin naisetkin, heidän mielestään ei vain kannata tunnustaa. No, mitäpäs tuosta, kun ei ole pakko naida.


      • Mr Groove

        En nyt ole missään palstoilla, enkä taida mennä ihan heti. Voihan naista pyytää trefeille ihan livenäkin, vai voiko :o


      • Mr Groove
        Mr Groove kirjoitti:

        En nyt ole missään palstoilla, enkä taida mennä ihan heti. Voihan naista pyytää trefeille ihan livenäkin, vai voiko :o

        Tei siis tarkoitin treffipalstoilla. Täällä roikun koska koen olevani sinkku, vaikka mulla on lapsi.


      • ....................

        Ei kaikki ole sellaisia, jotka siirtävät vastuun omasta onnellisuudestaan toisten harteille. Taikka päinvastoin naiset tässä suhteessa mitään puhtaita pulmusia. :) Suuri osahan näiden keskustelupalstojen aiheista oli sitten sinkkuja, parisuhdetta tai suhteen hakua koskevia sotivat suoraan sitä ainoaa universaalia totuutta vastaan, että lopulta voit muuttaa ainoastaan itseäsi ja omaa suhtautumistapaasi asioihin. :)


    • nöösi_poika

      Sinkkuelämä on upeaa. Istun sohvalla, syön hampurilaista ja katson p0rnoa.

      Elämä ei tästä paljon voi enää paremmin mennä! Upea perjantai-ilta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2327
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1540
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1494
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      339
      1308
    5. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      58
      1265
    6. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      27
      1228
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1174
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1066
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1059
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      1021
    Aihe