Mulla on ongelmana pörröset ja kuivat hiukset. Ostin suoristusraudat, kun kampaajani suositteli niitä mulle. Kokeilin käyttää niitä, mutta en huomannut mitään vaikutusta, yhtä pörröiset hiukset vielä. Siis miten niitä käytetään??
suoristusraudat
4
646
Vastaukset
- Pami
Moi!
Suoristusrauta toimii parhaiten, kun sinne alle laitetaan öljyä...joka siloittaa hiuksia. Esimerkiksi kerastaselta saa hyviä tuotteita. Muistathan,että raudan on oltava kuuma. Keraaminen suoristusrauta on parempi vaihtoehto. Hiuksissa kannattaa myös käyttää hoitoainetta joka vie pörröisyyttä ja kuivuutta pois. Se tulee valita hiuslaadun mukaan ja shampoo olisi oltava samaa sarjaa. - tia
Lue se käyttöohje!
- minävaan
Itse olen juuri aloitellut suoristusraudan käyttöä. Osta joku suoristusvoide tai tuote, jota laitat pyyhekuiviin hiuksiin latvoihin. Sitten aloitat suoristamisen, samalla/vähän väliä hiuksia suoraksi harjaten. Lopuksi kiinnität "lopputuloksen" hiuskiinteellä. Ainakin näin olen itse tehnyt. Suoristusvoide myös suojaa hiusta kuumuudelta!
Pörröisyyteen kanattaa käyttää hiuksiin jätettävää hoitoainetta, Yves Rocherin Bio-Cure on ihana vaikka muuten en juuri YR tuotteista pidä.
Suoristusraudan käyttö rasittaa ja kuivattaa hiuksia, ei sovi jokapäiväiseksi. Suojaava suoristusaine ja "nopea" suoristaminen vähentävät rasitusta, älä siis polta hiuksia raudassa. Raudan käyttöä voi kuivattaa hiuksia joten muista kunnon shampoon ja hoitoaineen käyttö! Myös kiiltotippoja tms on hyvä laittaa suoristettuun tukkaan, ainakin omat hiukseni ovat kivan suorat mutta hieman elottomat kotisuoristuksen jälkeen.- Tane
Joo pohjalle kandee tosiaan laittaa jotain, esim lämpöaktiivista tuotetta. On olemassa myös lämmöltä suojaavaa suihketta (Paul Mitchelillä),jota voi käyttää aina ennen "kuumakäsittelyjä".
Suoristusvoidekin hyvä. Ja pienissä osioissa eikun suoristelemaan.Ite en kyllä käytä harjaa ollenkaa tuossa hommassa vaan ihan kampaa,jolla kampaan ennen raudalla vetelemistä hiusosan suoraksi takuista ym. Ja tasainen veto raudalla.Ja huom! Latvoja voi myös kätevästi taivuttaa samaisella raudalla, kun kääntää vain latvaan tultaessa. Tulee suoristuksen lisäksi pehmeyttä latvoihin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628