Haluaisin tiedustella, että miten teille on käynyt/kävi/on käymässä miehenne ollessa intissä?
Oma mieheni on lähdössä tammikuussa ja täytyy sanoa, että nyt jo ns jännittää. Miten suhteen käy. Meillä on tasapainoinen suhde, emme paljon riitele ja kaikki on kyllä hyvin. Ollaan seurusteltu 2 vuotta ja asumme yhdessä.
Oletteko te naiset altistuneet pettämään? Oletteko pistäneet suhteen poikki, koska ette jaksa enää odottaa? Jos olette eronneet armejan aikana, niin miksi?
Armeijan aikana ero?
5
4174
Vastaukset
- ghfjsk
Suhde voi kestää tai sitten ei. Ei sitä etukäteen voi oikein tietää. Pääasia on se, että nainen ei lähde pettämislinjalle, vaan pistää suhteen reilusti poikki ennen pettämistä. Voihan sitä sitten lämmitellä parisuhdetta uudelleen, jos miehestä siltä tuntuu, kun armeija on suoritettuna.
Intti on loppujen lopuksi aika lyhyt aika ja sieltä saa viikonloppulomiakin. Intti on kuitenkin suhteelle koetinkivi. Mies haluaa rentoutua ja unohtaa inttijutut ja samassa viikonloppulomassa pitäisi hoitaa tyttöystävä ja viettää kavereiden kanssa aikaa ja nähdä omia vanhempiakin edes joskus. Intti vaatii joustoa kummaltakin osapuolelta.
Mulla aikanaan mies meni armeijaan kun oltiin vasta tavattu. Suhde kesti, koska kumpikin halusi, että suhde kestää. Toki välillä oli riitoja, kun mies meni esim. mummolaan, vaikka olisin halunnut, että ollaan kaikki mahdolliset viikonloput yhdessä. Jälkikäteen annettiin tilanteen rauhoittua ja pyydeltiin anteeksi.
Itse en suhteen aikana pettänyt, mutta en myöskään käynyt baareissa, koska siellä olisi voinut langeta kiusaukseen.
Nyt olemme olleet naimisissa kaksi vuotta ja kunhan työasiat loksahtaa kohdalleen, niin vauva saa tulla, jos on tullakseen. Suhteesta ollaan selvitty avoimmuudella ja näyttämällä tunteemme. Kummallakin omia harrastuksia, mutta myös pidetään parisuhteesta huolta. - La donna è mobile
Melkein tuli ero. Oltiin aivan lääpällään ennen inttiin menoa, mutta yllättäen joka lomalla piti aloittaa suhde ikään kuin alusta. Ei esimerkiksi voinut halata, kun tavattiin.
Muutama vuosi myöhemmin mentiin naimisiin. - ollut kaukosuhteessa
Itse aloin seurustella miehen kanssa, kun hän oli intissä. Ennen inttiä olimme tunteneet toisemme puolisen vuotta ja olimme ystäviä. Olimme siis kaukosuhteessa alusta alkaen, kunnes muutimme samalle paikkakunnalle. Nyt ollaan oltu vajaan vuoden onnellisesti avoliitossa.
Jos todella haluat olla parisuhteessa miehesi kanssa, niin tee töitä sen eteen. Ei se parisuhde muuten toimi. Voitte ajatella, että jos tämän inttiajan selviätte, niin varmasti selviätte pahemmastakin, jos/kun sellaisia tulee eämässä vastaan. Älä kuitenkaan missään tapauksessa lähde pettämislinjalle, siitä ei tule muuta kuin ongelmia. Ja vielä yksi asia; puhukaa ja olkaa avoimia toisillenne sekä luottakaa toisiinne. - alikessu silloin
itse kävin armeijan 17 vuotta sitten. Kerran tulin lomille kotiin ilta kymmenen aikaan niin löysin muijani vieraan miehen kanssa sängystä alasti sukkumassa.
jos mulla olis ollut rynkky niin olisin käyttänyt sitä muijaani, sen verran paljon vitut.ti kun asuimme mun omistamassa asunnossa ja muija nus.sinut vierasta mun sänkyssä. Lähdin siitä sitten ryyppäämään ja ryyppäsin 4 päivää putkeen kunne soli palattava kasarmille. - tosiaan.
:( pettäminen on aina väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068