Hyväksikäyttö

helsinkigirl

Haluaisin kertoa teille tarinani ja kuulla teidän mielipiteitänne asiasta. Mulla on tästä asiasta hyvinkin syyllinen olo ja asiasta on noin 4 vuotta ja silti pidän itseäni ihan täysin idioottina koko asiasta. Kyseinen asia tapahtui kun olin 15 vuotias ja elämässä oli vaikeita asioita meneillään; vanhempien ero, huonot välit isään, huono olla ittestäni, huono itseluottamus ja teini-iän stressit ja epävarmuudet siihen päälle.
15-vuotiaana tutustuin erääseen "25-vuotiaaseen" mieheen. Hän kehui minua maasta taivaaseen, osti mulle aina kaikki alkoholijuomani (aiinä iässä mahtava asia;jälkeenpäin tajunnu et tapa saada mua sänkyyn) ja makso muutenkin joitain pikkuasioita minulle.
Hän aluksi kohteli mua hyvin, oli kohtelias, kiltti ja sai mulle hyvän olon itsestäni.
Jälkeenpäin mietittyä; joka kerta kun tavattiin hän halusi seksiä. Vonkas ja vonkas ja vonkas lisää vaikka olin kieltäytynyt monesti.
Kerran yövyttyäni hänen kanssaan aamulla hän ei päästänyt mua lähteen ja vaikka sanoin ei, hän sai mulle semmoisen olon et on pakko. Periaatteessa painosti mut siihen. Seksissä häntä ei kiinnostanut sattuko mua; verta tuli alapäästä ja olin jopa mustelmilla. Hän alensi mua jatkuvasti ja saatto sanoa mulle yhtäkkiä: "Sä oot pelkkä lutka". En voi uskoa, miten oon jääny katsoon tollasta. Jos mulle nykyään sanottais noin lähtisin heti käveleen.
Hän oli niin mahtava manipuloimaan ja aina tommosien juttujen jälkeen hän pyys anteeks ja kehu mua ja kertoi miten paljon merkitsen hänelle ja uskoin sen.
Hän aina haukku mua huoraks ja lutkaks. Kerran puhuttiin jostain miehestä ja hän sanoi sarkastisesti: "meet varmaan nyt paneen sitä" ja vastasin sarkastisesti, selvästi visaille et "joo, joo" niin hän läpsäsi mua.
Kerran hän löysi laukusta kondomeja eikä suostunut antaa niitä takaisin ja kun yritin ottaa ne häneltä, hän väänsi kättäni tosi kovaa. Lähdin nopeeta käveleen pois hänen luotaan ja hän vain seurasi ja huusi minulle, että minun ei pitäisi suututtaa häntä ja jos en pysähdy, niin tulen katumaan sitä... Sen jälkeen hän sai minut ylipuhuttua siihen, että mentäisiin selvittään välimme hänen kämpilleen. Sanoin että suostun vaan sillä ehdolla, ettei hän yritä saada minua sänkyyn.
Mentiin hänen kämpilleen ja mitä kävi; hän yritti saada minua sänkyyn... riisu multa pikkarit pois jonka jälkeen sanoin ettei käy, en halua. Silloin alko kauhee myrsky "Sä sait mut kovaks, sun on pakko hoitaa tää homma loppuun"
"Sä et lähde täältä ennen ku oot pannu mun kaa"
Hän otti alusvaatteeni eikä suostunut antaan niitä "Saat ne heti ku oot pannu mun kanssa" ja pääsin lähteen kämpiltä ja hän soittaa minulle: "Vitun huora".
Uskokaa tai älkää, me tavattiin tonkin jutun jälkeen. Hän pyys anteeks ja sai mulle taas erityisen olon kehumalla mua maasta taivaaseen...
Miten oon voinu olla noin tyhmä? Johtuuko se siitä et olin silloin niiin nuori? Ja jos se johtuu siitä et olin nuori, niiin miten pääsen eroon tästä syyllisyydestä? Tuntuu et oon syypää ihan kaikkeen.
Kerran olin kaverini kanssa kaupungissa ja hän soitti ja puhu ja puhu ja sanoin hänelle, etten voi jutella, olen kaverini kanssa. Hän vastaa: "Vitun huora, kyl mä tiedän mitä sä teet, mä tiedän et parhaillaan sua panee joku 7 eri jätkää, vitun lutka, onko hauskaa olla tollanen horo?"
Sain facebookissa yhteydenoton vaimoltaan; hänellä oli vaimo ja kaks pientä lasta, sekä hän oikeasti olikin 34 vuotias.
Mua hävettää toi koko asia ja tunnen oloni niin idiootiksi. Olen fiksu (vaikkei uskoiskaan tän teksin jälkeen), olen kaunis, kiltti, hyväsydämminen, mutta tuntuu et ton koko jutun jälkeen on likainen olo...
Tuntuu kanssa, ettei mulla pitäis olla huono olla koko asiasta; ihmisiä raiskataan ja otetaan väkisin ja mä suostuin tohon kaikkeen. Mä suostuin tohon kaikkeen ja jatkoin, vaikka kaikki varoittavat merkit oli ilmassa. Joskus ku on huono olla asiasta ajattelen että mä vaan liiottelen koska "ei oo nyt niin paha juttu"...
Ja jotenki oksettavaa, että 15 vuotiaana olin 34 vuotiaan kaa, mä en ees nyt olisi 34 vuotiaan kaa...
En ikinä menny poliisille, koska ajattelin ettei toi juttu oo niin paha, mä sentään suostuin kaikkeen.. vaikka hän painostikin mua, mut eihän sanat haavaa tee..
Mitä mieltä te olette kaikesta? Oonko liian dramaattinen vai onko mulla oikeus olla traumatisoitunut tästä kaikesta? Tulee jotenki hölmö olon jos sanon et mua on hyväkskäytetty, koska mua ei kuitenkaa missään vaiheessa pakotettu mihinkään..
Nään kyseistä miestä kaupungissa, joskus baareissakin... Kerran baarissa hän tuli istuun ihan mun viereisee pöytää, vaikka baarissa oli monta tyhjää pöytää... En tiedä mitä hän meinasi sillä... Olen sanonu hänelle etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja jos saan tietää et hän on edes maininnu nimeni, meen poliisille samantien... Sillä tavalla pystyn pitää vähän mieltäni rauhallisempana...

48

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 + 11

Ihmeellistä tässä on se, että on näitä ihmisiä, jotka ovat kuin luotuja hyväksikäytettäviksi, ja toisaalta ihmisiä, jotka ovat kuin luotuja hyväksikäyttäjiksi.

Ehkä se jyräävä macho-luonne sitten saa naisten mehut hyrräämään vastustamattomasti. Jonkinlaista symbioosia.

Puistattaa.

• 21

Ihmeellinen on sinun uhria syyllistävä kommenttisi. On olemassa myös nais-hyväksikäyttäjiä, joten hyväksikäyttö ja hyväksikäytetyksi tuleminen eivät liity sukupuoleen, vaikka miehet ovat usein yliedustettuina törkimyksinä.

• melkeinsamankokenut

Seksin ns. turvaikäraja on 16 vuotta, joten olit lain mukaan liian nuori seksiin. Mies ilmiselvästi pakotti sinut seksiin, vaikka tavallaan itse suostuitkin siihen. Tämä pakottaminen tapahtui manipuloinnilla ja nuoren tytön kokemattomuutta hyväksikäyttämällä. Ymmärrän täysin nuo itsesyytökset, mutta älä ole liian ankara itsellesi. Mies on kuitenkin se, kuka teki pahasti ja väärin.

Itse koin melkein saman kuin sinä, mutta olin sillon 14 ja mies 24. Kadun yhä etten ottanut yhteyttä poliisiin.

• 21

Voit vieläkin ottaa yhteyttä poliisiin ja raiskaus- ja kriisikeskukseen. Olet ollut lapsi vasta ja hän on törkeästi käyttänyt sinua hyväkseen. Tärkeää on, että saat puhuttua itsestäsi pois sen syyllisyyden ja häpeän, joka kuuluu hyväksikäyttäjälle. Tämän lisäksi on tärkeää, että hän saattaa edelleen käyttää alaikäisiä lapsia hyväkseen. Hän on siis myöskin pedofiili. Kertomalla tarinasi poliisille voit mahdollisesti pelastaa jonkun toisen lapsen hyväksikäytöltä.
      Sen vielä haluan sinulle sanoa, että näillä palstoilla et ehkä saa riittävästi jos lainkaan sitä tukea jota tarvitset, koska täällä saattaa saada kommenttia, joka ei helpota oloasi.

https://www.nettitukinainen.fi/

• ne_iskivät_joukolla

Hyvä ihminen! Syy ei ole sinun! Tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta nimittäin tuntuu! Vielä ei ole myöhäistä ottaa poliisiin yhteyttä, olet ollut alaikäinen tapahtuman ajankohtana. Ilmoita miehen nimi ja kerro tarinasi, vaikka kuinka tuntuisi se turhalta ja se ei kuitenkaan muuta mennyttä. Mutta mieti mitä se äijjä saattaa puuhata tälläkin hetkellä muiden lapsien kanssa! Saatat pelastaa toisen nuoren tytön traumoilta. Pidä huolta itsestäsi, kyllä tästä selvitään, mutta älä päästä tollasta hullua kuin koira veräjästä!

• kanssaimmeinen

meistä tytöistä useammat ovat nuorena teini-ikäisenä hölmöjä suostuessa hyväksikäyttäjän tarpeita tyydyttämään. silti vastuu on aikuisella. olen jokseenkin samoja kokemuksia käynyt läpi kuin sinäkin. 12-vuotiaana aloin ns. seurustelemaan miehen kanssa, joka sanoi olevansa 25-vuotias, 11 kuukauden päästä selvisi hänen valehdelleen, olikin jo 36 vuotias. suuseksiä olimme harrastaneet siihen mennessä. tämänkään jälkeen en lopullisesti häntä jättänyt, vaikkakin taukoa pidimme, palasimme yhteen ja harrastimme seksiäkin. minulla oli pitkään seksistä sellainen kuva, ettei se ole naisen nautittavaksi tarkoitettukaan, kunhan saa miehen tyydytettyä niin kaikki hyvin. kirjoittamasi perusteella et todella nauttinut kokemistasi yhdynnöistä.. jos et uskalla ottaa yhteyttä poliisiin, on sinun hyvä tietää, ettet ole yksin häpeissäsi teini-iän toilailuista, meitä on todella monia, jos tältä istumalta laskeskelen, lähipiiristäni löytyy jopa 8 tyttöä, joita vanhemmat ja vähän nuoremmatkin miehet ovat käyttäneet omien tarpeidensa tyydyttämiseen. itse en tänäkään päivänä ole asioista ilmoittanut, en jostain hämmentävästä syystä pysty. et ole mikään lutka, tai huora, syy ei ole sinussa. tsemppiä!

• Hyväkskäytetty uhri

Joo muakin on hyväkskäytetty. Panin miehen kanssa jonka luulin olevan rikas, mut se olikin köyhä, en ois ikinä pannu sen kaa jos oikein tienny et se onkin köyhä!

oksettavaa, että olin köyhän kaa, mä en ikinä olisi kenenkää persaukisen kaa...

Voisinko tehä rikosilmoituksen? Paljonkohan siltä sais korvauksia?

Törkeetä esittää rikasta et sais seksiä!

• oppirahaa vaan

Mulle kävi ihan samoin! Oiskohan sama mies "muka" Espoosta?

Korvauksia tuskin kannattaa hakea köyhältä, mut onneks oonki ite rikas :D

• IKÄrasismia!
        oppirahaa vaan kirjoitti:

Mulle kävi ihan samoin! Oiskohan sama mies "muka" Espoosta?

Korvauksia tuskin kannattaa hakea köyhältä, mut onneks oonki ite rikas :D

Jollette tajunneet niin tuo oli sarkasmia. Kuka (muukuin h-uora) panee jonkun kanssa vain siksi että se on (tai ainakin luulee sen olevan) rikas??

Aivan yhtä naurettavaa, on väittää että "panin yhden ihmisen kanssa koska luulin että se on 25-vuotias, mutta kun sain tietää ettei se ookkaan, en ois pannu".

Kuka sitä IKÄÄ PANEE?? Eikös se ihminen ole se miksi haluaa rakastella jonkun tietyn henkilön kanssa, vai päätättekö te että "panen ekaa vastaan tulevaa tasan 20-vuotiasta"???

• Kurin tiukennusta

Jos nyt puhutaan vain hyväksikäytöstä, sitä on todella paljon. Lapsiin eli noinkin nuoriin tyttöihin veroaminen rahalla tai millä hyvänsä on mieheltä rikos, josta ian hänen pitäisi saada rangiastus ja merkintä tietoihinsa, sillä tuo mies jatkaa toimintaansa.
      Mutta miksi nämä nuoret lähtevät tuollaisen hyväksikäytön uhreiksi, se lienee kysymysy, jota todella pitäisi selvitellä, sillä tyttöjen elämä jatkokin sotkeutuu tuosta pahoin. Saako tämä ihminen enää itsetuntonsa kuntoon, vai jääkö päälle ainainen ilmitulemisen pelko , joka tavallaan pakottaakin elämään "renttaelämää". Ihminen ei usko olevansa oikeutettu tavalliseen ja kunnioittavvan elämään.

Miten paljon tapahtuukaan aikusiten keskuudessa tätä hyväksikäyttöä, eronneet ihmiset ovat niin alhaalla itsetuntonsa kanssa, että jokainen kuten yllä kerrottiin jumlainen ylistäminen saa tämän täysin väsyneen ihmisen pauloihinsa, jota sitten hyväksikäyttää monella tapaa, ruumillisesti, henkisesti ja taoudellisestikin.
      Miten saataisiin estettyä tätä toimintaa, sillä usein näihin eroihin liittyy melko pieniä lapsia mukaan, joten samallahan se on näiden lapsien hyväksikäyttöä, kun äitiä, harvemmin kai isää hyväksikäytetään julmalla tavalla.

Kun kansanedustaja Anttila kertoi, miten eduskunnassa on moraalitonta toimintaa, on oikeastaan nyt aika niiden edustajien noilla sentään on selkärankaa ottaa asia vakavasti esille ja lopettaa kaikki salasuhteet kansanedustajilta, he todellakaan eivät ole pestinsä arvoisia ihmisiä. Kansan tulisi saada petturit tietoonsa, jotta jatkoa ei seuraa enää.
      Senjälkeen olisi sitten edustajien aika kiinnittää huomiota kaikin tavoin siihen, että suomalaiset palaisivat taaksepäin ja perheitä alettaisiin arvostaa ja tukea paljon enemmän pysymään yhdessä.

Yksi olisi, että työnantajat eivät enää koskaan järjestä tilaisuukksia , joihin ei ole kutsuttu myös työntekijän puolisoa mukaan. Alkoholin tarjoilu vähennetään lähes kokonaan, mieluimmin tarjoillaan kotimaisia terveellisiä tuoteita.
      Ihminen ei tarvitse alkoholia lainkaan elämäänsä, pidetään vain juhlan kunniaksi nostettavat maljat , silloin niilläkin on merkitys kunnioittaa juhlaa eikä tehdä niistä ryyppäämistä.

• ...

Minuaki käytettiin hyväksi minun ollessa 14-16v. Hyväksikäyttäjä oli siskoni mies, joka yhtäkkiä alkoi minua lähentelemään kotonani. Asiat alkoi pahenemaan pikkuhiljaa. Mies alkoi laittamaan kättänsä housujeni alle (ei alushousujen) ja yritti minua monia kertoja saada kiihottuneeksi ja siinä onnistuikin ja niin tapahtui usein,että kosketteli minua housujen tai paidan alta :/. Alkoi rintojani puristelemaan ja tunnustelemaan. Rintani alkoivat tuolloin vasta kasvamaan. Muutamia kertoja tuli saunaan kanssani,vaikka kielsin ja peniksellänsä hieroi itseänsä säärtäni vasten. Kerran oltiin jotain kisaa,kumpiko jaksaa olla kauemmin saunassa ja,kun lähdettiin pois tunsin,kun miehen penis kosketti selkääni ja oli ihan pystyssä. Katseli minua aina nurkan takana,kun riisuin tai puin vaatteita. Lähti äkkiä paikalta,kun joku tuli huoneeseen. Monesti aina tarkasteli mitä muut ympärillä tekevät,ettei kukaan näe hänen touhujansa mitä minulle teki.

Kerran melkein jäi jo kiinni vanhemmilleni,mutta vanhemmat eivät tajunneet koko tilannetta. Välillä oli pitkiä taukoja,kun ei tehnyt mitään ja sitten yhtäkkiä jälleen aloitti uudelleen. Tapahtuneesta on jo 7-vuotta. Miehellä oli tuolloin jo 2 pientä lasta. Ovat vieläkin yhdessä siskoni kanssa,koska siskoni ei oikein usko tapahtuneita asioita,jotka hänelle kerroin. Mies tunnusti,että asiat oli vain LEIKKIÄ.. Jota en pysty uskomaan millään.. asia on onneksi jo poliisilla,niin saan tälle asialle pisteen ja joskus jatkettua elämäääni eteenpäin. Toivoisin,etä mies edes tunnustaisi,ettei se ollut leikkiä vaan jotain muuta. Mulle ei riitä pelkkä anteeksianto ja halaus tapahtuneista. Elämäni meni pilalle sen miehen takia ja en koskaan ole osannut enää miehiin luottaa sitten millään. Nykyisen kihlatunkin kanssa se oli pirun vaikeaa,mutta onneksi hän ei ole mikään hyväksikäyttäjä ja osasi odottaa,kun olen itse valmis.

• ...

Antaa "miehen" kuvailla poliisille "leikkinsä". Sitten tulee todistetuksi, uskooko hän itsekään omia puheitaan, siis jos ei pysty kertomaan/myöntämään yksityiskohtaisesti mitä teki. Jos vähänkin pimittää, niin tietää itsekin tehneensä väärin. Huh, onpa aikamoinen "nainen" tuo siskosi. Oikea nainen olisi pannut rheti pellolle saappaanjälki perskeessä.

• ...
        ... kirjoitti:

Antaa "miehen" kuvailla poliisille "leikkinsä". Sitten tulee todistetuksi, uskooko hän itsekään omia puheitaan, siis jos ei pysty kertomaan/myöntämään yksityiskohtaisesti mitä teki. Jos vähänkin pimittää, niin tietää itsekin tehneensä väärin. Huh, onpa aikamoinen "nainen" tuo siskosi. Oikea nainen olisi pannut rheti pellolle saappaanjälki perskeessä.

No toivon mukaan poliisit pistää hänet todella koville,kun joutuu poliisikuulusteluihin ja tunnustaa tekonsa. Sille ei voi mitään,jos ei tunnusta saapa kärsiä omasta tyhmyydestään sitten. Vankilaan mies ei varmaan joudu,mutta ehkä jotain korvausta saisi antaa siitä mitä minulle aiheutti. Koska en halua,että mies jää,kun naula kalliolle koko tilanteesta. Pitäis itsekkin ensin sinne kuulusteluun päästä,niin tämä asia etenini johonkin..

• --

Älä ikinä sano näin : elämäni meni piloille. Jos joku tosissaan on sitä mieltä ja on sanonut sinulle näin voit vastata ettei millään yksi inhottava kokemus ole koko elämän asia.
        Olen ollut tekemisissä seksuaalisesti kieroutuneiden ihmisten kanssa.
        Vanhempi nainen jonka luona asuin, ensin hän paritti minua veljelleen, en suostunut.
        Tämä nainen oli tosi likainen, hän ei pessyt edes käsiään kuin kerran päivässä.
        Hän kehotti minua menemään saunaan hänen kanssaan - en mennyt niin hän tokaisi ihmeissään: sitähän varten sinä täällä saat olla. Naisen miniä oli nuorena raiskattu ja tämä olisi ollut kosto.
        Parempi ettet ole missään tekemisissä siskosi ja miehen kanssa.
        Jos joku tuomitsee vaikka olet uhri, hänellä on itselläänkin ylipääsemättömiä
        ongelmia, varsinkin mustasukkaisilla vanhemmilla naisilla.

• ...
        -- kirjoitti:

Älä ikinä sano näin : elämäni meni piloille. Jos joku tosissaan on sitä mieltä ja on sanonut sinulle näin voit vastata ettei millään yksi inhottava kokemus ole koko elämän asia.
        Olen ollut tekemisissä seksuaalisesti kieroutuneiden ihmisten kanssa.
        Vanhempi nainen jonka luona asuin, ensin hän paritti minua veljelleen, en suostunut.
        Tämä nainen oli tosi likainen, hän ei pessyt edes käsiään kuin kerran päivässä.
        Hän kehotti minua menemään saunaan hänen kanssaan - en mennyt niin hän tokaisi ihmeissään: sitähän varten sinä täällä saat olla. Naisen miniä oli nuorena raiskattu ja tämä olisi ollut kosto.
        Parempi ettet ole missään tekemisissä siskosi ja miehen kanssa.
        Jos joku tuomitsee vaikka olet uhri, hänellä on itselläänkin ylipääsemättömiä
        ongelmia, varsinkin mustasukkaisilla vanhemmilla naisilla.

Koitan olla mahdollisimman vähän tekemisessä sen siskoni miehen kanssa ja siskoni yrittää pitää puhevälejä yllä,kun hän vanhempieni kotona käy silloin tällöin lapsiensa kanssa. Asun onneksi eri paikkakunnalla,niin en sitä miestä enää näe juuri ollenkaan. Eikä mies muutenkaan oikein enää uskalla vanhempieni kotona tulla käymään. Mies käyttäytyy,kun mitään ei olisi tapahtunut,mutta huomaan hänestä välillä kuinka hermostunut hän on ,kun minä olen hänen kanssaan samassa huoneessa. Mutta eiköhän nämä asiat, tästä järjesty :)

• Fifibabe

Kaikenlaisia kaheleita on maailmassa. Itse menetin neitsyyden 13 vuotiaana noin kolme kertaa vanhemmalle ja edelleen kolmekymmentä vuotta myöhemmin se on kaunis muisto. Mitään mielenterveysongelmia ei ole minulle tapahtuneesta seurannut. Näinkin voi käydä. Kyse on aina ihmisistä ja yksilöistä.

• 21

Et ilmeisesti ole vieläkään ymmärtänyt tulleesi hyväksikäytetyksi lapsena, sillä 13-vuotias on vielä aivan lapsi. Kieltämällä tämän hyväksikäyttö-asian voit kyllä kompensoida elämäsi traumoja ja siten selvitä eteenpäin. Onnea tähän elämänvalintaan, sillä jokainen meistä täällä taistelee tavallaan. Silti on tärkeää olla vähättelemättä tällaisia asioita, jotka useimmille ihmisille jättää lähtemättömät jäljet seksuaalisuuteen ja mielenterveyteen.

• Hanki oma elämä
        21 kirjoitti:

Et ilmeisesti ole vieläkään ymmärtänyt tulleesi hyväksikäytetyksi lapsena, sillä 13-vuotias on vielä aivan lapsi. Kieltämällä tämän hyväksikäyttö-asian voit kyllä kompensoida elämäsi traumoja ja siten selvitä eteenpäin. Onnea tähän elämänvalintaan, sillä jokainen meistä täällä taistelee tavallaan. Silti on tärkeää olla vähättelemättä tällaisia asioita, jotka useimmille ihmisille jättää lähtemättömät jäljet seksuaalisuuteen ja mielenterveyteen.

Hyysärit hokevat ""etkö tajua olet hyväksikäytetty, olet uhri, koita nyt ymmärtää, et ole voinut nauttia seksistä (koska me kuivapi-llutkaan emme nauti) "

Miksi koitatte aivopestä ihmisiä jotka aivan selvästi ovat kertoneet että "nautin seksistä se tekee minulle hyvän olon" Sitä paitsi naiselle on terveellistä saada orgasmeja!

Se että teistä seksi on jotain oksettavaa ja pakkopullaa, niin muille ei välttämättä ole. Ei sitä kannata kadehtia, vaan koittakaa parantaa omaa seksielämääne niin teidän ei tarvitse puuttua muiden elämään

• Haiskahtaapökäleelle

Totta kai tuollaiset tajuavat, että hyökkäys eli uhrin syyllistäminen ja mollaaminen on paras puolustus. Aina kannattaa yrittää, kun lapsi on helppo vakuuttaa. Hyi, puhu vain poliisille ja kerro myös vaimolle. Amerikassa alaikäisen makaaminen luokitellaan joka tapauksessa raiskaukseksi, ja se on ihan oikein. Kaikki jotka noita puolustavat ovat itse samanlaisia ja jauhavat tietoisesti p-skaa. Eivät kyllä näytäkään normaaleilta, kun rehellisesti katsotaan.

• Totuus

Jokaisen kannattaa nyt muistaa, että suojaikäraja on yhteisön standardi, joka kertoo arvoista enemmän kuin ikärajan tieteellisestä taustasta. Mitään absoluuttista oikeaa lukua tiede ei anna. Ihmiset ovat erilaisia: toinen on kakara vielä kaksikymppisenä ja toinen taas on kuin aikuinen 13 vuotiaana.

Suomi 16 v
      Saksa 14 v
      Espanja 13 v
      Turkki 18 v

• carambola87a

Ikävää että koet tulleesi hyväksikäytetyksi mutta se oli ihan omaa syytäsi.

Lisäksi olet narsisti. (" Olen fiksu, olen kaunis, kiltti, hyväsydämminen")

• helsinkigirl

Kiitos teille tuesta!

Ja teille, jotka vittuilette:
        Vau, oon yllättynyt siitä miten paskoja ihmisiä maailmassa on! Te olisitte voinut jättää sanomatta, mutta ei, teidän on pakko yrittää saada huonomman olon ihmiselle, joka on kokenut moista!
        Tajuatteko itsekään, miten sairaita te olette. :) Toivotan teille oikeesti onnea, sitä te tuutte oikeasti tarvitseen sitä elämässä.
        Ja sinä carambola87, sä vasta sairas oletkin! :) onko narsismi sitä, että on hyvä kuva itsestään? En tiennyt, että se että on tyytyväinen itseensä on narsismia.

JA ei ollut espoolainen mies!

• carambola87a
        helsinkigirl kirjoitti:

Kiitos teille tuesta!

Ja teille, jotka vittuilette:
        Vau, oon yllättynyt siitä miten paskoja ihmisiä maailmassa on! Te olisitte voinut jättää sanomatta, mutta ei, teidän on pakko yrittää saada huonomman olon ihmiselle, joka on kokenut moista!
        Tajuatteko itsekään, miten sairaita te olette. :) Toivotan teille oikeesti onnea, sitä te tuutte oikeasti tarvitseen sitä elämässä.
        Ja sinä carambola87, sä vasta sairas oletkin! :) onko narsismi sitä, että on hyvä kuva itsestään? En tiennyt, että se että on tyytyväinen itseensä on narsismia.

JA ei ollut espoolainen mies!

Koitappas uskoa että tuohon tarvitaan aina kaksi. Mies toki on terapian ja hoidon tarpeessa koska kieltämättä kuulostaa sairaalta sen ikäisenä paneskella 15-vuotiaita, muttei se poista sitä tosiasiaa että suostuit kaikkeen.

Juuri sinä et ole aiheuttanut naisvihaani mutta tunnistan kyllä kaltaisesi tyttöjen aiheuttaneen sen: lähditte vanhempien miesten matkaan vaikka oman ikäisissäkin olisi ollut ottajia. Lisää taustoja: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10856821

• Zymppi
        carambola87a kirjoitti:

Koitappas uskoa että tuohon tarvitaan aina kaksi. Mies toki on terapian ja hoidon tarpeessa koska kieltämättä kuulostaa sairaalta sen ikäisenä paneskella 15-vuotiaita, muttei se poista sitä tosiasiaa että suostuit kaikkeen.

Juuri sinä et ole aiheuttanut naisvihaani mutta tunnistan kyllä kaltaisesi tyttöjen aiheuttaneen sen: lähditte vanhempien miesten matkaan vaikka oman ikäisissäkin olisi ollut ottajia. Lisää taustoja: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10856821

Carambola ei tunne sympatiaa,ei,ei. Taitaa olla tervassa tehty, joo. varsinainen pökäle, tervasta ei vaan huomaa heti eroa...

Kannattaisi ottaa poliisiin yhteyttä jokaisen joka edes luulee tulleensa hyväksikäytetyksi, siinä ei voi hävitä mitään. Rikos vanhenee 10 vuodessa joten hopi hopi. Jos ei muuta rangaistusta saa aikaan niin aina auttaa jotain muuta potentiaalista uhria ja tekijälle lähestymiskielto jne jne.

• carambola87a
        Zymppi kirjoitti:

Carambola ei tunne sympatiaa,ei,ei. Taitaa olla tervassa tehty, joo. varsinainen pökäle, tervasta ei vaan huomaa heti eroa...

Kannattaisi ottaa poliisiin yhteyttä jokaisen joka edes luulee tulleensa hyväksikäytetyksi, siinä ei voi hävitä mitään. Rikos vanhenee 10 vuodessa joten hopi hopi. Jos ei muuta rangaistusta saa aikaan niin aina auttaa jotain muuta potentiaalista uhria ja tekijälle lähestymiskielto jne jne.

Kokemukset naisten kanssa muokkasivat minut tällaiseksi.

• viisastunut18vmyöh-

Suomen laki määrittää että on rikos panna alle 16v kanssa ja piste. Se että mies väistää kun sanot ottavasi yhteytttä poliisiin kertoo että hän itsekin tietää tehneensä rikoksen.

Jos painostuksen uhkauksen vuoksi suostuu rikokseen kun on alaikäinen ei todellakaan ole uhrin syy.

Ota yhteyttä rikos uhri päivystykseen niin saat tietoja miten voit asiassa edetä.

Sinun 32v panee ja painostaa niin kauan kun siihen tehdään toppi , näin se vaan on.

• KOSTO ja rahaa?!

Siskonmiehen "hyväksikäyttämälle"...

Kerroit että: "olin itse syyllinen että olisin ollut mieheen ihastunut ja mennyt miehen perässä saunaan"

Lisäksi kerroit että mies " Kuskasi minua kavereiden luo ja haki pois."

Ja että "Haluaisin kovat rangaistukset siskoni miehelle ja saa korvata sen tuskan minkä jouduin kärsimään."

MIKSI PYYSIT MIESTÄ KUSKAAMAAN SINUA, vaikka se oli muka "hvyäksikäyttänyt" sinua?

• ...

Tässä SINULLE Kosto ja rahaa??!

En ollut siskoni mieheen ihastunut ja kuten kerroin mies tuli saunaan,vaikka sanoin ei!

Monesti muna käpälöi housujeni ja paitani alta. Nuo asiat eivät tapahtuneet vain kerran ,vaan useamman kerran.

Kyllä Mies kuskasi minua kavereiden luo ja haki pois,koska kukaan muu ei vienyt. Eikä kukaan uskonut siitä miehestä mitään pahaa. Enkä pystynyt kertomaan kenellekkään,koska tiesin,ettei kukaan usko siskoni miehestä sellaista! Eikä uskoneetkaan,kun lopulta kerroin..

Kyseessä ei ole pelkästään raha, koska en halua että mies pääsee,kun koira veräjästä tapahtuneista asioista Tässäkö pitäisi unohtaa kaikki hänen tekonsa ja elää iloisena eteenpäin ja antaa miehelle anteeksi vai?

En sitten ymmärrä näitä ihmisiä. Luuletko ,että kaikki pystyvät puolustautumaan hyväksikäyttäjän tehdessä pahaa sinulle. Sanon Ei! Minä en pystynyt tekemään missään tilanteessa mitään,koska oli kauhuissani niistä tapahtuneista tilanteista ja jähmetyin paikalleni.

Olin 14v silloin ja en todellakaan ollut mikään vahva ihminen. Minulla oli muutakin silloin menossa. Olin koulukiusattu, viiltelin ja yritin itsemurhaa sen miehen takia,koska syytin itsenäni kaikesta! Elämä ei ole helppoa sen olen oppinut. Elämässä tapahtuu kaikenlaista paskaa,mutta ne ei auta kun kestää!

Tuosta hyväksikäytöstä on jo 7v ja olen ,vieläkin tässä eli en ole luovuttaja. Olen kasvanut tuosta vahvaksi ihmiseksi ja kestänyt kaiken mitä olen niskaani saanut.

• Häpeä tekojasi!
        ... kirjoitti:

En ollut siskoni mieheen ihastunut ja kuten kerroin mies tuli saunaan,vaikka sanoin ei!

Monesti muna käpälöi housujeni ja paitani alta. Nuo asiat eivät tapahtuneet vain kerran ,vaan useamman kerran.

Kyllä Mies kuskasi minua kavereiden luo ja haki pois,koska kukaan muu ei vienyt. Eikä kukaan uskonut siitä miehestä mitään pahaa. Enkä pystynyt kertomaan kenellekkään,koska tiesin,ettei kukaan usko siskoni miehestä sellaista! Eikä uskoneetkaan,kun lopulta kerroin..

Kyseessä ei ole pelkästään raha, koska en halua että mies pääsee,kun koira veräjästä tapahtuneista asioista Tässäkö pitäisi unohtaa kaikki hänen tekonsa ja elää iloisena eteenpäin ja antaa miehelle anteeksi vai?

En sitten ymmärrä näitä ihmisiä. Luuletko ,että kaikki pystyvät puolustautumaan hyväksikäyttäjän tehdessä pahaa sinulle. Sanon Ei! Minä en pystynyt tekemään missään tilanteessa mitään,koska oli kauhuissani niistä tapahtuneista tilanteista ja jähmetyin paikalleni.

Olin 14v silloin ja en todellakaan ollut mikään vahva ihminen. Minulla oli muutakin silloin menossa. Olin koulukiusattu, viiltelin ja yritin itsemurhaa sen miehen takia,koska syytin itsenäni kaikesta! Elämä ei ole helppoa sen olen oppinut. Elämässä tapahtuu kaikenlaista paskaa,mutta ne ei auta kun kestää!

Tuosta hyväksikäytöstä on jo 7v ja olen ,vieläkin tässä eli en ole luovuttaja. Olen kasvanut tuosta vahvaksi ihmiseksi ja kestänyt kaiken mitä olen niskaani saanut.

Sinä PETIT SISKOASI kaksi vuotta sen miehen kanssa.

Etkö tajua mitä ITSE olet tehnyt OMALLE SISKOLLESI?

Miksi sinun tarvitsi valita oman siskosi mies?

Eikö sinua yhtään hävetä omat tekosi?

Nyt koitat jälkeenpäin selitellä omaa moraalittomuuttasi,
        syyttämällä toisia, etkä kanna omaa vastuutasi teoistasi.

Toivottavasti siskosi ei halua enää olla missään tekemisissä kanssasi,
        koska olet pilannut hänen ja hänen lastensa elämän.

• TyrkkyTepe
        ... kirjoitti:

"Minä en pystynyt tekemään missään tilanteessa mitään,koska oli kauhuissani niistä tapahtuneista tilanteista ja jähmetyin paikalleni."

"Nuo asiat eivät tapahtuneet vain kerran ,vaan useamman kerran"

"Mies kuskasi minua kavereiden luo ja haki pois"

Siis häh? Väitätkö ihan vakavalla naamalla että olit KAKSI VUOTTA jähmettyneenä paikoilleen? MIten sitten pystyit pyytämään siskosi "hyväksikäyttäjä"miestä kuskaamaan sinua ympäri kaupunkia (kaksistaan)?

Miten hän muka pystyi USEITA kertoja "hyväksikäyttämään" sinua? Miksi pyysit häntä kuskailemaan sinua vaikka hän oli JO "hyväkskäyttänyt" sinua?

• ...
        Häpeä tekojasi! kirjoitti:

Sinä PETIT SISKOASI kaksi vuotta sen miehen kanssa.

Etkö tajua mitä ITSE olet tehnyt OMALLE SISKOLLESI?

Miksi sinun tarvitsi valita oman siskosi mies?

Eikö sinua yhtään hävetä omat tekosi?

Nyt koitat jälkeenpäin selitellä omaa moraalittomuuttasi,
        syyttämällä toisia, etkä kanna omaa vastuutasi teoistasi.

Toivottavasti siskosi ei halua enää olla missään tekemisissä kanssasi,
        koska olet pilannut hänen ja hänen lastensa elämän.

Opettele ensin lukemaan,kun alat mua tässä syyttämään. Minä en tehnyt mitään sille miehelle,koska en pystynyt. Minua ei haittaa,jos siskoni ei minulle puhu,koska hän ei selvästi ymmärrä mitä hänen miehensä on minulle tehnyt ja kuinka niistä tapahtuneista asioista olen kärsinyt...

• ...
        TyrkkyTepe kirjoitti:

"Minä en pystynyt tekemään missään tilanteessa mitään,koska oli kauhuissani niistä tapahtuneista tilanteista ja jähmetyin paikalleni."

"Nuo asiat eivät tapahtuneet vain kerran ,vaan useamman kerran"

"Mies kuskasi minua kavereiden luo ja haki pois"

Siis häh? Väitätkö ihan vakavalla naamalla että olit KAKSI VUOTTA jähmettyneenä paikoilleen? MIten sitten pystyit pyytämään siskosi "hyväksikäyttäjä"miestä kuskaamaan sinua ympäri kaupunkia (kaksistaan)?

Miten hän muka pystyi USEITA kertoja "hyväksikäyttämään" sinua? Miksi pyysit häntä kuskailemaan sinua vaikka hän oli JO "hyväkskäyttänyt" sinua?

No kyllä olin. Jos yhtään ymmärtäisit,niin tietäisit ettei se helppoa ole,jos siskosi mies alkaa käpälöimään ja kuinka järkyttynyt olin aina jokaisessa tilanteessa,kun en voinut käsittää asioita tapahtuneiksi. Kyllä syytin itseäni siitä,kun en pystynyt tekemään mitään missään tilanteessa. Muutaman kerran pystyin miehen käden ottamaan pois,mutta ei auttanut, vaan jatkoi vain.. En pyytänyt häntä kuskaamaan minua,vaan hän itse halusi minua kuskata. Pyysin monesti jotain muuta kuskaamaan,mutta kukaan ei jaksanut,kun siskoni mies sanoi,että hän vie minut. joka kerta sama juttu. Enkä voinut kieltäytyä,kun kaverini odotti hänen kotonaan. Toista kertaa hän ei ole kuskannut,koska kaverini sai mopokortin ja pääsin hänen kyydissään..

• Teini Viettelijätär
        ... kirjoitti:

No kyllä olin. Jos yhtään ymmärtäisit,niin tietäisit ettei se helppoa ole,jos siskosi mies alkaa käpälöimään ja kuinka järkyttynyt olin aina jokaisessa tilanteessa,kun en voinut käsittää asioita tapahtuneiksi. Kyllä syytin itseäni siitä,kun en pystynyt tekemään mitään missään tilanteessa. Muutaman kerran pystyin miehen käden ottamaan pois,mutta ei auttanut, vaan jatkoi vain.. En pyytänyt häntä kuskaamaan minua,vaan hän itse halusi minua kuskata. Pyysin monesti jotain muuta kuskaamaan,mutta kukaan ei jaksanut,kun siskoni mies sanoi,että hän vie minut. joka kerta sama juttu. Enkä voinut kieltäytyä,kun kaverini odotti hänen kotonaan. Toista kertaa hän ei ole kuskannut,koska kaverini sai mopokortin ja pääsin hänen kyydissään..

Seli seli, jos joku tekisi minulle PAHAA, niin ei minua saisi sen kyytiin villihevosetkaan.

Sinä itse HALUSIT mennä sen kyytiin ja olla kahdestaan sen kanssa!

Kanna vastuu teoistasi ja pyydä anteeksi siskoltasi omia tekojasi!

• ...
        Teini Viettelijätär kirjoitti:

Seli seli, jos joku tekisi minulle PAHAA, niin ei minua saisi sen kyytiin villihevosetkaan.

Sinä itse HALUSIT mennä sen kyytiin ja olla kahdestaan sen kanssa!

Kanna vastuu teoistasi ja pyydä anteeksi siskoltasi omia tekojasi!

No ehkä sinä et koe noita asioita hyväksikäytöksi,mutta minä koin. En olisi halunnut miehen kyytiin,mutta en voinut muutakaan,kun kukaan ei suostunut viemään minua kaverini luo, enkä halunnut olla hänen kanssaan kahdestaan,koska istuin takapenkillä,ettei mies pääse minuun käsiksi. Minun ei tarvi siskoltan pyytää mitään anteeksi,koska hänen miehensä tässä minua on käyttänyt hyväksi ei siskoni. Eikä minun tarvitse sinulle mitään selitää,kun et selvästi näytä ymmärtävän yhtään mitään! Siitä on jo 7v aikaa. Vie minut vaikka valheenpaljastuskokeeseen,niin voit olla varma että puhun 100% totta!! Onneksi asia on poliisilla niin saa tämänkin asian joskus käytyä läpi,että en TODELLAKAAN valehtele. Mulla ei ole mitään syytä valehdella,koska miksi muuten olisin itseäni viilellyt ja yrittänyt itsemurhaa silloin 7v sitten ja se johtui ihan tuosta siskoni miehestä!! Siskolleni en voi mitään,kun on liian sinisilmäinen,ettei ymmärrä mitä hänen miehensä on tehnyt.

• Mikä on totuus?
        ... kirjoitti:

No ehkä sinä et koe noita asioita hyväksikäytöksi,mutta minä koin. En olisi halunnut miehen kyytiin,mutta en voinut muutakaan,kun kukaan ei suostunut viemään minua kaverini luo, enkä halunnut olla hänen kanssaan kahdestaan,koska istuin takapenkillä,ettei mies pääse minuun käsiksi. Minun ei tarvi siskoltan pyytää mitään anteeksi,koska hänen miehensä tässä minua on käyttänyt hyväksi ei siskoni. Eikä minun tarvitse sinulle mitään selitää,kun et selvästi näytä ymmärtävän yhtään mitään! Siitä on jo 7v aikaa. Vie minut vaikka valheenpaljastuskokeeseen,niin voit olla varma että puhun 100% totta!! Onneksi asia on poliisilla niin saa tämänkin asian joskus käytyä läpi,että en TODELLAKAAN valehtele. Mulla ei ole mitään syytä valehdella,koska miksi muuten olisin itseäni viilellyt ja yrittänyt itsemurhaa silloin 7v sitten ja se johtui ihan tuosta siskoni miehestä!! Siskolleni en voi mitään,kun on liian sinisilmäinen,ettei ymmärrä mitä hänen miehensä on tehnyt.

"Aina oli käsi reiteni päällä ja hieroi sitä vasten"

Jos kerran olit takapenkillä, niin miten sen käsi voi olla sun reites päällä?

Miten se muka pystyy sua "hyväkskäyttään" ajaessaan, kun sää oot takapenkillä turvavöissä?

Sää kuset nyt pahasti tän jutun.

Kerään nää kaikki ja LÄHETÄN POLIISILLE, jotta ne tietää sua kuulustellessaan mitä kaikkee sekavaa oot selittäny!

Ihan epäloogisia nää sun selitykset:
        "hyväksikäytetyksi jouduin, vielä monta kertaa saman miehen kanssa jota koitin parhaani mukaan vältellä ja pysyä kaukana." ja sit heti seuraavana kerrot että oot pyytäny sitä et se vie ja hakee sut USEITA KERTOJA sun kaverille, jotta saatte olla kahden?

Kerrot myös että hän SAI SINUT KIIHOTTUNEEKSI:
        "Mies alkoi laittamaan kättänsä housujeni alle (ei alushousujen) ja yritti minua monia kertoja saada kiihottuneeksi ja siinä onnistuikin ja niin tapahtui usein, että kosketteli minua housujen tai paidan alta"

Mitä helvt''ä?! Sää siis myönnät KIIHOTTUNEES sen kosketteluista ja että sä menit sen kanssa kaksin autoajelulle? Ja sää olit sen kans KAKSIN SAUNAssakin???

Kerran melkein jäitte jo kiinni vanhemmilles, mutta vanhemmat eivät tajunneet koko tilannetta. Mikset sä sanonu mitään sun äitelles JOS sua muka VASTENTAHTOISESTI "hyväkskäytettiin"?

Ja sussa ei muka oo mitään vikaa että teet tollain sun OMALLE SISKOLLES?

Kuka tarvii vihamiehiä kun oma sisko on tollanen?

Välillä kerrot että olit 15-16 v ja välillä olitkin 14v. Sun kertomukses on täynnä virheitä. Tajuutko että joudut kertoon nää jutut ensin polisille useita eri kertoja, joiden välilä voi olla pitkiäkin taukoja jotta ne näkee kerrotko joka kerta erilailla?

Sit jos se menee oikeutee, niin siä joudut taas kertoon ne moneen kertaan ja hovioikeuskäsittelyjen kanssa siihen meneen useita vuosia!

Meinaatko että ne uskoo sua jos joka kerta kerrot jotain eri stooreja?

• ...
        Mikä on totuus? kirjoitti:

Miten se muka pystyy sua "hyväkskäyttään" ajaessaan, kun sää oot takapenkillä turvavöissä?

Kerään nää kaikki ja LÄHETÄN POLIISILLE, jotta ne tietää sua kuulustellessaan mitä kaikkee sekavaa oot selittäny!

"hyväksikäytetyksi jouduin, vielä monta kertaa saman miehen kanssa jota koitin parhaani mukaan vältellä ja pysyä kaukana." ja sit heti seuraavana kerrot että oot pyytäny sitä et se vie ja hakee sut USEITA KERTOJA sun kaverille, jotta saatte olla kahden?

"Mies alkoi laittamaan kättänsä housujeni alle (ei alushousujen) ja yritti minua monia kertoja saada kiihottuneeksi ja siinä onnistuikin ja niin tapahtui usein, että kosketteli minua housujen tai paidan alta"

Mitä helvt''ä?! Sää siis myönnät KIIHOTTUNEES sen kosketteluista ja että sä menit sen kanssa kaksin autoajelulle? Ja sää olit sen kans KAKSIN SAUNAssakin???

Kerran melkein jäitte jo kiinni vanhemmilles, mutta vanhemmat eivät tajunneet koko tilannetta. Mikset sä sanonu mitään sun äitelles JOS sua muka VASTENTAHTOISESTI "hyväkskäytettiin"?

Välillä kerrot että olit 15-16 v ja välillä olitkin 14v. Sun kertomukses on täynnä virheitä. Tajuutko että joudut kertoon nää jutut ensin polisille useita eri kertoja, joiden välilä voi olla pitkiäkin taukoja jotta ne näkee kerrotko joka kerta erilailla?

Sit jos se menee oikeutee, niin siä joudut taas kertoon ne moneen kertaan ja hovioikeuskäsittelyjen kanssa siihen meneen useita vuosia!

Kyllä oli käsi reiteni päällä,kun hän haki minut kaverini luota ja istuin silloin etupenkille.Kun lähdettiin kaveriin luo,niin istuin takapenkillä ja hän ihmetteli miksi istun sielä.

En pyytänyt häntä minua kuskaamaan kaverini luo edelleenkään,koska kukaan muu ei minua suostunut viemään autolla ja oli sitten suostuttava,että pääsen joskus sinne kaverini luo,kun kukaan muu ei vienyt,kun siskoni mies. En halunnut missään tilanteessa olla miehen seurassa kahden kesken ja en hänestä ollut tippaakaan kiinnostunut!

Kyllä niin välillä tapahtuu,kun toinen kädellänsä haarojen välistä koskettelee ja yrittää saada toisen kiihottuneekisi koskettelemalla ja hieromalla klitoriksen päältä. Siinä on vaikea olla kiihottumatta,kun toinen siinä kädellänsä heiluu!!

Nuo kaiki asiat on tapahtuneet eri aikoihin! Olin yksin saunassa,kun mies kysyi saako sinne tulla ja vastasin EI,mutta mies tuli siltikin sinne! Kuuli varmasti mitä sanoin.

Toisella kerralla minulla oli pääkipeä ja huilasin sängyssä,kun se mies tuli viereesi ja kysyi minua saunaan hänen lasten kanssa. Kieltäydyin monta kertaa ja mies ei luovuttanut millään ennen,kun suostun. Lopulta suostuin,vain hänen lasten takia sinne seuraksi,mutta olin tyhmä kun sinne menin. Olisi pitänyt arvata,että mies vain kiusaa minua sielä. Kuten sanoin hän hieroi peniksellänsä säärtäni vasten ja hänen omat pienet lapset oli siinä,mutta eivät nähneet mitään,kun mies kasteli heitä samalla vesisuihlkulla,kun laittoi ämpäriin samalla vettä.

Luuletko,että se on yhtäkkiä noin helppoa toisella sanoa,että hei tuos sun tyttäres mies hyväksikäyttää mua. Koska tiesin alunperin,että jos menen jollekkin kertomaan,niin minua ei uskota. Kaikki ovat kyseisen miehen tunteneet lapsuudesta asti,kuten minäkin ja en voinut käsittää sitä että hän minulle yhtäkkiä noin rupeaa tekemään!

Kyllä varmasti minäkin tein jossain tilanteissa väärin,kun en osannut laittaa miehelle vastaan,kun en uskaltanut ja pelkäsin mitä siitä seuraa kun jollekkin kerron. Olin jähmettynyt noissa tilanteissa ja en osannut tehdä mitään,kun mies alkoi käpälöimään. tiedän,että minulla oli huono itsetunto tuolloin ja se vain paheni,kun tuo mieas alkoi tehdä pahaa.

Olen ollut siinä 14-16v ikävälillä,kun kaikki asiat on tapahtuneet. Siinä oli välillä taukoja,kun mies ei tehnyt mitään hetkeen.

Kyllä kerron ihan yksityiskohtaisesti poliisille,sitten mitä on tapahtunut ja mun päiväkirjasta jonne olen melkein kaiken kertonut elämästäni ja siitä hyväksikäytöstä.

En usko,että siihen menee useita vuosia, ehkä enintään vuosi vielä,kun tämä asia on pois alta. Luulempa,että ne uskovat,kun kerroin kaiken ja sitten,kun se mies pääsee vielä kuulusteluihin. Hänellä ei ole mitään syytä valehdella ellei halua,että asia vain viivästyy entisestään. Parempi miehen on kertoa kaikki. Poliisille ei riitä,että sanoo noiden asioiden olevan pelkkää leikkiä! mies saa olla sielä 3 päivää kuulusteluissa,ennen kun pääsee pois ja uskon että hän kertoo kaiken poliisille mitä on minulle tehnyt. Tuollaiset asiat ei noin vain unohdu.

• ...
        Mikä on totuus? kirjoitti:

Piti,vielä sanoa,että tulin tänne kertomaan oman tarinani ja antamaan sellaista neuvoa,ettei kukaan olisi yksin tämän asian takia vaan uskaltaisivat puhua jollekkin,kuten minä en uskaltanut,niin toivon muiden puhuvan oman itsensä vuoksi. Se myös,että hyväksikäyttäjä voi olla kuka tahansa,vaikka paras kaveri tai lähisukulainen. Kyllä mä lopulta aloin puhumaan itse myös psykologille ja sitä kesti n 3kk,kun se loppui. Sain kerrottua siskolleni,veljelleni ja vanhemmilleni ennen sitä. En tullut tänne kuulemaan syytöksiä minkälainen valehtelija olen vaan jakamaan kokemuksia! Mua ei tarvitse uskoa jos ei halua,mutta tänne ei tarvi tulla syyttelemään toista,kun ei tiedä mitä toinen on joutunut kokemaan ja jos itse ei ole hyväksikäyttöä kokenut koskaan,niin on vaikea tietää mitä itse siinä tilanteessa tekisi.

• 21
        ... kirjoitti:

Piti,vielä sanoa,että tulin tänne kertomaan oman tarinani ja antamaan sellaista neuvoa,ettei kukaan olisi yksin tämän asian takia vaan uskaltaisivat puhua jollekkin,kuten minä en uskaltanut,niin toivon muiden puhuvan oman itsensä vuoksi. Se myös,että hyväksikäyttäjä voi olla kuka tahansa,vaikka paras kaveri tai lähisukulainen. Kyllä mä lopulta aloin puhumaan itse myös psykologille ja sitä kesti n 3kk,kun se loppui. Sain kerrottua siskolleni,veljelleni ja vanhemmilleni ennen sitä. En tullut tänne kuulemaan syytöksiä minkälainen valehtelija olen vaan jakamaan kokemuksia! Mua ei tarvitse uskoa jos ei halua,mutta tänne ei tarvi tulla syyttelemään toista,kun ei tiedä mitä toinen on joutunut kokemaan ja jos itse ei ole hyväksikäyttöä kokenut koskaan,niin on vaikea tietää mitä itse siinä tilanteessa tekisi.

Ei sun tarvii tuollaisiin asiattomuuksiin edes vastata. On typerää väittää, että lapsi olisi tasavertainen aikuiseen nähden valitsemaan mitä tekee. Aikuisen auktoriteettiasema, lapsen tarve kuuntelevaan ja osallistuvaan aikuiseen mahdollistavat sen, että lapsi ei pysty sanomaan tai laittamaan vastaan. Hävetköön ja tuomittakoon siskosi mies Suomen lain mukaisesti, mikä tietenkin on aivan liian vähän. Viettien pakottavan tarpeen täyttäminen ei ole mikään syy hyväksikäyttää toista ihmistä. Toivon sulle vahvuutta ja uskoa huomiseen.

• Nokra

Tapahtunut on varmasti jättänyt sinulle syviä traumoja. Jos et ole ammattilaisen kanssa asiasta ikinä keskustellut suosittelen sitä vahvasti. Käsittelemättömät traumat pulpahtavat tietoisuuteen ennemmin tai myöhemmin - ja usein silloin kun siihen vähiten olisi voimavaroja.
      Omaa traumaattista kokemusta käsittelin aikuisena kaksi vuotta psykoterapiassa. Haavat ovat sen myötä pääosin parantuneet, vaikka välillä itsestään muistuttaakin.

Ps. Älä välitä noista palstaterroristeista. Pakko olla paska elämä, kun muita täytyy alistaa, haukkua ja lannistaa.

• kun olin 13 minut yritti raiskata yli 30 vuotias mies. kuljen vieläkin pimeällä turvasumutin mukanani, ahdistun tilanteissa jossa joudun jäämään mieshenkilöiden kanssa kahden (ei tietenkään oman mieheni, aluksi hänenkin kanssaan tosin) kärsin paniikkihäiriöstä ja masennuksesta. kaikista "paras" juttu tässä on että henkilö joka tuon raiskauksen esti sai syytteen törkeästä pahoinpitelystä kun potki tuon jannun päältäni..

voimia sinne sinulle, minun haavoistani on nyt 8 vuotta aikaa, ehkä ne paranevat vielä joskus

• 16v NAI 51v ukon

"""Amerikassa alaikäisen makaaminen luokitellaan joka tapauksessa raiskaukseksi, ja se on ihan oikein"""

HöpöHöpö, älä puhu p-askaa.. Usassa voi jo 16-vuotias NAIDA virallisesti vaikkapa yli 50-vee ukkelin:

He's a tiger in bed': 16-vuotias vaimo paljastaa hänen 51-vuotiaasta aviomiehestään

'He's a tiger,' Stodden told about Hutchison's bedroom performance after her husband said he wished he had been a virgin on their wedding night

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2017105/Courtney-Stodden-16-reveals-Doug-Hutchison-51-tiger-bed.html

• 789hoijn

USAssa joissakin osavaltioissa suojaikäraja 16, joissakin 17 ja lopuissa 18.

• 14v & ELVIS pedoko?

Elviksen vaimo Priscilla oli vain 14-vuotias kun he tapasivat ja Priscilla muutti avoliittoon Elviksen kanssa. Naimisiin he menivät heti kun laki sallli ja elivät onnellisena vuosikausia saaden yhteisen lapsen. Suhde päättyi kun Priscilla 27-vuotiaana petti Elvistä liikunnanohjaajansa kanssa, josta syystä Elviksen sydän murtui ja hän alkoi käyttämään päihteitä. Tämä kierre johti Elviksen ennenaikaiseen kuolemaan eli voidaan hyvin sanoa että Elvis rakasti puolisoaan niin paljon ettei kestänyt elää ilman tätä vaan kuoli sydämmen murtumiseen. Voitko väittää ettei Elvis olisi aidosti ja oikeasti rakastanut 14-vuotaana tapaamaansa vaimoaan??!

• 11 + 14

"Voitko väittää ettei Elvis olisi aidosti ja oikeasti rakastanut 14-vuotaana tapaamaansa vaimoaan?"

Mitä väliä sillä on? Tärkeämpi kysymys on, tekikö Elvis oikein ja rikkoiko hän lakia.

Lapsiin sekaantuminen on hyvällä syyllä kielletty. Psykologiset riskit ovat liian isot, vaikka "onnellisia" yksittäistapauksia löytyisikin.

• Itsemääräämisoikeus

""" tekikö Elvis oikein ja rikkoiko hän lakia."""

Vastaus on: Elvis EI RIKKONUT LAKIA!

Koska Saksassa suojaikäraja on vain 14v eli kun Priscilla oli saksalainen niin Elvis EI rikkonut lakia ja teki oikein koska rakasti kyseistä ihmistä ja meni tämän kanssa naimisiin ja he saivat yhteisen lapsen ja olivat useita vuosia yhdessä. Priscilla edelleenkin rakastaa ja kaipaa Elvistä. Kyseessä EI siis todellakaan ole mikään hyväksikäyttö, vaikka te kukkahattuhyysärit niin koittaisitte väittää.

Useissa EU-maissa suojaikäraja on Suomea alempi.

Saksassa, Italiassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Kreikassa, Unkarissa, Moldovassa, Serbiassa jne. suojaikäraja on tuon 14 vuotta. Espanjassa vain 13 eli kaikissa noissa EU-maissa suhde on täysin laillista ja normaalia että 14-vuotias itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee.

Jopa naapurin hyysärimaassa Ruotsissa suojaikäraja on alempi, 15-vuotta kuten myös Ranskassa, Tanskassa, Islannissa, Puolassa, Romaniassa, Slovakiassa, ym... monissa muissa ns. sivistysmaissa.

Mikä tekee suomalaisteineistä niin jälkeenjääneitä ettei tätä samaa seksuaalista itsemääräämisoikeutta heille voida suoda?

• Oikeusmurhan uhrit

Seksuaalirikoksesta valehtelua ei huomaa jos asianomistaja on käynyt sitä useita kertoja päässään läpi. Valhe tuntuu kertojasta todelta, koska kyse on ns. valemuistoista.

Esim. jos asianomistajalla on ollut seksuaalifantasiota syytetystä
      ja asianomistaja on päässään kuvitellut miltä seksi syytetyn kanssa
      tuntuisi, niin asianomistajan reaktio on samantapainen kuin se olisi oikeasti tapahtunut.

Jokainen on varmaankin kokenut tälläistä kun on nähnyt jostain tutusta, tai työkaverista seksuaalisen unen, niin seuraavana päivänä tuntuu kokoajan kuin oikeasti olisi harrastanut seksiä kyseisen henkilön kanssa.

Järkevä ihminen tietenkin tajuaa että kyse on vain mielikuvituksesta,
      mutta teini joka kärsii mielenterveyshäiriöistä, kuvittelee
      että kyse onkin todellisesta tapahtumasta, varsinkin jos
      väitetystä tapahtumasta on kulunut vuosia.

Tälläistä valetta ei pysty edes valheenpaljastusmenetelmin paljastamaan.

Oletteko siis varmoja että kyse on todellisista tapahtumista vai omista seksuaalifantasioistanne?

Usein teinit fantasioivat mm. opettajistaan, valmentajistaan tai kavereidensa vanhemmista, sekä myös sisarustensa tyttö- tai poikaystävistä ja vanhempiensa uusista puolisoista.

• ---

Rikos on rikos, vaikka kuinka selitellään, uhri ei ollut syypää. MIksi uhria syyllistetään, johtuu kieltämisestä: tällaista ei saa olla.
        Et mistään tiedä onko hänellä ollut fantasioita.
        Eihän raiskauksesta tuomittaisi ollenkaan, jos kaikki uhreja syyllistävät ihmiset saisivat päättää.
        Minä ainakin kerroin omasta lapsuudestani ja varhaisnuoruudesta kaikki niin rehellisesti kuin taisin, eipä vain silti lapseensekaantuja allekirjoittanut, hän teki mitään väärää, vaati vain rahaa hyvitykseksi mielisairaalareissustaan ja sukulaisten kostosta.
        Asiaa pahensi, kun hänelle löytyi aina kuuntelija. Hän laski kaiken, yksinäiselle lapselle ja naisellekin voi tehdä mitä haluaa. Totuus on, hän olisi tehnyt vieläkin pahemmin, jos vain olisin mennyt vipuun.
        MIelikuvituksesta puhuvalle henkilölle tekisi hyvää tutkia rikoslakia, kaikkien luulisi
        tietävän 2000-luvulla, että lapseen kohdistuva haureus on rikos ilman sukupuoliyhteyttäkin.

• ..

Voin suoraan sanoa,että minun hyväksikäyttö asiat ei todellakaan ole olleet mitään unta tai mielikuvituksen ja kaikki mitä olen puhunut on totta ja oikeasti tapahtuneet. Kyllä minä tunnistan unen ja oikeasti tapahtuneet asiat keskenään. En ole mikään idiootti,että syytän toista minulle tehdyistä asioista ja ilman syyttä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      4967
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3282
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3019
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1757
    5. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      20
      1589
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1520
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      115
      1396
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      115
      1083
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1079
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1047
    Aihe