Teetkö aloitteita

Ihastunut Kyöstix

vai odotatko aina että ne tehdään sinulle?

15

241

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Groove

      Totta kai teen aloitteita; keskusteluun, joutavaan jutteluun, yms. Muuten elämä olis aika tylsää.

      • Kyöstix

        Hain nimenomaan tuota.


    • rumamies

      Tein joskus, mut huomasin et aloitteen tekeminen oli ihan turhaa joten lopetin.
      Rumalla ei ole jakoa...

    • Kyl sitä sillon tekee jos on mielenkiintoa ja jotain asiaa jne. Mut joskus myös odotan toisen aloitetta. Riippuen tilanteesta, hankala sen kummemmin selittää.

    • mustispeppers

      Kyllä mä tässä aiemmin tein, nyt olen niistä luopunut. Aina kun pakit saat, se syö naista :(

      • Delight*

        Ei kannata luovuttaa vielä, vaikka pakkeja saisikin. Eihän sitä muissakaan asioissa voi joka kerta onnistua. Kyllä jossain välissä joku sopiva mies ilahtuu sinun aloitteestasi.

        Ja siis, kyllä. Olen itse aloitteellinen sekä parisuhteiden etsinnässä, että muutenkin elämässäni. Kotona istumalla ei saa mitään aikaan, ja kukaan ei sielät kotoa tule hakemaankaan.


    • Siis

      Kyllä, mm taloyhtiön yhtiökokouksessa tein aloitteen, että kiinteistönhuoltofirmaa vaihdettaisiin johonkin toiseen joka tekisi hommansakin.

      • ..

        Tämä ei ole vanha vielä seuraavallakaan kerralla :D


      • rt5sdfg

        No syntyikö sulle suhde siitä aloitteesta?


    • Pari oon tehny, mutta jotenkin en uskalla enää...humalassa ehkä enemmän..vai olikohan noi parikin humalassa..

    • Mr Groove

      Kun tuota oikein mietin, niin en varmaan tee aloitteita siinä mielessä. Menen toki juttelemaan ihmisten kanssa sukupuolesta riippumatta. Oikeastaan aika harvoja on ne kerrat, jolloin olen kokenut tehneeni ns. aloitteen. Olen varmasti maaiman huonoin iskemään, mutta toisaalta sillä ei ole mitään väliä, en halua olla mikään iskijä tai panomies. Joskus vaan huomaa juttelevansa tai tanssivansa tai molempia intensiivisemmin jonkin todella kiinnostavan naisen kanssa ja luonto hoitaa loput.

      • Hupsista...

        Se vain tapahtui. Armoitettu on se mies, joka pystyy kokemaan tämän naisten tilan.


    • carambola87a

      Hankin vihdoin sen todistuksen kyrpäni pituudesta paksuudesta erektiossa ja kannan sitä nykyisin mukana, se antaa hyviä jutunaiheita baarissa.

    • nöösi_poika

      Teen aloitteita. Viimeisen 16 kuukauden aikana jokainen aloitteeni on johtanut pakkeihin. Sitä ennen olin hyvin passiivinen, enkä tehnyt aloitteita.

    • Minun ei tarvitse konkreettisesti tehdä aloitteita. Nuorempana, kun kohtasin mielenkiintoisia naisia, kävin aloiteprosessin ensin mielessäni läpi. Sitten kun olin päässyt lopputulokseen, saatoin ryhtyä käytännön toimiin, eli jatkoin elämääni kuin en ketään olisi kohdannutkaan. Nykyään toki jätän varsinaisen prosessin läpikäynnin väliin, koska lopputulos on itsestäänselvä.

      No, vitsit sikseen. Tai ei mitkään vitsit, mutta siis asiaan. En ole ihan varma, tehtiinkö minulle viime viikonloppuna aloite. Olin baarissa muutaman tutun kanssa, ja totesin sitten seurueellemme ihmeissäni, kun näin yksin olevan naisen, joka näytti yökerhon hämärässä varsin kivalta. Seurueemme nainen kävi sitten kauhukseni juttelemassa jotain tälle naiselle. Sitten ei tapahtunut mitään, paitsi että vähän ajan kuluttua nainen tuli istumaan viereeni. Aikansa istututtuaan lähti sitten pois. Seuraavana aamuna heräillessäni karseaan krapulaan mietin, mitenhän olisi käynyt, jos olisin sanonut jotain. Tarkoitan, että selväähän se on mihin se nyt ei ainakaan olisi johtanut, mutta tavallaan vähän harmittaa että jänistin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2257
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      22
      1448
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1444
    4. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      320
      1215
    5. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1154
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      56
      1150
    7. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      26
      1083
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1036
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1009
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      224
      969
    Aihe