http://banana.fi/wp/teen-tyota-siis-olen/
Rakastuin juurl.
Mielenkiintoista luettavaa
2
55
Vastaukset
- zisel
Joo, tollain pikavilkasulla vaikutti kyllä ihan asialliselta. Pitää vissiin perehtyä paremmin kun on vähän virkeämpi :)
Tiimivalmennuksesta on tullut teollisuudenala Suomessakin. Näitä kosketelkaa toisianne-konsultteja on pilvin pimein. Tässäkään artikkelissa ei kuitenkaan menty sen pidemälle kuin että halikaa ja välittäkää.. Ihan hyvä sinänsä, muta oleellinen kysymys on miten organisaation kulttuuria voidaan muuttaa. Ei se siitä mihinkään muutu, että Saarinen tai luoja paratkoon, Sarasvuo tulee viiden tonnin luentopalkkiolla kehottamaan johonkin mihin ei yhtään olla totuttu. 2/3:lla ihmisiä nousee karvat valmiiksi pystyyn kun heille aletaan syöttää ole sisäinen sankarisi ja halipusi joka päivä työkavereitasi. Se onkin kovempi guru, joka keksii miten temppu tehdään. Suomalaiset on kuitenkin keskimäärin aika pidättyväistä porukkaa.
Ihan varmasti on niin, että hyvähenkinen ja välittävä työpaikka on sekä tehokas että viihtyisä. Mutta miten siihen päästään on se juttu. Artikkelissa kehotetaan aloittamaan omasta itsestä. Jep, mutta seuraavassa kappaleessa pitäisikin jo halata... Itse olen huomannut, että paras henki syntyy kun jokaiseen luotetaan, ja varsinkin järjestetään jotain muutakin yhteistä kuin työnteko. Baarissa onkin luontevaa halailla, toisin kuin aamulla töissä kun on kiire, stressi, lapset korvatulehduksessa ja auto ei aamulla käynnistynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874285Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2103421Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832495- 1842173
- 411717
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391422