Näinhän se menee, työntekijöiltä eli jakajilta viedään pienestä palkasta säästöjen nimissä kolmannes (viimeisellä kerralla) ja ylhäälle syydetään sitten niistä säästöistä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012082415992578_uu.shtml
Mistä ne rahat niihin lisäeläkkeisiin ja kaiken maailman bonuksiin riittää?
lisäeläkkeitä mullekin, kiitos
mullekinkiitosrahana
2
207
Vastaukset
- vetäkää käteen perke
Sinnehän ne säästöt perkele menee jotka on tuloksentekijöiden pusseista viety: Näiden toimistossa maleksijoiden taskuun perkele!!!!
- nyt sopimus pitääkin
Itella on halunnut vain pitää kiinni sovituista eläkkeistä, puhtoisin käsin toteaa, että ei sopimuksia voi jälkeenpäin mennä muuttamaan.
Miljoona per vuosi, kolmena vuonna, 2009, 2010, 2011 - hei, se tekee ihan kivan summan kolmee miljoonaa euroa.
Kolme miljoonaa euroa.
Kun niin heikosti menee firmallakin, nyyh. :´(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146