Löytyskö täältä miestä 43v. kuntoilevalle ja hieman tukevalle naiselle "unikaveriks"?!Nukuttais yhessä aina sillon tällön, kun ei haluta nukkua yksin. Oon 03-alueelta. Jos edes yhtään kiinnostaa, niin laita osote mihin voin laittaa viestiä.
Moikka!
62
288
Vastaukset
- Suomityttö 32v
Voin aloittajan puolesta sanoa kaikille miehille pikku muistutuksen:
Nainen ei halua mitään vinkuvaa säälittävää atm:ää vaan ronskin, paksuniskaisen, -kätisen ja -kaluisen ytm-miehen joka ei välitä naisen seksuaalisesta nautinnosta tuon taivaallista vaan keskittyy omien tarpeiden tyydyttämiseen.
Tällainen mies oikein runttaamalla runttaa paksua kaluaan naisen sisään, ähkimällä ähkii naisen päällä, jyystämällä jyystää naista kuivana kakkoseen ja jörnimällä jörnii edestä ja takaa.
Tällainen mies myös murisee seksin aikana kuin raivo härkä, ja miehen lyhyt terävä partasänki kutittaa alapäätä mukavasti kun mies nuolee sitä.
Mmmh, kelpaisi itsekin päästä tällaisen panokarjun käsittelyyn ;)- noinhan se on
Rehellistä puhetta ja hyvin kuvailtu. Panomies on tosimies.
- fssss
Tämä uuno vois keksiä parempaa sanottavaa.. Kukaan usko, että tuota on nainen kirjoittanu. Toistaa tätä samaa soopaa joka viestissä. Oksettavat jutut!
- Kunnon mies
Hei Yökylä, ihan mielenkiinnosta kysyn että mistäpäin 03-aluetta olet? ja ei kannata välittää täällä ei ole kaikilla muumit laaksossa.
- Yökylä
Oon Tampereen lähettyviltä. En omista autoon enkä kyl korttiakaan, joten joutuisi ite tulemaan mun tykö.
- turvapöxyt
Yökylä kirjoitti:
Oon Tampereen lähettyviltä. En omista autoon enkä kyl korttiakaan, joten joutuisi ite tulemaan mun tykö.
Ja turvahousut jalkaan :DDD
- mies32
Yökylä kirjoitti:
Joo, ei ilman muumeja voi lähteä Tampereelta.. Äitikin jo liian vanha tulemaan oppaaksi junaan.
- nukkuukukkuu
Voiko tulla myös päiväuniseuraksi?
- *huoh*.......
Kyllästyttää nämä typerät provot.
Kukaan nelikymppinen nainen ei käytä m u i j a sanaa.- Yökylä
Vastaan tilanteen mukaan ja nyt piti laittaa muija -sana, koska kysyjäkin oli vähän tympeen olonen. Sori nyt, jos sana loukkas jotain!
- :DD
Mä olen 44-vuotias nainen ja käytän kyllä joskus sanaa muija. Käytän lisäksi esim. sanoja nainen, tyttö, likka, tyttönen, naikkonen, daami, leidi, emäntä, eukko, akka, ämmä, narttu, mies, miekkonen, poika, poikanen, poju, poitsu, jätkä, kundi, äijä, jäbä, häiskä, hemmo, patu, kääkkä, ukko, isäntä ja varmaan vielä muita, mitkä ei tuu nyt mieleen.....
Sulla on outo käsitys nelikymppisistä naisista. :) - 43 v örkki
:DD kirjoitti:
Mä olen 44-vuotias nainen ja käytän kyllä joskus sanaa muija. Käytän lisäksi esim. sanoja nainen, tyttö, likka, tyttönen, naikkonen, daami, leidi, emäntä, eukko, akka, ämmä, narttu, mies, miekkonen, poika, poikanen, poju, poitsu, jätkä, kundi, äijä, jäbä, häiskä, hemmo, patu, kääkkä, ukko, isäntä ja varmaan vielä muita, mitkä ei tuu nyt mieleen.....
Sulla on outo käsitys nelikymppisistä naisista. :)Upeeta! Suomenkieli on monipuolinen. Osaat käyttää sitä hienosti (laaja sanavarasto). Monilla ei ole .
- 1234567890+
:DD kirjoitti:
Sulla on outo käsitys nelikymppisistä naisista. :)Tai sitten en vaan tunne muijia tai narttuja.
- :DD
43 v örkki kirjoitti:
Upeeta! Suomenkieli on monipuolinen. Osaat käyttää sitä hienosti (laaja sanavarasto). Monilla ei ole .
Kiitos. :) Olet aivan oikeassa, vaikka joskus kyllä tuntuu, että ei millään löydä sopivaa sanaa kuvaamaan juuri tiettyä asiaa, tunnetta tai ajatusta. Ja koska luen aika paljon tekstejä englanniksi, niin usein huomaan myös ajattelevani englanniksi ja sitten kun yritän kääntää sen päässäni suomeksi, niin huomaan että suomesta ei taida löytyäkään sille ihan juuri sitä oikeaa vastinetta.
Mutta toisaalta englannin kielessä on maailman laajin sanavarasto, joten eihän se mikään ihme ole. Tai sitten se on vain omaa taitamattomuutta. :D
- kunnon mies
Hei Yökylä, laitahan viestiä numeroon 0417704768 niin voin sulle yökylään.
- kunnon mies
Minne katosit Yökylä?
- Yökylä
Piti kuntoilla välillä. Laitan sulle huomenna tekstarin. Nyt täytyy mennä nukkuun. Hyvää yötä !
- kunnon mies
Kiva juttu, itsekin tässä menen nukkuun. Samoin hyvää yötä.
- naapurista tuttu
kunnon mies = olet varattu. Silti täällä vonkumassa vierasta naista!
Ja sitten missä päin nollakolmea?
En nyt sillä että ilmoittautuisin, mutta onhan tuo laaja alue.- :DDD
Puuma metsällä?
:DDD kirjoitti:
Puuma metsällä?
Ei puumia metsästetä...
Itse näytellään haavoittunutta kaurista ja sillei...- :DDDD
hahmotelma kirjoitti:
Ei puumia metsästetä...
Itse näytellään haavoittunutta kaurista ja sillei...Joopa...noinhan se menee. On selvästi kokemusta
- o.O .
hahmotelma kirjoitti:
No jonkun verran.
Kummallista, en ymmärrä tota puuma villitystä.
o.O . kirjoitti:
Kummallista, en ymmärrä tota puuma villitystä.
Ei minulla ole mitään villitystä ollut.
hahmotelma kirjoitti:
Mutta nyo kyllä tekee aktiivisesti aloitteita, eikä ole kaikista tullut kieltäydyttyä.
- :DDD
hahmotelma kirjoitti:
Tarkoitinkin lähinnä sitä että sitä on paljon liikkeellä.
:DDD kirjoitti:
Tarkoitinkin lähinnä sitä että sitä on paljon liikkeellä.
No jaa... Se sukupolvi jolle seksi ei ole enää ollut tabu, on eronnut avioliitoistaan laumoittain viimeisen ... viidentoista vuoden aikana?
En minä tiedä.- :DD
hahmotelma kirjoitti:
No jaa... Se sukupolvi jolle seksi ei ole enää ollut tabu, on eronnut avioliitoistaan laumoittain viimeisen ... viidentoista vuoden aikana?
En minä tiedä.Tuntuu hämmentävältä saada ehdotuksia nuorilta miehiltä. Joskus kulkevat perässä koko illan vaikka on sanonut selvästi ettei kiinnosta. Treffeissä on joka toinen härskin ehdotuksen tehnyt vähintäänkin 10 vuotta nuorempi.
Moi yökylä :) täältä löytyisi myös ehdokas unikaveriksi. Vapaa ja luotettava 34-vuotias mies Tre lähistöltä. 0449131646
- 32445678890
Toi kehveli on kyllä niin mahtavan kutsuva, ettei varmasti naiset pysty vastustamaan. Varaudu naisten soitteluun läpi yön...
Montahan puhelinnumeroa sataisi puskasta petiseuraa kyselevälle miehelle?'
- heh ..
nolla tietenkin ja jos numeroita tulisi niin ne olisi pilailua jonkun kustannuksella
heh .. kirjoitti:
nolla tietenkin ja jos numeroita tulisi niin ne olisi pilailua jonkun kustannuksella
Tulee tiettyjä mielikuvia miehistä, joilla on joku prepaid liittymä tällaista varten...
Tullut mieleen itsellänikin hankkia :P
Mutta ihan vaan siksi että voisin antaa sen tänne, jotta voivat kaikki hullut soittaa ja saada terapiaa.hahmotelma kirjoitti:
Tulee tiettyjä mielikuvia miehistä, joilla on joku prepaid liittymä tällaista varten...
Tullut mieleen itsellänikin hankkia :P
Mutta ihan vaan siksi että voisin antaa sen tänne, jotta voivat kaikki hullut soittaa ja saada terapiaa.Siis vain keskustelua terapeuttista*
- 12345678i9o
hahmotelma kirjoitti:
Siis vain keskustelua terapeuttista*
Niinpä tietenkin...
12345678i9o kirjoitti:
Niinpä tietenkin...
Tietenkin. Terapian antaminen vaatii tiettyä koulutusta.
- 43567890678
hahmotelma kirjoitti:
Tietenkin. Terapian antaminen vaatii tiettyä koulutusta.
Tietenkin, luulin että olit lähihoitaja...
43567890678 kirjoitti:
Tietenkin, luulin että olit lähihoitaja...
Luulin oikein, että et terävä ole et.
- 234567890+
hahmotelma kirjoitti:
Luulin oikein, että et terävä ole et.
Halpa heitto. Lähäri ei ole pätevä mitään terapiaa antamaan.
- terapiaan
234567890+ kirjoitti:
Halpa heitto. Lähäri ei ole pätevä mitään terapiaa antamaan.
Lähäri voi olla mitä vaan muutakin koulutukseltaan. Söpöä lainatakseni, et terävä ole et.
- 2345678890
terapiaan kirjoitti:
Lähäri voi olla mitä vaan muutakin koulutukseltaan. Söpöä lainatakseni, et terävä ole et.
Älä jaksa. Julki Terhikistähän tuon voin tarkistaa.....jaaa, noin sieltä se löytyi, oikeus toimia lähihoitajana, vaikka olis lukenut mitä, muuhun ei ole valtuuksia.
Että sillesti. - terapiaan
2345678890 kirjoitti:
Älä jaksa. Julki Terhikistähän tuon voin tarkistaa.....jaaa, noin sieltä se löytyi, oikeus toimia lähihoitajana, vaikka olis lukenut mitä, muuhun ei ole valtuuksia.
Että sillesti.Puhuinkin itsestäni enkä söpöstä. Olen myös lähäri.
- kunnon mies
Hei Yökylä, lähetit viestin, kiitos siitä. Mutta kun mulla ei ole sähköpostia... Voit vaikka soittaa mulle ilman numeroa jos tuntuu turvallisemmalta, omaa julkista numeroa en tänne laita.
- Yökylä
Okei. Jos mä tekstaan sulle mun omasta numerosta, niin voitko viestitellä mun kans ens alkuun ja soitellaan myöhemmin, jos aijotaan tavata?!
- kjlkjlk
Yökylä kirjoitti:
Okei. Jos mä tekstaan sulle mun omasta numerosta, niin voitko viestitellä mun kans ens alkuun ja soitellaan myöhemmin, jos aijotaan tavata?!
SInuna en lähestyisi yhtäkään miestä, joka käyttää Sinkk-palstalla nimimerkkiä "kunnon mies", "periaatteen mies" ym. Täysin vinksahtaneita tyyppejä kirjoitustensa perusteella.
- Yökylä
kjlkjlk kirjoitti:
SInuna en lähestyisi yhtäkään miestä, joka käyttää Sinkk-palstalla nimimerkkiä "kunnon mies", "periaatteen mies" ym. Täysin vinksahtaneita tyyppejä kirjoitustensa perusteella.
Musta ainakin "kunnon mies" vaikuttaa ihan OK:lta. Jos vaan ei oo varattu!
- 76576465
up
- kunnon mies
hei, kyllä vakka heti olen kotona.
- kunnon mies
Hei, ei ole kumpaakaan ja vapaa kuin taivaan-lintu!!! ota vaan suoraan yhteyttä kun netti pätkii......
- kunnon mies
Hei, kyllä olen vapaa, netti on tökkinyt ihan riittävästi, jos ottaisit suoraan yhteyttä.
- kunnon mies
Hei, mulla on naapurina vanha mummo eikä sillä edes ole tietokonetta!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1585462
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2543208
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442698- 361844
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411586- 161457
- 231447
- 241347