Osallistuuko puolisonne

Pukeli.

kotitöihin, esim. ruuanlaittoon, leipomiseen jja jopa siivoamiseen oma-aloitteisesti.
Meillä ei valitettavasti.

15

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä osallistuu

onhan puolisoni minun vaimoni jolle hommat kuuluu luontaisesti. Itse nostan koipia jos ovat tiellä imuroidessa.

• mitä ne on

Puolisoni tekee kaiken ja nauttii Appenzellin häiriöstä jatkuvasri

• Osallistuu... :)

• Pukeli.

Oikein hieno juttu. Onneksi olkoon vaimollesi.

• Juu-u.Toki.
      Mitä sellaisella tekisi,joka ei mitään tekisi...

Tasajako se olla pitää.Meillä on työnjako niin,että ukko hoitaa kokonaan keittiöpuolen(minä teen kyllä täytekakkuja ja myös joitain muita herkkuja),minä siivouspuolen.
      Ukko hoitaa ruohonleikkuun ja lumet,minä muut pihahommat.
      Koirista vetovastuu minulla,koska ne on minun harrastus.Mutta poissaollessani kyllä ruokkii ja hoitaa ne ulos.
      Nii ja marjat :D Se hoitaa mettät ja minä pihan :D

• No meillä on jaoteltu hommat tälleen

mies tekee : kodin yleinen ylläpito, imurointi,tasojen puhtaanapito (ymmärrettävää kun mies tekee viikolla vähemmän töitä kuin minä)

minä teen : viikkosiivoukset, juoksulenkit koirien kanssa, paikkojen järjestely

yhdessä: pyykkääminen, pihatyöt

• mistä tietää

hei ulla mistä tietää että ahvenanmaalaiset on harrastanut seksiä hylkeiden kanssa? turkulaisista...

• Näi meil !

Meil ukko tekkee kothommat kaikki, ja hoitaa myäs koirat, sikku niilt hommiltaa selvii ni menee metsään hakemaa särvintä puurosa kans.

Mää keksin ain jottai etten tarvi osallistuu ainaska noihin marjan poimintoihi, enkä oikiast muuhukkaa, kaupois kyl käyn.

• imurointi

Kun olin naimisissa minä töissä ja ukko kotona koirien kaa.Hoiti koirat myös illalla ja yhdessä kun olin kotona.Mut mulle usein jäi ruuanlaitto ja siivous.Hän vetosi siihen kun käy pitkillä lenkeillä koirien kaa.Kunnes sain kuulla et koirat usein sidottuna kiinni jonku kioskin eteen ja mun ukko pelaamassa.Siinä ne pitkät lenkit.Kyllä kovalla komennolla sai sen jotain tekeen.Kun ei ees pesukonetta saanut päälle aloin peseen omat pyykkini ja siitäkös tuli sanomista ku hällä ei oo puhtaita vaatteita.Yksinkertaisesti lopetin kotitöiden teon ja esim aloin syömään töissä oli hyvä sanoo että ei mul oo nälkä illalla tee itelles jotain.Kyllä pikkuhiljaa alkoi jotain tapahtuu ja jossain vaiheessa teki jopa ruuankin valmiiksi ku tulin kotiin.Ja siivosi tosin heikosti mut yritys oli hyvä juttu.

• Pukeli.

Miksi puhut "kun olin naimisissa "

Vihdoinkin sait sen opetettua tavoille, niin sitten se hauskuus loppui ???????

• Arvaathan sen
        Pukeli. kirjoitti:

Eihän noin nuljua muijaa kukaan jaksa kauaa kattella. Eroonhan siitä pitää päästä ja pikimmiten. ;D Kautta tunnetun histoorian naisten tehtävät on olleet keittiössä ja huushollin pidossa. Ja jos on aikaa jäänyt niin on voineet harrastaa työntekoakin.

• imurointi2
        Pukeli. kirjoitti:

Koska ukko kuoli ja mitä se kellekkään kuuluu jos olin naimisissa enkä enää oo

• big love
        Arvaathan sen kirjoitti:

Eihän noin nuljua muijaa kukaan jaksa kauaa kattella. Eroonhan siitä pitää päästä ja pikimmiten. ;D Kautta tunnetun histoorian naisten tehtävät on olleet keittiössä ja huushollin pidossa. Ja jos on aikaa jäänyt niin on voineet harrastaa työntekoakin.

minä ja vaimoni siivoomme yhdessä talon ja teemme ostokset yhdessä.Meillä ei tarvitse toista pyydellä ja petivaatteetkin kultani kanssa vaihdetaan yhdessä.Koska rakastamme ja arvostamme toisiamme.

• Pukeli.
        imurointi2 kirjoitti:

Koska ukko kuoli ja mitä se kellekkään kuuluu jos olin naimisissa enkä enää oo

Mihin kuoli ???? Ei kait vaan koulutuksesi sittenkin ollut liian kovakouraista :)))))

• Kuullostaa
        big love kirjoitti:

minä ja vaimoni siivoomme yhdessä talon ja teemme ostokset yhdessä.Meillä ei tarvitse toista pyydellä ja petivaatteetkin kultani kanssa vaihdetaan yhdessä.Koska rakastamme ja arvostamme toisiamme.

ihan siltä kuin tässä on mies joka on päättänyt unohtaa miehuutensa ;D

Jokaisen feministiakan toiveiden täyttymys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2551
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2180
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2012
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1850
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1608
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1142
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1119
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      990
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      965
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      938
    Aihe