Sanalla sanoen, kommunistit kannattavat kaikkialla jokaista vallankumouksellista liikettä, joka on tähdätty vallitsevia yhteiskunnallisia ja valtiollisia oloja vastaan.
Kaikissa näissä liikkeissä he kohottavat esiin liikkeen peruskysymyksenä omistuskysymyksen, esiintyköön se kehittyneemmässä tai kehittymättömämmässä muodossa.
Kommunistit tekevät vihdoin työtä kaikkialla kaikkien maiden demokraattisten puolueiden yhdistymisen ja yhteisymmärryksen luomisen puolesta.
Kommunistit pitävät halveksittavana salata mielipiteitään ja aikomuksiaan. He selittävät avoimesti, että heidän päämääränsä voidaan saavuttaa ainoastaan väkivaltaisesti kumoamalla koko tähänastinen yhteiskuntajärjestys. Vaviskoot vallassa olevat luokat kommunistisen vallankumouksen edessä. Proletaareilla ei siinä ole muuta menetettävää kuin kahleensa. Mutta voitettavana heillä on koko maailma.
Olen kyllästynyt porvareihin!
12
65
Vastaukset
- ETKÖNÄ OO NÄHNY
Oot meleko idiootti, kun ett oo JO TAJUNNU, mihin helevettiin JÄRJETÖN PAKANA kommunismi on SEN harrastajat vieneet AIVAN laitaluvultaan !!!
KOMMUNISMI ON MIELISAIRAUS, joka ON PAHIN MAHDOLLINEN IHMISKUNNAN yhteiskunnan muoto !!!
MEE VAIKKA KATO POHJOIS -KOREAAN, jossa uutisten lukijakin inttää JÄRJETTÖMIÄ asioita konekiväärin piippu parin metrin päässä naamastaan.
Sellaistako maailmaa ikävöit ALOITTAJA ???-Sillä kommunistit eivät parempaan pysty-eivätkä ole koskaan pystyneetkään -ei sitten ainoassakaan valtiossa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja tämä ei tarkoita, etteikö kapitalismissa oli parantamisen varaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - ASIANTUNTIJA.
Nikolai Gavrilovitš Varlamov (6. tammikuuta 1907 Pietari - 25. heinäkuuta 1943) oli Neuvostoliiton 239. jalkaväkirykmentin yhdeksännen komppanian kersantti, joka heittäytyi vihollisen tulen eteen. 25. syyskuuta 1943 kuolemansa jälkeen hänestä tehtiin Neuvostoliiton sankari ja 1976 Sekeen - Repolan maantielle 59 kilometrin päästä Sekeestä hänen muistokseen pystytettiin obeliski. Hän sai postuumisti myös Leninin kunniamerkin. Sekeen piirin Kamennyj Borin kylässä sijaitsevassa sisäoppilaitoksessa numero 7 avattiin Nikolai Varlamoville omistettu museo ja 1982 Sekee piirin työläisten varoilla pystytettiin Kamennyj Boriin muistomerkki Neuovstoliiton sankarille. Hänen nimelleen omistettiin myös kymmenen pioneerivartiostoa Karjalassa. Hänelle on myös nimetty katu Petroskoissa sekä rintakuva Äänisen traktoritehtaan kulttuuritalossa, minkä lisäksi hänen mukaansa on nimetty kalastustroolari, Vienan-Äänisen varustamon hinaaja. Varlamovin kuva on lisäksi 1977 perustetussa galleriassa Antikaisen- ja Krasnoinkatujen aleella Petroskoissa.
- KAUHUA!! HORROR!!
Top Gun -ohjaaja Tony Scottin itsemurhaviesti ei paljasta motiivia!!!11
- ETKÖNÄ OO JO LASKENU
ETKÖNÄ ALOITTAJA OO jo laskenu-Kuinka paljon ihmisiä on kuollu näläkään kommunistissa maissa ???
Ja VEDÄ JO LOPULTAKIN OIKEAT JOHTOPÄÄTÖKSET, että KOMMUNISMI ON MIELISAIRAUS -SILLÄ SE EI TOIMI !-- SIIS SE EI TOIMI !!!!--MENEEKÖ SE PERILLE ??? EES MITENKÄÄn päin ,-ETTÄ SE TUHOAA IHMISTEN YHTEISTYÖN ? - asdfasdf234
Ostan tuon. Taidat tietää mistä puhut
- plaaplaa.
No avauksen laatija nimetön vaikka todennäköisesti tampio äärioikeistolainen(natsi) onkin, ei tajua, että kuulostaa täysin kommunistilta, esittäessään äärimmäistä vasemmistovihaansa. On naurettava toi teidän äärioikeiston - tarkoitan natseja, yritys esittää ja väittää, että tälläsilla palstoilla muka keskustelisi tai väittelisi jokin vasrmmisto muka hallitusoikeistoa "vastaan". Vasurit eli vasemmistoliitto kannattaa markkinataloutta, eivätkä käy kirjoittelemassa tällä foorumilla todennäköisimmin siksi, että fanaattiset idiootit persut jne. on häätäneet ne oman mielipiiteensä kailotuksen tarpeessaan: katsos kun osa kansasta on niin tyhmiä, etteivät varmaan edes pysty tai osaa keskustella edes tällaisilla harmittomilla nimetömillä vapaa-ajanvietepalstoilla kirjoittajien kanssa, joilla on vähääkään erilainen mielipide.
Käy finninaama ensin edes amis loppuun ja tule sitten puhumaan keskustelupalstoille. Sun ei tartte niitä "kommunistejakaan" vihata: niitä on tosi vähän ja ne tuskin mihinkään yhteiskuntavastaiseen selkkaukseen alkaisivat, vaikkakin vähän hölmöjä ovat markkinatalouden vastustuksessaan 2012- luvullla. Joskus vuosisadan alussa ne kommarit ehkä ajoi työläisten asiaa, mutta koko yhteiskunta oli sillon täysin toinen ja toisenlainen. Jos sotketaan yhteen moderni vasemmisto ja kommunismi, niin ei siitä tule kuin mustamaalaaamisen maku lukijalle suuhun, ja ihan vaikka objektiivisesti sanoo.
Kukin saa kannattaa mitä puoluetta kannattaa, jos kannattaa normaalia demokratiaa ja tasavertaisia ihmisoikeuksia, eikä mitään äärioikeisto-polttouuni-rotuerottelunatseja.
Ps. Varmaan monet kommaritkin maksaa enemmän veroja, kuin kommarivihaajat fanaatikot. Antakaa niiden olla. - Stalinkiwa?
Ööööööh????
Itse tunnut vihaavan äärioikeistoa.... mistäköhän syystä? Natsitko???
Kuitenkin kommarit on mielestäsi kivoja vaikka murhasivat samaan aikaan huomattavasti suuremman määrän ihmisiä kuin natsit.
Kommarit ja natsit on ihan yhtä perseestä sillä erotuksella että kommarit ovat murhanneet reilusti enemmän.- plaaplaa.
Aloittaneet vihakirjoitusnatsit eivät koskaan vastaa sairaisiin aloittamiinsa tuotoksiinsa näillä Suomi24- natsien valloittamilla marginaalihörhöajattelupalstoilla, joten vaikka onkin vaikea tulkita, että mihin viestiin viestisi tarkoitat, on tuo todennäköisimmin minun teksiini: en vihaa ketään. Äärioikeistolaiset ovat ainoastaan säälittäviä - ei kukaan jolla on kotikasvatus, ala sellaisia ideologioita kannattaa, jessus pitääkö normaalijärkisen miten paljon suomentaa?
Just tota negatiivista vihakommentointityyliä mä tässä nimettömässä Suomi24:ssa inhoan... En ole edes poliittisesti sitoutunut, enkä edes juuri seuraa politiikkaa tai fanita tai erityisemmin edes inhoa mitään, niin v*ttu natsit ei anna normaalia mielipidettä sanoa, leimaamatta. Kuule en viitsisi noin tyhmään nimettömään tekstiin edes sanoa: minä olen varmaan kymmenen kertaa enemmän koulujakin käynyt kuin sinä arvon nimetön, ja siitä on sentään se etu, että jumankauta ei mennä Stalinin(kaan) fanittajaksi kutsumaan neutraalin mielipiteen kirjoittavaa, koska yksinkertaisesti sivistys estää sellaisen jopa nimettömänä nimettömällä palstalla.
Vai ketä sä vainoat, natsi? Mä en ole tälle foorumille mitään aloituksia laativa - en jaksaisi, enkä ehtisi. Ihan kauheaa, jos sairaat mustamaalaajat leikkii virtuaali- ihmisleikkejä mustamaalaamismielessä tällasilla palstoilla. Sellaiseen ei halua ottaa osaa, mutta vaikea se on asiattomuuksiin asiallisestikaan kirjoittaa. Ylläpitooooooo, haloooo!!! On muuten huvittavaa, että natsit keksi termin "natsikortti" - ilmeisesti halu sallia natsismi on sellaisilla ollut kova... Natsit pois palstoilta! - kfjljghjfdghdfkjhd
plaaplaa. kirjoitti:
Aloittaneet vihakirjoitusnatsit eivät koskaan vastaa sairaisiin aloittamiinsa tuotoksiinsa näillä Suomi24- natsien valloittamilla marginaalihörhöajattelupalstoilla, joten vaikka onkin vaikea tulkita, että mihin viestiin viestisi tarkoitat, on tuo todennäköisimmin minun teksiini: en vihaa ketään. Äärioikeistolaiset ovat ainoastaan säälittäviä - ei kukaan jolla on kotikasvatus, ala sellaisia ideologioita kannattaa, jessus pitääkö normaalijärkisen miten paljon suomentaa?
Just tota negatiivista vihakommentointityyliä mä tässä nimettömässä Suomi24:ssa inhoan... En ole edes poliittisesti sitoutunut, enkä edes juuri seuraa politiikkaa tai fanita tai erityisemmin edes inhoa mitään, niin v*ttu natsit ei anna normaalia mielipidettä sanoa, leimaamatta. Kuule en viitsisi noin tyhmään nimettömään tekstiin edes sanoa: minä olen varmaan kymmenen kertaa enemmän koulujakin käynyt kuin sinä arvon nimetön, ja siitä on sentään se etu, että jumankauta ei mennä Stalinin(kaan) fanittajaksi kutsumaan neutraalin mielipiteen kirjoittavaa, koska yksinkertaisesti sivistys estää sellaisen jopa nimettömänä nimettömällä palstalla.
Vai ketä sä vainoat, natsi? Mä en ole tälle foorumille mitään aloituksia laativa - en jaksaisi, enkä ehtisi. Ihan kauheaa, jos sairaat mustamaalaajat leikkii virtuaali- ihmisleikkejä mustamaalaamismielessä tällasilla palstoilla. Sellaiseen ei halua ottaa osaa, mutta vaikea se on asiattomuuksiin asiallisestikaan kirjoittaa. Ylläpitooooooo, haloooo!!! On muuten huvittavaa, että natsit keksi termin "natsikortti" - ilmeisesti halu sallia natsismi on sellaisilla ollut kova... Natsit pois palstoilta!Turpa kii ääliö.
Sä et ole ketään älykkäämpi, vaikka niin kuvittelet kommunismi huuruissasi.
Fakta on se että Stalin murhasi enemmän kuin Hitler ja Kommunismi on siksi paskinta kakkaa.
Kiva että olet käynyt 10x kertaa enempi kouluja, mutta harmi kun et ole siellä mitään oppinut... hukkaan meni sulta sekin aika.
Mulla on oma firma joka työllistää 18 ihmistä ja tekee kivasti tulosta. Mitä sulla on kommaripaska? Opintovelkaa? Vai oletko kenties käynyt pesuskoulun tuplasti? Hahhahahahahah.
- vienotuuli
Taitaa olla hikkalaatikolle hiekan vaiht passeli.
- Taisto Sinisalo
Kommunismi perustuu lahjattomien, kyvyttömien ihmisten kateudelle.
Miten se voisi voittaa?????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829