Itse nukun, koska se tuntuu mukavammalta
Nukutko alasti?
62
1332
Vastaukset
- En nuku
Tuntuisi ihan pervolta
- Köpisss
Nukun tangat jalassa.
- Eikö ne ole
epämukavat?
- siistäh??
Miten niin pervolta?
- kyssäri?
Oletko nainen?
- Tosi -.
Epähygieenistä ym. yäk.
- Aina.
Aina.
- ,....,
Vain miehen seurassa..eli enpä juurikaan.
- Ninnu.
Jos nukun miehen kanssa nukun yleensä alasti lusikka-asennossa miehen kanssa. Jos nukun yksin käytän yöpaitas
- Tuosta asennosta
On helppo liuttaa muna sisään kun aamulla herää, muna seisoo ja panettaa
- ¤¤¤
Nukun alasti tai pikkarit jalassa. Paljon mukavampaa kuin yöpaita päällä. Pyjama on kaikkein pahin, en voi sietää "pitkiä housuja" jalassa yöllä. Jos on kylmä, niin lisää peittoja. :)
- 10+9
Itse olen mies enkä ikinä nuku alasti tai edes boksereissa, aina pitää olla pitkähihainen paita ja pitkät housut ja sukat, muuten tulee kylmä ja en nukahda tai sitten herään kylmyyteen keskellä yötä, ei väliä onko kesä vai talvi.
- ...
Kesähelteillä et pysty nukahtamaan tuossa asukokonaisuudessa.
- ..M26..
Kesäsin saatan nukkua ja yleensä naisten kanssa. (aina on muuten bokserit)
- Nukun jos
olen rakastellut. Rakastelun jälkeen on ihana nukahtaa miehen kainaloon. Muuten minulla on pikkuhousut ei muuta
- En. Miksi
nukkuisin? En ole mikään nakupelle
Joo
- Mr Groove
Aina kun se vaan on mahdollista. Joskys kyläillessä joutuu käyttämään boksereita.
- Ehdottomasti
Pallit hautuvat ihan rittävästi päivällä housuissa
- Jos on yöllä
panoseuraa, niin kyllä
- Limaiset lakanat
Tottakai, siinä on helppo runkata ja lennättää limat lakanoille. Ikävää kun ne sitten kovettuvat koppuroiksi, joutuu vaihtamaan usein.
- Itsekin runkkaan
itseni uneen lähes joka ilta
- ................
Aina kun mahdollista. Saa edes kunnolla nukuttua muuten kuin alasti.
- Sama juttu
housut kiristää
- Sopuhintaan
Sama juttu kirjoitti:
housut kiristää
Hanki stringit
En nuku alasti. Käytän niinkin seksikästä yöasua kuin pyjamaa. Tasa-arvon kannattajana en voi hyväksyä sitä, että mukava yöasu olisi varattu vain miehille (ja naisten pitäisi pärjätä epämukavasti kiertyvässä tai nousevassa yöpaidassa).
- Hei lumi!
Ota yhteyttä LordBoredomiin, jos et vielä ole ottanut.
- mies32
Mikä alastomuudessa on epämukavaa?
Kyllä moni seksikäskin yöasu on käsittääkseni mukava. Mitä se nouseminenkaan haittaa?
- mies korvesta
Nukun alasti kesät talvet.
- realismus
Kovin moni ilmoittaa nukkuvansa alushoususillaan, jotkut jopa stringeissä. Ihmettelen kovasti, nuorisolla on outoja tapoja...
Alasti nukkunu koko aikuis-iän. En varmaan edes osaisi enää nukkua puettuna. =P
- .
Siihen kun tottuu, niin vaatteet muuttuu häiritseviksi.
- Olen samaa
mieltä. Silloin harvoin (jossain kylässä missä on muita ihmisiä) kun joutuu pitämään yöasua se tuntuu ikävältä.
- Metrostyle fashions!
Carl ja Paul riisuvat nukkumaan mennessään räähtävän tyylikkäät kauluspaidat yltään asetellen kauluspaidat siten kauniisti hengariin, että kauluspaita on aamulla paitaa valkatesa edelleen räjähtävän tyylikäs ja hyvätuoksuinen.
Yäasuna Carl ja Paul käyttävät toisinaan huumaavan ylellisiä silkkiboksereita ja toisinaan nukkuvat alasti kietoutuneena kauniskasvoisten valkkaajien mielituoksuihin esimerkiksi Emperio Armani tai muut räjähtävän hyväntuoksuisen huumaavat after shave-tuotteet.- hihhih..
Emporio Armani..
- Totally naked
Nukkumaan mennessä ja kotona noin muutenkin. Kokkaaminen ja siiivoaminen on paljon mukavampaa niin..
- puhtaahko mies
Istun kangastuolilla 12 tuntia päivässä enkä halua, että tuolini haisee perseeltäni. Talvisin on kämppä myös sen verran viileä, että täytyy vetää pitkähihaista niskaan.
- puhtaahko mies
puhtaahko mies kirjoitti:
Istun kangastuolilla 12 tuntia päivässä enkä halua, että tuolini haisee perseeltäni. Talvisin on kämppä myös sen verran viileä, että täytyy vetää pitkähihaista niskaan.
Nukkuminen tapahtuu toki ilman vaatteita.
- Kun olen
yksin kotona oleilen yleensä alasti
- Etkö pelkää
että naapurit näkevät?
- Se on heidän
Etkö pelkää kirjoitti:
että naapurit näkevät?
ongelmansa jos tiiraavaat. Minä saan omassa kotonani tehdä mitä haluan.
- mies32
Etkö pelkää kirjoitti:
että naapurit näkevät?
Kannattaisiko muuttaa sellaiseen kämppään, jossa naapurit eivät voi tiirailla? Tai sitten ei vaan pidä välittää, kyllä kotonaan pitää saada olla mitenpäin haluaa.
- Onhan se silti
Se on heidän kirjoitti:
ongelmansa jos tiiraavaat. Minä saan omassa kotonani tehdä mitä haluan.
noloa jos naapurit näkevät sut alasti
- Totally naked
Onhan se silti kirjoitti:
noloa jos naapurit näkevät sut alasti
Kenelle, ei multa ainakaan ole mitään kadonnut, tai mun elämääni mitenkään vaikuttanut, kukaan ei ole sanonut yhtään mitään.
- En sillä
nukun koirani kanssa
- Eroottiset ihmiset
nukkuvat alasti.
- mies32
Nukun jos olen ottanut illalla suihkun, enkä ole sen jälkeen vielä ehtinyt alushousuihin pujottautumaan. Tai jos olen harrastanut seksiä ja bokserit jääneet sille tielleen.
Muutenkaan en muita vaatteita kuin boksereita käytä, ellei sitten ole todella kylmä, eikä edes paksu täkki riitä. Flanellipyjama on ihan kiva, mutta vain harvoin on niin kylmä, että sitä tarvitsisi täkin alla, etenkin kun alfamiehellä on yleensä 48-57kg lämmitin sängyssä.- Kun sinulla on
noita iho- ja seksikumppaneita non paljon, niin oletko koskaan saanut sulupuolitautitartuntaa heiltä?
- Aina!
Kotonani en pue päälle, ennen kuin lähden ulos
- mustispeppers
Joo, useinmiten. Toisinaan yökkä päällä, jos tulee kylmä, niin sitä varten on toinen peitto.
- huvinsa kullakin
Itse nukun alasti koska se helpottaa runkkaamista.
- Samoin.
Onanoin itseni uneen
- Miäs 40+
Juuri menossa alasti sänkyyni....nainen tulisitko mukaan?
Peitot heilumaan :P - alasti...
...nukkuminen on ihanaa. ihanan kevyt olo
- Kyllä.
Housut olisivat aamuerktion tiellä
Juu, joskus vaatetus tuntuu liian kuumalta ja ahdistavalta. Jos meinaa olla kylmä löytyy yöpaita nopeasti päälle. :)
- Pitää suunsa kiinni
EN KOSKAAN MYÖNNÄ sitä kuinka yöni nukun tai minkälaisissa asuissa kotona kuljen. Se on henkilökohtainen asia eikä kuulu perheen ulkopuolisille. Eikä tarvitse koskaan kuvitella liikoja olemisesta saatikka rakentaa fantasioita.
- lkawjf
Ei kukaan tiedä kuka sinä olet. Vai voiko joku tuttavasi tunnistaa sinut tuosta kirjoitustyylistäsi ja valitsemastasi nimimerkistä, jota vaihdat joka kerta, kun tänne kirjoitat?
- Pitää suunsa kiinni
lkawjf kirjoitti:
Ei kukaan tiedä kuka sinä olet. Vai voiko joku tuttavasi tunnistaa sinut tuosta kirjoitustyylistäsi ja valitsemastasi nimimerkistä, jota vaihdat joka kerta, kun tänne kirjoitat?
En nyt tarkoita sitä että tunnetaanko vaan se että mitä ihmettä muut sillä tiedolla tekee että nukunko alasti?
JA jokainen vaihtaa nimimerkkiä sen takia ettei tunnistettaisi.
- 2+13
En ole ikinä oppinut nukkumaan alasti, vaikka olen joskus yrittänyt. Yöpaita on aina päällä, talvella pyjama (tai t-paita ja trikoot) sekä villasukat. Kesähelteillä alasti nukkuminen onnistuu vielä heikommin, sillä minusta hikiset lakanat ovat ällön tuntuisia. Yöpaita imee kosteuden iholta itseensä.
Niin, ja nyt vanhempana yöpaita suojaa ihoa vähän myös lakanoiden tekemiltä rypyiltä (ne katoavat vuosi vuodelta hitaammin). - jebou,
sukat jalkaan
- bim.
Alastomana aina sängyssä oli kumppani tahi ei, satiinilakanat mukavan raikkaan ihoa vasten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2962347Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161750Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2181380- 901302
Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel611268Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851165Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60983TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p20980Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva137977Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak163908