Nukutko alasti?

Hyvän yön ystävä

Itse nukun, koska se tuntuu mukavammalta

62

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nuku

Tuntuisi ihan pervolta

• Köpisss

Nukun tangat jalassa.

• Eikö ne ole

epämukavat?

• siistäh??

Miten niin pervolta?

• kyssäri?

Oletko nainen?

• Tosi -.

Epähygieenistä ym. yäk.

• Aina.

Aina.

• ,....,

Vain miehen seurassa..eli enpä juurikaan.

• Ninnu.

Jos nukun miehen kanssa nukun yleensä alasti lusikka-asennossa miehen kanssa. Jos nukun yksin käytän yöpaitas

• Tuosta asennosta

On helppo liuttaa muna sisään kun aamulla herää, muna seisoo ja panettaa

• ¤¤¤

Nukun alasti tai pikkarit jalassa. Paljon mukavampaa kuin yöpaita päällä. Pyjama on kaikkein pahin, en voi sietää "pitkiä housuja" jalassa yöllä. Jos on kylmä, niin lisää peittoja. :)

• 10+9

Itse olen mies enkä ikinä nuku alasti tai edes boksereissa, aina pitää olla pitkähihainen paita ja pitkät housut ja sukat, muuten tulee kylmä ja en nukahda tai sitten herään kylmyyteen keskellä yötä, ei väliä onko kesä vai talvi.

• ...

Kesähelteillä et pysty nukahtamaan tuossa asukokonaisuudessa.

• ..M26..

Kesäsin saatan nukkua ja yleensä naisten kanssa. (aina on muuten bokserit)

• Nukun jos

olen rakastellut. Rakastelun jälkeen on ihana nukahtaa miehen kainaloon. Muuten minulla on pikkuhousut ei muuta

• En. Miksi

nukkuisin? En ole mikään nakupelle

• hahmotelma

Joo

• Mr Groove

Aina kun se vaan on mahdollista. Joskys kyläillessä joutuu käyttämään boksereita.

• Ehdottomasti

Pallit hautuvat ihan rittävästi päivällä housuissa

• Jos on yöllä

panoseuraa, niin kyllä

• Limaiset lakanat

Tottakai, siinä on helppo runkata ja lennättää limat lakanoille. Ikävää kun ne sitten kovettuvat koppuroiksi, joutuu vaihtamaan usein.

• Itsekin runkkaan

itseni uneen lähes joka ilta

• ................

Aina kun mahdollista. Saa edes kunnolla nukuttua muuten kuin alasti.

• Sama juttu

housut kiristää

• Sopuhintaan
        Sama juttu kirjoitti:

housut kiristää

Hanki stringit

• En nuku alasti. Käytän niinkin seksikästä yöasua kuin pyjamaa. Tasa-arvon kannattajana en voi hyväksyä sitä, että mukava yöasu olisi varattu vain miehille (ja naisten pitäisi pärjätä epämukavasti kiertyvässä tai nousevassa yöpaidassa).

• Hei lumi!

Ota yhteyttä LordBoredomiin, jos et vielä ole ottanut.

• mies32

Mikä alastomuudessa on epämukavaa?

Kyllä moni seksikäskin yöasu on käsittääkseni mukava. Mitä se nouseminenkaan haittaa?

• mies korvesta

Nukun alasti kesät talvet.

• realismus

Kovin moni ilmoittaa nukkuvansa alushoususillaan, jotkut jopa stringeissä. Ihmettelen kovasti, nuorisolla on outoja tapoja...

• Alasti nukkunu koko aikuis-iän. En varmaan edes osaisi enää nukkua puettuna. =P

• .

Siihen kun tottuu, niin vaatteet muuttuu häiritseviksi.

• Olen samaa

mieltä. Silloin harvoin (jossain kylässä missä on muita ihmisiä) kun joutuu pitämään yöasua se tuntuu ikävältä.

• Metrostyle fashions!

Carl ja Paul riisuvat nukkumaan mennessään räähtävän tyylikkäät kauluspaidat yltään asetellen kauluspaidat siten kauniisti hengariin, että kauluspaita on aamulla paitaa valkatesa edelleen räjähtävän tyylikäs ja hyvätuoksuinen.

Yäasuna Carl ja Paul käyttävät toisinaan huumaavan ylellisiä silkkiboksereita ja toisinaan nukkuvat alasti kietoutuneena kauniskasvoisten valkkaajien mielituoksuihin esimerkiksi Emperio Armani tai muut räjähtävän hyväntuoksuisen huumaavat after shave-tuotteet.

• hihhih..

Emporio Armani..

• Totally naked

Nukkumaan mennessä ja kotona noin muutenkin. Kokkaaminen ja siiivoaminen on paljon mukavampaa niin..

• puhtaahko mies

Istun kangastuolilla 12 tuntia päivässä enkä halua, että tuolini haisee perseeltäni. Talvisin on kämppä myös sen verran viileä, että täytyy vetää pitkähihaista niskaan.

• puhtaahko mies
        puhtaahko mies kirjoitti:

Istun kangastuolilla 12 tuntia päivässä enkä halua, että tuolini haisee perseeltäni. Talvisin on kämppä myös sen verran viileä, että täytyy vetää pitkähihaista niskaan.

Nukkuminen tapahtuu toki ilman vaatteita.

• Kun olen

yksin kotona oleilen yleensä alasti

• Etkö pelkää

että naapurit näkevät?

• Se on heidän
        Etkö pelkää kirjoitti:

että naapurit näkevät?

ongelmansa jos tiiraavaat. Minä saan omassa kotonani tehdä mitä haluan.

• mies32
        Etkö pelkää kirjoitti:

että naapurit näkevät?

Kannattaisiko muuttaa sellaiseen kämppään, jossa naapurit eivät voi tiirailla? Tai sitten ei vaan pidä välittää, kyllä kotonaan pitää saada olla mitenpäin haluaa.

• Onhan se silti
        Se on heidän kirjoitti:

ongelmansa jos tiiraavaat. Minä saan omassa kotonani tehdä mitä haluan.

noloa jos naapurit näkevät sut alasti

• Totally naked
        Onhan se silti kirjoitti:

noloa jos naapurit näkevät sut alasti

Kenelle, ei multa ainakaan ole mitään kadonnut, tai mun elämääni mitenkään vaikuttanut, kukaan ei ole sanonut yhtään mitään.

• En sillä

nukun koirani kanssa

• Eroottiset ihmiset

nukkuvat alasti.

• mies32

Nukun jos olen ottanut illalla suihkun, enkä ole sen jälkeen vielä ehtinyt alushousuihin pujottautumaan. Tai jos olen harrastanut seksiä ja bokserit jääneet sille tielleen.
      Muutenkaan en muita vaatteita kuin boksereita käytä, ellei sitten ole todella kylmä, eikä edes paksu täkki riitä. Flanellipyjama on ihan kiva, mutta vain harvoin on niin kylmä, että sitä tarvitsisi täkin alla, etenkin kun alfamiehellä on yleensä 48-57kg lämmitin sängyssä.

• Kun sinulla on

noita iho- ja seksikumppaneita non paljon, niin oletko koskaan saanut sulupuolitautitartuntaa heiltä?

• Aina!

Kotonani en pue päälle, ennen kuin lähden ulos

• mustispeppers

Joo, useinmiten. Toisinaan yökkä päällä, jos tulee kylmä, niin sitä varten on toinen peitto.

• huvinsa kullakin

Itse nukun alasti koska se helpottaa runkkaamista.

• Samoin.

Onanoin itseni uneen

• Miäs 40+

Juuri menossa alasti sänkyyni....nainen tulisitko mukaan?
      Peitot heilumaan :P

• alasti...

...nukkuminen on ihanaa. ihanan kevyt olo

• Kyllä.

Housut olisivat aamuerktion tiellä

• Juu, joskus vaatetus tuntuu liian kuumalta ja ahdistavalta. Jos meinaa olla kylmä löytyy yöpaita nopeasti päälle. :)

• Pitää suunsa kiinni

EN KOSKAAN MYÖNNÄ sitä kuinka yöni nukun tai minkälaisissa asuissa kotona kuljen. Se on henkilökohtainen asia eikä kuulu perheen ulkopuolisille. Eikä tarvitse koskaan kuvitella liikoja olemisesta saatikka rakentaa fantasioita.

• lkawjf

Ei kukaan tiedä kuka sinä olet. Vai voiko joku tuttavasi tunnistaa sinut tuosta kirjoitustyylistäsi ja valitsemastasi nimimerkistä, jota vaihdat joka kerta, kun tänne kirjoitat?

• Pitää suunsa kiinni
        lkawjf kirjoitti:

Ei kukaan tiedä kuka sinä olet. Vai voiko joku tuttavasi tunnistaa sinut tuosta kirjoitustyylistäsi ja valitsemastasi nimimerkistä, jota vaihdat joka kerta, kun tänne kirjoitat?

En nyt tarkoita sitä että tunnetaanko vaan se että mitä ihmettä muut sillä tiedolla tekee että nukunko alasti?
        JA jokainen vaihtaa nimimerkkiä sen takia ettei tunnistettaisi.

• 2+13

En ole ikinä oppinut nukkumaan alasti, vaikka olen joskus yrittänyt. Yöpaita on aina päällä, talvella pyjama (tai t-paita ja trikoot) sekä villasukat. Kesähelteillä alasti nukkuminen onnistuu vielä heikommin, sillä minusta hikiset lakanat ovat ällön tuntuisia. Yöpaita imee kosteuden iholta itseensä.
      Niin, ja nyt vanhempana yöpaita suojaa ihoa vähän myös lakanoiden tekemiltä rypyiltä (ne katoavat vuosi vuodelta hitaammin).

• jebou,

sukat jalkaan

• bim.

Alastomana aina sängyssä oli kumppani tahi ei, satiinilakanat mukavan raikkaan ihoa vasten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      296
      2347
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1750
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      218
      1380
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      90
      1302
    5. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      61
      1268
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1165
    7. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      983
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      980
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      977
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      163
      908
    Aihe