Kysymyksiä miehille.

Hämmilläään

Miten te miehet näytätte kiinnostusta tai tunteenne? ja kuinka kauvan siihen on mennyt että olette tajunneet olevanne rakastunut? kysyin eräältä mieheltä jonka kanssa minulla on ollut juttua jonkuna aikaan niin hänen tunteitaan minua kohtaan hän sanoi ettei osaa vastata ja sanoi lopulta näin: Muista että miehet ei helposti harkitsematta kerro tunteitaan suoraa, olet varmaan huomannut ja en ole poikkeus.
pitkääkö paikkaansa teidän kohdalla?

1

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feelings or not

      Vastaan vaikka olen nainen....

      Olen ollut erään miehen kanssa kaukosuhteessa jo melkein vuoden. Tavataan lähinnä viikonloppuisin ja ikää molemmilla jo yli 40v.
      Vasta hiljattain muutin fb-profiiliini olevani parisuhteessa ja miehen vastaveto siihen oli, että hän on "vaikeasti selitettävässä parisuhteessa".
      Tiedän, että hän tykkää ja välittää musta paljon... ja on sanonut mua kullaksi ja rakkaaksi ja että olen tärkeä yms... ja muutenkin osoittaa usein hellyyttä...

      Ei tunteita voi pakottaa... niitä tulee kun on tullakseen.... ajan myötä kun toiseen tutustuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe