Värkki

Nasdaq

Rakennusalalla käytetään sanaa "värkki" sekä naisen sukupuolielimestä että mistä tahansa rakennusmateriaalista. Rakennusmateriaali on hyvin yksinkertainen artefakti substanssiltaan, mutta naisen sukupuolielin ei ole.

Väitän, että maailmassa ei ole montaa niin monimutkaista ilmiötä kuin on tämä "värkki".

26

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

Mä olin remppaamassa yhtä asuntoa ja rupesin lattialle nukkuu tinneritölkin viereen. Arvaa oliko pää kipee kun heräsin?

• lehmät lentää

"olin remppaamassa yhtä asuntoa"

Millä taidoilla?

• Nasdaq

Tämän vuoksi olen hiljaa hivuttautunut sellaisten ihmisten vaikutuspiiriin, jotka todella tietävät tämän värkin sielunelämästä jotain.

Aikaisemmin ihmiskunnan historiassa en ole ollut juurikaan kiinnostunut gynekologien täyspäisyydestä.

• ..

Ihan oikein. Ihmisellä on oikeus ja velvollisuus valita seuransa.

• Loistavaa

Ja luuletko että se on kantajalleen yhtään sen helpompi?

En tosin pidä nimestä värkki. Se tuo mieleen alaspäin jurotttavan raksamiehen, joka on tuntenut elämässään vain äitinsä ja tytön riparilla. Panettais, mutta kun ei saa kontaktia. Ihmissuhde siihen päälle olis monimutkaista.

Tai mies joka on ollut koko ikänsä naimisissa yhden naisen kanssa, ei tunnetta ainoastaan velvollisuus. Ja onhan se suurta kun uskaltaa haukkua naista....niiii iin ansiokasta. Silloin tulee sana värkki. Värkki on persoonaton /- 0 tai alentava. Vagina ei kuulu raksamiehen sanastoon, enkä tajua miksi siitä pitää koko ajan mainita muutenkaan.

Miksi muuten kaikki naisiin liittyvä sanasto on niin alentavaa? Siiderivalas, pissis kaikki genitaalialueen sanat jne? Onko nainen vihollinen vai sen seksuaalisuus suututtavaa...jotain pelottavaa?

• Nasdaq

Ei minusta vitussa ole mitään alentavaa. Vittu on yleisin sana minä-sanan jälkeen.

Usko pois, kyllä minä vittu tiedän.

• Loistavaa
        Nasdaq kirjoitti:

Ei minusta vitussa ole mitään alentavaa. Vittu on yleisin sana minä-sanan jälkeen.

Usko pois, kyllä minä vittu tiedän.

Vittu oli ennen suomalainen sivistyssana ja oikea aarre, noin jo olemassaan.
        Sillä karkotettiin jopa pahoja henkiä. Vilautus riitti. Miehet vilautti takapuoltaan.

Milloin siitä tuli kirosana? JA miksi? Hahaa, jos nyt sanon, että kohta päästään asian ytimeen, niin joku hermostuu.

Hyvin harvoin (riippuen sanojasta) sen voi käsittää muutenkin. Myönnän käyttäväni sitä kirosanana...pitääki korjata se pois sanastosta. Suomessa on muuten rikas ja runsas kirosanasto.

• zisel

"Onko nainen vihollinen vai sen seksuaalisuus suututtavaa...jotain pelottavaa?"

• zisel

Ja sitten me naiset vielä vingutaan tasa-arvoa. Buahahahaaaa, se ei tule tapahtuu ikinä - never ever. Tai kai jotain palkkaa voi saada saman verran kuin miehet, en mä siitä mitään tiedä mutta koskaan ei tule naisten solidaarisuus toimii kuten miesten. Me yksinkertasesti ollaan vaan niin helvetin tyhmiä. Ei voi mitään.

• Nasdaq
        zisel kirjoitti:

Ja sitten me naiset vielä vingutaan tasa-arvoa. Buahahahaaaa, se ei tule tapahtuu ikinä - never ever. Tai kai jotain palkkaa voi saada saman verran kuin miehet, en mä siitä mitään tiedä mutta koskaan ei tule naisten solidaarisuus toimii kuten miesten. Me yksinkertasesti ollaan vaan niin helvetin tyhmiä. Ei voi mitään.

Ai tyhmiä?

Kuinkas ne urheilurintsikat istuu?

• zisel
        Nasdaq kirjoitti:

Ai tyhmiä?

Kuinkas ne urheilurintsikat istuu?

Ihan hyvin, kävin testaa tänään eikä tissit heilunut sitäkään vähää mitä ne nyt on ennen heilunut :)

• Nasdaq
        zisel kirjoitti:

Ihan hyvin, kävin testaa tänään eikä tissit heilunut sitäkään vähää mitä ne nyt on ennen heilunut :)

No hyvä.

Mutta kun tässä nyt deletoidaan kilpaa niin ajattelin kysäistä millaisena näet tämän böönan "värkin".

Niin että mitä fiiliksiä?

http://www.youtube.com/watch?v=kvlFWmvgeVI&feature=related

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

No hyvä.

Mutta kun tässä nyt deletoidaan kilpaa niin ajattelin kysäistä millaisena näet tämän böönan "värkin".

Niin että mitä fiiliksiä?

http://www.youtube.com/watch?v=kvlFWmvgeVI&feature=related

Vinkkinä voin sanoa, että se ensimmäinen ajatus on aina se oikea.

(sisäänpäin lämpeävää hekotusta)

• siivousalalla "suttura" on yksi siivousvälineistä
      yleensä sellanen pieni karhea hankaussieni,

lisäksi yksi samansuuntaiseen "sanastoon" liittyvä vitsi syntyi kun asunnossamme pari viikkoa sitten käynyt huoltomies unohti yhden työkaluistaan tänne.
      kai se pitäisi palauttaa sinne huollon toimistoon,
      mut meneppä sinne ja sanoa paukauta et huoltomies unohti meisselinsä meille.
      ei onnistu ilman nauramatta..

mur

• Nasdaq

Voiko siis meisseli olla sutturassa?

(älytöntä naurua)

• Nasdaq kirjoitti:

Voiko siis meisseli olla sutturassa?

(älytöntä naurua)

voi jos siivoojalla on molemmat työkalut siivouskärryssään,

mur

• Nasdaq
        murriperkele kirjoitti:

voi jos siivoojalla on molemmat työkalut siivouskärryssään,

mur

Mjoo

Yleensä niillä on vain Ediä tai vettä, mitä mä olen hississä katellut.

Mut ihan joo.

• Nasdaq kirjoitti:

Mjoo

Yleensä niillä on vain Ediä tai vettä, mitä mä olen hississä katellut.

Mut ihan joo.

ja aika monesti niissä siivouskärryssä olevissa limukkapulloissa onkin jotain pesuaineliuosta, ainakin sellaisissa joissa on semmonen kätevä nosto-korkki systeemi, toimii aika hyvin sen pesuaineen annosteluun

mur

• Nasdaq
        murriperkele kirjoitti:

ja aika monesti niissä siivouskärryssä olevissa limukkapulloissa onkin jotain pesuaineliuosta, ainakin sellaisissa joissa on semmonen kätevä nosto-korkki systeemi, toimii aika hyvin sen pesuaineen annosteluun

mur

Mä olisin luullut siistijän duunin vähän eroottisemmaksi, onhan siinä jatkuva kosketus.

No, what ewer it takes

• Nasdaq kirjoitti:

Mä olisin luullut siistijän duunin vähän eroottisemmaksi, onhan siinä jatkuva kosketus.

No, what ewer it takes

jatkuva kosketus mihin?

mut joo, pitäähän jotkut sairaanhoitajan työtäkin eroottisena,

mur

• suuri-jorma

Värkätään = Tehdään jotain hommaa/asiaa
      Värkki = Tarvike
      Monikaan nainen ei ehkä haluu olla tarvike. Mut toisaalta onhan miehelläkin vastaavia työjuttuihin liittyviä nimityksiä kikkelilleen. Meisseli, parru, aisa, tappi yms.

Puuttuessaan mikä tahansa värkki aiheuttaa ongelmia ja sekin, jos ei jaksa mitään värkätä ja parru lahoaa.

• Nasdaq

Kikkeli?

Mulle tulee mieleen vain Mikkeli. Siis jos haluaa todella vaikuttaa idiootilta, niin kannattaa käyttää tuota sanaa.

(kikkelimäistä naurua)

• Yksi itseään naistenmiehenä pitävä vanha deeku kehuu, että Mä tiedän mistä naisen iho on rikki!! On tossakin etäinen yhteys rakentamiseen ja remontointiin.

Muutenhan on niin, että rakkaalla värkillä on monta nimeä. Mikä nyt sopii kenenkin käteen ja suuhun :p

• Nasdaq

Mulle tulee tästä rimpsusta mieleen kaalimato.com mainokset.

Ne on ihan oikeesti hyviä.

(taidokasta naurua)

• tuli vielä mieleen et kyllähän "vehe" eli "vehje" on kanssa aika yleisesti käytetty yleisnimike kaikelle mahdolliselle, varsinkin kaikille koneille
      ja sehän taas viittaa enempi miehen sukupuolielimeen,

kotiseutuni murteessa myös "kampe" ja "tilipehööri" voi tarkoittaa melkein mitä tahansa, tai no kampe on yleensä jotain käyttötavaraa ja tilipehööri sit sitä pikku rihkamaa ja roinaa mitä vaan ruukaa kertyä kaikki pöyänlaatikot täyteen..

mur

• nyt ei stondaa

Hauskin nimi ikinä miehen vehkeelle on kiertokanki :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe