Chilifestareiden jäljiltä. Onneksi baariosuus alkaa justiinsa, tarjolla ollut chilisiideri ei ollut kaksista.
Uppooko palstan alfauroksiin - ja naaraisiin kuinka vahva chili? Tää on vähä sellanen kenellä nousee eniten penkiltä-juttu..
Suu palaa
4
105
Vastaukset
- ?
Palstailet jossain festareilla? Taidat olla toooosi yksinäinen?
Mun lautaselle yleensä eksyy aina se vahvin chili mitä tarjolla on. Siinä muodossa missä se kulloinkin tarjoillaan. Tykkään chilistä, vaikka seurauksena usein onkin armotonta vatsan korvennusta närästyksen kanssa. :(
Pöydällä lojuu chilipähkinöitä, jos illalla avais ja napostelis.- -ok-
normi vahvunekin on meikälle liikaa.ruuassa menee jos ei liikaa laiteta.
tietyissä nuudeleissahan on semmonen pienenpieni pussi joka tulee mukaan ja jo pelkästään siitä suu tulessa.. chilisipsien kans sama mutta silti niitä pitää syödä silmät vedessä :D niin ja joku mainitsi chilipähkinät. ei ne noin muuten oikein uppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008960
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265538- 534661
- 914507
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.683304Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621