Eli huomasitteko viikon tai kahden paastossa mitään eroa vartalossanne? Mietin että onko mahdollista että reidet pienentyisi? tiedän tämän olevan hassu kysymys, mutta oikeasti kiinostaa. Uskon että vatsa pysyy pienenä kun ei syö mutta mites reidet?
Laihduitteko ulkoisesti paastolla??
vvee91
1
169
Vastaukset
- Kerro sit meille
Kyllä huomasin eron ja työkaveritkin huomasi, monelta tuli kehuja ulkonäöstä. Itselläni ei kyllä reidet ole mitenkään suurin ongelma, ja sekin lienee aika yksilöllistä mistä kohtaa rasva kenelläkin lähtee. Ei siis ole varmaa, mistä kohtaa sinulla lähtee eniten, mutta kokeile niin tiedät. Aloita saman tien niin tiedät vastauksen jo parin viikon kuluttua. Kokeilemalla tuskin hävitä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575