- Minua on koulukiusattu erittäin pahasti ala-asteelta aina lukioon asti, fyysisesti ja henkisesti
- Olen varastanut kaupasta ja maalannut graffiteja
- Olen kokeillut erilaisia huumausaineita kovista laimeampiin ja toiminut sisäpiirissä kovanluokan käyttäjien "tukipilarina" ja nähnyt aivan liikaa kamaluuksia
- Pappapuoleni käytti minua ja serkkuani seksuaalisesti hyväkseen ollessamme vielä lapsia (alle 12 v)
- Olen ollut yhdynnässä 21 miehen kanssa
- Minut on raiskattu
- Minulla on todettu useampi syömishäiriö elämäni aikana: bulimia, anoreksia...
- Kaksi miestä on lyönyt minua, syyttä
- Olen rakastunut kerran, ja tuo mies torjui minut tammikuussa, kaipaan ja ajattelen häntä yhä päivittäin, toivon, että jonain päivänä hän vielä haluaisi palata yhteen
- Koko elämäni ajan, suurin osa ystävistäni on ollut miehiä, minulla on vaikeuksia ystävystyä naisten kanssa
Mikäli kertoisin, ei kukaan uskoisi, että olen kokenut kaiken tämän. Vastoinkäymiset vahvistavat. Jollain tapaa jokainen kokemus on jättänyt minuun jälkensä. Halusin avautua tänne, sillä kukaan elämässäni ei tiedä.
Mutta kaikesta huolimatta,
Olen onnellinen.
Paljastuksia listalla elämäni varrelta (n23)
helpottunutolo
2
431
Vastaukset
- BADADADADADA
bad
- ugykgu
kaikki muu tuosta on oikeastaan melko normaalia, paitsi tuo pappapuolen pedofilia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967