- Minua on koulukiusattu erittäin pahasti ala-asteelta aina lukioon asti, fyysisesti ja henkisesti
- Olen varastanut kaupasta ja maalannut graffiteja
- Olen kokeillut erilaisia huumausaineita kovista laimeampiin ja toiminut sisäpiirissä kovanluokan käyttäjien "tukipilarina" ja nähnyt aivan liikaa kamaluuksia
- Pappapuoleni käytti minua ja serkkuani seksuaalisesti hyväkseen ollessamme vielä lapsia (alle 12 v)
- Olen ollut yhdynnässä 21 miehen kanssa
- Minut on raiskattu
- Minulla on todettu useampi syömishäiriö elämäni aikana: bulimia, anoreksia...
- Kaksi miestä on lyönyt minua, syyttä
- Olen rakastunut kerran, ja tuo mies torjui minut tammikuussa, kaipaan ja ajattelen häntä yhä päivittäin, toivon, että jonain päivänä hän vielä haluaisi palata yhteen
- Koko elämäni ajan, suurin osa ystävistäni on ollut miehiä, minulla on vaikeuksia ystävystyä naisten kanssa
Mikäli kertoisin, ei kukaan uskoisi, että olen kokenut kaiken tämän. Vastoinkäymiset vahvistavat. Jollain tapaa jokainen kokemus on jättänyt minuun jälkensä. Halusin avautua tänne, sillä kukaan elämässäni ei tiedä.
Mutta kaikesta huolimatta,
Olen onnellinen.
Paljastuksia listalla elämäni varrelta (n23)
helpottunutolo
2
384
Vastaukset
- BADADADADADA
bad
- ugykgu
kaikki muu tuosta on oikeastaan melko normaalia, paitsi tuo pappapuolen pedofilia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812