Olen hurahtanut ranskalaisiin vaatteisiin, enkä muita enää käyttäisikään. Ongelma on se, että nykyään saan hankittua näitä vain tuurilöydöillä kirpputoreilta ja UFF:lta.
Onko pääkaupunkiseudulla tai naapurikunnissa kattavia "french boutique" -liikkeitä, joissa hinnat ovat siedettävällä tasolla? Siedettävällä tarkoitan sitä, etten joudu maksamaan paidasta viittäkymmentä euroa. Opiskelijabudjetti kun ei ihmeisiin veny, siksi on ranskanmatkakin poissuljettu.
Kaikki vinkit otetaan ilomielin vastaan!
Mistä saisin ranskalaisia vaatteita?
2
1056
Vastaukset
- Ei markettikamaa
Mä myyn huutonetissä ranskalaisia vaatteita, joita on tullut ostettua reilun 20 vuoden aikana, kun käyn kerran vuodessa Pariisissa. Hintaa noilla räteillä on yhdestä eurosta ylöspäin. Kokohaarukka lähinnä xs-m. Vaatteet ovat ostettu etupäässä putiikeistä ja jo ostohinta on ollut halpa, myös laatu sen mukainen.
Siis ranskalaisia vaatteita myyviä nettikauppojahan on montakin. Ei ehkä suomalaisia sellaisia mutta ulkomaalaisia nettikauppoja löytyy useampiakin. Joten hakukoneita käyttämään vaan (hae esim. suosikkimerkkejäsi tai vastaavaa) niin löytyy varmaan paljonkin. Usein voit lähettää tavarat takaisin jos vaatteet eivät sovi, ja jos vain tiedät ranskalaisen kokosi niin en usko suurempia ongelmia olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921