Mikä on maailman paskinta musiikkia? Mun mielestä U2; se on päässy älyttömään maailmaanmaineeseen täysin mitättömällä musiikilla. Mut onhan muitakin, mut toi äkkiseltään paskin
Maailman paskinta musiikkia
3
184
Vastaukset
- led zeppelin
miust nyky "hip-hop"/pop skeida on paskaa ja blackmetal
- Bngo
Mikä tekee musiikista mitätöntä? U2:n musiikki nyt sattui olemaan originaalin kuuloista sillä lisäyksellä että yhtyeellä oli jotain sanottavaa. Se on rockin historiassa ollut aika toimiva resepti.
- Ei satan
Ikävä sanoa, mutta Tuure Kilpeläisen ja orkesterinsa biisi "Eloon" on ehkä maailman hirvittävin renkutus. Olen pahoillani, mutta tosissaan tämän soittaminen radiossa tulisi kieltää lailla. Tekisi mieli heittää radio seinään kun sitä soitetaan monta kertaa päivän aikana. En voi vaihtaa kanavaakaan, kun en ole yksin siellä missä radiota kuunnellaan. Siis oikeasti, miten ihmisillä on noin paska musiikkimaku, että a) kehdataan tehdä tuollaista järjetöntä hoilotusta ja ottaa sitä oikein "nauhalle" ja vielä julkaista! Ja b) sitä vissiin oikein halutaan kuunnella, kun radiossa biisilistalla pyörii. Ei jeesus kristus sanon vaan. Ei hyvää päivää että tämä biisi vituttaa armottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217870- 2322712
- 262601
- 1631979
- 1191835
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165