Se on just eikä melkein tämä!!!
Vain suomalainen nainen voi näyttää 20-vuotta itseään vanhemmalta.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012082716006147_bb.shtml
Tyypillinen suomalaisen naisen hiustyyli
14
1044
Vastaukset
- Ehdotapa nyt
No, onhan se lyhyt ja punainen ja aika kliseemäinen. Mutta ajattelepa vähän pitemmälle kuin paheksuntaan asti: mikä olisi tuolle rouvalle parempi tyyli? Pitkät vaaleat hiukset? Musta polkkatukka? Ruskeat korkkiruuvit? Peräti kalju?
- kampaaja ...
kyllä tyypillinen suomalaishius on tässä
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2009/08/768068.jpg
Menee vielä 16 vuotiaalla, mut järki hoi! Päästäänkö tässä maassa koskaan eroon tästä. Jos joku vanhentaa, niin pitkä blondi hamppu.- heteroHKI
Mitä ihmeen vikaa pitkissä blondeissa hiuksissa on?
Pitkä hiustyyli nuorentaa, eikä vanhenna...katsotaanko me samaa kuvaa????
Pitäisikö Jutan ja muiden vetää se ällöttävä poikatukka, kuten 98 % suomalaisista naista tekee?
Miksi suomlaisten miesten tulisi innostua miesten kampauksesta naisella? Täällä on aika vähän bi-suuntautuvia miehiä, jotka pitää lyhyestä hiustyylistä naisella. - zewelle
Ihan ok nuo hiukset ovat. Mitä niille sitten pitäisi tehdä? Vetää just se poikatukka niin kuin jo ehdotettiin?
- mode.
juu, näkee,että keski-ikäiset naiset koittaa näyttää teineiltä, pitkä tukka voi olla, mutta ehkä hiukan tummempi ja pörheempi.
- brittan
Ohut ja suoristettu blondattu tukka on ruma ja eloton.
- mode.
Ei se nuorekkuus tai vanhakkuus ole tukasta kiinni, vaan koko olemuksesta, esimerkiksi sinkku-rouva esin vois laihduttaa yx 25-30 kg niin hän jo näyttäs edes oman ikäiseltään ja vois laittaa kivempiä vaatteita ylleen.
Ei tuollaiselle pullukalle sovi mikään kampaus, kun kaulaakaan ei ole yhtään ja poskia on vaikka kuinka. - elovena1
pitkä ja vaalea tukka, mmmmm.... :) ihan paras, kaunistaa ja nuorentaa ketä tahansa. Kampaaja tietysti eri mieltä kun ei pitkätukkaisista leipäänsä saa revittyä
- ei läski
Juu, mutta ei läskejä keski-ikäisiä nuorenna mikään tukkatyyli, vaan huima laihdutus.
- otsikko kertoo
ei läski kirjoitti:
Juu, mutta ei läskejä keski-ikäisiä nuorenna mikään tukkatyyli, vaan huima laihdutus.
nyt olikin nimenomaan hiuksista kysymys
- just.
otsikko kertoo kirjoitti:
nyt olikin nimenomaan hiuksista kysymys
Niin on ja esimerkiksi on laitettu ylipainoinen keski-ikäinen nainen, jolle on vaikeaa löytää mitään tukkatyyliä ,mikä näyttäis hyvältä, ennekö ekaksi laihuttaa.
- Kynitty porkkana
Samaa olen ihmetellyt itsekkin.. varmaa just siks, et sit kun on saanu niin sen näkee tosta kynitystä tukasta, kun se on ihan sikinsokin ja voi todistaa olevansa hurja miestennielijä :D
- jotaintiedänhiuksist
Tämä on tosiaan aika tyypillinen suomitukka. Kuvan nainen ei selkeästi tiedä miten korostaa kasvojensa hyviä puolia. Tällainen lyhyt poikatukka saa hänet näyttämään epäfeminiiseltä, ja lisäksi hänen päänsä näyttää liian pieneltä muuhun vartaloon verrattuna.
Hänellä on korkeat poskipäät ja todella vaalean näköinen iho, joten mielestäni hänen pitäisi korostaa kasvojensa mallia (ja samalla yrittää saada huomion pois leuan ongelma-alueelta), ja korostaa heleä ihoa. Esimerkiksi tällainen kampaus sopisi mielestäni hänelle hyvin: http://www.beautifulhairstyles.com/mature/ellenbarkin.html- broken_heel
Mun mielestäni jokainen on kaunis tavallaan, oli sitten ptikä tai lyhyt tukka. Todellinen kauneus tulee sisältäpäin, olemuksesta, luonteesta, itsevarmuudesta ja etenkin siitä miten itseään kantaa :)
Jos jotain voisi kritisoida, niin mun mielestä nykyään nuoret käyttävät liian paljon "epäaitoutta" niin liialla meikillä, jokavoi muuttaa ulkonäköään ääripäästä toiseen, pidennyksillä, tekokynsillä ja tekorusketuksilla, toki monille sopii joihinkin tilanteisiin esimerkiksi äsken mainitut asiat yksitellen, mutta liika on aina liikaa. Tärkeää on olla oma itsensä, joten en voi tarpeeks korostaa aitoutta ja sitä että korostetaan omaa aitoa kauneutta sen sijaan että muututaan joksikin mitä ei olla ja pilataan oma persoonallisuus ja omalaatuisuus sillä. Mutta kullakin oma mielipiteensä. Hyvää syksyn alkua ja kauniita pimeitä iltoja ;)!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tyyliblogeista kiinnostuneille:
http://pinkworldofbrokenheel.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760