Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mies, miten viettelet naisesi?

we7tcr8634tg756

Tuntuu, että monet miehet valittavat siitä, että naisella ei riitä innostusta intiimimpeihin puuhiin, mutta usein jää kuulematta se, mitä itse miehet tekisivät sen hyväksi.

Jos käyttäydyn etäisesti ja murjotan naiselleni siitä, että hänellä ei riitä kiinnostusta, niin eikö se laita käyntiin juuri sellaisen negatiivisen kierteen, jossa nainen alkaa tuntea itsensä yhä enemmän riittämättömäksi?

Oma naiseni, ja ehkä muutkin naiset, reagoivat mielialaltaan herkästi siihen, miten mies käyttäytyy. Senpä takia jos minulla on haluja petipuuhiin naiseni kanssa, niin koitan jo tunti tai pari ennen itse aktia saada kumppanini tuntemaan olonsa halutuksi. Esimerkiksi ihan arkisten askareiden aikana silloin tällöin osoitan läheisyyttä piirtämällä selkään, välillä pusuttelemalla niskaan, kuiskimalla kivoja hänen korvaansa ja ehkä kerran tai pari silittää takamustaan ja kehua samalla. Lopuksi tarvittaessa antaa spontaanin selkä- ja jalkahieronnan samalla kun välillä suutelen häntä niskan seudulle ja kehun häntä mitä milloin mistäkin. Voi ehkä kuulostaa itsekkäältä kehuskella kumppania vain seksi mielessä, mutta sitä se ei ole; kehumalla kumppaniani muistutan myös itseäni hänen hyvistä puolistaan ja ylläpidän tunnetta hänen tärkeydestään. Ei tämän jälkeen kestä kauan kun olemme molemmat intohimon vallassa ja saamme puuhat käyntiin.

Mitä enemmän viettelen häntä oma-alotteisesti, sitä enemmän jaksaa hänkin toisina aikoina tehdä saman minulle, kun olen itse vähän passiivisemmalla tuulella.

Joten miten sinä, miespuolinen, sytytät naisesi vaikka hän ei olekaan aluksi "sillä tuulella"?

7

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopelias

      Yksi mies osaa ajatella. Hetkinen, keskustelu on käynnistynyt elokuussa 2012. Eikä ole kuin aloitus? Varsin kuvaavaa..

      • Aivoja

        Harvassa ovat nuo miehet, hienosti ajateltu ja toimittu.


    • 88+2

      Jaajaa, enpä ole tajunnut, et tuolla tavoin miehet "ehdottaa" seksiä; hieronta, niskapusut yms. Ehkä en osaa tulkita niitä muuta kuin hellyydeksi?
      Meillä nuo ei ole johtaneet seksiin, ehkä mies ois sitä odottanut sitten?

      Itse olen kokenut tekeväni aina aloitteen seksin suhteen, ja se tapahtuu hieromalla esim. miehen penistä housujen läpi ja sanon haluavani munaa.
      Eli aika suoraviivaisella tavalla.

      Pitää varmaan kokeilla antaa sit hieronnan jälkeen sille joskus..:D

    • Mr Romantic & Love

      Itselläni on kolmen kohdan ohjelma, jonka olen nimennyt sanalla "ROMANTIC! " Se on 1) Levitys 2)Pisto 3)Ravistus. takaan, että nainen on tyytyväinen/tyydytetty.Näin meillä, entäs teillä?..hihhih! ; )

    • juueli

      Siis eiköhän toi oo tapauskohtastakin. :) Kannattaa pitää ero hieronnan ja _hieronnan_ välillä, koska pelkkä läheisyyskin on tärkeää. Aloittajalta hieno aloitus, jos nyt sattuisi enää edes lukemaan tätä. Multa ei vastausta saa, koska ei ole ketään paijattavaa... :)

    • arkikaikkiinsuhteisi

      Ihana mies, kertakaikkiaan. Ymmärtää, että hyvään lopputulokseen tarvitaan molempien panos vastavuoroisesti.

      Täällä mies ymmärsi ainostaan lähteä keskustelemaan toisen naisen kanssa eli pettämään, eikä yrittänyt kotona lainkaan lämmitellä tavallasi vaimoaan.

      Voi, kun kaikki miehet osaisivat toimia tavallasi, niin maailma pelastuisi särjetyiltä parisuhteilta.

    • Vielä virtaa m56...

      Jaahas. Onpa tosiaan aikaa tuosta aloituksesta.
      No mutta minä voin tässä edustaa täysin noita AP:n ajatuksia: Toimin nykyisen naisystäväni kanssa suunnilleen AP:n kuvaamalla tavalla, eikä siinä ole mitään laskelmointia, vaan ilman häntä vietettyjen aikojen jälkeen pelkästään hänen näkemisensä ja koskettamisensa alkaa nostattamaan minussa vääjäämättömästi innokkuutta.

      Samoin muistan toimineeni ex-vaimoni kanssa. Enimmäkseen.
      Liekö mennyt liiallisuuksiin sitten...

      No kuitenkin nytkin se on ihan aidoin tapani olla naisen kanssa. Hitto, kaikki se ihanuus siinä näkö- ja kuulo- ja kosketusetäisyydellä!

      Ja kyllä jo jollain lailla läheiseksi muodostunutta naista pitää saada tuijottaa tisseihinkin, jos välillä siltä tuntuu. Ei tässä ole kyse kunnioituksen puutteesta, vaan ihailun rajattomuudesta.

      Hän ei toki näytä loukkaantuvan, eikä vastustele oikeastaan ollenkaan, ainakaan jos ollaan kaksin.

      Mutta ongelma on siinä, että häntä ei oikein lopultakaan näytä seksi kiinnostavan.
      Ja minulle ei nyt ihan riitä se, että nainen suostuu, koska se niinkuin kuuluu parisuhteeseen...

      Tässä on joko löydettävä uusia temppuja, tai sitten puntaroitava seksin ja suhteen välillä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe