Serbialainen mies..

serbi

Onko ketään länsi-Suomalainen serbialaisen miehen kanssa? Haluaisin tutustua koska itselläni serbialainen mies..

34

1600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Happy9876

      Minulla on :)

      • serbi

        Mistä päin olet?


      • No kuule..
        serbi kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        jos on ottanut serbialaisen "miehen", niin kyllä se akka on mielisairaalassa.


    • dkläarie

      Vaasassa

    • mies 181293

      Serbialaiset ovat balkanin mukavinta ja sivistyneintä porukkaa, eipä kovin monessa maassa ole yhtä kauniita naisia ja eivät miehetkään ole takuulla munattomia niinkuin monessa muussa paikassa. Itse olen Suomalainen mi ja toivotan vaan onnea naisille jotka sieltä päin maailmaa ovat löytäneet miehen!!

      • maku3

        Juu Kolmen vuoden kokemuksella voin sanoa että tykkäävät kyllä pitää muijan ruodussa eli nyrkin ja hellan välissä jos tykkää olla niin siitä vaan mies ittelle :O)


    • serbi

      Mä 300km alempana...

    • serbi

      Olis kiva kirjoitella mutta täällä ei viitsi yhteystietojaan antaa:(

    • keiliopivihre

      Se on "kukaan" eikä "ketään"...

    • trghrthth

      Kosovosta löytyy parempi, ei kannata ottaa serbialaista.

      • pensselitäti

        Kosovossa on myös serbialaisia ja Serbiassa myös kosovolaisia. Suomessa on kumpiakin, tosin ei yhtä monta kuin edellä mainituissa maissa..


      • uweifiuwe
        pensselitäti kirjoitti:

        Kosovossa on myös serbialaisia ja Serbiassa myös kosovolaisia. Suomessa on kumpiakin, tosin ei yhtä monta kuin edellä mainituissa maissa..

        Serbialaiset jotka asuvat Kosovossa, niin eivät koskaan sano olevansa kosovolaisia.


      • pensselitäti
        uweifiuwe kirjoitti:

        Serbialaiset jotka asuvat Kosovossa, niin eivät koskaan sano olevansa kosovolaisia.

        Vai niin. Kosovosta heitä silti löytyy.


      • kosov1
        pensselitäti kirjoitti:

        Vai niin. Kosovosta heitä silti löytyy.

        Ja albaanit jotka asuvat Serbiassa, eivät koskaan tunnusta olevan serbialainen. Eli älä suomivosu vääntele mitä me itse haluamme olla.


      • 3454353
        kosov1 kirjoitti:

        Ja albaanit jotka asuvat Serbiassa, eivät koskaan tunnusta olevan serbialainen. Eli älä suomivosu vääntele mitä me itse haluamme olla.

        "Eli älä suomivosu vääntele mitä me itse haluamme olla. "

        Kohteliaita?


      • kosov1
        3454353 kirjoitti:

        "Eli älä suomivosu vääntele mitä me itse haluamme olla. "

        Kohteliaita?

        Siinä vaiheessa loppuu kohteliaisuus, kun aletaan kirjoittelemaan jostain mistä ei tiedä mitään.


      • pensselitäti
        kosov1 kirjoitti:

        Ja albaanit jotka asuvat Serbiassa, eivät koskaan tunnusta olevan serbialainen. Eli älä suomivosu vääntele mitä me itse haluamme olla.

        Jos minulle vastaisit, niin tässä vähän asiallisempi vastaus sinulle:

        Albaaneja asuu Serbiassa ja serbialaisia Albaniassa ja Kosovossa. En usko, että serbialaisetkaan haluavat albaanien esiintyvän serbialaisina tai päin vastoin. Me suomalaisetkaan emme erityisemmin halua serbialaisten tai kosovolaisten esiintyvän suomalaisina, vaikka monet heistä havittelevat Suomen kansalaisuutta kaikin keinoin.

        Mutta mikä on ongelmasi, paitsi moukkamaisuus?


      • kosov1
        pensselitäti kirjoitti:

        Jos minulle vastaisit, niin tässä vähän asiallisempi vastaus sinulle:

        Albaaneja asuu Serbiassa ja serbialaisia Albaniassa ja Kosovossa. En usko, että serbialaisetkaan haluavat albaanien esiintyvän serbialaisina tai päin vastoin. Me suomalaisetkaan emme erityisemmin halua serbialaisten tai kosovolaisten esiintyvän suomalaisina, vaikka monet heistä havittelevat Suomen kansalaisuutta kaikin keinoin.

        Mutta mikä on ongelmasi, paitsi moukkamaisuus?

        Minä tiedän kyllä kuka ja ketä asuu missä. Ei sun tarvi mulle selittää.

        En ole Suomen kansalainen, enkä ole hakemassakaan. Tykkäävät suomalaiset siitä tai ei, ei kiinnosta. Ei kaikki kiinnosta Suomen kansalaisuus, vaikka niin kuvittelet, taas hyppäät sellaiseen aiheeseen josta et taaskaan tiedä mitään.

        Sulla niitä ongelmia on, kun kirjoittelet täällä meidän maasta ja kuvittelet tietäväsi enemmän asiasta.


      • pensselitäti
        kosov1 kirjoitti:

        Minä tiedän kyllä kuka ja ketä asuu missä. Ei sun tarvi mulle selittää.

        En ole Suomen kansalainen, enkä ole hakemassakaan. Tykkäävät suomalaiset siitä tai ei, ei kiinnosta. Ei kaikki kiinnosta Suomen kansalaisuus, vaikka niin kuvittelet, taas hyppäät sellaiseen aiheeseen josta et taaskaan tiedä mitään.

        Sulla niitä ongelmia on, kun kirjoittelet täällä meidän maasta ja kuvittelet tietäväsi enemmän asiasta.

        Samat sanat.

        Kaikkia maailman lähes 7 000 000 000 ihmistä ei todellakaan kiinnosta Suomen kansalaisuus. Sen sijaan varsin monia tänne muuttaneita ulkomaalaisia se kiinnostaa kovastikin. Siitä aiheesta minä tiedän luultavasti enemmän kuin sinä.

        Ei minuylal tässä asiassa mitään ongelmia ole. Sinulla taitaa olla, koska ärryt noin herkästi.

        Edelleenkin: Kosovossa asuu niin serbialaisia kuin albaanejakin sekä muita pienempiä väestöryhmiä. Jos Kosovo aikoo jonakin päivänä toimia kuten itsenäinen valtio, olisi heidän vähitellen opittava pitämään itseään kosovolaisina, jotka tekevät työtä oman maansa, yhteiskuntansa ja kaikkien oman maansa kansalaisten hyväksi - ja jopa maassaan asuvien ulkomaalaisten hyväksi. Samalla tavalla kuin esim. Suomessa menetellään.


      • kosov1
        pensselitäti kirjoitti:

        Samat sanat.

        Kaikkia maailman lähes 7 000 000 000 ihmistä ei todellakaan kiinnosta Suomen kansalaisuus. Sen sijaan varsin monia tänne muuttaneita ulkomaalaisia se kiinnostaa kovastikin. Siitä aiheesta minä tiedän luultavasti enemmän kuin sinä.

        Ei minuylal tässä asiassa mitään ongelmia ole. Sinulla taitaa olla, koska ärryt noin herkästi.

        Edelleenkin: Kosovossa asuu niin serbialaisia kuin albaanejakin sekä muita pienempiä väestöryhmiä. Jos Kosovo aikoo jonakin päivänä toimia kuten itsenäinen valtio, olisi heidän vähitellen opittava pitämään itseään kosovolaisina, jotka tekevät työtä oman maansa, yhteiskuntansa ja kaikkien oman maansa kansalaisten hyväksi - ja jopa maassaan asuvien ulkomaalaisten hyväksi. Samalla tavalla kuin esim. Suomessa menetellään.

        Turha lässyttää, itse tiedän oman kotimaani paremmin kuin sinä. Olen siellä asunutkin ja tiedän Kosovon paremmin kuin sinä.


      • pensselitäti
        kosov1 kirjoitti:

        Turha lässyttää, itse tiedän oman kotimaani paremmin kuin sinä. Olen siellä asunutkin ja tiedän Kosovon paremmin kuin sinä.

        Kerropa nyt, mitä sinä tiedät paremmin kuin minä ja mikä minun viesteissäni sinua ärsyttää. Jokinhan sinua vaivaa, koska et pysty lainkaan hillitsemään itseäsi, vaan syydät törkeyksiä.
        En väitä tuntevani Kosovoa paremmin kuin sinä, mutta tiedän kyllä, että siellä on varsin suuria ongelmia. Ne eivät lopu ennen kuin kansalaiset oppivat käyttäytymään asiallisesti - jos silloinkaan. Opettelisit edes sinä, joka olet saanut nähdä täällä Suomessa, miten itsenäinen, puolueeton demokratia toimii.


      • kosov1
        pensselitäti kirjoitti:

        Kerropa nyt, mitä sinä tiedät paremmin kuin minä ja mikä minun viesteissäni sinua ärsyttää. Jokinhan sinua vaivaa, koska et pysty lainkaan hillitsemään itseäsi, vaan syydät törkeyksiä.
        En väitä tuntevani Kosovoa paremmin kuin sinä, mutta tiedän kyllä, että siellä on varsin suuria ongelmia. Ne eivät lopu ennen kuin kansalaiset oppivat käyttäytymään asiallisesti - jos silloinkaan. Opettelisit edes sinä, joka olet saanut nähdä täällä Suomessa, miten itsenäinen, puolueeton demokratia toimii.

        Osaatko koskaan lopettaa ajoissa? Jatkatko kyllästymiseen asti jankkaustasi? Kaikki alkoi siitä, kun kirjotin ettei serbialaiset tykkää sanoa itseään kosovolaisiksi ja Serbiassa asuvat albaanit eivät tykkää sanoa itseään serbialaisiksi.

        Sinun oli aivan pakko sitten kirjoittaa että niitä asuu siellä ja täällä ja tuolla. Ihan kuin en tietäisi? Luuletko etten minä sitä tiedä? Ärsyttää kun jotkut suomalaiset on aina tietämässä mitä minun kotimaassani on, ihan kun me itse emme tietäisi mitään.

        Mitä haluat tietää Kosovosta, niin kerron.


      • pensselitäti
        kosov1 kirjoitti:

        Osaatko koskaan lopettaa ajoissa? Jatkatko kyllästymiseen asti jankkaustasi? Kaikki alkoi siitä, kun kirjotin ettei serbialaiset tykkää sanoa itseään kosovolaisiksi ja Serbiassa asuvat albaanit eivät tykkää sanoa itseään serbialaisiksi.

        Sinun oli aivan pakko sitten kirjoittaa että niitä asuu siellä ja täällä ja tuolla. Ihan kuin en tietäisi? Luuletko etten minä sitä tiedä? Ärsyttää kun jotkut suomalaiset on aina tietämässä mitä minun kotimaassani on, ihan kun me itse emme tietäisi mitään.

        Mitä haluat tietää Kosovosta, niin kerron.

        Minusta sinä kylläkin kirjoitit näin (14.12.): "Ja albaanit jotka asuvat Serbiassa, eivät koskaan tunnusta olevan serbialainen. Eli älä suomivosu vääntele mitä me itse haluamme olla."

        Minä osoitin viestini muillekin kuin vain sinulle.

        No kerropa vaikka, harjoitetaanko Kosovossa edelleen verikostoa? Entä Serbiassa asuvien kosovolaistaustaisten keskuudessa? Entä Suomessa asuvien?


      • kosov1
        pensselitäti kirjoitti:

        Minusta sinä kylläkin kirjoitit näin (14.12.): "Ja albaanit jotka asuvat Serbiassa, eivät koskaan tunnusta olevan serbialainen. Eli älä suomivosu vääntele mitä me itse haluamme olla."

        Minä osoitin viestini muillekin kuin vain sinulle.

        No kerropa vaikka, harjoitetaanko Kosovossa edelleen verikostoa? Entä Serbiassa asuvien kosovolaistaustaisten keskuudessa? Entä Suomessa asuvien?

        Vastaus on kyllä.


      • pensselitäti
        kosov1 kirjoitti:

        Vastaus on kyllä.

        Kiitos tiedosta.


      • kosov1
        pensselitäti kirjoitti:

        Kiitos tiedosta.

        Onhan siitä täällä jo juttua ollut. Ainoastaan negatiivisiä asioitako haluat tonkia? Ei ollut mitenkään yllätys.


      • Anonyymi
        kosov1 kirjoitti:

        Ja albaanit jotka asuvat Serbiassa, eivät koskaan tunnusta olevan serbialainen. Eli älä suomivosu vääntele mitä me itse haluamme olla.

        Serbimulkku


      • Anonyymi
        pensselitäti kirjoitti:

        Jos minulle vastaisit, niin tässä vähän asiallisempi vastaus sinulle:

        Albaaneja asuu Serbiassa ja serbialaisia Albaniassa ja Kosovossa. En usko, että serbialaisetkaan haluavat albaanien esiintyvän serbialaisina tai päin vastoin. Me suomalaisetkaan emme erityisemmin halua serbialaisten tai kosovolaisten esiintyvän suomalaisina, vaikka monet heistä havittelevat Suomen kansalaisuutta kaikin keinoin.

        Mutta mikä on ongelmasi, paitsi moukkamaisuus?

        Kusipäisyys


      • Anonyymi
        kosov1 kirjoitti:

        Turha lässyttää, itse tiedän oman kotimaani paremmin kuin sinä. Olen siellä asunutkin ja tiedän Kosovon paremmin kuin sinä.

        😂😂😂😂


      • Anonyymi
        kosov1 kirjoitti:

        Vastaus on kyllä.

        Vitun hullut


    • 100000000

      Kosovon albaanit ovat muslimeita, niitä kannattaa kyllä välttää jos on vähääkään varaa tasoon ja tyylin.

      • dumle9

        Ei kannata välttää, niin löytyy Kosovosta mukavia kuin kaameita ihmisiä. Sun kommenttisi on asiaton. Jos et heitä kaikki tunne, niin turha laittaa mauttomia kommentteja.


      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      En yhtään ihmettele ,että Balkanilla sodittiin . Riitelyksi meni tämäkin keskustelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe