Hirmusen isot lollot

lollot is best!

Sitä tunnetta ja näkyä, kun leipoo takaapäin nnaista ja isot utareet moikaavat edestakaisin!! Iällä tai muulla ulkonäöllä ei ole niinkään väliä, pääasia kun kiihottaa niin!

16

3609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isotissifani

No niin muuten kiihottaa!! Sääliksi käy pikkutissisiä...

• olenko arvokas

Ai vitsi, mä oon aina halunnutkin sellaisen fiksun miehen joka haluu isot tissit eikä millään muulla oo väliä... Siinä tulee niin ihana molemminpuolisen arvostuksen tunne, sitä ei korvaa mikään. Mut löytyy vaan D-kuppi, riittääkö se?

• Zoofiilis

Nyt vähennät sitä navetassa vierailua Petri.

• sopusuhtainen n

Pelkkää rasvaa siis.ei siinä viitsi varmaankaan paljo persettä tuijotellakaan koska pelkkää selluliittia jos oikein lollot on.Rasvaa on yleensä naisessa silloin enemmän ku omiksi tarpeiksi.Tämän kirjoitti ei lattarintainen vaan sopusuhtainen nainen joka ei kadehdi lolloja vaan enemmänkin miettii miten kamalia ne ovat roikkuessaan polvissa.Joten säästäkää mut turhilta kommenteilta.

• lollot is best

Aah, ne oon vaan niin ihanat, mahtimunkit!! D-kuppi riittää juuri ja juuri. Tietysti voisi toivoa myös lisäksi kunnon ulkonevia nännejä ( 2cm) ja isoja tummia nänninpihoja,mutta koko pääasia, ilman muuta. Iso peppu myös plussaa, mahan pitäisi olla sen verran pieni, ettei ole lakanassa kiinni, jos kontillaan...saa sitä kuitenkin olla!

• olenko arvokas

Ai ei kukaan sarkasmia tajunnut... Siis todellakin, mun ex oli just tollanen, että isot tissit tekee naisen, muulla ei mitään väliä ja naisen arvo=sen tissien koko, mitä isompi sen parempi. Aluksi tuntui mies ihan täyspäiseltä, mutta kyllä siinä silmät aukes. Ei todellakaan oon kivaa olla miehelleen pelkät tissit, ei siinä arvostuksesta voi puhua puolin eikä toisin. Ikinä en enää koske yhteenkään mieheen joka näkee naisessa vaan yhden ominaisuuden!

• kimmo ke

Kiinteitä on ihana puristella, parhaat on b-kuppia, käteensopivat ja katseltavaakin riittää. Isot lehmäleilit on mummomaiset ja todellinen turn off. Yleensä löysärintaisilla on usein löysä persekin, eli ei kiitos.

• Tissinrakastaja

Mulle ainoa ulkonäkökriteeri naiselle on todella valtavat rinnat. Ihan sama kuinka roikkuvat, kunhan on epätavallisen suuret. E-kuppi on siis minimi.

Tämä EI tarkoita, ettenkö olisi kiinnostunut naisen muista ominaisuuksista. Tärkeintä on tietenkin, kuka hän on, millainen henkilö. Siis ihan normaaleja juttuja. Ainoa ero minun ja useimpien muiden miesten välillä on, että naisen ei tarvitse olla kaunis, hoikka, urheilullinen jne mitä miehet nyt tapaavat vaatia. Jättimäiset rinnat korvaavat aivan kaiken muun. Vaikka olisi todella tavallinen hiirulainen tai vaikka susiruma kasvoiltaan, jos puseron sisällä on G-J-kupin utareet, olen aivan hulluna naiseen.

Jos pitäisi valita sporttinen mallikaunotar A-kupeilla tai ylipainoinen ja rumakin nainen H-kupeilla, malli jäisi kuin nalli kalliolle.

• kaiklle löytyy

Mikäs siinä , kiva että kaikenlaisille naisille löytyy ihailiansa:)
      Toivottavasti löydät kuvailemasi näköisen naisen itsellesi ja nauttikaa niistä lolloista.
      Minä olen aika sopusuhtainen aika pienillä töpökkeillä varustettu , mut olen myös löytänyt miehen joka juuri rakastaa minunlaistani vartaloa:)

• Tissinrakastajaaaaaa

Hienoa, että olet löytänyt itsellesi sopivan miehen. Toki sopusuhtainen nainen pienemmillä rinnoilla on minustakin kaunis ja seksikäs. Usein näissä nettikeskusteluissa kärjistetään hieman liikaa ikään kuin ihmiset pitäisivät VAIN yhdentyyppisiä kumppaneita viehättävinä.

Minulle suuririntainen nainen vain on se vetoavin ja haluan sitä juhlistaa, sillä en pidä siitä tavasta, jolla tässäkin ketjussa eräs kommentoija luonnehtii isoja rintoja irvokkaiksi ja rumiksi. Jostain syystä netissä - ja usko pois, olen lukenut loputtomasti näitä ketjuja - kuuluu ylistää pieniä rintoja ja haukkua isoja mahdollisimman paljon. Minua ei kiinnosta haukkua ketään, koska pienet ja keskikokoiset rinnatkin ovat minusta ihanat. Mutta suuret herättävät minussa niin voimakkaan himon, että se saa unohtamaan kaiken muun, tämän sanominen vain tuntuu olevan nykyään kiellettyä ja mies automaattisesti seksistinen sika, jos isot miellyttävät (sekin kanta tässä lyhyessä ketjussa tuotiin jo esiin).

Miksi siis isoista rinnoista ei saa pitää?

• Niinpäniin
        Tissinrakastajaaaaaa kirjoitti:

Hienoa, että olet löytänyt itsellesi sopivan miehen. Toki sopusuhtainen nainen pienemmillä rinnoilla on minustakin kaunis ja seksikäs. Usein näissä nettikeskusteluissa kärjistetään hieman liikaa ikään kuin ihmiset pitäisivät VAIN yhdentyyppisiä kumppaneita viehättävinä.

Minulle suuririntainen nainen vain on se vetoavin ja haluan sitä juhlistaa, sillä en pidä siitä tavasta, jolla tässäkin ketjussa eräs kommentoija luonnehtii isoja rintoja irvokkaiksi ja rumiksi. Jostain syystä netissä - ja usko pois, olen lukenut loputtomasti näitä ketjuja - kuuluu ylistää pieniä rintoja ja haukkua isoja mahdollisimman paljon. Minua ei kiinnosta haukkua ketään, koska pienet ja keskikokoiset rinnatkin ovat minusta ihanat. Mutta suuret herättävät minussa niin voimakkaan himon, että se saa unohtamaan kaiken muun, tämän sanominen vain tuntuu olevan nykyään kiellettyä ja mies automaattisesti seksistinen sika, jos isot miellyttävät (sekin kanta tässä lyhyessä ketjussa tuotiin jo esiin).

Miksi siis isoista rinnoista ei saa pitää?

Minäkään en ymmärrä miksei saisi? Ja olen nainen, ja en ole isorintainen (c-kuppi). Olen juuri tuollainen aiemmin kuvailtu sporttinen ja sopusuhtainen.
        En ymmärrä miksei isoista tisseistä saisi pitää, onhan ns. sääri- ja persemiehiäkin ja niitä tissimiehiä jotka pitävät pienistä (a-kupin tisseistä).
        Miksei siis saisi tykätä isoistakin? Tietenkin pitää muistaa, että tykkäsipä mistä tahansa ominaisuudesta niin naista ei kuitenkaan pitäisi esineellistää...eli muistaa aina sen että siellä on ihminen/persoona niiden tissien/minkä tahansa ominaisuuden takana. Tällöin asia on mielstäni ok, eikä siihen muilta lupaa tarvita.

• mies on vain asuste
        Niinpäniin kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä miksei saisi? Ja olen nainen, ja en ole isorintainen (c-kuppi). Olen juuri tuollainen aiemmin kuvailtu sporttinen ja sopusuhtainen.
        En ymmärrä miksei isoista tisseistä saisi pitää, onhan ns. sääri- ja persemiehiäkin ja niitä tissimiehiä jotka pitävät pienistä (a-kupin tisseistä).
        Miksei siis saisi tykätä isoistakin? Tietenkin pitää muistaa, että tykkäsipä mistä tahansa ominaisuudesta niin naista ei kuitenkaan pitäisi esineellistää...eli muistaa aina sen että siellä on ihminen/persoona niiden tissien/minkä tahansa ominaisuuden takana. Tällöin asia on mielstäni ok, eikä siihen muilta lupaa tarvita.

"naista ei kuitenkaan pitäisi esineellistää."

Miestä sitäkin enemmän ;)

Njam06.12. 19:52419

Pamelan ja koko juhlien kaunein asuste: Lauri Tilkanen :)

http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1288629395791.html

• tissit

Tulee kyllä semmonen olo että pitää käydä poistattamassa rintansa ettei olisi ihan luotaantyöntävä olio.

• 80G

Mä nyt en vaan halua että kukaan mies on mun kanssa nimenomaisesti jonkun tietyn ruumiinosan kanssa. Ok, mulla on ne isot tissit G-kuppia. Jos oletetaan että pariutuisin esim. tämän Tissinrakastajaaaaaan kanssa, ja saisin rintasyövän ja nää leilt lähtis. Sittenhän mun arvo hänen silmissään romahtaisi, jäisi jäljelle vain nitä tissien takia anteeksiannettuja huonoja ominaisuuksia.
      Tässä siis hänen lauseensa: "Jättimäiset rinnat korvaavat aivan kaiken muun. Vaikka olisi todella tavallinen hiirulainen tai vaikka susiruma kasvoiltaan, jos puseron sisällä on G-J-kupin utareet, olen aivan hulluna naiseen".
      Pitäisköhän nää oikeesti varmuuden vuoksi leikata pois ettei vahingossa haksahtaisi kehenkään tollaseen?

• Tissinrakastajaaaaaa

Aikamoista mutkien oikomista. Kuten sanoin, rintojen koko ei ole ainoa merkittävä tekijä, ei millään tapaa merkittävin. Sanoin, että se on ulkoisista ominaisuuksista minulle tärkein, mutta ulkoisia ominaisuuksia tärkeämpiä ovat kaikki muut. Vai oletko sitten itse miehen takia lähinnä hänen ulkomuotonsa vuoksi? Siis jos vaikkapa hän sairastuisi kivessyöpään ja joutuisi poistattamaan kiveksensä, jättäisit hänet?

Tietenkään en jättäisi rakasta puolisoa sairauden vuoksi. Elämä jaetaan sen kanssa, joka valitaan, ja elämään kuuluu myös muuttuminen: lihominen, laihtuminen, onnettomuudet, arvet yms. En oikein ymmärrä, miten se, että ihailen suuria rintoja sulkisi pois edellä sanotun.

Merkillistä muuten, että naiset tapaavat innostua pitkistä miehistä lyhyiden sijaan, eivätkä näe tässä mitään sikamaista, mutta vastaavasti toisesta ominaisuudesta, rintojen suuresta koosta, innostuva mies onkin jotenkin alhaisempi. Olen itse pitkä mies ja valitettavasti nähnyt, kuinka naiset hyljeksivät aivan samannäköistä kaveriani, joka on hiukan alle 170 cm pitkä. Pitäisikö minun siis välttää niitä naisia, jotka valitsevat minut hänen sijasta siksi, että hehän saattavat pitää minusta lähinnä yhden ominaisuuden vuoksi?

Jotenkin ajattelisin, että nainenkin pitäisi sellaisesta miehestä, johon juuri hänen ulkoiset avunsa vetoavat - olivat ne sitten pienet tai isot rinnat tai jotain ihan muuta. Tuntuu oudolta, että vaikkapa isorintainen hakisi varta vasten miehen, jota isot rinnat eivät kiinnosta vähääkään. En minäkään haluaisi olla naisen kanssa, jolla on fetissi lyhytkasvuisiin vaan nimenomaan naisen kanssa, jota pituuteni ja raamikkuuteni kiihottaa.

• gstrgsrhd

Niin no, en tiedä tarvisiko käydä poistattamassa niitä kun ei ne rintavat naiset ole niiden rintojen tai ainakaan pelkästään niiden takia viehättäviä, vaan kun omaavat (myöskin) korkean estrogeenitason!

Minkä takia nyt ylipäätään tietynlaiset piirteet vetävät fyysisesti paremmin puoleensa tiettyjä ihmisiä. Sekin on sitä kemiaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2223
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      905
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe