Monella on varmasti ollut tämä arkinen ongelma: täytyy lähteä juhlimaan tai kokoukseen, mutta kun pierettää! Miten viitsii seurustella ihmisten kanssa kun koko ajan täytyy pidättää tai pelätä että nyt livahtaa pieru? Olen kokeillut yhtä kotikonstia joka toimii.
Suihkuta paperinpalaan tai pieneen kangaspalaan aromikasta hajuvettä tai eau de toilettea. Laita se alushousuun pyllynreikää vasten. Kun pääsee pieru, ilmassa leijaileekin vain vieno hajuveden tuoksu. Toimii!
Materiaaleissa on omat hyvät ja huonot puolensa: paperista jää nukkaa pyllyyn, mutta paperin voi helposti heittää naisten/miestenhuoneessa pois ja laittaa uuden tilalle. Kankaasta ei jää nukkaa, sen voi pestä uudelleen, mutta käytettyä kangasta on epämiellyttävää säilyttää. Itse päädyn usein paperiin jos tilaisuus kestää pitkään. Muista siis ottaa myös hajusteesi mukaan takin taskuun tai käsilaukkuun uutta latausta varten.
Hyväntuoksuista syksyä kaikille!
Ratkaisu kaasuongelmaan julkisilla paikoilla
1
149
Vastaukset
- Salaisetpunaiset
Syksyllä kun marjat on mehustettu, niin ota joutilas mehumaijan letku käsilaukkuun. Ilmavaivojen kiusatessa hipsit puuteroimaan nenänpäätäsi naistenhuoneeseen: työnnä toinen pää letkusta pyllynreikään ja toinen pää sukkahousujen alta reittä pitkin nilkkaan, johon myös se sulkija. Näin voit itse valita sosiaalisesti väljän tilanteen, missä muka oikaiset saumoja ja voit salaa raottaa sulkijaa. Pikkujoulupöydässä voit ujuttaa letkun toisen pään pöydän alta sen työpaikan ilkeän lutkan tuolin alle kun tämä tekee itseään tykö pomollenne, ja rupsutella koko illan rauhassa. Toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346