Siis oletko itse joutunut tappeluun kadulla tai muualla, tai onko ollut läheltä piti tilanteita?
Oletko kohdannut väkivaltaa
19
93
Vastaukset
- Kyöstix
Saan pataan jatkuvasti mutta se on ihan ymmärrettävää :)
- parisuhde pavarotti
Kerran joo grilli jonossa kun joku jätkä alkoi törkeesti etuilee mua ja mun tyttöystävää. Tönäs mun muijani katuun joten revin sitä siitä luukulta kauemmas. Sitte se kävi päälle joten annoin noin 7 iskua sille jolloin se tippus katuun. Ambulanssilla se pois vietiin. Se oli jotkut kevät markinat jolloin oli hirveesti jengii ympärillä. Kukaan ei alkanut todistajaksi kun hakkasin sen joten en saanut poliiseja perään
Olin 21, kaverin kanssa baarissa, kun kaverin miehen ex-muija tuli aukomaan päätään. Pitkään olin tyynen rauhallinen, kunnes pamahti ja olin jo käymässä käsiksi, kun poke nappas mua lujaa kädestä kiinni. Jäi isot mustelmat. Lennettiin pihalle. :D
Kaks kertaa oon baarista lentänyt ulos, ekalla kerralla olin liian kännissä, tokalla kävi tämä. Olin ilmeisesti silmiinpistävän vihainen, koska koskaan ei oo noin käyty kiinni poken toimesta.
Mut tiiänki, että oon pelottava näky ku oon vihainen :D :3
http://www.youtube.com/watch?v=4J4PsIuV7zU- zz........
Työnnä meloni perseeseen, aiheutta myös kipua. Mutta aluksi suosittelen keskustelua jonkun kanssa.
Olen joo. Vuosia sitten.
- vituttaa
Olen kyllä. Töissä jopa. Ainakin kerran puolessa vuodessa on vähintään läheltä piti -tilanne.
- määmy
Parit kerrat. Ei jääny traumoi.
- Kyöstix
On tullu. Minen lyö ketään. Ei kuulu tuommoinen tapoihin :)
- syyllinen mies
Joo kerran mun naapuri hyökkäs pysäkillä mun kimppuun ja huuteli et nyt mä tapan sut. Tää mun naapuri on sellanen juoppo joka käyttää kaikkii aineita. No sit mä tietty aloin takomaan sitä ja monakin annoin useaan kertaan. Se oli ihan naamat joten pääsin niskan päälle ja annoin sille kuonoon urakalla. Sairaala oli siin 50 metrin pääs joten pollarit vei sen sairaalaan. Myöhemmin tää naapuri kuoli vissiin viinaan ja lääkkeisiin. Mua syytettiin pahoinpitelystä vaikka todistajat kertoi et se hyökkäs kimppuun ja huuteli et nyt sä kuolet ja tollasta. Se sit kuoli ennen oikeudenkäyntii
No eipä ole oikein tappeluita ollu. Kovin yksipuolisia voimankäyttötilanteita puolin tai toisin.
Viimeisin tapaus (n.1v sitten) oli sellanen, että taksijonossa yksi etuilija tykkäs kyttyrää, kun en päästänyt sitä ohi ja yritti potkaista mun haaraväliin, mutta ehdin pistää länget kiinni ja kysyin, että haluat kokeilla uudestaan? No se kokeili uudestaan vähän kovempaa, eikä onnistunut vieläkään vaan taas jalka toppasi mun polviin.
Sitten mä käännyin, kohensin ryhtiä ja sanoin:"Taitaa olla mun vuoro kokeilla..." Kaveri poistui paikalta aika liukkaasti.Turhnkin usein tullut turpiin, joten välttelen ihmisiä niin paljon mitä pystyn.
- riuttala76
Outoa kyllä en juuri yhtään. Eka mustasukkainen avovaimo tosin hakkasi mua kuin nyrkkeilysäkkiä, mut naisen nyrkkiä ei mies väkivallaksi voi laskea. Kerran eräs nyrkkeiliä täräytti nenän auki, mut sen vaimo olikin silloin mun paras kaveri.
- Synkkä tapaus
Mä olen itse väkivallan lähde. Olen pahoinpidellyt noin 20 eri tyyppiä elämäni aikana, vaihtelevista syistä. "Kerjäsivät sitä". Ja nämä siis eivät ole tappeluja vaan tilanteita joissa minulla on ehdoton etu koska teen sen yllättävästi.
Kaksi kertaa on tullut poliisiasia mutta asianomistajat ovat luopuneet tapauksistaan koska kun asiaa tutkitaan aletaan tutkia myös asianomaisia. ja heidän toimiaan - kuten sanoin "kerjäsivät sitä".
Väkivalta on ratkaisu sanoi hyvää tarkoittava sananlasku mitä tahansa. Väkivalta on vallankäyttöä ja se toimii silloin kun muut asiat eivät toimi. Aika vähän.
- --------------------
Oletko itse ollut antava vai saava osapuoli, entä tuliko käräjäjuttu?
-------------------- kirjoitti:
Oletko itse ollut antava vai saava osapuoli, entä tuliko käräjäjuttu?
Aika vähän.
Ei ole tullut ikinä oltua käräjillä.
- en jää odottaan
En, koska ainut heikkouteni on ääretön nopeus :P
en ole. tänään olisin joutunut kohtaamaan, mut estin ja öykkäri joka luul miuta mustalaiseksi katos.
olin hyvällä tuulella, joten sallin katoamisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684351Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983916- 503436
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222683Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242518Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562373- 432217
- 471858
- 391857
- 301626