Olen ollut yksin ja yksinäinen jo pitkään, ja muutenkin kovia kokenut nainen. Tapasin sattumalta erään miehen, joka saa sukat pyörimään jaloissa! En ollut varma, osaisinko enää edes tuntea ihastusta, jos tämä sitä nyt sitten on, niin ilmeisesti vielä voin.
Haluaisin tietää, tunteeko tämä mies minkäänlaista ihastumista minua kohtaan?
Vai onko yksipuolista.
En suuremmin elättele toiveita mistään, mutta minulle olisi kuitenkin tärkeää tietää.
Lämpimät kiitokset jo etukäteen, jos joku ihana ihminen minulle viitsii vastata!
Näkijät, auttaisitteko kysyvää!?
2
71
Vastaukset
Hei
ensinnäkin, sinä olet ihminen joka pärjää myös niin ilman sukkia, kuin kenkiäkin.
sinulla on jokin erityinen kyky tai lahja, mikä näkyy minulle aivan sevästi. vaali sitä!
näen lapsen, jonka vuoksi tulee riitaa, hänestä kamppaillaan. en osaa sanoa oletko se sinä, vai sinun lapsesi.
nähdäkseni sinulla on myös ollut välienselvittelyjä naisen kanssa, kysymys on ollut rahasta. mutta se on mennyt, tai menee hyvin sinun puoleltasi.
sitten tämä sinun ihastuksesi: jos kovasti tahdot, se voi onnistuakin. mutta luvassa ei ole suinkaan helppo lähestyminen tai liitto, vaan tulet kohtaamaan outoja kokemuksia sen kautta.
näen tämän ihastumisesi kanssa niin, että hän toki tulisi kotiisi, jos niin tahdot. teillä voi olla kovinkin mukavaa, mutta ilman komplikaatioita se ei suju.
mutta tiellesi osuu toinenkin mies, hän olisi helpompi tapaus. hän ei ehkä täysin täytä odotuksiasi kaikin puolin, mutta kannattasi antaa hänelle mahdollisuus. kun pääset hänen kansaan niin pitkälle, että olette täysin avoimia toisillenne (mikä voi hyvinkin tapahtua ensin ystävyyssuhteesta), niin teille minä näen mitä parhaimmat mahdollisuudet.
t. Keskiyö- kutimasu
Kaunis kiitos sinulle keskiyö!! Ja kaikkea hyvää elämääsi!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.892078Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332047Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501815Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan721339- 861221
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191131Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311009- 67906
Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men48892Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.278864