Olin ajatellut käydä viikonloppuna yhdessä tapahtumassa, mutta kukaan kavereistani ei voinut lähteä mukaan. Aikaisemmissa ketuissa mainitsemani lähikaupan flirttaileva ja mukava blondi varmaan varmaan lähtisi, jos on vapalla, mutta en jotenkin uskalla pyytää. Vaikka hän on todella mukava, herttainen ja kauniskin nainen, niin taustaerot arveluttaa. Hän varmaan kuvittelisi, että on treffeillä kanassni, mutta en jotenkin itse haluaisi ajatella niin. Olisi mukava tutustustua häneen ihan varovasti, mutta ei treffimielessä. Kuitenkin hän tietää, kuka olen ja pelkään olevani liian hyvä saalis hänelle, jotta hän olisi oma itsensä. Hän tekee jo nyt itseään kovasti tykö, mutta haluaisin tutustua tähän naiseen ihmisenä, en kohteena tai saaliina.
Kertokaas naiset, kuinka varuillaan oleva mies voi pyytää hänestä kiinnostunutta naista kaveriksi, niin että nainen ei loukkaannu, mutta ymmärtää ”treffien” kaveriluonteen?
No onhan mulla ongelma :D Eihän mun olis mikään pakko tutustua häneen, mutta jollain tavalla vähän kiinnostaa - ehkä ei sittenkään tarpeeksi :o
Onhan mulla ongelma
25
201
Vastaukset
- muuten vaan mene
Onko tämä blondi mielessä vain hätävarana. Kun ei muut lähde?
Aina sitä pyytää saa, vaikka kaverimielessä. Taustaerot? - cis~
En tajua kysymystä ollenkaan. Yleensähän naiset ahdistuu jo valmiiksi eikä lähde minnekään kun ajattelevat, että miehestä tulee kuitenkin riippa tai se on liian ihastunut. Ja nyt sulla on samankaltainen ongelma vaikka olet mies.
Miten tarkalleen se on itseään tykö tehnyt?
Voisit pyytää sitä mukaasi kertomalla, että tarvitset mukavaa ja rentoa seuraa, koska olet onnettomasti ihastunut yhteen naiseen, joka ehkä tulee myös paikalle. Blondi ymmärtää käden käänteessä, että haluat tehdä tuon naisen mustasukkaiseksi ja tod.näk. ilahtuu mahdollisuudesta olla mukana näin jännittävässä tapahtumassa... - nelikymppinen m
Minä en varmaankaan pyytäis ihan samasta syystä kuin miksi itsekin varmaan epäröit. Jos blondi on ihan selkeästi kiinnostunut ja itsellä ei oikein nappaa niin ei siinä oikein voi kuin hävitä, jos on mukavaa niin blondi saa vaan vettä myllyyn ja sitten sille tulee pahaa mieltä myöhemmin kun ei sitten kuitenkaan kelpaa kuin kaveriksi ja jos ei ole mukavaa niin sitten ei ole mukavaa.
En ole nainen mutta veikkaan ettei voi pelkästään kaveriksi pyytää, jos pyytää niin kuitenkin taustalla kytee kiinnostuneella ajatus jostain muustakin ja jos ei niin ei varmaan tahdo sitten kaveriksikaan.- Mr Groove
Noinhan se tietysti on, ihastunutta ei kannata pyytää kaveriksi, jos itse on vain varovasti kiinnostunut. Menen siis yksin tai kehittelen jotain muuta viikonloppuni ratoksi.
- kipkopkipkop
Mr Groove kirjoitti:
Noinhan se tietysti on, ihastunutta ei kannata pyytää kaveriksi, jos itse on vain varovasti kiinnostunut. Menen siis yksin tai kehittelen jotain muuta viikonloppuni ratoksi.
Mitä helkuttia täällä aikuiset(?) ihmiset kirjottelee ihan köyhäpäisiä juttuja? Ei tietenkään treffeille mennä, jos ei ole mitään mahdollisuutta että se toinen saattaisi kiinnostaa muussakin mielessä kuin vain kaverina. Mutta eikö treffien tarkoituksena juuri ole tutustua toiseen, ja kokeilla että viihdytäänkö yhdessä? Taidat olla vähän liian itserakas jos kuvittelet että tämä typykkä on sinuun heti lääpällään.
Ei kukaan normaali aikuinen ihastu päätä pahkaa ihmiseen jota ei tunne yhtään, toki ulkonäkö voi miellyttää mutta sellainen kunnollinen ihastuminen voi tulla vasta kun oppii tuntemaan toista hiukan. Vaikka mies vaikuttaisi kuinka ihanalta niin vaadin aika pitkän testausajan ennen kuin alan edes harkita että deittailu saattaisi muuttua suhteeksi. Toki perhoset lepattaa vatsassa jne mukavaa, mutta luulisi ihmisen jo teini-iässä tajunneen että ne perhoset ei kovin pitkälle kanna ja on parempi tutustua rauhassa ilman mitään suhdehötkyilyä.
Jos kuvittelet olevasi jokin jumalten lahja naisille ja että nainen olisi ikionnellinen kun tuollainen catch häntä kerran kiksauttaisi, niin ajattele uudelleen ja vedä käteen. Siinäpä sinulle naisnäkökulmaa, s'il vous plaît.
- Who are you?
"Kuitenkin hän tietää, kuka olen ja pelkään olevani liian hyvä saalis hänelle, jotta hän olisi oma itsensä. "
Et sä tiedä kuka mä olen? No en, kerro. - Luuloja
Luulet vaan, jätä se stalkkaamasi Keravan kassa jo rauhaan ennen kuin saat lähestymiskiellon!!
- bushman3
Mr Groove taitaa olla luuseri, ku ei ole pokkaa iskee naisia.
- Mr Groove
Juu, luuseri pahinta lajia, koska en osaa ajatella naisia pelkästään esineinä. Olenko koskaan väittänyt edes osaavani iskeä naisia? Tuota blondia en halua iskeä, vaikka osaisinkin. Ajattelin pyytää kaveriksi, mutta luovuin ajatuksesta.
- bushman3
Mr Groove kirjoitti:
Juu, luuseri pahinta lajia, koska en osaa ajatella naisia pelkästään esineinä. Olenko koskaan väittänyt edes osaavani iskeä naisia? Tuota blondia en halua iskeä, vaikka osaisinkin. Ajattelin pyytää kaveriksi, mutta luovuin ajatuksesta.
Ei ne blondit haluu tuollaista luuseria kaverikseen, mikä ei edes uskalla mennä puhumaan naisille.
- tarkka arka
bushman3 kirjoitti:
Ei ne blondit haluu tuollaista luuseria kaverikseen, mikä ei edes uskalla mennä puhumaan naisille.
Vai ovatko tyytyväisiä ettet mene puhumaan?
- Mr Groove
bushman3 kirjoitti:
Puhutaanhan me harva se päivä, ei mulle juttelu oo ongelma. Mitään ongelmaa ei olisi, jos olisin kiinnostunut naisesta muuten kuin kaverina.
- tarkka arka
Mr Groove kirjoitti:
Puhutaanhan me harva se päivä, ei mulle juttelu oo ongelma. Mitään ongelmaa ei olisi, jos olisin kiinnostunut naisesta muuten kuin kaverina.
Aha. Kummalle ongelma?
- Miksiköhän nämä
Mr Groove kirjoitti:
ihmiset haluavat vain ilkeillä? Kateutta varmaan?? = )
Entäpäs jos kertoisit ihan totuudenmukaisesti, ettät
haluaisit lähteä tiettyyn tapahtumaan viikonloppuna,
mutta kukaan kavereista ei päässyt, kysyisit että
lähtisikö hän kaveriksi (painottaen sanaa kaveri)??
Kyllä useimmat naiset tajuaa eron,pyydetäänkö
mukaan kaveriksi vai seuraksi...; ) - bushman3
Mr Groove kirjoitti:
Ei sinusta olisi hänelle edes kaveriksi, koska sinun ajatus maailma on tuollainen.
- mies32
Mr Groove kirjoitti:
Olethan sinä kiinnostunut muuten kuin kaverina.
Mitä ihmettä muuten edes on kiinnostuminen kaverina? Yksinäinen elämä, kun pitää yrittää "pokata" kavereita kassatytöistä? - Mr Groove
Miksiköhän nämä kirjoitti:
ihmiset haluavat vain ilkeillä? Kateutta varmaan?? = )
Entäpäs jos kertoisit ihan totuudenmukaisesti, ettät
haluaisit lähteä tiettyyn tapahtumaan viikonloppuna,
mutta kukaan kavereista ei päässyt, kysyisit että
lähtisikö hän kaveriksi (painottaen sanaa kaveri)??
Kyllä useimmat naiset tajuaa eron,pyydetäänkö
mukaan kaveriksi vai seuraksi...; )Juu, en ole ihan ekaa kertaa näillä palstoilla ;) Joihinkin ilkeilyihin on vaan pakko tarttua :) Ihan hauskaa sekin.
Ongelmana on se, että nainen on kiva ja nätti, mutta en ole niin kiinnostunut hänestä seurustelumielessä, ystävänä vain. Tässä kaupungissa on niin paljon kiinnostavampiakin naisia, sitten kun aika on. Nyt haluan pakitella tunteeni exääni kohtaan. Ko. nainen on kuitenkin liian kiinnostunut minusta nyt kun sinkkuunnuin. Ei hän ystävä haluaisi olla. En ole sokea ja näillä kilometreillä osaan tulkita naisten katseita, flirttejä ja eleitä aikas hyvin ;)
Varattuna ystävyyssyhteet naisten kanssa ovat helpompia. Nainen voi vapaasti kuvitella, että olisin hänestä kiinnostunut naisena, mutta kun olen varattu, niin sitten ollaan vain kavereita. Tämä kävi konkreettisesti ilmi, kun lopetin seurustelun. Kaksi kivaa nauskamua lopetti yhteydenpidon, kun kerroin, että ei meistä paria koskaan tule.
Minusta naiskamut ovat elämän suola. Ei jätkien kanssa tule koskaan sellaisia keskusteluja kuin naisten kanssa. Silloin kun ei ole mahdollisen parisuhteen tai seksin aikaansaamaa jännitettä, niin jutut naiskamujeni kanssa ovat aika avoimia ja hurjia. Itse asiassa useimmat mieskaverini ovat hiton jäyhiä. - Olen itsekin
Mr Groove kirjoitti:
Juu, en ole ihan ekaa kertaa näillä palstoilla ;) Joihinkin ilkeilyihin on vaan pakko tarttua :) Ihan hauskaa sekin.
Ongelmana on se, että nainen on kiva ja nätti, mutta en ole niin kiinnostunut hänestä seurustelumielessä, ystävänä vain. Tässä kaupungissa on niin paljon kiinnostavampiakin naisia, sitten kun aika on. Nyt haluan pakitella tunteeni exääni kohtaan. Ko. nainen on kuitenkin liian kiinnostunut minusta nyt kun sinkkuunnuin. Ei hän ystävä haluaisi olla. En ole sokea ja näillä kilometreillä osaan tulkita naisten katseita, flirttejä ja eleitä aikas hyvin ;)
Varattuna ystävyyssyhteet naisten kanssa ovat helpompia. Nainen voi vapaasti kuvitella, että olisin hänestä kiinnostunut naisena, mutta kun olen varattu, niin sitten ollaan vain kavereita. Tämä kävi konkreettisesti ilmi, kun lopetin seurustelun. Kaksi kivaa nauskamua lopetti yhteydenpidon, kun kerroin, että ei meistä paria koskaan tule.
Minusta naiskamut ovat elämän suola. Ei jätkien kanssa tule koskaan sellaisia keskusteluja kuin naisten kanssa. Silloin kun ei ole mahdollisen parisuhteen tai seksin aikaansaamaa jännitettä, niin jutut naiskamujeni kanssa ovat aika avoimia ja hurjia. Itse asiassa useimmat mieskaverini ovat hiton jäyhiä.huomannut, että miehet pystyvät paremmin keskustele-
maan asioista kaverinaisten kanssa. Mies on paljon
vapautuneempi ja uskaltaa puhua asioista ihan oikeas-
ti
.
Miehet kun keskustelevat keskenään, niin monesti
asiat käsitellään joko rehvastellen tai huumorilla ja
vielä varovaisen yleisesti. Miehethän eivät hevillä
halua näyttää "pehmomiehiltä".
Taidan arvata, että ettet tainnut kysyä ko. naista
tapahtumaan, joten mitäs korvaavaa ohjelmaa
keksit viikonlopulle?? Olen itsekin kirjoitti:
huomannut, että miehet pystyvät paremmin keskustele-
maan asioista kaverinaisten kanssa. Mies on paljon
vapautuneempi ja uskaltaa puhua asioista ihan oikeas-
ti
.
Miehet kun keskustelevat keskenään, niin monesti
asiat käsitellään joko rehvastellen tai huumorilla ja
vielä varovaisen yleisesti. Miehethän eivät hevillä
halua näyttää "pehmomiehiltä".
Taidan arvata, että ettet tainnut kysyä ko. naista
tapahtumaan, joten mitäs korvaavaa ohjelmaa
keksit viikonlopulle??Analyysisi osu ja uppos :D
En todellakaan kysynyt. On mulla aina tekemistä, mutta nyt tämä netissä notkuminen jäi jotenkin päälle.
Eilen olin baarissa, tänään oli ihan kotipäivä. Huomenna vois mennä sinne tapahtumaan ilman lähikaupan blondia.
- voi Kaija...
Viikonlopun vietto on yhtä hässäkkää, voi Kaija...
- winkkejä
Tuota tuota.. mitä jos kertoisit tälle naiselle kiinnostuksesi? Ihan rohkeasti ja naamatusten. Jos nainen on kiinnostunut sinusta niin valitsemillasi sanoilla tai tavalla ei ole mitään merkitystä. Ole kuitenkin hyvin ystävällinen sillä jos saat rukkaset, ei sinulla ole mitään hävettävää!
Jos nainen sanoo että on myös kiinnostunut, voit jättää numerosi ja pyytää soittamaan. Älä pyydä häneltä numeroa koska se voi olla hänestä ahdistavaa. Sitten kun nainen soittaa, voit kertoa suunnitelmistasi ja ajatuksistasi - jos nainen on kiinnostunut sinusta, ei hän lähde karkuun vaikka kertoisit että haluat tutustua rauhassa.
Ole vaan rehellinen, ei se tyttö siitä rikki mene! - mies32
Et näköjään ymmärrä mitä kaveruus tarkoittaa. Ilmiselvästi ei olisi kyse "vain kaverina"-tilanteesta.
- Hyi h-i !
Yöäköttävä asenne. Sulla on väärä nimimerkki, et ole groove.
- Groove-tyyppi
Yeap. Tai Turbo Urpo tai Juntti Einari tai ... Groove sykkii pehmeästi, hyrisee hitaasti, soljuu suloisesti, täyttää tilan ja tajunnan mahtavalla melodialla, tanakalla tahdilla, satumaisilla sanoilla ... Groove tekee gutaa, urpot ja einarit eivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1792348- 1211961
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791502- 1631430
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591188
- 1191101