Kuinka jättää toinen kiltisti..

Tunteeton typerys

Olen tapaillut erästä miestä noin kuusi kertaa. Hän on kaikin puolin ihana, ja varmasti monen naisen unelmien mies. On kohtelias, ystävällinen, huomaavainen ym. Hän on ihastunut minuun, mutta minä en tunne mitään häntä kohtaan. Olen yrittänyt saada tunteita häntä kohtaan, mutta ei..
Hän puhuu yhteisestä tulevaisuudesta, enkä osaa vastata mitään. Haluaisin sanoa, että ei tästä mitään tule ja hyvää jatkoa, mutta pelkään musertavani hänet täysin. Olemme aikuisia, emme nuoria enää, mutta silti tämä on vaikeaa..
Onko jotain kilttiä tapaa jättää toinen..?
Emme kuitenkaan ole ennestään tuttuja, joten en myöskään tunne häntä vielä hyvin. En silti vain tunne mitään alkuihastuksen huumaa, tai yhtään mitään.

4

640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N.T.

Asiallinen keskustelu on varmasti järkevin tapa hoitaa tilanne. Pettymykset kuuluvat elämään, eikä toisia voi suojella niiltä. Älä aliarvioi hänen kykyään käsitellä pettymystä äläkä liioittele omaa vaikutustasi hänen elämäänsä. Musertaminen tuossa vaiheessa suhdetta on vähän utopiaa.

• a.p.

Kiitos vastauksestasi..
      Nyt tilanne hoidettu, ja hän oikeasti otti päätökseni huonosti. Sain kahden viikon aikana kymmeniä viestejä kuinka hän ei aio jättää minua rauhaan, olihan löytänyt elämänsä naisen. Ja oli viikossa rakastunut tulisesti. Seuraavat kaksi viikkoa hel***ttiä, viestejä aamusta iltaan.
      En vastannut ja nyt viimein tajunnut tilanteen. Aloin oikeasti pelkään itseni sekä tyttäreni puolesta.
      Keskustelu ei auttanut, hän vain vetosi kuinka ei aio jättää minua rauhaan.
      Toivon että nyt uskoo, etten aio pitää yhteyttä. Seuraavaksi varmaan poliisiin yhteyttä, kai tämä menee kohta yksityisyyden häiritsemiseksi.. Että näin mukavia tapauksia tapaa netin kautta.

• plääääääääääääh

Oma moka

• Eli sellainen "kiltti" mies taas. Sitten miehet ihmettelevät, miksi naiset eivät kiinnostu "kilteistä" miehistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1900
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      385
      1797
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      684
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      675
    Aihe