Kokosyrjintää

Gurl93

Mitä tehdä kun ihminen on kokoa 52 ja etsii kauniita alusvaatteita. Tajusin tänään käydessäni useita tavarataloja ja erikoisliikkeitä läpi. Perusmalleja on jotain 52 kokoon asti, hipstereita pari kappaletta ja stringejä löysin 1 kpl Sokoksen omista mallistosta ja senkin hinta oli 32€. Olen nuori ja haluaisin myös pukeutua seksikkäästi ja viihdyn stringeissä. Ongelmana on vain, ettei niitä saa mistään. Nuorempana olin kokoa 46-48, silloinkin niitä oli vaikea löytää. Ärsyttävää kun koot loppuvat melkein kaikissa kaupoissa siihen 44 tai 46:een, eivätkä 48 kokoiset mahdu päälle jos niitä jostain löytyy. 32 eurolla sitten saa yhden mallin, mutta miksi kaupat eivät voi hankkia stringejä vaikka 62 kokoon asti, luullaanko etteivät 46 kokoiset enää halua pukeutua kuin mummoalkkareihin. Olisi kiva käydä kaupoissa ja ostella kohtuuhintaisia vaatteita, ei ole varaa maksella yli 30 euroa yhdessä vaatekappaleesta kun ihminen joka on kokoa 46 saa sen alle 10 eurolla. Nettikaupoista saa joo, mutta ne on aina vähän sattuman kauppaa ja olisi kiva ostaa kaupasta itse kuten muutkin. Tietääkö joku Suomalaisia kauppoja, jossa myydään isompia kokoja? Kävin läpi Anttilan, Stockmannin, Sokoksen, Chancen, H&M:n ja pari erikoisliikettä.

2

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka

Funky Ladyt (erityisesti Fredrikinkadun liike), Wiipurin erikoiskorsettiliike Arkadiankadulla, Le Slip Annankadulla ja PrimaDame Järvenpäässä. Saatat tuntea itsesi aika pieneksi noissa paikoissa... :)

• Gurl93

Minähän olen pieni =o). Tosin kämppäkaverini saattaa olla eri mieltä. Hänen 32 kokoiset alushousut pyykkienkuivatustelineessä mahtuu 10 samalle riville kuin mulla mahtuu yhdet stringit. Kiitos vinkeistä, onko kokemusta Kapahlin xnlt -mallistosta, mä oon saanut käsityksen että siellä ei olisi hirveästi alusvaatteissa vaihtoehtoja mallien suhteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      154
      3297
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      3005
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1976
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      79
      1618
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1447
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1158
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1051
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1036
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä