Eli otsikon mukainen mies,kiinnostaako hän naista,ja jos,niin millaista naista?
Kalju&parrakas,tatuoitu mies joka myös on miehen kokoinen.
36
1441
Vastaukset
- Vastenmielinen näky!
Yök! Olen ihan tavallinen kunnollinen 31 v. nainen.
- scaiscai
"miehen kokoinen mies" = "muodokas nainen" :D
- emmikka78
Miehen pitää olla miehen kokoinen eikä pakkasen raiskaama pulkannaru.Samoin kalju on minusta vaan niin "nami"...:)
- kyllä iskee
Yleensä alhaisesti koulutettuun ja tupakoivaan white trash -naiseen iskee ihan kympillä...
- white-trash nainen
-kalju
-hyvinkin OK. Kalju voi olla melkoisen seksikäs!
-parta
-hyvin hoidettu, lyhyt siisti... no jaa .. ehkä
-"miehen kokoinen"
-kyllä. Tietysti. Mutta EI rasvainen ja löllyvä läski!
-lyhyt
-kuinka lyhyt? Saman pituinen kuin minä (168cm)? Hiukan lyhyempi?
Ei haittaa jos muuten kemiat kohtaa! - white-trash taas
white-trash nainen kirjoitti:
-kalju
-parta
-"miehen kokoinen"
-lyhyt
Ei haittaa jos muuten kemiat kohtaa!...niin ja se tatuointi
Ihan OK. On itsellänikin! - impperiumi
white-trash nainen kirjoitti:
-kalju
-parta
-"miehen kokoinen"
-lyhyt
Ei haittaa jos muuten kemiat kohtaa!No emmä tiedä onks 180 kovin lyhyt kumminkaa.....
- kunnontoimintaakiito
Kyllä iskee myös korkeasti koulutettuun. Täällä ainakin yksi:)
- gfsdfsd
No eiköhän oma naismenestyksesi vastaa kysymykseen.
- Kalju:
Joillekin sopii ja joillekin ei, riippuu kasvojen symmetriasta ja pään muodostakin.
- Parta:
Parta on hyvin epäsiistin näköinen ja ylipäätänsäkin.
Tatuoinnit:
Riippuu ihan minkälaisia ne on, juntti-tribaaleille, tiikeri tai suomileijonat ei kiitos.
Miehen kokoinen: Tuokin on aika sekava käsite, puhutaanko ihan kunnolla ja tosissaan treenaavasta vai miehestä jolla on läskiä mutta, on pitkäkin. - 1965 syntynyt
Kiinnostaa, jos "miehenkokoisuus" ei tarkoita merkittävää ylipainoa, vaan pituutta ja rotevuutta.
Itsellänikin on tatuointeja, tosi sellaisissa paikoissa, etteivät ne duunivaatteissa näy. En ole kovin pieni, 169 cm ja painoindeksi 26. - Impperiumi
Tässä tapauksessa tarkoittaa "miehenkokoisuus " lähinnä näistä rääpäleistä ulkomuodoltaan poikkeavaa..Mittojen ollessa 180/91 eli monen mielestä järjetön läskikasa varmasti..Rotevuutta piisaa,jos hiukkasen mahaakin.
- 1+1=?
Moro!
Itse en ole kalju, mutta ajan hiukseni millin terällä. Minulla on myös tatuointeja, ja olen yli 180cm. En ole lihava, vaan olen urheilullinen ja leveäharteinen naisia luokseen vetävä uros.
Ikinä ei ole ollut hankaluuksia saada seuraa jos siltä tuntuu.- tup tup
Mies, joka kutsuu itseään urokseksi on myös älyllisesti eläimen tasolla.
Kiitos, kun paljastat itsesi näin helposti.
- Impperiumi
Joo,eipä tullut mainittua etten myöskään ole luonnonkalju,vaan viikottain ajan myös millin terällä hiukseni...
Tottakai kelpaa ja kun tuohon lisätään ihana luonne, niin täydellinen paketti on kasassa :)
- Impperiumi
Hehe,etkös pelkää että sut nyt leimataan white thrash osastoon :D
Impperiumi kirjoitti:
Hehe,etkös pelkää että sut nyt leimataan white thrash osastoon :D
Noh, jos joku haluaa mut leimata siihen osastoon tietämättä millainen ihminen olen, niin mikäpäs siinä :D
- Impperiumi
christina-x kirjoitti:
Noh, jos joku haluaa mut leimata siihen osastoon tietämättä millainen ihminen olen, niin mikäpäs siinä :D
Joo,minkäs sille sitte....
Pakko lainata tosta ylempää : "Kyllä, läskikasa olet ja kuvottavan näköinen. Tatuoinnit ovat järkyttävän rumia. Kandee katsoa vain niitä white trash -mimmejä, eli pysy ihan omalla tasolla vaan. Joku sellanen kunnolla ylipainoa, tatuointeja ja alkkariongelmaa."
Hehe....
- jees..
Kyllä kiinnostaa! Siis jos miehenkokoinen meinaa pitkää ja lihaksikasta miestä..kaljamaha ei oikeen sytytä. Itse olen nuori nainen ja mielestäni ihan kauniskin ja ei mulla ole kuin yksi tatuointi, mutta jos miehellä niitä on enemmän niin ei haittaa yhtään!
- Anni78
Miehen kokoinen meinaa minulla ainakin sitä että kun mies ja nainen kävelevät vierekkäin,on kokoero ilmeinen,eikä tarvitse koon puolesta pohtia kumpi onkaan kumpi :)
- Impperiumi
Joo Anni,olen hyvin samoilla linjoilla sun kanssa !
- hkjhgfhg
Näistä ei mitään turn-offia löytynyt. En polta ja olen suht korkeasti koulutettukin, ilkeilijälle tiedoksi.
Riippuu iästä, persoonasta ja tatuoinneista. - kelpais mulle ainaki
Miehen pitää olla "miehen kokoinen" (ei siis mikään lipputanko muttei myöskään armoton bodari ja lihaskimppu, yök), sellanen "nallekarhumainen". Tatuoinnit on myös vaan plussaa ellei sit kyseessä oo jotain suomijellonia ja muita turhuuksia. Sillä ei oo mitään väliä onko miehellä hiuksia, pääasia ettei mitään kamalaa takapiiskaa löydy. Parta on myös ok siihen asti et miehen kasvot näkyy :P
- Lissulainen
Eli kaikki käy mut mikään ei käy..
- k.e.t.
Suomileijona tuntuu olevan aika monelle jonkinlainen kompastuskivi..Aika hassua minusta koska ei minusta ole mitään pahaa omata tatuointia joka kertoo syntyperästä.Toki jokainen makunsa mukaan,jos niin halveksii tms. tätä synnyinmaataan niin ok.Ehkä se on jonkun mielestä jokin uusnatsistinen symboli,tuo maamme vaakuna..Mitä se ei tietenkään ole.Minua se ei haittaa ollenkaan.
- liisukkaliini5
Ei kukaan synnyinmaataan häpeä. Ennemminkin niitä tatuointeja ja koruja, joissa leijona. Kertoo mun mielestä tarpeeksi kantajistaan.
- asakki
liisukkaliini5 kirjoitti:
Ei kukaan synnyinmaataan häpeä. Ennemminkin niitä tatuointeja ja koruja, joissa leijona. Kertoo mun mielestä tarpeeksi kantajistaan.
Niinkö?Mistä se leijona mielestäsi siis kertoo jos ei tästä Suomen maasta jonka vaakuna se kuitenkin on?Mitä muuta se leijona oikein tarkoittaakaan.. Suomen valtio on sen viralliseksi vaakunakseen valinnut ja vahvistanut itsenäistyessään 6.12.1917.Joten mitä muuta se todella Todella,ei synnyinmaataan halveksivien pikkutyttöjen mielestä)tarkoittaa?
- %.
Joo käyttöä vois olla,omaatko lävistyksiä?
- Impperiumi
Korvissa vain,ja nekin taitaa olla ummessa jo...
- %
Impperiumi minkä ikäinen olet, vaikutat tutustumisen arvoiselta?
Sulle vois meilata...ehkä...- Impperiumi
Olen 38 vuotias..Entäpä prosentti itse?
- %
Muutaman vuoden sua nuorempi.
- %
1,14% nuorempi
- Impperiumi
OoKoo...Jos tahdot mailata,laitan tähän sulle meiliosoitteen esille?Voi mennä vastaus huomiseen,oon lähössä iltavuoroon duuniin..Kerrot sit paaaaljon lisää mailissa mulle....
- %
Joo laita vain osoite, joka on anonyymi.
Vastauksella ei ole kiirettä, fiilis pohjalta...
Katsotaan minne virta vie... - %
Ok...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823