Mistä mahtaa johtua, että fiksuilla ja mukavilla naisialla

on aina mies?

Fiksuja ja mukavia miehiä on sen sijaan paljon vapailla markkinoilla. Vapaat naiset tuntuvat taas olevan ikäviä, tyhmiä ja kaikin puolin hankalia ihmisiä. Siltä ainakin tuntuu, vaikka ei se ehkä koko totuus ole.

Voisiko olla niin että moni fiksu ja mukava nainen on parisuhteessa ei-niin fiksun ja ei-niin-mukavan miehen kanssa? Olisiko se mahdollista?

Itse uskon että fiksuja ja mukavia ihmisiä on molemmissa sukupuolissa suunnilleen yhtä paljon.

24

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usein ihmiset

vain kuvittelevat olevansa mukavia ja fiksuja. Lisäksi mukava ja fiksu voi olla ruma, jolloin ei kiinnosta ketään seksuaalissa mielessä

• näin on tosiaankinnn

"Usein ihmiset vain kuvittelevat olevansa mukavia ja fiksuja."

No näinhän se todellakin on. Ja juuri ne jotka siitä omasta fiksuudestaan vouhottavat pakkaaavat vielä olemaan paremminkin niitä vähemmän fiksuja.
        Mutta vaikka tämä 'fiksuus' on vähän niinkuin mitä itse kukin sillä tarkoittaa, niin on sillä yleistäkin merkitystä. Ja esimerkiksi juuri käytöstavoissa ja suhtautumisessa muihin ihmisiin on yksilöiden välillä suuria eroja.
        Näin se vaan on vaikkakin niin monet aina väittävät, että kaikki ihmiset ovat samnlaisia paskoja ja että erityisesti vielä ne fiksummin käyttäytyvät ovat niitä kaikkein paskempia tyyppejä. Joskin nämä tällaiset käytöstavat ovat paljolti opittuja ja siinä mielessä pinnallisia niin on niillä silti iso merkitys monien ihmisten kohdalla.

" Lisäksi mukava ja fiksu voi olla ruma, jolloin ei kiinnosta ketään seksuaalissa mielessä"

Se josko joku on panettavan näköinen/oloinen tulee lähes yksinomaan sen mukaan mikä on ulkonäkö tai ulkoinen olemus(pukeutuminen kyllä vaikuttaa), siinä ei todellakaan katsota mitään älykkyysmääriä eikä liiemmin fiksuutta ja käytöstapoja, ja jos katsotaan niin ei nämä asiat ainakan lisää kenenkään seksikkyyttä.
        Aiemmin kulttuurissamme naiset kyllä pyrkivät saamaan miehen josta olisi turvaksi taloudellisessakin mielessä, mutta nykyään naisetkin katsovat vain miehen panettavuutta ja ulkonäköä. Miehille taasen ulkonäkö on naisessa aina ollut ainoa asia joka merkitsee parittelumielessä ajatellen.

• tyhmä ja itsevarma

Itseään fiksuna pitävä ja siis tyhmähän on nimenomaan naisten suosiossa, koska tuollainen tyhmyys on juuri sitä itsevarmuutta että on suuret luulot itsestä, vaikka kaikki selvät todisteet osoittaisi muuta.

• näin on täääääääääää
        tyhmä ja itsevarma kirjoitti:

Itseään fiksuna pitävä ja siis tyhmähän on nimenomaan naisten suosiossa, koska tuollainen tyhmyys on juuri sitä itsevarmuutta että on suuret luulot itsestä, vaikka kaikki selvät todisteet osoittaisi muuta.

No juuri tyhmyys sen suhteen että ei huomaa omia vikojaan ja puutteitaan saa aikaan naisten silmissä oikeasti vahvaitsetuntoisen ja itsevarman olemuksen ja käytöksen. Toine vaihtoehto on se että osaa uskottavasti näytellä naisille tällaista vahvaitsetuntoista miestä tiedostamistaan vioistaan ja puutteistaan huolimatta.
        Kolmas vaihtoehto on se, että ei miehessä todellakaan ole mitään puutteita tai vikoja jotka voisivat vaikuttaa siihen että luo itsestään epäitsevarmaa vaikutelmaa naisten edessä. Nämä tällaiset tapaukset ovat tietenkin harvinaisia, ja enimmäkseen tällainen johtuu siis siitä että ei tiedosta vikojaan ja puutteitaan.

• mies32
        näin on tosiaankinnn kirjoitti:

"Usein ihmiset vain kuvittelevat olevansa mukavia ja fiksuja."

No näinhän se todellakin on. Ja juuri ne jotka siitä omasta fiksuudestaan vouhottavat pakkaaavat vielä olemaan paremminkin niitä vähemmän fiksuja.
        Mutta vaikka tämä 'fiksuus' on vähän niinkuin mitä itse kukin sillä tarkoittaa, niin on sillä yleistäkin merkitystä. Ja esimerkiksi juuri käytöstavoissa ja suhtautumisessa muihin ihmisiin on yksilöiden välillä suuria eroja.
        Näin se vaan on vaikkakin niin monet aina väittävät, että kaikki ihmiset ovat samnlaisia paskoja ja että erityisesti vielä ne fiksummin käyttäytyvät ovat niitä kaikkein paskempia tyyppejä. Joskin nämä tällaiset käytöstavat ovat paljolti opittuja ja siinä mielessä pinnallisia niin on niillä silti iso merkitys monien ihmisten kohdalla.

" Lisäksi mukava ja fiksu voi olla ruma, jolloin ei kiinnosta ketään seksuaalissa mielessä"

Se josko joku on panettavan näköinen/oloinen tulee lähes yksinomaan sen mukaan mikä on ulkonäkö tai ulkoinen olemus(pukeutuminen kyllä vaikuttaa), siinä ei todellakaan katsota mitään älykkyysmääriä eikä liiemmin fiksuutta ja käytöstapoja, ja jos katsotaan niin ei nämä asiat ainakan lisää kenenkään seksikkyyttä.
        Aiemmin kulttuurissamme naiset kyllä pyrkivät saamaan miehen josta olisi turvaksi taloudellisessakin mielessä, mutta nykyään naisetkin katsovat vain miehen panettavuutta ja ulkonäköä. Miehille taasen ulkonäkö on naisessa aina ollut ainoa asia joka merkitsee parittelumielessä ajatellen.

Vasta äsken minulle nainen sanoi, että "l'd like to fuck you", koska olin äärimmäisen ystävällinen. No tuo oli pienessä kännissä olleen tumman ja tulisen tytön ex-tempore reaktio, mutta kuitenkin. Mukavuus siis edelleen vuonna 2012 palkitaan pillulla ennen pitkää.

• kuka uskoo?
        mies32 kirjoitti:

Vasta äsken minulle nainen sanoi, että "l'd like to fuck you", koska olin äärimmäisen ystävällinen. No tuo oli pienessä kännissä olleen tumman ja tulisen tytön ex-tempore reaktio, mutta kuitenkin. Mukavuus siis edelleen vuonna 2012 palkitaan pillulla ennen pitkää.

Taisi olla maksullinen nainen, jos sinulle sen sanoi.

• Enpä ole kyseistä ilmiötä huomannut.

• totuussattuu

Yksinkertaista. Mukava ja fiksu mies saa lähes naisen kuin naisen joten miksi ihmeessä tyytyä yhteen. Mukava ja fiksu nainen saa lähes miehen kuin miehen joten miksi ihmeessä tyytyä yhden illan juttuihin.

• säälimuna

Tässähän se kivasti tulikin.

• Typerää.

Miksi mukava ja fiksu nainen taas tyytyisi ei-mukavaan ja tyhmään saati pettäjään? Silloin on parempi olla yksin tai ottaa fuck buddy

• Oman suppean kokemukseni mukaan tuo on juuri toisin päin ainakin omassa ikäluokassani. Harvoin törmään fiksuun ikäiseeni mieheen, mutta tämän tästä fiksuun naiseen. Eilen baarissa tutustuin tosin yhteen fiksuun ja komeaan mieheen, tosin hänen itsetuntonsa oli vähän heikohko, mutta ei missään nimessä toivoton. Otettiin hänen kanssaan leikkimielinen äijäkisa ja hauskaa oli.

• verrannollinen

Usein palstalla väitetään, että naiset suosivat paljon kokemusta omaavia, varattuja miehiä. Ap:n kirjoituksesta voi päätellä, että myös miesten mielestä parhaat naiset ovat niitä, jotka jo ovat kelvanneet jollekin ja että vapaassa naisessa täytyy olla jotain vikaa.

• Citynainen

Onko kukaan ajatellut että vapaalle miehelle tai naiselle ei löydy mieleistä seuraa eikä kelpuuta ketä vain.
        Monia muitakin syitä saattaa tietysti olla ja hankaluuskin voi vaikuttaa. Mitä jos on keskimääräistä fiksumpi eikä löydy tasoista seuraa?

• Citynainen
        Citynainen kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut että vapaalle miehelle tai naiselle ei löydy mieleistä seuraa eikä kelpuuta ketä vain.
        Monia muitakin syitä saattaa tietysti olla ja hankaluuskin voi vaikuttaa. Mitä jos on keskimääräistä fiksumpi eikä löydy tasoista seuraa?

Lisäys ed. ja en todellakaan tarkoittanut itseäni (keskimääräistä fiksumpaa)
        Omanlaista ja tasoista ehkä mutta kuitenkin älykkäämpää kuin itse olen.

:D

• Citynainen kirjoitti:

Onnekseni minäkään en ole niin fiksu, ettei tasoistani seuraa löytyisi. Joskus pitää vaan hakea vähän aktiivisemmin ;)

• deft
        Citynainen kirjoitti:

Lisäys ed. ja en todellakaan tarkoittanut itseäni (keskimääräistä fiksumpaa)
        Omanlaista ja tasoista ehkä mutta kuitenkin älykkäämpää kuin itse olen.

:D

Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa...? Sitä jos....niin mä luulen. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa fyysisesti koska "fiksut ja mukavat" naiset elävät elämäänsä käytännöllisesti erilaisissa ympäristöissä kuin "fiksut ja mukavat" miehet. Suurimmat poikkeukset olisivat työpaikka ja sama harrastus. Muutoinhan naiset nyt ylipäänsä elävät vertaistensa kanssa laumassa ilman miehiä kun taas miehet (ylipäänsä) harrastavat miesten kanssa tai yksin.
        En nyt osannut tiivistää, anteeksi.

• No joo, totta turiset. 90% kiinnostavista naisista on varattua. 90% vapaista ja kiinnostavista eivät ole kiinnostuneita minusta, mutta jäähän siihen se 1 promille :)

• ...

Siitä johtuu, että väitteesi on pelkkää mutua, joka perustunee muutamaan subjektiiviseen havaintoon ihmisistä, joita et tunne kovin hyvin. Ihastutko aina varattuihin?

Uskoisin, että samanhenkiset löytävät toisensa ennemmin tai myöhemmin. Toiset tosin jäävät yksin. Mutta en siis usko, että fiksu ihminen jaksaisi katsoa idioottia kovin pitkään.

• Eli idiootin

puoliso on aina idiootti?

• .....
        Eli idiootin kirjoitti:

puoliso on aina idiootti?

Useimmiten joo.

• Tuohan tarkoittaa
        ..... kirjoitti:

Useimmiten joo.

sitä, että tyhmyys lisääntyy pitkällä tähtäimellä

• ...
        Tuohan tarkoittaa kirjoitti:

sitä, että tyhmyys lisääntyy pitkällä tähtäimellä

Niinhän se lisääntyykin. Etkö muka ole huomannut?

Onneksi älykkäät ja normifiksutkin lisääntyvät ja tasapainottavat tilannetta.

• Niin ja

Aloittaja lienee varattuihin ihastuva mies, jonka ah-niin-fiksut-ja-mukavat kaverit ovat kuitenkin vielä sinkkuja- Siis totta kai ne omat kaverit ovat OMASTA mielestä aina fiksuja ja mukavia. Ei se tosin riitä, pitäisi olla jotain muutakin. Halua pariutua? Karismaa? Ulkonäköä?

• :(((

Näin naisen näkökulmasta on tärmälleen sama tunne, mutta tilanne toisinpäin. Usein tuntuu, että niitä mukavia ja fiksuja miehiä ei ole juurikaan sinkkuina ja jos onkin, niin sitten on kyseessä mies joka ei haluakaan sitoutua tai elämäntilanteet ovat yhteensopimattomat. Kusipäitä, luonnevikaisia, alkoholisoituneita, mielenterveystapauksia ja muutoin ongelmaisia tuntuu kyllä olevan ylitarjontaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      177
      2269
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1951
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      58
      1612
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1502
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1419
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      181
      1409
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1258
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1203
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1188
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      120
      1098
    Aihe