Tatuointi Tampereella

JLS

Olen aikeissa ottaa tatuoinnin syksymmällä. Mihin Tampereella kannattaa mennä? Moni on suositellu Haloa jossain Tammelantorin laidalla. Missä se tarkalleen ottaen sijaitsee, osoite? Entä millanen on Putka? Madmaxissa otin aikoinaan napakoruni ja ajattelin ensimmäisenä sitä, mutta jos jokin noista muista sattuis olemaan halvempi.
Entä maksaako suunnittelu erikseen jotain?

47

21553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatska

      ..Tiijätkö Igorsín hämeenkadun päässä?Ite kävin siellä ja se oli paitsi hyvä myös edullinen, ja jätkät osaa kyl hommansa.
      Ite menin sinne valmiin kuvan kanssa, joten en tiedä mitä suunnittelu voisi maksaa.
      Mut suosittelen sitä!

    • Make

      Käy Maxissa, ei varmaan ole muita kalliimpi eikä siellä suunnittelu maksa mitään lisähintaa.

    • Mies

      Halo Tattoo on Tammelantorilla sen suihkulähteen takana sivummalla. Just kävin siä katteleen kuvia ja mukavan tuntunen oli ainakin se mies joka siä oli paikalla. Putkassa oli myös mukavia naaraita mutta kummankan paikan tatuointitaidoista en tiedä mitään.

    • Tartsan

      www.putkatattoos.com - siellä on nähtävissä muutama kuvanen. Hinnat alkaen 50 eurosta, mutta työnjälki oli suorastaan häkellyttävän hyvää ja suunnitteluvaiheen kommunikointi toimi mallikelpoisesti. Näin siis yhden melko haastavan mustaharmaan tatuoinnin kokemuksella.
      Muutenkin noita hakkaajien portfolioita kannattaa tihrustaa kaikessa rauhassa, niin saattaa löytyä se itseä miellyttävä kädenjälki. Mielestäni on aika kummallista valita paikka hinnan perusteella, jos mielessä on vähänkin erikoisempi tatuointi.

      • ...

        haloss molemmat tyypit osaa hommansa ja jälki on loistavaa..mulle suunniteltiin uniikki kuvakin ja ei maksanu yhtään sen enempää..suosittelen..

        http://www.halotattoo.com/


      • ...

      • JLS

        En tarkottanutkaan että tärkein valintakriteeri olis hinta, mutta miksi maksaa älytöntä hintaa jos samaa tasoo saa muualla halvemmalla. Vaikka kaikissa taitaa olla minimi tuo 50 euroa.


      • Tartsan
        JLS kirjoitti:

        En tarkottanutkaan että tärkein valintakriteeri olis hinta, mutta miksi maksaa älytöntä hintaa jos samaa tasoo saa muualla halvemmalla. Vaikka kaikissa taitaa olla minimi tuo 50 euroa.

        Jees, sen lisäksi se korkea hinta ei ole mikään tae siitä, että lopputulos miellyttäisi. Jotkut kuitenkin ovat valmiita maksamaan pienistä vivahteista, jotka toisilta jää huomaamatta. Siltikin itse jonkun perustribaalin ottaisin parhaimman tarjouksen mukaan, mutta juuri sen halvimman paikan selvittäminen vaatii pientä kävelylenkkiä. Sillä tuntuvat joka paikassa hinnoittelevan vähän kuunkierron ja naamavärkin perusteella. Tietenkin valmiin kuvan kanssa on helppo käydä kyselemässä ja tuskinpa Tampereelta enää(?) sellaista paikkaa löytyy, jossa työnjälki olisi mitä sattuu.


    • timba

      jos on tosi ammattilainen niin suunnittelu ei kyl maksa erikseen...

      • she

        halossa ainakin tomppa suunnittelee jos oikein nätisti pyytää..eikä tarvi edes pyytää.

        mun käsittääkseni paikoissa tehdään ihan liukuhihnalta valmiista kuvista..ei taida olla motivaatiota suunnitella kunnolla uusia kuvia..


    • Mie

      Ei Putkassakaan se suunnittelu maksa mitään ja jälki on kyl hyvää! Mad max on ehkä vähän kallis.. Halo on kuulemma myös hyvä. Sit oon kuullu et joku paikka hämeenpuistokadul on ihan kauhee, tatuoijat amatöörejä. Et sikäli kannattaa käydä vertailemassa myös työn jälkeä ei pelkkää hintaa!

    • TTSP

      kangasalla on hyvä tatuoija, sellanen kuin MG-galleria. Tekee siistiä jälkeä ja myös suunnittelee... Sinne on pitkät jonot mitkä kertoo mun mielestä ainakin suosiosta... Otin siellä noin vuosi sitten tatskan ja olen tyytyväinen jälkeen...

      • ***

        ehdottomasti raijalle mg_galleriaan!!


      • 881488
        *** kirjoitti:

        ehdottomasti raijalle mg_galleriaan!!

        www.saminsivut.com käykää kurkkaamassa sivuja..siinä vasta taiteilija..suosittelen:)


      • kiinnostunut...
        *** kirjoitti:

        ehdottomasti raijalle mg_galleriaan!!

        Mistähän näitä Raijan / MG-gallerian kuvia löytyis?


      • joejoeoeoe
        kiinnostunut... kirjoitti:

        Mistähän näitä Raijan / MG-gallerian kuvia löytyis?

        Tahtoisin tietää myös, ei tunnu google ainakaan löytävän.


      • eityytyväine
        kiinnostunut... kirjoitti:

        Mistähän näitä Raijan / MG-gallerian kuvia löytyis?

        Mielipide kysymyksiähän nämä jutut on ja kaikilla eri kokemuksia, mutta itse en enää Raijalle menisi. Meni kuva niin vinoon että kiitoksia vaan, muualla kun oon ottanu niin on mitattu että tatuointi on keskellä selkää ja näin mutta siellä ei. Oli viä sellases paikas etten itse pystynyt näkeen miten menee! prkl..


      • ..--..,,.-
        eityytyväine kirjoitti:

        Mielipide kysymyksiähän nämä jutut on ja kaikilla eri kokemuksia, mutta itse en enää Raijalle menisi. Meni kuva niin vinoon että kiitoksia vaan, muualla kun oon ottanu niin on mitattu että tatuointi on keskellä selkää ja näin mutta siellä ei. Oli viä sellases paikas etten itse pystynyt näkeen miten menee! prkl..

        Aika hassua jos kuvasi meni vinoon, otin meinaa itsekin siellä vuosi sitten ja se katsottiin yhdessä se paikka ja viilattiin viimeiseen asti että olin varmasti kuvaan sekä paikkaan tyytyväinen ennen kuin ruvettiin tatuoimaan. Ehkä kannattaa avata se suu siinä vaiheessa kun kysytään että olisiko hyvä tai näyttää siltä että paikka ei miellytä........ Menen Raijalle ottamaan seuraavanikin, ehdottomasti. Myös äitini, kyllä, on ottanut siellä kaksi pientä tatuointiaan.


      • ...,,-,---
        ..--..,,.- kirjoitti:

        Aika hassua jos kuvasi meni vinoon, otin meinaa itsekin siellä vuosi sitten ja se katsottiin yhdessä se paikka ja viilattiin viimeiseen asti että olin varmasti kuvaan sekä paikkaan tyytyväinen ennen kuin ruvettiin tatuoimaan. Ehkä kannattaa avata se suu siinä vaiheessa kun kysytään että olisiko hyvä tai näyttää siltä että paikka ei miellytä........ Menen Raijalle ottamaan seuraavanikin, ehdottomasti. Myös äitini, kyllä, on ottanut siellä kaksi pientä tatuointiaan.

        Ja minulle tehtiin selkään mutta minulle lätkäistiin isohko peili käteen että pystyin katsomaan selkä suorana ja nostamaan että miten lapaluu vaikuttaa paikkaan yms.


    • tat2tyyppi

      ..ei oo sen kalliimpi kuin muutkaan. vältä näitä, tatuointikellari, black arts, tattoo you, mode itf, tattoo studio 52..muut paikat tampereella hyvinkin tasokkaita, kokemusta melkein jokaisesta, maxista ehkä eniten.

      • mukamas on

        Tattoo You:ssa? Siellä ollaan ystävällisiä,kuvan suunnittelu on yksilöllistä ja se tehdään sinun aikataulusi mukaan. Siellä ei ole klo 8-16 työaikaa vaan homma tehdään silloin kun sinulle sopii ja suunnittelu silloin kun sinulle sopii. Ja niin kauan kuin sinulle sopii. Ja kuva pyritään tekemään pian eikä vasta kuukausien päästä.
        Igorissa palvelu oli surkeaa. Sinne en mene enää toista kertaa. Palvelu oli tympeää ja epäystävällistä.
        Putkassa palvelu ystävällistä, mutta suunnittelu takkusi ja aikoja sai vasta monien kuukausien päähän. Kuva suunniteltiin vaan käynneillä ja paikan päällä.


      • kuin edellinen
        mukamas on kirjoitti:

        Tattoo You:ssa? Siellä ollaan ystävällisiä,kuvan suunnittelu on yksilöllistä ja se tehdään sinun aikataulusi mukaan. Siellä ei ole klo 8-16 työaikaa vaan homma tehdään silloin kun sinulle sopii ja suunnittelu silloin kun sinulle sopii. Ja niin kauan kuin sinulle sopii. Ja kuva pyritään tekemään pian eikä vasta kuukausien päästä.
        Igorissa palvelu oli surkeaa. Sinne en mene enää toista kertaa. Palvelu oli tympeää ja epäystävällistä.
        Putkassa palvelu ystävällistä, mutta suunnittelu takkusi ja aikoja sai vasta monien kuukausien päähän. Kuva suunniteltiin vaan käynneillä ja paikan päällä.

        Itsellä ei oo Tattoo Yousta kokemuksia mutta useampikin kaveri on käynyt siellä. Hienoa jälkeä ja taitavasti suunniteltuja kuvia! Taitaa olla nykyään Tampereen vanhin paikka. Eipä jatkais jos ei osaisi hommaansa. Nykyään putiikit tulee ja menee, huonoilla ei ole tulevaisuutta. Kauankohan unelmien poikamies paukuttaa kuvia!


      • Mr 80
        mukamas on kirjoitti:

        Tattoo You:ssa? Siellä ollaan ystävällisiä,kuvan suunnittelu on yksilöllistä ja se tehdään sinun aikataulusi mukaan. Siellä ei ole klo 8-16 työaikaa vaan homma tehdään silloin kun sinulle sopii ja suunnittelu silloin kun sinulle sopii. Ja niin kauan kuin sinulle sopii. Ja kuva pyritään tekemään pian eikä vasta kuukausien päästä.
        Igorissa palvelu oli surkeaa. Sinne en mene enää toista kertaa. Palvelu oli tympeää ja epäystävällistä.
        Putkassa palvelu ystävällistä, mutta suunnittelu takkusi ja aikoja sai vasta monien kuukausien päähän. Kuva suunniteltiin vaan käynneillä ja paikan päällä.

        mättää tosiaan tuo suunnittelupalvelu munkin käsitykseni mukaan. Panostakaa siihen.


      • paavo rintarahko
        Mr 80 kirjoitti:

        mättää tosiaan tuo suunnittelupalvelu munkin käsitykseni mukaan. Panostakaa siihen.

        Ylimainostettu pulju, siis toi putka


      • 5+9
        paavo rintarahko kirjoitti:

        Ylimainostettu pulju, siis toi putka

        Putkasta ei jäänyt kyllä mikään hyvä mielikuva kun siellä kävin kyselemässä tatuointiaikaa (ja hintoja edes suunnilleen). Välinpitämätömiä ja ynseitä kyselijää kohtaan.
        Tuttu otatti siellä kuvan joka lähti kirjaimellisesti valui pitkin selkää ensimmäisellä viikolla.. Sai kyllä ilmaiseksi käydä sen korjauttamassa(eli tehtiin periaatteessa kokonaan uudestaan), mutta silti oli todella järkyttävän näkönen. Otti sitten peitekuvan toisessa paikassa.

        Itse kiikutin omat rahani Mode Itf:ään ja yhä tyytyväinen paikan palveluun ja porukkaan:)


      • patonki

        Todellakin kannattaa kiertää kaukaa MODE ITF!!!!!!!!!!!


    • Laadun vaalija

      Varmaan joku muu jo sanonutkin mutta sanompa minäkin www.bodyfix.fi
      Todella hyvää asiakaspalvelua ja työn jälkikin on vähintäänkin kiitettävää.
      Sain tatuointini hoitoon kuuluvat OIKEAT oikein tatuointeihin tarkoitetut rasvatkin kaupanpäälle :D

      • Domb

        Ootkohan käynyt katsomassa muiden täällä mainittujen liikkeiden sivuja?
        Tai muiden Suomessa olevien liikkeiden sivuja?
        Ajattelin vain tuon työnjäljen arvostelun kannalta.


      • Projaproosallinen

        Ainakin FAQ-osasto on ihan shittia. Muutenkin kuvat 4-.


      • 389
        Projaproosallinen kirjoitti:

        Ainakin FAQ-osasto on ihan shittia. Muutenkin kuvat 4-.

        Todellakin, FAQ:n vastauksista päätellen moni asia on vähän hukassa näiltä tyypeiltä.


    • inkpistols

      Meet Ink Pistols nimisee paikaan hervannassa ja varaat ajan Toni Kosketukselle. Aivan loistavaa työtä äijällä en käy enää missään muualla on noi putkat jne käyty läpi

    • korppi55
    • ent.asiakas

      Ahdistava fiilinki, never ever. Madmaxissa.

    • jejejjeje

      itse oltin kuvat putkassa ja hyvää jälkeä tuli, hintava paikka se tosin on.

    • vaisniiii

      putka on kyl huippu! kallis todellakin. madmaxissakin oon tatuointeja ottanut, ei lainkaan ahdistavaa.

    • Jambalayaa

      Kyllä tuossa poliisi juuri kiitteli rikollisia siitä, että ottavat tatuointeja, sillä ne helpottavat näitten etsintäkuulutettujen löytymistä.
      No, rikollisilla näitä todella on, niin kuin prostituoiduilla ja kevytkenkäisillä naisilla. Noita kielikoruja ei taida olla kuin naisilla, mutta näillä naisilla on poikkeuksetta myös tatuointeja. On tuo sellaista alakulttuurin hommaa, että ei taida olla helppoa hakea töitä jos noita on.

      • jätkä tulevaisuudest

        elämme siis 2000 lukua


    • tuleva asiakas

      Kangasalla on nykyään todella ammattitaitoinen studio, tattoo room. löytyy ainakin facebookista.

    • s1231

      ite oon igorssilla ottanu yhden tatuoinnin ja jälki ihan ok, hinta vaan oli aika suolanen. Nokialla tattoo sampoo suosittelen, melko halvat hinnat ja jälki erittäin hyvää

    • Wellu007

      Jos olet nainen ja tykkäät, että rintojasi hierotaan samalla, kun hakataan nahkaa niin suosittelen Ink pistolsia Hervannassa.

      • Tattoosince1980

        höpöti höpöti. On se kumma kun kaikki jotka asiasta valittaa ovat väittäneet menevänsä poliisille juttusille. Noh, yksikään ei ole mennyt. Ja silti naispuolisia asiakkaita riittää.... ja portfolio kertoo paljon


      • Anonyymi

    • TattooedMan1980

      On vain yksi ja ainoa paikka. Flaketattoo. Ja siellä joko Mikko tai JP. Käykää katsomassa instassa JPwikman. Yksi maailman huipuista. Tosin kallis ja jonokin on tällähetkellä 1,5 vuotta

    • Treturist

      Itseasiassa vain JP on Flakella. Siellä taisi edellises paikas mennä sukset ristiin. Hyvät mestat: Flake, Below Zero, Putka, Takomo. Paljon on sellasia mestoja jotka kannattaa kiertää kaukaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nykyaikaa, somessa kyllä huudellaan kaikenlaista omalla naamalla ja nimellä, mutta sitten kun pitäis auttaa kaveria mäessä, ollaankin ihan hiljaa... Mikä itselle kulloinkin parhaiten sopii...


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe